call تلفن : 1603613-0990

در حال حاضر بسیاری از مشتریانی که مایل به خرید یخچال از بانه هستند، تمایل دارند که بدانند بهترین برندهای یخچال فریزر و بقول معروف بهترین مارک یخچال کدامند تا بتوانند بهترین انتخاب را از این لحاظ داشته باشند. معمولا بسیاری از شرکت های معروف و معتبر ژاپنی، کره ای و آلمانی که سالها در بازارهای جهانی با تولیدات با کیفیت و درجه یک درخشیدند و توانسته اند مشتریان خود را در سراسر جهان راضی نگه دارند، با عرضه مدلهای جدید یخچال از جمله یخچال ساید بای ساید و یا مدلهای جدید یخچال های دوقلو همچنان در این عرصه می درخشند و هر چند سال یکبار مدلهای جدیدی عرضه می کنند که دارای امکانات و ویژگی های جدید و بیشتری است. 

از این رو به دلیل رقابت بین برندهای تولید کننده یخچال در سطح بازارهای جهانی، هر کدام تلاش می کنند تا گوی سبقت را از دیگری ربوده و با عرضه مدلهای جدید یخچال، فروش بیشتری داشته باشند و برند خود را در بازار یخچال های دوقلو و ساید بای ساید هر چه بیشتر مطرح کنند.

اما از طرف دیگر بسیاری از کسانی هم که قصد خرید یخچال فریزر از بانه را دارند، سئوالاتی ذهن شان را به خود مشغول می سازد از جمله اینکه بهترین مارک یخچال فریزر دوقلو و یا بهترین مارک یخچال ساید بای ساید کدام است؟ بهترین یخچال فریزر جدید و یا بهترین مارک یخچال دوقلو خارجی کدام است؟ و سئوالات دیگری از این قبیل نشان دهنده علاقه خریداران به اطلاع از با کیفیت ترین و بهترین مارک یخچال های موجود در بازار است.

قبلا در مقالات دیگر جهت آشنایی هر چه بیشتر شما خوانندگان گرامی و علاقه مندان به خرید یخچال از بانه، در زمینه مقایسه یخچال ساید بای ساید با دوقلو  (جهت معرفی مزایا و معایب هر یک از این دو نوع یخچال) و همچنین مزایای خرید یخچال از بانه نیاز نوشتیم. حال می خواهیم بهترین برندهای یخچال فریزر را که می توانید در زمان خرید یخچال فریزر از بانه با خیال راحت از جهت کیفیت بر روی آنها حساب کنید، را به شما معرفی می کنیم. تمام این برندها جزء بهترین تولید کنندگان یخچال هستند که سالها و بلکه دهه ها در این عرصه دارای تجربه هستند.

در حال حاضر بهترین برندهای تولید کننده یخچال که می توانید محصولات آنها را از بانه خریداری کنید عبارتند از:

- سامسونگ (Samsung) :

شرکت سامسونگ سالهاست که در عرصه تولید و عرضه محصولات و لوازم خانگی می درخشد. از جمله یخچال فریزر سامسونگ که در بازارهای جهان جای خود را دارند و یکی از پرفروش ترین برندهای یخچال بشمار می رود. این شرکت در حال حاضر با تولید و عرضه یخچال فریزرهای ساید بای ساید و دوقلو یکی از بهترین برندهای تولید کننده یخچال به شمار می رود.

از این رو یخچال دوقلو سامسونگ و همچنین یخچال ساید بای ساید سامسونگ هر دو تبدیل به نام هایی آشنا برای مصرف کنندگان شده اند. محصولات این شرکت دارای طیف گسترده ای هستند. از طرف دیگر شرکت سامسونگ همواره از تکنولوژی های جدید در یخچال فریزر خود استفاده کرده و به این ترتیب کسانی که قصد خرید یخچال سامسونگ را دارند، می توانند به آسانی از این سیستم ها و امکانات جدید بهره مند شده و استفاده کنند. از جمله سیستم Space Max و یا TWIN COOLING PLUS.

اگر قصد خرید یخچال از بانه را دارید، یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما، خرید یخچال فریزرهای سامسونگ است.

- ال جی (LG) :

شرکت ال جی (LG) یکی از دیگر برندهای معتبر تولید کننده یخچال فریزر در کره جنوبی است که رقیب شرکت سامسونگ به شمار می رود. البته در دو دهه اخیر شهرت این شرکت در بازارهای جهانی به حدی رسیده که در سطح بازارهای آمریکای شمالی و حتی اروپا لوازم و محصولات خانگی این شرکت از جمله یخچال فریزر ال جی تبدیل به نامی آشنا و پرفروش شده است.

یکی از ویژگی های جدیدی که در برخی از یخچال های جدید ال جی ایجاد شده، خاصیت DOOR-IN-DOOR است که میزان هدر رفت سرمای یخچال را بسیار کاهش می دهد. همچنین کیفیت بالای بعضی از یخچال فریزر های این شرکت در حدی است که شرکت ال جی به مدت 10 سال آنها را گارانتی کرده است. بنابراین خرید یخچال ال جی می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما جوانان و علاقه مندان به خرید یخچال فریزرهای جدید باشد. 

- بوش (Bosch) :

بوش یکی از بهترین شرکت های آلمانی تولید کننده لوازم خانگی و همچنین یکی از بهترین برندهای یخچال فریزر است. این شرکت در سال 1886 توسط رابرت بوش تاسیس شده. مقر اصلی این شرکت در شهر گرلینگن (Gerlingen) آلمان است. این شرکت تولید یخچال و فریزر را از دهه ها قبل آغاز کرده و تاکنون با موفقیت ادامه داده است.

خرید یخچال بوش از بانه مزایای زیادی در نوع خود دارد. یخچال فریزرهای این شرکت با استفاده از بهترین تکنولوژی های موجود در صنایع آلمان و بلکه اروپا تولید می شوند و قابلیت ها و ویژگی های فراوانی دارند که مشتری پسند بوده و مطابق با نیازهای روز مردم جهان طراحی و در یخچال های تولید شده این شرکت قرار داده شده اند.

از جمله این قابلیت ها و ویژگی های یخچال فریزرهای بوش می توان به قابلیت تنظیم ارتفاع قفسه های داخلی و قفسه های درب و یا داشتن سینی چند منظوره (FLEX SHELF) اشاره کرد. همچنین داشتن سنسورهای قدرتمند و دقیقی که درجه حرارت درون یخچال و فریزر و همچنین محیط بیرون را اندازه گیری و کنترل می کنند که از مزایای یخچال فریزر های بوش است. از طرف دیگر وجود سیستم هایی از قبیل سیستم انجماد سریع، سیستم سوپرکول (Super Cool) و یا سیستم Vitafresh (برای تامین رطوبت درون یخچال به خصوص برای نواحی خشک و کم رطوبت) همه موجب شده که خرید یخچال بوش از بانه و یا بازارهای جهان رو بروز افزایش پیدا کند و این برند درجه یک و معتبر آلمانی تولید کننده یخچال در اروپا و در سطح جهان به یکی از محبوب ترین ها تبدیل شود. 

در ضمن بیشتر محصولات این شرکت دارای گرید انرژی +++A هستند که این امر نیز نشان دهنده تلاش شرکت بوش آلمان جهت بهینه کردن مصرف انرژی در محصولات خانگی خود به ویژه یخچال و فریزر می باشد.

- هیتاچی (Hitachi) :

این شرکت در سال 1910 میلادی تاسیس شده و یکی از قدیمی ترین شرکت های ژاپنی در این عرصه است. این شرکت دارای شعبات زیادی در اروپا و آمریکای شمالی است و یکی از موفق ترین شرکت های ژاپنی در زمینه تولید یخچال فریز است. بطوری که یخچال ساید بای ساید هیتاچی و همچنین یخچال دوقلو هیتاچی جزو پرطرفدارترین یخچال فریزرها هستند و بسیاری از کسانی که قصد خرید یک یخچال فریزر درجه یک و با کیفیت ژاپنی را دارند به سراغ محصولات این شرکت می روند.

کیفیت یخچال هیتاچی در نوع خود مثال زدنی است. این شرکت که از دوران قدیم یکی از بهترین شرکت های ژاپنی تولید کننده لوازم برقی و ماشین آلات بود امروزه تا جایی پیشرفت کرده که حتی در زمینه صنایع و تکنولوژی های روباتیک نیز فعالیت دارد. یخچال فریزر هیتاچی نیز با داشتن قابلیت ها و سیستم های مفید و پرکاربرد مانند فیلتر نانو تیتانیوم (جهت از بین بردن بوی بد مواد غذایی در یخچال) ، داشتن صفحه نمایشگر دیجیتال لمسی، استفاده از لامپ های LED جدید، سنسور حرارتی ECCO، سیستم نوسانگیر برق و... که همه اینها موجب شده محبوبیت یخچال Hitachi نزد کسانی که قصد خرید یخچال فریزر های جدید و درجه یک را دارند، بیشتر شود. هیتاچی در حال حاضر یکی از بهترین برندهای یخچال فریزر ساید بای ساید و دوقلو است. 

 - آ.ا.گ (AEG) :

شرکت AEG (مخفف Allgemeine Elektricitäts-Gesellschaft ) در سال 1883 میلادی تاسیس شده و در طول تاریخ بلند خود محصولات مختلفی را تولید کرده از رادیو و لامپ گرفته تا هواپیماهای نظامی. البته به مرور این شرکت آلمانی بعد از جنگ جهانی دوم مدیریتش دچار تحول شد و از آن زمان عمدتا تمرکزش بر ساخت و تولید محصولات و لوازم خانگی است از جمله تولید یخچال فریزر.

امروزه یخچال فریزر AEG یکی از بهترین یخچال هایی است که در آلمان تولید می شود و این شرکت در سرتاسر جهان مشتریان خود را پیدا کرده است. معمولا ظرفیت یخچال فریزر AEG از نظر حجم بالاست و از این لحاظ برای خانواده های پر جمعیت می تواند گزینه مناسبی جهت خرید یخچال فریزر بشمار برود.

از جمله امکانات مناسب یخچال فریزرهای AEG داشتن سیستم انجماد سریع، سیستم کنترل فریزر با استفاده از صفحه LCD ، داشتن کشوهای MaxiBox در فریزر همه از مزایای یخچال فریزرهای این شرکت هستند. همچنین داشتن سیستم بدون برفک و از طرف دیگر داشتن گرید انرژی +++A (بهینه ترین میزان مصرف انرژی) در کنار کیفیت ساخت مناسب، همه موجب شده تا خرید یخچال AEG از بانه و همچنین در بازارهای جهان رونق زیاد داشته باشد و مردم با محصولات جدید این شرکت بیشتر آشنا شوند.  

- کنوود (Kenwood) :

کنوود هم یکی از دیگر برندهای ژاپنی تولید کننده یخچال فریزر است. تاسیس این شرکت به سال 1946 باز می گردد و اکنون سالهاست که محصولات کنوود در کشور ما معروف و محبوب شده اند. از جمله این محصولات یخچال فریزر کنوود است که از زمان ورود به بازارهای خاورمیانه و غرب آسیا روز بروز مشتریان بیشتری پیدا کرده و با داشتن طراحی ساده و زیبا و همچنین داشتن قفسه های قابل تنظیم از جنس شیشه نشکن و مقاوم در برابر تغییرات دمای هوا و وجود سیستم ضد یخ زدگی خودکار، خنک کننده جریان هوا، کنترل لمسی ساده و مناسب و ... همه موجب شده که به کسانی که تمایل به خرید یخچال فریزرهای جدید دارند، خرید یخچال کنوود نیز در کنار برندهای درجه یک دیگر توصیه شود. 

برندهایی که در این مقاله آنها را مورد بررسی قرار دادیم، همگی از بهترین برندهای یخچال فریزر هستند. با این حال اگر قصد خرید بهترین یخچال فریزر جدید از بانه را دارید، انتخاب با شما مشتریان گرامی است همچنین از طریق تماس با ما می توانید مشاوره های لازم را در مورد ویژگی های هر یک از مارک های یخچال و امکانات مدل های آن بدست آورید