call تلفن : 1603613-0990

خرید لباسشویی از بانه، یکی از وسوسه انگیزترین کارهایی است که افراد جهت خرید لوازم خانگی می توانند انجام بدهند. بررسی و مطالعه راهنمای خرید لباسشویی، اطلاع از قیمت ماشین لباسشویی های بانه و سپس بررسی ویژگی های فنی و سرانجام سفارش و خرید آنها مسئله ایست که این روزها بسیاری از خانواده ها به دنبال آن هستند. چرا که خرید ماشین لباسشویی و داشتن آن در خانه یکی از واجبات خانواده ها این روزهاست.

به همین جهت اطلاع از جزئیات فنی ماشین های لباسشویی موجود در بازارهای کشورمان اهمیت زیادی برای خریداران و علاقه مندان به خرید ماشین لباسشویی های جدید دارد. از این رو در این بخش کلیه نکات مهم راهنمای خرید ماشین لباسشویی را به شما معرفی می کنیم تا چنانچه شما هم قصد داشتید اقدام به انتخاب لباسشویی مناسب و خرید آن کنید، راحت تر و با داشتن آگاهی هر چه بیشتر دست به این کار بزنید:

- برند ماشین لباسشویی:

نخستین مسئله ای که بسیاری از افراد هنگام خرید ماشین لباسشویی از بانه (و یا فروشگاه های دیگر) به آن توجه می کنند، برند ماشین لباسشویی است. یعنی شرکت سازنده. جالب اینجاست که این مسئله تنها مختص ایران و همچنین دستگاه لباسشویی نیست بلکه امروزه در سراسر جهان، بسیاری از مردمی که می خواهند اقدام به خرید محصولات و لوازم خانگی کنند، در ابتدا به برند آن محصول توجه می کنند. برخی از برندهای کشورهای ژاپن، کره جنوبی، آلمان، ایتالیا، هلند و کشورهای دیگر آنچنان در نیم قرن گذشته در بازارهای جهان درخشیده اند که امروزه نام آنها تا حد زیادی کیفیت بالای محصول تولید شده را در ذهن مردم تداعی می کند.

برندهای ماشین لباسشویی نیز از این مسئله مستثنی نیستند. چه بسا بهترین ماشین لباسشویی های بانه نیاز ساخت برندهایی چون "ال جی" (LG)، "بوش" (Bosch)، "سامسونگ" (Samsung) و "میله" (Miele) هستند که شرکتهای کره ای و یا آلمانی هستند و همگی با دهه ها تجربه فنی بالا در زمینه ساخت و تولید محصولات خانگی به خصوص لباسشویی توانسته اند در این زمینه پیشرفت های چشمگیری داشته باشند و بخش بزرگی از بازارهای جهانی را به تسخیر درآورند.

البته ما هم جهت آشنایی هر چه بیشتر شما خوانندگان گرامی در مقاله بهترین برندهای خرید ماشین لباسشویی از بانه به بررسی این مسئله به تفصیل پرداخته ایم و مزایای خرید ماشین های لباسشویی تولید شده توسط هر یک از برندهای معروف و معتبر را به تفصیل نوشته ایم که در صورت تمایل می توانید به آن مقاله مراجعه و مطالعه بفرمایید.

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

- میزان مصرف انرژی:

میزان مصرف انرژی ماشین لباسشویی یکی از معیارهای مهم انتخاب آن است. هر چه مصرف انرژی این دستگاه ها کمتر و بهینه تر باشند، در درازمدت برای خریداران مقرون به صرفه تر خواهد بود. به ویژه برای خانواده های پر جمعیت، خشکشویی ها، برخی از مراکز ورزشی و یا بهداشتی درمانی که از ماشین های لباسشویی استفاده می کنند (مانند استخرها و یا بیمارستان ها).

به همین جهت برای اینکه پیش از خرید لباسشویی جدید متوجه شوید که میزان مصرف انرژی آن چقدر است باید به برچسب انرژی ماشین لباسشویی توجه کنید. این برچسب ها نشان دهنده میزان مصرف انرژی ماشین لباسشویی بر اساس استانداردهای تهیه شده توسط اتحادیه اروپا هستند. بهترین و کمترین مصرف انرژی ماشین لباسشویی با رتبه A+++ شناخته می شود و در رتبه های پایین تر به ترتیب A++ ، A+ ، A و سایر رتبه ها قرار می گیرند. 

به این ترتیب پیش از خرید ماشین لباسشویی از بانه و یا سایر مراکز فروش در هر گوشه و کنار از جهان براحتی می توانید از طریق این برچسب ها میزان مصرف انرژی لباسشویی را متوجه شوید. این نکته را در نظر داشته باشید که زمانی که صبحت از این معیار یعنی مصرف انرژی ماشین لباسشویی می شود، چند معیار در این زمینه کاملا دخیل است. از جمله:

میزان مصرف آب و برق دستگاه 
حداکثر سرعت دستگاه هنگام شستشوی لباس ها
صدای تولید شده توسط دستگاه 
توانایی خشک کردن پارچه و لباس در هر دور

- سرعت چرخش موتور:

سرعت چرخش موتور لباسشویی نیز یکی از معیارهای مهم در راهنمای خرید لباسشویی است. طبیعتا هر چه این سرعت بیشتر باشد، دستگاه سریع تر و بهتر کار می کند و لباس ها سریعتر شسته شده و به خصوص در دقایق اولیه شروع کار دستگاه سرعت آغشته شدن لباس ها و یا پارچه ها به مایع یا پودر لباسشویی بیشتر خواهد شد. در نتیجه کار شستشو سریع تر و نتیجه نهایی تمیز تر بودن لباس ها نسبت به شستشوی دستی و یا نسبت به ماشین لباسشویی های قدیمی است.

سرعت چرخش موتور دستگاه لباسشویی بر اساس دور بر دقیقه سنجیده می شود. در حال حاضر بیشتر لباسشویی های موجود در بانه نیاز دارای سرعت چرخش موتور 1000 ، 1200، 1400 و یا 1600 دور بر دقیقه می باشند. 

راهنمای خرید لباسشویی

- ظرفیت دیگ:

ظرفیت دیگ لباسشویی نیز معیاری مهم برای بسیاری از خانواده هاست. به ویژه خانواده های پر جمعیت بهتر است در زمینه خرید مایشن لباسشویی به ظرفیت دیگ آن نیز توجه کنند. هر چه ظرفیت بیشتر باشد، تعداد و حجم بیشتری لباس و پارچه می توانید در آن قرار دهید تا دستگاه آنها شستشو دهد که این مسئله امتیاز مهمی است. 
در حال حاضر ظرفیت دیگ لباسشویی های سایت بانه نیاز دارای ظرفیت های 7، 8، 9، 10، 12 ، 16 ، 18 و 20 کیلوگرم هستند. 

- طرح و رنگ بدنه:

طرح های بدنه ماشین های لباسشویی معمولا ساده هستند و به دلیل ساختار ساده بدنه و نداشتن جزئیات مهم بر روی آنها اغلب دارای طراحی خاص و پیچیده ای نیستند. 
اما رنگ ماشین لباسشویی شاید برای برخی از خریداران مهم باشد. به خصوص زمانی که خانمها تصمیم می گیرند لوازم آشپزخانه خود را از رنگ هایی انتخاب کنند که تا حد زیادی با یکدیگر ست باشند. در حال حاضر ماشین لباسشویی های بانه عمدتا دارای رنگ های استیل، سفید، نقره ای و یا خاکستری هستند. 

- قابلیت ها و سیستم های ماشین لباسشویی:

خوشبختانه بسیاری از برندها و شرکت های معتبر بین المللی تولید کننده ماشین لباسشویی، امکانات و قابلیت های مناسبی را در آنها تعبیه کرده اند که موجب می شود به دلیل کیفیت بالا و ویژگی های فنی مناسب انتخاب ماشین لباسشویی مناسب از میان آنها کمی سخت شود چرا که شرکتهای تولید کننده این محصولات تمام تلاش خود را بکار می گیرند تا بهترین ماشین لباسشویی با پیشرفته ترین قابلیت ها و امکانات را ساخته و روانه بازارهای جهانی کنند. 

از جمله این برنامه ها و قابلیت ها می توان به قفل کودک، قابلیت افزودن لباس های بیشتر به دستگاه هنگام شستشو (چیزی که تا چند سال پیش در ماشین های لباسشویی امکان پذیر نبود)، حالت شستشوی سریع، قابلیت ضد آلرژی، خشک کردن لباس ها پس از شستشو، موتور دایرکت درایو، سیستم حباب ساز، سیستم پاک کننده دیگ ماشین لباسشویی، سیستم محافظ برق، سیستم ضد نشت آب، سیستم ضد چروک لباس و ...

یک ماشین لباسشویی جدید بسیاری از قابلیت ها و امکانات نام برده را دارد. بنابراین از این لحاظ مشتریان جهت انتخاب و خرید لباسشویی مناسب مشکل چندانی نخواهند داشت.