call تلفن : 1603613-0990

فروشگاه بانه نیاز با سالها تجربه در زمینه فروش انواع محصولات خانگی از جمله یخچال فریزر، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، تلویزیون، کولر گازی و اسپلیت و غیره در خدمت مشتریان گرامی بوده و با بهترین کیفیت خدمات مربوطه به فروش و نصب این محصولات را به آنان ارائه داده است. 

همانطور که می دانید امروزه در بازارهای جهانی، شرکت ها و فروشگاه های فراوانی هستند که این گونه محصولات را به فروش می رسانند اما نکات مهمی در این میان مطرح است که باید هنگام خرید محصولات خانگی از جمله خرید یخچال در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین یخچال فریزر را با بهترین قیمت خریداری کرده و با بهترین کیفیت برای شما نصب شود.

فروشگاه بانه نیاز با رعایت اصول مشتری مداری توانسته همواره با بهترین کیفیت در خدمت مشتریان محترمی باشد که سرتاسر ایران تماس گرفته و اقدام به خرید یخچال فریزر می کنند.

بطور خلاصه اگر بخواهیم از مزایای خرید یخچال از بانه و فروشگاه نیاز صحبت کنیم، موارد زیر را می توانیم نام ببریم:

تضمین اصل بودن کالا:

لازم است هنگام خرید یخچال از بانه توجه داشته باشید که یخچال های عرضه شده در فروشگاه بانه نیاز، همگی اصل بوده و از اجناس تقلبی و یا مونتاژ شده با کیفیت پایین در کشورهایی مانند چین، در بین یخچال های بانه نیاز خبری نیست. تمام یخچال ها اصل و ساخت کشورهایی مانند کره جنوبی و ژاپن هستند. ضمانت نامه اصل بودن کالا برای هر یک از این یخچال ها صادر می گردد که همین نکته خود نشان دهنده اهمیت این موضوع از دید بانه نیاز است. این نکته را بد نیست بدانید که بانه نیاز، جهت این ضمانت، از اداره تعزیرات دارای مجوزهای لازم است و در صورتی که کالایی در این فروشگاه به فروش برسد که اصل نباشد، مشمول جریمه سنگین و پرداخت هزینه خواهد شد.

انواع برند یخچال فریزر در بانه



قیمت مناسب:

قیمت خرید یخچال از بانه نیاز، نسبت به بسیاری از فروشگاه های دیگر (چه فروشگاههای اینترنتی و چه غیر اینترنتی) بسیار ارزان تر و به صرفه است. با خرید یخچال از بانه نیاز، در هزینه ها صرفه جویی کرده و صاحب یک یخچال ارزان قیمت با کیفیت عالی خواهید شد. بنابراین هنگام خرید یخچال، مسئله قیمت آنرا هم در کنار اصالت کالا در نظر داشته باشید.



نصب رایگان:

نصب رایگان هم یکی از دیگر مزایای خرید یخچال از بانه نیاز است بطوری که همکاران ما، در اسرع وقت در هر شهری از ایران با بهترین کیفیت ممکن، در کمترین زمان اقدام به نصب یخچال در منزل و یا محل مورد نظر شما خواهند کرد.



برندهای سازنده:

یخچال هایی که در بانه نیاز به فروش می رسند، از بهترین برندهای سازنده یخچال فریزر هستند از جمله یخچال ال جی (LG)، یخچال بوش (Bosch)، یخچال سامسونگ (Samsung)، یخچال کنوود (Kenwood)، یخچال هیتاچی (Hitachi) و یخچال آ.ا.گ (AEG). همه این شرکت ها جزء بهترین تولید کنندگان مطرح و درجه یک یخچال و فریزر در سطح جهان هستند و بهترین یخچال و فریزرهای تولید شده و جدید آنها در فروشگاه بانه نیاز در دسترس است.



پرداخت در محل:

نحوه پرداخت برای خرید یخچال از بانه نیاز هم یکی از نکات مثبت خرید یخچال فریزر از این فروشگاه است. بطوری که بر خلاف بسیاری از فروشگاه های دیگر، لازم نیست تمام پول را نقدا و یا بصورت آنلاین پرداخت کنید. بلکه در ابتدا برای خرید یخچال از بانه نیاز، آنرا بصورت آنلاین سفارش داده و مقدار کمی از مبلغ آنرا (معمولا 5%) واریز می کنید و پس از اتمام مراحل اولیه آن، منتظر تحویل و نصب می مانید. مابقی هزینه خرید یخچال را هنگام تحویل آن پرداخت خواهید کرد.

پرداخت وجه خرید یخچال از بانه در محل



تنوع در خرید یخچال:

علاوه بر تنوع بالای برندهای یخچال ها، نوع امکانات و ویژگی های متنوع و مختلف آنها از جمله نوع یخچال (یخچال ساید بای ساید، یخچال دوقلو، یخچال فریزر بالا و پایین)، نوع باز شدن درب یخچال(به سمت چپ یا به سمت راست)، داشتن فیلتر آب، بوگیر، داشتن محفظه بار، داشتن قفل کودک، داشتن محفظه مخصوص با انتخاب میزان سرمایش، داشتن محفظه نگهداری میوه و سبزیجات، داشتن کمپرسور اینورتر خطی، داشتن صفحه لمسی، داشتن سیستم ها و امکانات جانبی از جمله یخساز و آبسردکن و... از نکات مثبت دیگر خرید یخچال از بانه نیاز است بطوری که می توانید بنا به سلیقه و همچنین بودجه خود، یخچال مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید.



ارسال از بانه به سراسر کشور:

در هر شهری از میهن عزیزمان ایران که باشید، می توانید با سفارش دادن و خرید یخچال از بانه نیاز، آنرا دریافت کنید. همکاران ما در اسرع وقت کالای مورد نظر شما را به دست شما مشتریان گرامی، خواهند رساند.

در پایان از شما خوانندگان عزیز و مشتریان محترمی که قصد خرید یخچال را دارید، دعوت می کنیم که از محصولات ما در فروشگاه بانه نیاز دیدن کنید. اگر قصد خرید یخچال فریزر عالی با قیمت مناسب، کیفیت عالی و مصرف انرژی پایین را دارید، خرید از بانه نیاز را تجربه کنید.