call تلفن : 1603613-0990

امکانات جاروبرقی نیز یکی از مهمترین عوامل و فاکتورهای مهم برای علاقه مندان به خرید جاروبرقی از بانه است. اگر در سالهای اخیر نگاهی به جدیدترین جاروبرقی های تولید شده توسط معروف ترین و بهترین مارک های جاروبرقی بیندازید براحتی متوجه خواهید شد که به مرور زمان و به آرامی این برندها تلاش کرده اند تا جدیدترین سیستم ها و امکانات را در محصولات جدید خود تعبیه کنند و در بازارهای بین المللی گوی سبقت را از یکدیگر بربایند. 

اما شاید از خواندن عبارت امکانات جاروبرقی تعجب کنید و بپرسید که مگر جارو برقی ها دارای امکانات خاصی هستند که وجود آنها دارای اهمیت باشد؟ پاسخ ما به این سئوال مثبت است و در واقع یکی از مهمترین نکات و بخش های راهنمای خرید جاروبرقی، امکانات، سیستم ها و قابلیت های جارو برقی است. 

هر چه یک جاروبرقی امکانات بیشتر و بهتری داشته باشد، طبعت خرید آن می تواند مناسب تر بنظر بیاید. البته کسانی که امروزه قصد خرید جارو برقی از بانه و مراکز خرید و فروش این محصول خانگی را دارند، موارد دیگری مانند قیمت، برند سازنده، مصرف انرژی جارو برقی و موارد دیگر را نیز در نظر می گیرند. 

اما وجود امکانات مناسب می تواند یکی از مهمترین موارد متمایز کننده یک جارو برقی خوب از یک جارو برقی معمولی باشد. هر چند که در تبلیغات این روزهای برخی از شرکتها و یا فروشگاه های این محصولات، به مواردی بر می خوریم که در واقع شاید معرفی آنها تاثیر زیادی در ذهنیت مردم جهت خرید آن دسته از جاروبرقی ها نداشته باشد ولی با رشد و پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از برندهای سازنده این قابلیت ها یا امکانات را روز به روز بیشتر در محصولات جدید خود قرار می دهند. 
اگر شما هم قصد خرید جارو برقی از بانه را دارید می توانید هنگام خرید به چنین امکاناتی توجه کنید تا بتوانید در نهایت انتخاب بهتری داشته باشید:

لوله خرطومی جارو برقی:

یکی از اولین بخش های جارو برقی که هنگام خرید معمولا بیشتر خریداران به دقت به آن نگاه می کنند، طول لوله خرطومی است. چرا که تصور بسیاری از آنها بر این است که هر چه طول لوله خرطومی جارو برقی بیشتر باشد، راحت تر می توان جارو را بر روی زمین کشید و براحتی محدوده مورد نظر را جارو کرد. 
البته طول لوله خرطومی نیز نباید بیش از حد زیاد باشد، چرا که در آن صورت قرار دادن جارو در گوشه ای از خانه می تواند کمی مشکل و دست و پاگیر باشد. 

لوله آلومینیومی جارو برقی:

لوله آلومینیومی جارو برقی ها در واقع همان لوله فلزی آنهاست که ذرات ریز و گرد و خاک از طریق آن به مخزن نگهداری هدایت می شود. وجود این لوله در جاروبرقی های معمولی اهمیت زیادی دارد و در واقع یکی از مهمترین تفاوت های این جاروبرقی ها با جاروبرقی های دستی، وجود همین لوله است. هنگام خرید جاروبرقی از بانه در صورتی که طول این لوله برای شما جهت سولت جارو کردن منزل اهمیت دارد، می توانید به مشخصات آن توجه کنید و سپس دست به انتخاب بزنید. 


امکانات جاروبرقی


باتری جاروبرقی:

باتری جارو برقی نیز یکی از عوامل مهم و تعیین کننده در جارو برقی های امروزی است. شاید در وهله اول این مسئله یعنی وجود این باتری ها چندان اهمیت نداشته باشد و بسیاری از خریداران با خود فکر کنند که با وجود برق شهری و سیم جارو برقی براحتی می توان جاروبرقی را در هر ساعتی از شبانه روز به برق متصل کرده و از آن استفاده کرد ولی تصور کنید که شما در حال جارو زدن هستید و ناگهان برق قطع شود! در این صورت آیا باید تا زمان اتصال مجدد برق شهری منتظر بمانید؟ 

جواب منفی است. طبیعتا در چنین مواردی وجود باتری قوی لیتیومی می تواند بسیار مفید باشد. از طرف دیگر بیشتر جاروبرقی های دستی نیز با کمک همین نوع باتری ها شارژ می شوند و با کمک آنها براحتی می توان سطوح مختلف از جمله روی میزها، مبل، کاناپه، روی تلویزیون، مانیتور کامپیوتر، کابینت های آشپزخانه، درون خودرو و ... را تمیز کرد. بنابریان وجود باتری جارو برقی امروزه می تواند گام موثری جهت استفاده بهینه و هر چه بهتر از قابلیت های این محصول خانگی برای نظافت و تمیز کردن منزل و یا محل کار باشد. 

بعضی از جاروبرقی های جدید دارای چراغ نشانگری هستند که معمولا به رنگ آبی است و در صورتی که باتری دستگاه نیاز به شارژ داشته باشد، چراغ روشن می شود و به این ترتیب براحتی می توان فهمید که چه زمانی شارژ باتری لازم است.  

لامپ های ال ای دی (LED) :

وجود لامپ های ال ای دی کمک بزرگی به افراد می کند تا در مکان هایی که روشنایی در آنها کمتر است، از جارو برقی استفاده کنند. به این ترتیب حتی در اتاق ها یا سالن های تاریک یا نیمه تاریک نیز می توانید با کمک روشنایی این لامپ ها، محیط را از آلودگی ها پاک کنید. 

سیستم ها و قابلیت های جارو برقی:

یکی از موارد مهم دیگر خرید جارو برقی، وجود سیستم ها و قابلیت های جدیدی است که کمپانی ها در این محصولات گنجانده اند و هر یک کاربرد خاص خود را دارد. برای مثال وجود سیستم brush roll clean در برخی از مدلهای جدید جاروبرقی های شرکت الکترولوکس (Electrolux) موجب تمیز شدن اتوماتیک برس جارو برقی می شود. و یا از طرف دیگر وجود فیلتر های ضد آلرژی، صفحه کنترل پنل لمسی پیشرفته، سیستم Silence air (جهت کاهش صدای موتور دستگاه)، سیستم aero pro parketto pro (جهت افزایش کارایی دستگاه در پاکیزه کرده و نظافت)، فیلتر بهداشتی HEPA، سیستم Quattro power (به منظور افزایش قابلیت تمیز کنندگی جاروبرقی با مصرف بهینه انرژی)، کیسه زباله جایگزین و موارد دیگر در محصلات شرکت بوش (Bosch) و همینطور جاروبرقی های تولید شده توسط شرکتهای دیگری مانند دلمونتی (Delmonti) و یا آ ای گ (AEG) همه موجب بهبود کارایی جارو برقی ها در سالهای اخیر شده اند. 

اگر به فکر خرید بهترین جارو برقی های جدید از بانه هستید، می توانید بهترین و جدیدترین محصولات را در سایت ما انتخاب کرده و براحتی سفارش دهید.