call تلفن : 1603613-0990

با توجه به این که امروزه مدل های مختلفی از ماشین های لباسشویی با برند های متفرقه وارد بازار می شود راه های زیادی برای تخلف و وجود ماشین لباسشویی تقلبی و جا زدن آن ها با سایر برند ها به وجود آماده است که با انجام چنین کاری سودجویان سر بسیاری از افراد کلاه می گذارند. خرید ماشین لباسشویی از بانه موجب شده است که افرادی سودجو برند های بی کیفیت و متفرقه را به جای برند های اصل همچون ماشین لباسشویی بوش روانه بازار کنند و با تغییر نام آن ها لباسشویی های بی کیفیت را به مشتزی بفروشند.


ما در این مقاله قصد داریم راه های مختلفی را جهت تشخیص اصل بودن ماشین لباسشویی بوش به شما معرفی نماییم تا در هنگام خرید ماشن لباسشویی از بانه فریب این کلاه برداران را نخورید و از خرید برند های متفرقه جلوگیری نمایید.


خرید ماشین لباسشویی بوش از بانه

یکی از بهترین راه ها برای خرید یک ماشین لباسشویی اصل با قیمت های بسیار مناسب تر از سایر فروشگاه ها خرید از بانه می باشد.اتفاقی که باعث قیمت های نزولی خرید از بانه می افتد این است که به دلیل نبود مالیات و هزینه گمرکی در مرز بانه ، قیمت ها به مراتب پایین تر از سایر نقاط کشور است.


البته این امر سبب شده است که بسیاری از افراد سودجو نیز اجناس تقلبی و بی کیفیت را با دستکاری نام و برند محصول از این طریق وارد بازار نمایند تا سود بیشتری از فروش کالای خود کنند.بنابراین یکی از مهم ترین نکات جهت خرید لباسشویی از بانه این است که پیش از خرید ، با تحقیق و پرس و جو از فروشگاهی که قصد خرید از آن را دارید اطمینان کافی از اعتبار و اصالت فروشگاه حاصل نمایید.


راهکار هایی جهت اصالت ماشین لباسشویی بوش از سایر برند ها وجود دارد که آن ها را در این قسمت بیان می نماییم.


نحوه تشخیص اصل بودن ماشین لباسشویی بوش

هر برندی و هر محصولی که تولید می شود دارای مدل و شماره محصول می باشد که با مراجعه به سایت شرکت می توان از اصالت کالا مطمئن شد.ماشین لباسشویی بوش نیز از این قاعده مستثنی نبوده و شما می توانید با مراجعه به وبسایت رسمی شرکت بوش یعنی http://www.bosch-home.com و جست و جو محصول خود از اصالت کالای خود پیش از خرید مطمئن شوید.تمامی ماشین لباسشویی های تولید شده شرکت بوش دارای شماره سریال خاصی می باشد که مدل آن دسگاه است.برای مثال ماشین لباسشویی سری هشت بوش که قابلیت حجم 8 کیلویی را دارد با سریال WAW324DE مشخص شده است.با ورود به سایت بوش و وارد کردن این سریال در قسمت مشخص شده سایت می توانید از اصالت کالا مطمئن شوید.


چنانچه مدلی که فروشنده به شما معرفی کرده است در سایت این شرکت وجود نداشت و فروشنده ادعای این را مرده است که به طور مثال این ماشین لباسشویی از ساخت کشوری دیگر می باشد و دلیل نبود آن در سایت این است بدانید قصد فریب شما را دارد. بنابراین اگر قصد خرید ماشین لباسشویی از بانه را دارید مهم ترین روش تشخیص اصالت محصول این روش می باشد.


بسیاری از فروشندگان متقلب با تغییر نام برند متفرقه ی چینی که ارزان قیمت تر از برند بوش می باشد و تغییر لوگو و برچسب های روی محصول اجناس تقلبی را به مشتریان عرضه می نمایند.در تصویر زیر می توانید نمونه ای از این تقلب را مشاهده نمایید.

خرید ماشین لباسشویی بوش از بانه


علاوه بر این بعضی افراد بدلیل این که تصور می کنند مشتری آگاه به نوع دستگاه نیست با تغییر نام برند بر روی دستگاه نمونه دیگری از یک محصول بی کیفیت را به جای ماشین لباسشویی بوش به مشتریان عرضه می کنند که بسیاری افراد نا آگاه فریب چنین افرادی را می خورند.تصویر زیر نمونه ای دیگر از تقلب می باشد که مدل دستگاه کاملا متفاوت اما نمونه سمت راست برندی متفرقه و چینی است که به جای لباسشویی بوش عرضه شده است.

خرید لباسشویی بوش از بانه


با توجه به نکاتی که گفته شد شما عزیزان می توانید در هنگام خرید لباسشویی از بانه مواردی را زیر نظر خود قرار دهید تا با دقت به آن ها محصولی مطمئن را خریداری نمایید.چنانچه قصد خرید ماشین لباسشویی از بانه را دارید می توانید با مشواران فروشگاه بانه نیاز تماس حاصل کرده و یا انواع مختلف ماشین لباسشویی های روز دنیا را در سایت بانه نیاز با یکدیگر مقایسه و سپس خریداری نمایید.


فروشگاه بانه نیاز با چندین سال سابقه در زمینه فروش لوازم برقی ، یکی از مطمئن ترین فروشگاه ها در زمینه خرید لوازم خانگی از بانه می باشد که تمامی اجناس آن دارای ضمانت و اصالت کالا می باشد.