call تلفن : 1603613-0990

تلویزیون از زمان پیدایش به دستگاهی سرگرم کننده برای تمامی افراد در تمامی سنین تبدیل شده است که همه افراد با سلایق گوناگون می توانند از محتوای آن استفاده کنند.پیش از هرچی باید گفت چنانچه قصد خرید تلویزیون نانوسل را دارید می توانید این محصول را به همراه جدید ترین محصولات با برند های گوناگون را در فروشگاه بانه نیاز مشاهده و در صورت پسند اقدام به خرید تلویزیون مورد نظر خود نمایید.با توجه به تکنولوژی های جدیدی که به تلویزیون های امروزی ورود کرده است ممکن است افراد مقداری دچار سردرگمی شوند.در این مقاله قصد داریم به یکی از جدید ترین تکنولوژی های تلویزیون ال جی بپردازیم.


گرد آمدن همه افراد برای تماشای تلویزیون گاها سبب می شود محتوایی ثابت از زوایایی گوناگون و نه زاویه مستقیم را مشاهده نماییم . این مساله باعث گردیده تا شرکتهای تولید کندده لوازم صوتی و تصویری و مخصوصا شرکت بزرگ ال جی به فکر تولید نمایشگرهایی با تنوع و غنی بودن بسیار بالای رنگ و پنل های ips با زاویه دید گسترده باشند که بیننده از زوایای گوناگون بتواند تصویری واحد با رنگهای بسیار واقعی را ببیند . جدید ترین فناوری ال جی در این زمینه ، تکنولوژی نانوسل است .


تاریخچه شرکت ال جی

ال جی یکی از قدیمی ترین کارخانه های تولید لوازم خانگی می باشد.این برند که معنی آن مخفف دو کلمه Life و Good می باشد (Life’s Good) به معنای "زندگی خوب است" در سال 1958 با نام گلداستار فعالیت خود را در کشور کره جنوبی آغاز نمود.این شرکت در سال 1991 نیزموفق به کسب مقام اول در زمینه صادرات لوازم خانگی در جهان شد. در سال 1992 این شرکت با شرکت گلدات ارتباطات یکی شده و برند ال جی به وجود آمد.اما دگرگونی و تحول اساسی این برند در سال 1995 با ارایه نمود چالشی به نام چالش 2005 به وقوع پیوست.


امروزه شرکت ال جی دست به اختراع فناوری های جدیدی در محصولات خود کرده است که در نوع خود قابل توجه می باشد.عرضه و تولید تلویزیون هوشمند با استفاده از فناوری نانوسل یکی از جدید ترین دستاوردهای این شرکت کره ای می باشد.


فناوری نانوسل چیست؟

همانطور که از نام این فناوری مشخص است با تکنولوژی ای در اندازه نانو سر و کار داریم که با استفاده از این تکنولوژی به پنل این مدل تلویزیون کمک بسیاری کرده است.این فناوری به فناوری QLED سامسونگ شبیه می باشد.


فناوری نانوسل ( nanocell ) یا همان نانو سلول در تلویزیون های ال جی به معنای بهره گیری از رنگهای بسیار بیشتر و به تبع آن زاویه دید بسیار گسترده تر در نمایشگر می باشد . در این تکنولوژی از ذرات برای کشاندن طول موج های نا خواسته نور و تقویت رنگ های سبز و قرمز استفاده می شود . علاوه بر آن سایر رنگها نیز بسیار دقیق تر و در زوایای گوناگون ثابت می مانند .همچنین با استفاده از این تکنولوژی واقعی ترین تصاویر ممکن را می توان بر روی صفحه نمایش مشاهده نمود.


ویژگی های فناوری نانوسل

یکی از کارهایی که فناوری نانوسل انجام می دهد این است که طول موج های نور های اضافی را به خود جذب می نماید که این موضوع سبب می شود که میزان خلوص رنگ ها بر روی صفحه نمایش بسیار بیشتر از قبل شود.علاوه بر این با سبب فیلترینگ رنگ ها با دقت بسیار بالایی می شود.به طور مثال در سایر تلویزیون ها ممکن است رنگ سبز با سایر رنگ ها مانند زرد و یا آبی ترکیب شود و کیفیت به میزان قابل توجهی افت نماید و رنگ سبز به همراه سایه ای از رنگ آبی و یا زرد دیده شود.تکنولوژی نانوسل با میزان فیلترینگ رنگ این مشکل را به حداقل رسانده و رنگ ها کمتر از قبل دچار کاهش کیفیت می شوند.


با استفاده از فناوری نانوسل میزان درخشش نور در صفحه نمایش کم می شود تا به هنگامی که صفحه نمایش را نور زیادی احاطه نماید کیفیت تصاویر دچار هیچگونه افتی نشود.به همین علت از این تلویزیون نیز می توان در فضای باز که نور بسیار زیادی وجود دارد به راحتی استفاده نمود.

خرید تلویزیون نانوسل


استفاده از میلیارد ها رنگ غنی در نمایشگر کیفیت تصویر بسیار بالایی را عرضه می کند چنانکه دستگاه و نمایشگر به سهولت بالاترین فرمتهای تصویری HLG و HDR10 را پشتیبانی و با کمک Dolby Vision ered به صورت کاملا بهینه نمایش می دهند . همچنین امکان مشاهده چندین فرمت تصویری HDR به طور همزمان وجود دارد که همه فرمتهای موجود را با کمک فناوری های جدید به صورت دقیق و ملموس به معرض نمایش می گذارند .


شرکت ال جی به عنوان اولین تولید کننده محصولات با تکنولوژی نانوسل NANOCELL ، که البته سایر رقبای آن مانند شرکت سامسونگ SAMSUNG و تی سی ال TCL نیز به تولید دستگاههایی با همین تکنولوژی اقدام کرده اند ، سعی در هر چه بهتر نمودن و رضایت مشتریان خود نموده است . به دلیل ارزان بودن این تکنولوژی و بهینه بودن آن تا سال 2022 احتمالا 90% تولید کنندگان سیستمهای تصویری از این فناوری در محصولات خود استفاده بکنند.


اگر قصد خرید تلویزیون نانوسل را دارید می توانید این محصول را در فروشگاه بانه نیاز مشاهده و با مقایسه هریک از تلویزیون های دیگر برند ها اقدام به خرید خود نمایید. فروشگاه بانه نیاز وارد کننده محصولات معتبر و با اصالت از بانه می باشد که قیمت تمامی محصولات به سبب معافیت هزینه های گمرکی مقرون به صرفه می باشد.بنابراین اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را دارید می توانید با ما در ارتباط باشید.