call تلفن : 1603613-0990

خرید تلویزیون سامسونگ این روزها برای بسیاری از کسانی که قصد خرید تلویزیون از بانه را دارند، یکی از اولین انتخاب ها می باشد. در کنار این مسئله ویژگی ها و امکانات تلویزیون های سامسونگ نیز بسیار اهمیت دارد و بیشتر خریداران مایلند پیش از سفارش و خرید حتی جستجو درباره آخرین قیمت تلویزیون های سامسونگ (برای مثال قیمت تلویزیون منحنی سامسونگ برای کسانی که علاقه مند به خرید تلویزیون های جدید و پیشرفته ساخت این شرکت هستند و یا تلویزیون های 4k ، 32 اینچ، 40 اینچ ، 48 اینچ، 50 اینچ و غیره) و یا برخی اطلاعات فنی (از جمله راهنمای خرید تلویزیون) درباره امکانات جانبی و قابلیت های این تلویزیون ها بیشتر بدانند تا در نهایت بتوانند انتخاب بهتری داشته و تلویزیونی با قابلیت ها و امکانات مورد نظر خود را آسان تر انتخاب کنند. 

اهمیت این مسئله یعنی آگاهی از امکانات تلویزیون های سامسونگ و برندهای دیگر در این است که با رشد و پیشرفت تکنولوژی ساخت تلویزیون ها در سالهای گذشته، امکانات و قابلیت های آنها مرتب افزایش کمی و کیفی داشته و هر چند سال یکبار شاهد ورود گجت ها و امکانات جانبی شگفت انگیزی به دنیای تلویزیون ها هستیم. 
شرکت سامسونگ که در دهه 1930 میلادی در کره جنوبی تاسیس شده و از آن زمان تاکنون با رشد سریعی در زمینه ساخت و تولید انواع لوازم خانگی، گجت ها، لوازم الکترونیک و کامپیوتر پیشرفت های زیادی داشته بطوری که اکنون این شرکت با داشتن هزاران کارمند، صدها کارخانه و مراکز تحقیقاتی در جهان، به عنوان یکی از برندهای مطرح و یکی از پیشرفته ترین شرکت های بین المللی صاحب تکنولوژی شناخته می شود. اهمیت محصولات این شرکت موفق کره ای در سطحی است که محصولات آن به تعداد بسیار زیاد در کشورهای غربی هر ساله عرضه و به فروش می رسند. از این رو خرید تلویزیون های سامسونگ نیز در کنار سایر محصولات این شرکت رونق زیادی پیدا کرده و این شرکت توانسته با موفقیت مشتریان خود را سراسر جهان (از جمله بازارهای کشورمان ایران) به جدیدترین محصولا خود جذب کند. 

اما این مسئله به این معنی نیست که هر تلویزیون جدیدی که توسط شرکت هایی مانند سامسونگ ساخته و به بازارهای جهانی عرضه می شود، برای همه افراد و همه سنین مناسب است چرا که برای مثال معمولا بیشتر افراد سالمند تمایل چندانی به استفاده از تلویزیون های منحنی ندارند (لطفا جهت اطلاعات بیشتر رجوع کنید به مقاله مقایسه تلویزیون تخت و منحنی) و یا خرید تلویزیون های سه بعدی سامسونگ ممکن است برای بسیاری از خانواده با توجه به قیمت آن و یا عدم علاقه افراد خانواده به استفاده از عینک های مخصوص آنها، در اولویت قرار نداشته باشد و آنها ترجیح بدهند که با پرداخت هزینه کمتری جهت خرید تلویزیون تخت سامسونگ اقدام کنند. 

ویژگی های تلویزیون های سامسونگ

حال در این بخش تلاش می کنیم با توجه به اهمیت این مسئله سیستم ها و امکانات تلویزیون های سامسونگ را به اتفاق بررسی کنیم تا چنانچه شما هم قصد خرید تلویزیون سامسونگ از بانه را دارید، بتوانید با ویژگی ها و قابلیت های این محصولات آشنا شده و هنگام خرید بهترین انتخاب را داشته باشید:
- تلویزیون های QLED سامسونگ دسته ای از تلویزیون های این شرکت هستند که دارای تکنولوژی های جدید نمایش تصویر این شرکت هستند و در آن با بهره گیری از تکنولوژی رنگ Q این شرکت، بهترین و طبیعی ترین نمایش تصاویر را انجام می دهند. تصاویری با کیفیت بالا از لحاظ عمق، وضوح رنگ، نور و سایر المان های تصویر که یک نمایش تصویر عالی را به ارمغان می آورند. تصاویر پخش شده از این تلویزیون ها این امکان را می دهد که از زوایای گوناگونی بتوانید به تلویزیون نگاه کرده و از تماشای فیلم های سینمایی، برنامه های تلویزیونی، مسابقات ورزشی و غیره لذت ببرید. 

همچنین قابلیت اتصال انواع گجت ها و دستگاه های هوشمند به این تلویزیون ها با استفاده از کابل نوری نامرئی، نیز خود از مزایای آنهاست. البته می توان با استفاده از پایه های توخالی می توانید سیم های اتصال را از درون آنها عبور دهید تا دیده نشوند که این نکته هم برای بسیاری از کسانی که قصد خرید تلویزیون سامسونگ از بانه را دارند، جالب است. 
همچنین بهره گیری از موتور Q Engine نیز خود کمک بزرگی به پردازش تصاویر و نمایش هر چه بیشتر و بهتر تصاویر می دهد. به خصوص اینکه با داشتن پردازشگر 4 هسته ای براحتی می تواند جوابگوی کسانی باشد که هدف اصلی آنها از خرید تلویزیون QLED سامسونگ از بانه، در واقع علاوه بر تماشای برنامه های مختلف تلویزیونی و یا فیلم ها و رقابت های ورزشی (برای مثال بازی های فوتبال) استفاده از دستگاه های جانبی و یا گجت های دیگر از طریق اتصال آنها به تلویزیون است. برای مثال دستگاه DVD Player و یا کنسول های بازی شرکت هایی مانند سونی، مایکروسافت و یا نینتندو که با استفاده از تلویزیون ها می توانید از اجرای بازی های این کنسول ها لذت بیشتری ببرید.
از طرف دیگر خروجی صدای این تلویزیون ها نیز با کیفیت بسیار مناسبی صورت می گیرد. با قدرتی در حدود 40W که برای یک تلویزیون سامسونگ بسیار مناسب است. ناگفته نماند که تلویزیون های QLED سامسونگ از تکنولوژی کوانتوم بهره می گیرند.

امکانات تلویزیون سامسونگ

- داشتن نوار منوی ساده و مناسب بطوری که براحتی پس از چند بار کارکردن با آن می توانید به جزئیات آن مسلط شده و براحتی تنظیمات مورد نظر خود را انجام دهید.
- قابلیت اتصال به اینترنت: مدتهاست که دنیای وب و اینترنت جای خود را خانه ها و مراکز مختلف اداری و یا تجاری باز کرده و امروزه بسیاری از افراد به دلایل مختلف تمایل دارند تا از برخی سرویس های وب سایت های اینترنتی بر روی تلویزیون نیز استفاده کنند. از جمله استفاده از برخی سرویس های وب سایت یوتیوب و یا تماشای برخی برنامه ها و سریال های تلویزیونی. خبر خوش برای کسانی که هنگام خرید تلویزیون سامسونگ از بانه به چنین قابلیت هایی نیز توجه دارند، این است که در بیشتر مدلهای جدید این تلویزیون ها امکان استفاده از تمام این سرویس ها را بر روی تلویزیون خواهید داشت بطوری که ضمن اتصال دستگاه به اینترنت، قابلیت بروزرسانی سیستم و نرم افزار این تلویزیون ها نیز وجود دارد.

- سیستم CLEAR MOTION RATE:
این سیستم کمک می کند که برخی تصاویری که مربوط به صحنه های سریع هستند مانند صحنه های بازی های جنگی و یا پر زد و خورد بازی های کنسول ها، رقابت های ورزشی از جمله فوتبال و یا مسابقات اتومبیل رانی و غیره بهتر و با هر چه طبیعی تر به نمایش درآیند. این تکنولوژی جدید به تلویزیون های سامسونگ این امکان را می دهد که خریداران جوان خود را کاملا راضی نگه دارد و موجب شود آنها هنگام تماشای بازی های فوتبال و یا اجرای بازی های اکشن و پرزدوخورد بر روی کنسولهای بازی با استفاده از تلویزیون های سامسونگ، از کیفیت تصویر لذت ببرند. 

- الگوریتم های پردازش تصاویر:
تلویزیون های هوشمند سامسونگ از الگوریتم های مختلفی جهت پردازش تصاویر استفاده می کنند. یکی از این الگوریتم ها WIDE COLOR ENHANCER PLUS است که کمک زیادی به پخش رنگ تصاویر و وضوح آنها می کند. 

- موتور پردازشگر:
موتورهای پردازشگر HyperReal سامسونگ امکان پخش تصاویر با کیفیت بالا و کنتراست مناسب را می دهد و به این ترتیب امکان پخش فیلم، انیمیشن ها و همچنین موسیقی بر روی دستگاه را به کاربران می دهد. 

امکانات تلویزیون های منحنی سامسونگ

- کیفیت تصویر:
خوشبختانه بیشتر مدلهای تلویزیون های این شرکت از نوع FULL HD، UHD 4k و یا 4k هستند. بنابراین کسانی که تمایل دارند در درجه اول محصولات این شرکت را خریداری کنند، اقدام به خرید تلویزیون های جدید سامسونگ از نوع تخت و یا منحنی می کنند. 
همچنین بهره گیری از برخی سیستم ها در تلویزیون های ساخت این شرکت، مانند سیستم PUR COLOUR که کمک زیادی به نمایش تصاویر طبیعی و زیبا می کند و یا تکنولوژی  HDRموجب می شود که نور پس زمینه تصاویر روشن تر نشان داده شود و در نهایت تصاویر واضح تر باشند. البته برخی از سیستم ها و قابلیت های پیشرفته ای هم در تلویزیون های منحنی سامسونگ وجود دارند که موجب افزایش کیفیت و بازدهی بسیار عالی آنها می شوند از جمله تکنولوژی UHD DIMMING است که با استفاده از آن نرم افزار مربوطه صفحه نمایش تلویزیون را به صدها بخش تقسیم بندی می کند و متناسب با اینکه هر منطقه چه میزان رنگ، نور و عناصر مختلف تصویری را باید به نمایش بگذارد، آن بخش از قاب تلویزیون آن عناصر را به بهترین شکل ممکن به نمایش می گذارد.

یکی از دیگر امکانات مناسب برخی از تلویزیون های جدید سامسونگ، علاوه بر اتصال به اینترنت، امکان نمایش و اتصال به مرورگرها (browsers) را نیز دارد که در نوع خود جالب است. 

در پایان این نکته را هم اضافه کنیم که قیمت تلویزیون های سامسونگ در بانه با توجه به قابلیت ها و امکانات آنها بسیار مناسب است و اگر قصد خرید محصولات این شرکت را دارید، قطعا یک خرید مناسب را انجام داده اید. 
فروشگاه بانه نیاز از ابتدای تاسیس با توجه به کیفیت بالا و استانداردهای سطح بالای محصولات سامسونگ، توانسته با بهترین قیمت و نرخ های مناسب، جدیدترین و بهترین محصولات این شرکت از جمله تلویزیون های آنرا در اختیار مشتریان و علاقه مندان خود قرار دهد.