call تلفن : 1603613-0990

قیمت کولر گازی یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که از دید خریداران اهمیت زیادی دارد. چرا که بسیاری از افراد تمایل دارند که با بررسی قیمت ها، پیش از خرید کولر گازی بتوانند خریدی مطئمن و در عین حال ارزان داشته باشند.

از این رو بسیاری از کسانی که قصد خرید کولر گازی از بانه را دارند، در زمینه اینکه محصولات برندهای مختلف هرکدام چه قیمتی با چه ویژگی ها و امکاناتی دارند، تمایل دارند اطلاعاتی را کسب کنند. مثلا اینکه قیمت کولر گازی سامسونگ چقدر است؟ و یا قیمت کولر گازی ایستاده، با اسپلیت چقدر تفاوت دارد ؟ و یا اینکه قیمت کولر گازی کم مصرف چقدر است؟ این سئوالات مسلما بارها از سوی خریداران مطرح می گردند.

البته این نکته را نباید دور از ذهن داشته باشید که عوامل زیادی در تعیین قیمت کولر گازی در بانه یا هر جای دیگری تاثیر گذارند. در اینجا جهت آشنایی شما خوانندگان گرامی و علاقه مندان به خرید کولر گازی از بانه، تعدادی از مهم ترین عوامل کلیدی و تعیین کننده قیمت کولر گازی را به شما معرفی می کنیم:

برندهای کولر گازی:

اولین مسئله مهم در قیمت کولر گازی های جدید و پیشرفته موجود در بازار، طبیعتا برند و شرکت سازنده آنهاست. در حال حاضر اگر قصد خرید کولر گازی از بانه را دارید، بد نیست که بدانید خوشبختانه محصولات بسیاری از برندهای کولر گازی که در سطح بازارهای آسیا و جهان معتبر و مشهورند را می توانید با بهترین قیمت سفارش داده و خریداری کنید.

از جمله کولر گازی سامسونگ، اجنرال، کولرگازی ال جی، اسپلیت گری، کولر گازی میتسوبیشی، شارپ، هیتاچی، کولر بوش، وایت وستینگ هاوس و کولر گازی دایکین که از اقصی نقاط ایران می توانید این محصولات تولید شده توسط هر یک از برندهای معروف و معتبر بین المللی را سفارش داده و بصورت آنلاین اقدام به خرید کولر گازی از بانه نیاز کنید. این نکته یکی از مزایای خرید کولر گازی از بانه نیاز است.

حال سئوالی که شاید ذهن شما را تا اینجا به خود مشغول کرده باشد این است که قیمت کدام برند کولر گازی بهتر است؟ یا قیمت برند برتر کولر گازی چقدر است؟ در پاسخ باید بگوییم که در اکثر موارد برندهای کولر گازی بر حسب موارد مختلفی بر روی محصولات خود قیمت گذاری می کنند. از جمله این موارد می توان به مشخصات فنی کولر گازی، امکانات جانبی، هزینه های ساخت و تولید در کشور سازنده و همچنین سیاست های مالی شرکت سازنده را در این میان مطرح کرد.

مسلما هزینه ساخت این محصولات در کشورهایی مانند ژاپن و آلمان بنا به دلایل متعددی، بیشتر از هزینه ساخت همان محصول در کشورهایی مانند چین و مالزی است. از این رو قیمت کولر گازی تولید شده در هر یک از کشورها با یکدیگر فرق می کند. از این رو با اینکه هر یک از شرکت ها و برندهای کولر گازی سعی می کنند در بازارهای جهانی در عین بالا نگه داشتن کیفیت محصولات شان، قیمت نهایی تولیدات خود را هم تا حد امکان پایین نگه دارند.

به خصوص قیمت کولر گازی اسپلیت که در بازارهای جهانی فروش بیشتری دارد و برندهای تولید کننده بیشتر تمرکزشان بر روی این نوع  از کولرگازی است.

 

نوع موتور کولر گازی:

یکی از عوامل دیگر که در قیمت کولر گازی نقش مهم و تعیین کننده ای دارد، مسائل فنی و نوع موتور آن است از جمله نوع کمپرسور و اینورتر. همانطور که در راهنمای خرید کولر گازی توضیح داده ایم، داشتن امکانات پیشرفته تر در موتور کولر گازی های جدید از نوع اسپلیت بر قیمت نهایی آنها تاثیر گذاشته ولی به دلیل مزایای زیادی که عملکردشان دارند، خرید کولر گازی های اسپلیت سال به سال در حال افزایش است.

یکی از مزایای این محصولات این است که در بسیاری از مدلهای جدید، موتور آنها دارای اینورتر است. این قطعه جریان برق مستقیم را به برق متناوب تبدیل می کند و در کولر گازی باعث می شود که زمانی که دمای محیط به اندازه کافی سرد و خنک شد، بجای خاموش و روشن شدن دستگاه (که موجب افزایش مصرف برق می شود) با کم کردن درجه آن، سرعت و دور موتور را به آرامی کاهش می دهد و پس از اینکه دمای محیط کمی گرم تر شد، مجددا دور موتور را افزایش می دهد و این عمل بارها تکرار می شود و مصرف برق دستگاه تا حد زیادی متعادل و بهینه می شود.

از این رو وجود اینورتر از یک طرف به مصرف برق کمک می کند و از طرف دیگر موجب افزایش قیمت کولر گازی های اسپلیت شده است. از طرف دیگر مسئله توان کولر گازی اسپلیت هم در قیمت آن نقش مهمی دارد و معمولا کولر گازی های با توان بالاتر گرانتر هستند.

البته وجود قطعات دیگر هم در این مسئله بی تاثیر نیستند و هر چه قطعات موتور کولر گازی بیشتر و پیشرفته تر باشد، قیمت آن نیز بالاتر است و البته کسانی که قصد خرید کولر گازی از بانه را دارند، بهتر است این مسئله را هم در نظر بگیرند.

نوع کولر گازی:

نوع کولر گازی هم در تعیین قیمت آن بی تاثیر نیست. امروزه بسیاری از کسانی که قصد انتخاب کولر گازی برای خانه های با متراژ بالا و حتی متراژ کم و متوسط را دارند، به نوع کولر گازی هم توجه می کنند. با افزایش کاربردهای کولر گازی اسپلیت در ساختمان ها و حتی مراکز اداری و تجاری، بسیاری از مشتریان اقدام به خرید آن می کنند.

البته توجه داشته باشید که همانطور که قبلا نوشته بودیم، به دلیل ساختار فنی پیچیده تر و تعداد قطعات بکار رفته در موتور کولر گازی اسپلیت از بقیه کولر گازی ها - از جمله کولر گازی پنجره ای - قیمت بالاتری دارند. البته در عوض دارای قابلیت ها و امکانات بیشتری نیز هستند.

همانطور که پیشتر گفتیم انواع کولر گازی های موجود در بازار عبارتند از:

کولر گازی اسپلیت، کولر گازی پنجره ای، کولر گازی پرتابل یا قابل حمل.

اگر شما هم قصد خرید کولر گازی از بانه را دارید، به این نکته لطفا توجه داشته باشید که در ازای هزینه ای که جهت اینکار پرداخت می کنید، صاحب کولر گازی مناسبی خواهید شد که با داشتن توان بالا در زمینه سرمایش و یا گرمایش، مسلما نیازهای شما در فصل های مختلف سال برآورده خواهد کرد.

امکانات کولر گازی:

امکانات کولر گازی هم یکی از نکات مهم و عوامل تاثیر گذار است بطوری که امروزه بسیاری از علاقه مندان به خرید کولر گازی  های جدید سعی می کنند جدیدترین مدلهای آنرا که دارای قابلیت سرمایش و گرمایش باشند را انتخاب و خریداری کنند.

البته امکانات کولر گازی های جدید به این مسئله ختم نمی شود بلکه امکاناتی مانند داشتن سیستم های تهویه و فیلتر هوا، امکان چرخش و بالا و پایین رفتن پرتاب باد دستگاه نیز اهمیت دارد. البته بیشتر برندهای تولید کننده نیز در رقابت با یکدیگر سعی می کنند این امکانات را در سری جدید محصولات خود قرار دهند و از طرف دیگر سعی می کنند جهت جذب هر چه بیشتر مشتریان به سوی خود، با گنجاندن این امکانات نیازهای مشتریان را برآورده کرده و البته قیمت ها را هم تا حد امکان کاهش دهند.

که این نکته خبری خوش است برای کسانی که قصد خرید کولر گازی اسپلیت و یا انواع دیگر آنرا دارند.

آمارهای منتشر شده از پرفروش ترین و بهترین کولر گازی ها در سال 2017 نشان داد، که داشتن امکانات جانبی این محصولات و همچنین بکار گیری فناوری های جدید و پیشرفته در موتور آنها، همه در انتخاب آنها به عنوان بهترین ها نقش داشته است.

در نهایت با این تفاصیل این نکته را به شما مشتریان گرامی که قصد خرید کولر گازی از بانه نیاز را دارید، عرض کنیم که با پرداخت هزینه جهت خرید بهترین کولر گازی های اسپلیت می توانید با کمترین و ارزان ترین قیمت خریداری کرده و در فصل های مختلف سال از امکانات آن استفاده کنید.