call تلفن : 1603613-0990

با توجه به روش های مختلفی که امروزه به وسیله آن لوازم خانگی خارجی مانند ماشین لباسشویی وارد ایران می شوند و برخی سودجویان به نام خرید لباسشویی از بانه اقدام به وارد کردن ماشین های لباسشویی تقلبی با نام این برند به داخل ایران کرده اند نیاز اساسی به دقت کردن نکاتی است که با استفاده از آن اصل و یا تقلبی بودن ماشین لباسشویی ال جی را متوجه شویم.


برند ال جی یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین تولید کننده های لوازم الکتریکی و خانگی همچون یخچال ، ماشین لباسشویی ، تلویزیون ، کولر گازی ، ماشین ظرفشویی و... می باشد که در کشور ما به علت نوسانات قیمت دلاری به جهت تنزل قیمت نهایی محصول شرکت و معافیت از مالیات شرکت بانه نیاز اقدام به وارد کردن لباسشویی از بانه کرده است.خرید ماشین لباسشویی از بانه توسط شرکت بانه نیاز این امکان را به شما می دهد تا علاوه بر قیمت معقول لباسشویی ، ضمانت اصل بودن کالا را نیز تضمین می نماید.


در این راستا برخی سودجویان برند های نا معتبر را جهت فروش با نام های همچون ال جی به فروش می رسانند که تمامی آن ها از کیفیت پایینی برخوردارند و مشخص نسیت این برند در کجا ساخته شده است.ما در این مقاله قصد داریم راه هایی را برای تشخیص ال و فرع بودن لباسشویی ال جی به شما ارائه دهیم تا فریب برخی فروشندگان را نخورید.با ما همراه باشید.


مراقب تقلب در برند های لباسشویی باشید.

برخی سودجویان با تغییر آرم و برند لباسشویی ال جی به سایر برند ها مانند ایوولی که از قیمت پایین تری نسبت به لباسشویی ال جی برخوردار است اقدام به کلاه برداری می نمایند.این کار با نهایت دقت انجام می گیرد به طوری که فرد چنانچه آشنایی به لباسشویی ال جی نداشته باشد فریب این افراد سودجو را خواهد خورد.در زیر 2 ماشین لباسشویی را می بینید که هردوی آن ها برند EVVOLI هستند اما نام یکی از آن ها به لباسشویی ال جی به وسیله تغییر لوگو تغییر یافته است.

خرید لباسشویی از بانه


یکی دیگر از برند ها که شاهد تقلب در آن هستیم و نام ماشین لباسشویی ال جی را به جای آن درج می کنند برند نا آشنای UNEVA می باشد.تصویر زیر گویای این ماجراست که به چه شکل این ماشین لباسشویی به لباسشویی ال جی تغییر نام داده است.

خرید لباسشویی ال جی از بانه


متاسفانه تمامی این اتفاقات در ماشین های لباسشویی بی نام و نشان چینی به دلیل ارزان بودن آن ها اتفاق می افتد.با توجه به این اتفاق لازم است که اگر قصد خرید لباسشویی ال جی از بانه را دارید حتما از شرکت های معتبر اقدام به خریداری این محصول کرده تا خیال شما از اصالت کالا مطمئن باشد.شرکت بانه نیاز یکی از شرکت های نا آشنا و قدیمی در زمینه واردات لوازم خانگی از بانه می باشد و اصالت کالا در تمامی محصولات این شرکت موجود می باشد.


تشخیص اصل و تقلبی بودن لباسشویی ال جی چگونه میسر است؟

برای جلوگیری از این اتفاق شما می توانید نام دقیق و مدل محصول را در اینترنت سرچ  کرده و عکس های این مدل لباسشویی ال جی را در آن جا ملاحظه نمایید.دقت نمایید نام و مدل محصول ره به صورت انگلیسی در اینترت سرچ نمایید.پس از انجام این کار چنانچه محصول اصل باشد لینک هایی از سایت برند ال جی و یا شرکت های معروف خارجی جهت فروش لوازم خانگی نمایش داده می شود.


پس از انجام این کار و اطمینان از عکس ، لباسشویی که قصد خرید آن را دارید به دقت با محصولی که عکس آن در جلو روی شما است مطابقت داده تا خیال شما از جلوگیری از تقلبی بودن کالا راحت شود.


چنانچه عکس مشابه نبود و فروشنده به طور مثال به عنوان سفارش عرب و یا سایر کشور ها قصد فریب شما را داشت بدانید این حرف و اطلاعات کاملا کذب و دروغ بوده زیرا لباسشویی ال جی در تمامی کشور ها با منتاژ هر کشوری در سایت ایش برند موجود می باشند.


برخی نکاتی که شما را در زمینه فرع و اصل بودن محصول راهنمایی می نماید:

• خرید از کانال های تبلیغاتی نا معتبر که در برخی صفحات مجازی مانند تلگرام یا اینستاگرام اقدام به فروش لوازم خانگی می نمایند.این شرکت ها با خرید عضو های زیاد در کانال خود شما را فریب داده تا خیال معتبر بودن آن ها را بکنید.

• برای خرید از چنین راه های اینترنتی پیش از هرچیز از تلفن های ثابت و همراه این شرکت ها و اعتبار آن ها مطمئن شوید و یا به دارا بودن وبسایت یا اپلیکیشنی معتبر از طرف این شرکت دقت نمایید..آدرس محل فروش می بایست در تمامی صفحات درج شده باشد.

• یکی دیگر از مطمئن ترین مسائل در زمینه تشخیص اصالت کالا از شرکتی که قصد خرید داریم نماد اعتماد و یا جواز کسب این شرکت می باشد که می بایست در سایت خود درج نماید.

• ارائه محصولات در کانال هایی همچون تلگرام بی آن که نامی از این محصول قید شود مطمئنا تقلبی می باشد.اگر نام آن هم در کانال ذکر نشود می بایست به وسیله لینکی که در آن جا تعبیه شده است جهت اطلاعات بیشتر از لباسشویی شما را به سایت یا فضای دیگری برده تا نام و سایر موارد آن در آن قسمت ذکر شود.


در انتها خواهشمند هستیم که دقت خود را در هنگام خرید لباسشویی از بانه بیشتر کرده و با توجه به نکاتی که گفته شد خرید خود را از فروشگاه های معتبر انجام دهید.دقت نمایید محصولاتی که قصد خرید آن ها را دارید حتما از ضمانت اصالت کالا برخوردار باشند تا هیچوقت فریب افراد سودجو در این زمینه را نخورید.شرکت بانه نیاز با سال ها تجربه و رضایت مشتری در طول این سال یکی از مورد اعتماد ترین شرکت ها در زمینه خرید لوازم خانگی از بانه می باشد.