call تلفن : 1603613-0990

امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی ، لوازم مورد استفاده روزمره سبب سهولت زندگی شده است.با استفاده از تکنولوژی های روز در تمامی لوازم خانگی این امکان فراهم شده است که بسیاری از کارهای روزمره ما به کمک آن ها انجام شود. فناوری و پیشرفت علم با سرعت بسیار زیاد در حال تکامل می باشد و بسیاری از آن ها راه گشای زندگی افراد شده است.


یکی از لوازمی که مورد استفاده روزمره انسان ها می باشد یخچال فریزر می باشد. این وسیله از گذشته تاکنون عضو ثابت خانه و آشپزخانه هر کسی می باشد. با به وجود آمدن کارخانه ها و برند های تولید لوازم خانه و همچنین یخچال فریزر ، سبب شده است که رقابت بین آن ها افزایش یابد و هریک درصدد ارائه محصولاتی با بروز ترین تکنولوژی ها برای پیشی گرفتن از رقیبان خود می باشند.شما می توانید تمامی لوازم خانگی روز دنیا را با بهترین فناوری ها و با قیمت های مناسب از فروشگاه بانه نیاز خریداری نمایید. چنانچه قصد خرید یخچال فریزر از بانه را دارید ، می توانید آخرین و جدید ترین محصولات از معتبرترین برند های یخچال فریزر را در بانه نیاز مشاهده و پس از مقایسه هریک از آن ها ، بهترین خرید را از این فروشگاه انجام دهید.


امروزه ویژگی های جدیدی به کمک لوازم خانگی آمده است تا زندگی را برای ما راحت تر نماید. یخچال فریز نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در جدید ترین محصولات از این وسیله پیشرفته ترین فناوری ها به کار رفته است. در این مقاله قصد دارین به چند ویژگی جدید یخچال فریزر ها اشاره نماییم.


موتور اینورتر خطی

یکی از بزرگترین تغییرات که سبب بهبود مصرف انرژی در یخچال فریزر ها شده است ، بهره گیری از کمپرسور های جدیدی است که به موتور اینورتر خطی معروف می باشند.از مزایای بهره مندی یخچال فریزر ها از این موتور می توان به موارد زیر اشاره کرد.

• بهره گیری از جریان متناوب برق و استفاده از فرکانس مورد نیاز یخچال

• تغییر سرعت دور موتور یخچال فریزر

• کم شدن هزینه برق مصرفی به دلیل کاهش مصرف انرژی

• کمترین سر و صدا و ایجاد لرزش در یخچال فریزر


بدنه استیل یخچال فریزر

امروزه برند های معتبر جهانی بیشتر محصولات جدید و با کیفیت خود را با استفاده از بدنه تمام استیل تولید می نمایند. یخچال فریزر ها نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در آن ها از بدنه استیل ضد زنگ استفاده می شود. از مهم ترین دلایل استفاده از این نوع بدنه بالا بردن سطح زیبایی محصول و جلوگیری از اتلاف مصرف انرژی می باشد. از دیگر دلایل ساخت یخچال فریزر استیل مقاومت آن در برابر زنگ زدگی می باشد. البته قیمت تمام شده ی این نوع بدنه از یخچال فریزر ها بیشتر از محصولاتی با بدنه معمولی می باشد. همچنین یکی دیگر از معایب یخچال فریزر های بدنه استیل به جا ماندن جای دست و اثر انگت بر روی آن ها است که سبب می شود به صورت دائمی آن را تمیز کرد.


نورپردازی یخچال فریزر

در اکثر محصولات جدید ، زیبایی یکی از مهم ترین ارکان ها برای تولید آن محصول می باشد. امروزه یخچال فریزرها با استفاده از لامپ های ال ای دی که در طبقات داخلی آن ها نصب می شود جلوه ی بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده اند.این کار علاوه بر روشن کرده داخلی محیط دستگاه ، زیبایی دستگاه را دو چندان می کند. در گذشته یخچال فریزر ها از یک چراغ در بالای دستگاه بهره مند بودن که این نوع لامپ ها علاوه بر گرم کردن داخل دستگاه نور دهی مناسبی نداشتند. اما امروزه با استفاده از لامپ های ال ای دی که در تمامی طبقات یخچال فریزر تعبیه شده است علاوه بر زیبایی ، از گرم شدن محیط داخلی یخچال جلوگیری کرده و علاوه بر این این نوع لامپ ها طول عمر بسیار بالایی دارند. تکنولوژی های جدید این دستگاه ها هنگامی به چشم می آید که هنگام باز شدن درب یخچال نورپردازی داخلی به آرامی شروع به روشن شدن می شود.


گفتنی است که تمامی این دستگاه ها که جدید ترین تکنولوژی و فناوری در آن ها به کار رفته است را می توانید در فروشگاه بانه نیاز که عرضه کننده محصولات با اصالت و معتبر لوازم خانگی از بانه می باشد بیابید و با مقایسه هرکی از آن ها بهترین خرید خود را انجام دهید. چنانچه قصد خرید یخچال فریزر از بانه را دارید ، فروشگاه بانه نیاز بهترین و معتبرترین فروشگاه در زمینه لوازم خانگی با برند های روز جهان می باشد.


فناوری Vita Fresh Plus

یکی از کاربردی ترین تکنولوژی ها در تولید یخچال فریزرهای جدید فناوری Vita Fresh Plus می باشد.کار این فناوری تازه نگه داشتن مواد غذایی مانند میوه و سبزیجات تا دو برابر زمان معمول می باشد. این فناوری نیز با تازه نگه داشتن طولانی تر مواد غذایی به حفظ محیط زیست کمک شایانی می نماید.


استفاده از فناوری های میکروب زدایی

در جدید ترین یخچال فریزرهای برند های معروف جهانی فناوری زدودن بو و باکتری در آن ها قرار گرفته است.این کار سبب سالم ماندن بیشتر مواد غذایی و عدم به وجود آمدن بوی نامطبوع در فضای داخل یخچال می شود.


کنترل دیجیتال دمای یخچال فریزیر

از دیگی فناوری های بکار رفته در جدید ترین یخچال فریزر ها استفاده از دماسنج های دیجیتال در این دستگاه ها است.با بهره گیری از این دستگاه که به صورت یک صفحه نمایش لمسی بر روی درب یخچال ها قرار گرفته است ، می توان در نواحی مختلف یخچال دما را به میزان دلخواه کم و زیاد نمود. به طور مثال دمای مورد نیاز جهت سالم ماندن میوه و سبزیجات با نوشیدنی ها و یا لبنیات تفاوت دارد. به همین منظور به راحتی می توان دمای هر ناحیه از یخچال و یا طبقات را به راحتی تغییر داد.


اتصال به اینترنت

یکی از ویژگی های جدیدی که در تمامی لوازم خانگی جدید مورد استفاده قرار می گیرد ، توانایی اتصال به اینترت است که با استفاده از یک صفحه نمایش بزرگ بر روی درب یخچال انجام می شود. با استفاده از این فناوری شما می توانید شما بر روی درب یخچال در فضای مجازی به گشت گذار بپردازید ، تلویزیون تماشا کنید و یا دستگاه را با استفاده از تلفت های هوشمند از راه دور کنترل نمایید.


بسیاری دیگر از فناوری ها امروزه در یخچال فریزر ها مورد استفاده قرار می گیرد که اگرچه ممکن است قیمت بالاتری مسبت به محصولات ساده تر داشته باشند اما استفاده از این نوع فناوری ها قطعا برای هرکسی لذت بخش خواهد بود. اگر قصد خرید یخچال فریزر از بانه را دارید می توانید با مراجعه به قسمت یخچال فریزر های فروشگاه ، انواع محصولات با برند ها و ویژگی های مختلف را مشاهده نمایید و پس از مقایسه آن ها خرید خود را از بانه نیاز انجام دهید. فروشگاه بانه نیازا ارائه دهنده کالاها و لوازم خانگی با اصالت و معتبر می باشد و مهم ترین مزیت خرید از این فروشگاه قیمت پایین تر محصولات اما با کیفیت بالا می باشد.