call تلفن : 1603613-0990

بهترین ماشین لباسشویی سامسونگ کدام است؟ قیمت ماشین لباسشویی بوش آلمان چقدر است؟ کیفیت ماشین لباسشویی ال جی بهتر است یا توشیبا؟ بهترین مارک لباسشویی چیست؟ بهترین برند ماشین لباسشویی کدام است؟ اینها سوالاتی هستند که ذهن برخی از علاقه مندان به خرید ماشین لباسشویی از بانه را به خود مشغول کرده است و در این زمینه پرس و جو کرده و یا دست به تحقیق و بررسی می زنند.


امروزه برندهای مختلفی در دنیای ماشین های لباسشویی موجودند که شرکت های تولید کننده صاحب نام آلمانی، ژاپنی، کره ای از آن دسته هستند. این شرکت ها سالهاست که با کیفیت بالای ساخت و تولید بهترین ماشین لباسشویی های بازارهای جهان، توانسته اند سهم بزرگی از این بازار را از آن خود کنند. در واقع برای خرید لباسشویی از بانه ما با برند هایی از این دستگاه ها روبرو هستیم که همگی از بهترین تولید کنندگان با سابقه در این عرصه هستند که در صدر تولید با کیفیت ترین ماشین لباسشویی های جهان می باشند.


از جمله برندهای ماشین لباسشویی های که هنگام خرید ماشین لباسشویی از بانه با آنها مواجه می شوید، می توان به لباسشویی ال جی (LG) و لباسشویی سامسونگ (Samsung) ساخت کره جنوبی، ماشین لباسشویی بوش (Bosch) و ماشین لباسشویی میله (Miele) ساخت کشور آلمان و ماشین لباسشویی توشیبا (Toshiba) ساخت کشور ژاپن را نام برد که همگی نام ها و برندهای معتبری در این صنعت هستند.


در این بخش قصد داریم که تا حد امکان مقایسه ای بین برند های انواع لباسشویی و مشخصات و ویژگی های هر کدام از این برندها که ممکن است هنگام خرید لباسشویی از بانه مورد توجه خریداران باشد، داشته باشیم.البته لازم است که در ابتدا این نکته را یادآوری کنیم که مواردی مانند نوع موتور لباسشویی، سرعت چرخش موتور، ظرفیت دیگ، رتبه انرژی ماشین لباسشویی، نوع شستشو، رنگ بدنه ماشین لباسشویی، تعداد برنامه شستشوی اصلی، داشتن امکاناتی مانند کنترل از راه دور و نمایشگر LED، میزان صدا و لرزش تولید شده هنگام کار و وزن لباسشویی در این مقایسه مد نظر بوده اند.


خرید ماشین لباسشویی ال جی از بانه:

شرکت ال جی یکی از بهترین تولید کنندگان ماشین لباسشویی در کره جنوبی است. در میان برند های ماشین لباسشویی قابل خرید از بانه، ماشین لباسشویی ال جی یکی از بهترین برند های ماشین های لباسشویی موجود در بازارهای جهانی است. کیفیت بالای ساخت محصولات ال جی و امکانات و تنوع بالا همه موجب شده تا در سال های اخیر مشتریان این شرکت روز به روز در جهان گسترش پیدا کنند. در حال حاضر ماشین لباسشویی ال جی موجود در بانه، جزجدیدترین و بهترین لباسشویی ها هستند و طراحی بدنه این محصولات بسیار استادانه و حرفه ای صورت گرفته است. از امکاناتی که با خرید ماشین لباسشویی ال جی از بانه می توان از آن بهره برد، موتور دایرکت درایو، قابلیت اضافه کردن لباس در حین شستشو، قابلیت شستشوی سریع در مدت زمانی کمتر از یک ربع (برای مواقعی که عجله دارید) و داشتن قابلیت ضد آلرژی با استفاده از برنامه Allergy Care است که یکی از مزایای خرید ماشین لباسشویی ال جی از بانه به شمار می رود.

خرید ماشین لباسشویی ال جی از بانه


قابلیت اضافه کردن لباس در حین شستشو که برای افرادی که فراموشکار هستند و ممکن است در زمان شستشو به یادشان بیفتد که لباسی برای انداختن در لباسشویی را از قلم انداخته اند، بسیار مفید است و همچنین برای خانواده های پرجمعیت. در صورتی که قبلا چنین امکانی وجود نداشت و اگر بعد از آغاز برنامه شستشوی لباسشویی تازه یادتان می افتاد که تکه ای از لباس را فراموش کرده اید به درون ماشین لباسشویی بیندازید، باید تا پایان شستشو صبر می کردید و مجددا لباس کثیف فراموش شده را در آن می انداختید که این کار موجب اتلاف انرژی و وقت افراد هم می شد. لذا توصیه می کنیم که هنگام خرید ماشین لباسشویی ال جی از بانه این نکته را هم در نظر داشته باشید.


ماشین لباسشویی ال جی، اکثرا درب شان از جلو باز می شود و بیشتر مدل ها دارای 1400 دور در دقیقه هستند و ظرفیت دیگ ماشین های لباسشویی ال جی، اکثرا 9 یا 10 کیلوگرم است. رتبه انرژی بیشتر آنها A+++ بوده و نوع شستشوی بیشتر ماشین لباسشویی های LG از نوع ترکیبی است. همچنین وجود امکاناتی مانند قفل کودک هم از مزایای خرید ماشین لباسشویی ال جی از بانه بشمار می رود.


از طرف دیگر وجود امکاناتی مانند سیستم بخارشوی TRUE STEAM هم کمک بزرگی به خریداران لباسشویی ال جی از بانه، می کند و همچنین داشتن نسل جدید موتورهای بدون تسمه معروف به "اینورتر دایرکت درایو" (INVERTER DIRECT DRIVE) که موجب می شود لباسشویی در زمان کار کردن، حداقل لرزش و تولید صدا را داشته باشد.


همه اینها موجب می شوند که خرید ماشین لباسشویی ال جی از بانه را به شما خریداران محترم و به خصوص زوج های جوان توصیه کنیم. بنابراین اگر قصد خرید لباسشویی از بانه را داشته باشید، برند ال جی یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شود.


خرید ماشین لباسشویی سامسونگ از بانه:

ماشین لباسشویی سامسونگ یکی از پرطرفدارترین و پر فروش ترین ماشین لباسشویی های برند کره ای است. شرکت سامسونگ هم در نوع خود توانسته با سالها تلاش و بکار گیری تکنولوژی های پیشرفته و جدید، ماشین لباسشویی های جدید و کم مصرف و بسیار مناسبی را عرضه کند که می توان برای خرید ماشین لباسشویی از بانه این برند را انتخاب نمود.


اگر قصد خرید ماشین لباسشویی از بانه را دارید و به محصولات سامسونگ در این زمینه علاقه مندید، در ابتدا می توانید امکانات ویژه آنها از جمله سیستم ادواش (ADD WASH)، داشتن تکنولوژی حباب ساز Ecobubble و سیستم انتخابگر Jog-Dial را در نظر بگیرید. سیستم حباب ساز کف فراوانی تولید می کند و یکی از مزایای خرید ماشین لباسشویی سامسونگ از بانه است.


از طرف دیگر سیستم ادواش (ADD WASH) همانطور که از نامش پیداست، جهت اضافه کردن لباس های جا مانده از ماشین لباسشویی در حین اجرای برنامه شستشو است. مشابه قابلیت اضافه کردن لباس در حین شستشو ماشین لباسشویی ال جی.


دیگ ماشین لباسشویی سامسونگ دارای سیستم Eco Drum Clean هستند که برنامه شستشوی دیگ بعد از هر بار شستشوی و آماده کردن برای شستشوی بعدی است. این سیستم موجب می شود که دیگ یا درام ماشین لباسشویی سامسونگ، از رسوبات و مواد زاید پاک شود.

خرید ماشین لباسشویی سامسونگ از بانه


یکی از سیستم ها و امکانات مناسب این برند که هنگام خرید لباسشویی از بانه می توانید در نظر داشته باشید، داشتن سیستم حفاظت در برابر نوسانات برق (Volt Control) است که موجب می شود در صورت بروز اختلال و یا نوسان در ولتاژ برق شهری، مدارهای برقی دستگاه لباسشویی نسوزد. همچنین داشتن قابلیت دیجیتال اینورتر این ماشین لباسشویی ها که موجب به حداقل رساندن صدا و لرزش موتور لباسشویی می شوند که از مزایای خرید ماشین لباسشویی سامسونگ از بانه می باشد.


بیشتر مدل های لباسشویی های سامسونگ، دارای قابلیت هایی از جمله سنسور جریان آب، سیستم ضد چروک لباس، سیستم ضد نشت آب، تنوع رنگ (سفید و نقره ای) و... هستند. اما ظرفیت دیگ آنها معمولا بین 9 الی 12 کیلوگرم است. اگر قصد خرید ماشین لباسشویی از بانه را دارید، مسلما برند سامسونگ محصولی درجه یک و عالی پیش روی شما خواهد بود.


خرید ماشین لباسشویی بوش از بانه

ماشین لباسشویی بوش محصول شرکت بوش آلمان است و یکی از بهترین برندهای ماشین لباسشویی در اروپا و بلکه در سطح جهان بشمار می رود. شرکت بوش یکی از اولین شرکت های آلمانی بود که در اروپا اقدام به ساخت و تولید ماشین لباسشویی های پیشرفته و اتوماتیک کرد و اکنون دهه هاست که تولیدات خود را گسترش داده و با کیفیت بسیار بالا، ماشین لباسشویی های خود را به بازار عرضه می کند. بنابراین چنانچه قصد خرید ماشین لباسشویی از بانه را دارید، این برند می توان گزینه مناسبی برای شما باشد. خرید ماشین لباسشویی بوش از بانه قطعا تمامی انتظاراتی که از یک لباسشویی دارید را برطرف می نماید.


از امکانات ویژه ماشین لباسشویی بوش می توان به داشتن گرید انرژی A+++ در بیشتر مدلها (کم ترین میزان مصرف انرژی)، قابلیت Eco Silence Drive (صدای بسیار کم تولید شده توسط دستگاه) و برنامه DrumClean اشاره کرد. چرخش دستگاه های لباسشویی های بوش معمولا 1400 دور در دقیقه است.

خرید ماشین لباسشویی بوش از بانه


از دیگر مزایا و قابلیت هایی که با خرید لباسشویی بوش از بانه می توان به آن دست یافت، نشانگر بار بیش از حد و سیستم تشخیص بار نامتعادل، نمایشگر LED جهت نمایش وضعیت برنامه ماشین لباسشویی، صفحه کنترل کاملا الکترونیک، سیستم خودکار و مستمر تنظیم بار، سیستم شستشوی D3 AquaSpar با آبشار به منظور نفوذ هر چه سریع ‌تر و بهتر آب، قلاب فلزی بستن درب، قفل راحتی، سیستم واریو پرفکت و غیره اشاره کرد. شرکت بوش با بکارگیری تکنولوژی های پیشرفته و جدید در زمینه سیستم های لباسشویی، توانسته در بسیاری از زمینه ها پیشتاز باشد و بعضی از این قابلیت ها و سیستم های مختلف لباسشویی های بوش پیشرفته تر از رقبا بوده و یا زودتر از محصولات شرکت های دیگر در ماشین لباسشویی های بوش بکار گرفته شده.


اینها تعدادی از دلایل محبوبیت خرید ماشین لباسشویی بوش از بانه و محبوبیت روزافزون آن نزد مشتریان بوده است. در هر صورت اگر با مطالعه این موارد، قصد دارید که اقدام به خرید ماشین لباسشویی بوش از بانه کنید، تردید نکنید که یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما برای خرید لباسشویی از بانه می باشد.


خرید ماشین لباسشویی میله از بانه

شرکت میله هم یکی دیگر از برندهای تولید کننده آلمانی لباسشویی است. این شرکت در سال های اخیر توانسته با تولید و عرضه ماشین لباسشویی های آلمانی درجه یک و قابل رقابت با سایر برندهای لباسشویی اروپایی و یا کره ای، در بازارهای جهان موفق شود. از این رو امروزه در کنار سایر لباسشویی ها، امکان خرید لباسشویی میله از بانه را هم جهت رفاه هر چه بیشتر شما مشتریان گرامی فراهم شده است.


لباسشویی های میله اکثرا وزن کمتری نسبت به مدلهای مشابه رقیب دارند و دارای امکانات ویژه مناسبی از قبیل: گرید انرژی A+++ ، سیستم ضد چروک با استفاده از بخار، برنامه مخصوص ضدعفونی کردن مخزن و اعلام میزان مصرف آب و برق در هر برنامه و... هستند. بدنه ماشین لباسشویی میله زیبا و حرفه ای طراحی شده است. یکی از سیسستم های ماشین لباسشویی های میله، شستشوی "پاور واش" POWER WASH است که موجب می شود آب به طرز خاصی وارد دیگ شود که کیفیت شستشوی لباس ها بیشتر و بهتر شود.


از دیگر مزایای خرید ماشین لباسشویی میله از بانه این است که این برند دارای تکنولوژی و سیستم هایی هستند که باعث می شوند در زمان شستشو، لباس بدون چروک باقی مانده که مزیت بسیار مهمی اسبرای افرادی که قصد خرید ماشین لباسشویی از بانه دارند محسوب می شود. این قابلیت مورد توجه بسیاری از کسانی که قصد خرید ماشین لباسشویی میله از بانه را داشتند قرار گرفته است و می توان گفت یکی از دلایل استقبال از این برند چنین ویژگی هایی می باشد.


از طرف دیگر بسیاری از مدل های ماشین لباسشویی های میله دارای سیستم ضد آب هستند که با وجود چنین سیستمی امکان بازگشت آب به بیرون از دستگاه به صفر می رسد. همچنین سیستمی اتوماتیک در این ماشین های لباسشویی موجب شستشوی خودکار دیگ و مواد شوینده آن می شود و به این ترتیب ماشین لباسشویی را برای شستشوی بعدی کاملا تمیز نگه می دارد و همین امر در دراز مدت موجب افزایش ماندگاری و دوام آن می شود.

خرید ماشین لباسشویی میله از بانه


کیفیت ساخت ماشین لباسشویی های شرکت میله به حدی بالاست که گفته می شود بطور میانگین به مدت 20 سال کار کنند. بنابراین افرادی که به دنبال خرید ماشین لباسشویی از بانه با طول عمر بالا هستند، این برند آلمانی می تواند بهترین انتخاب برای آن ها باشد.


یکی از برنامه های مفید ماشین لباسشویی های میله، برنامه شستشوی 20 دقیقه ای (Express) است. همچنین سرعت دیگ در بیشتر مدلهای لباسشویی های میله، 1400 دور در دقیقه است. از طرف دیگر یکی از مزایای ماشین لباسشویی های برند میله این است که با استفاده از سیستم کپسولهای تمیز کننده و نرم کننده خاصی (سیستم CAP DOSING) است که توسط شرکت میله ساخته و به بازار عرضه شده تا با استفاده از آنها بدون نیاز به مواد شوینده موجود در بازار، شستشوی لباس ها در ماشین لباسشویی میله صورت بگیرد که مزیت مهمی است و این مسئله هم در سالهای اخیر هم موجب افزایش استقبال و در نتیجه خرید ماشین لباسشویی میله از بانه شده است.


خوشبختانه ماشین لباسشویی های میله، تولید صدای کمی دارند و هم در حالت شستشو و هم حالت خشک کن، میزان لرزش و صدای آنها کم است. همچنین وجود سنسور وزن لباس ها که کمک بسیاری به عملکرد بهینه ماشین های لباسشویی میله می کند و میزان مصرف آب و انرژی برق دستگاه، متناسب با مقدار لباس هایی که در آن جهت شستشو و خشک کردن، ریخته می شود، بطور اتوماتیک تنظیم می شود. با داشتن این مزایا و قابلیت ها و چنین عملکرد مناسبی، خرید لباسشویی میله از بانه می تواند از گزینه های مناسب برای کسانی باشد که قصد خرید لباسشویی از بانه با برند های معتبر آلمانی را دارند.


در پایان باید به این نکته اشاره کرد که کلیه برند های اشاره شده، پرفروش ترین دستگاه های بازار جهانی می باشد. بنبراین در صورتی که به دنبال خرید ماشین لباسشویی از بانه هستید، تمامی این برند ها می تواند نیاز شما را برطرف نمایند. امیدواریم که با این توضیحات بتوانید جهت خرید ماشین لباسشویی از بانه، برند مورد علاقه خود را براحتی انتخاب نمایید.


فروشگاه اینترنتی بانه نیاز، یکی از معتبرترین و با سابقه ترین فروشگاه های خرید لوازم خانگی از جمله خرید ماشین لباسشویی از بانه با امکاناتی بی نظیر از جمله : تضمین اصل بودن تمامی کالاها، ارسال به سراسر کشور، نصب رایگان، پرداخت وجه پس از تحویل گرفتن کالاها و... می باشد.