call تلفن : 1603613-0990

انواع و اقسام لوازم خانگی با برند های متنوع و از طرق مختلف امروزه روانه بازار می شود که ممکن است افراد را جهت شناسایی اجناس تقلبی از اصل آن ها دچار مشکل نماید. یکی از محصولاتی که امکان ارائه نمونه های تقلبی آن بسیار زیاد است یخچال فریزر ال جی می باشد. چنانچه قصد خرید یخچال ال جی از بانه را دارید می بایست نکاتی درباره خرید این محصول را به شما ارائه داهیم تا با بهره گیری از این نکات خریدی مطمئن را انجام دهید.


یخچال فریزر ال جی

شرکت ال جی به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولید لوازم خانگی در دنیا شناخته می شود و امروزه انواع مختلفی از محصولات همچون تلویزیون ، یخچال فریزر ، ماشین لباسشویی ، کولرگازی و... را تولید و روانه بازار می کند. یخچال فریزر ال جی یکی از بهترین محصولات این شرکت می باشد که نمونه تکنولوژی روز این شرکت می باشد. برای خرید تلویزیون ال جی می بایست نکاتی را پیش از خرید جهت شناسایی اصل بودن آن بدانید تا با خیالی راحت اقدام به خرید این محصول نمایید. امروزه با استفاده از ویژگی جدید ترین یخچال های ال جی و همچنین بهترین تکنولوژی های بکار رفته در این محصول بسیاری از افراد انتخاب اول خود جهت خرید یخچال فریزر را برند ال جی می دانند.


خرید یخچال فریزر ال جی از بانه

شرکت ال جی به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولید لوازم خانگی در دنیا شناخته می شود و امروزه انواع مختلفی از محصولات همچون تلویزیون ، یخچال فریزر ، ماشین لباسشویی ، کولرگازی و... را تولید و روانه بازار می کند. یخچال فریزر ال جی یکی از بهترین محصولات این شرکت می باشد که نمونه تکنولوژی روز این شرکت می باشد. تکنولوژی های منحصر به فردی همچون سیستم موتور کمپرسور اینورتر خطی ، باکتری زدایی ، خنک کنندگی درب یخچال ، و... تنها بخشی از فناوری های بکار رفته در یخچال های این برند می باشد.


برای خرید تلویزیون ال جی می بایست نکاتی را پیش از خرید جهت شناسایی اصل بودن آن بدانید تا با خیالی راحت اقدام به خرید این محصول نمایید. امروزه با استفاده از بهترین تکنولوژی های بکار رفته در این محصول موجب شده است بسیاری از افراد به عنوان انتخاب اول خود جهت خرید یخچال فریزر ال جی بدل گردد.


جستجوی نام محصول و مدل آن در گوگل

یکی از روش های مطمئن جهت اطلاع از اصل بودن یخچال فریزر ال جی جست و جوی مدل دستگاه و نام آن در جستجوگر گوگل می باشد. پس از سرچ مدل دستگاه در صفحه اول سای ال جی را به شما نمایش خواهد داد که در صورت اصل بودن محصول نام و مدل محصول خود را در سایت ال جی مشاهده خواهید نمود که می توان عکس های آن را با خود محصول مطابقت داد. در برخی از مدل های یخچال ال جی ممکن است مدل مورد نظر در قسمت ساپورت Support سایت ال جی وجود داشته باشند که در این قسمت با دانلود فایل pdf محصول مورد نظر خود از سایت می توانید عکس مدل خود را در آن مشاهده نمایید.


فریب برچسب های رنگی و زیبای روی یخچال را نخورید!

بیشتر متقلبین برای افرادی که قصد خرید یخچال ال جی از بانه را دارند طعمه هایی را برای فریب آن ها قرار می دهند که با استفاده از این روش خریدار از اصل بودن کالا به غلط اطمینان می یابد. یکی از این راه ها قرار دادن و تعویض لوگو ال جی بر روی بدنه یخچال تقلبی و چسباندن آرم ها و نوشته های رنگارنگ که درباره کارایی و امکانات دستگاه است بر روی دستگاه می باشد. همچنین این افراد با تغییر بسته بندی و کارتن محصول ، یخچال فریزری با برندی دیگر را درون کارتن یخچال ال جی قرار داده و آن را به مشتری به عنوان یخچال فریزر ال جی می فروشند. بنابراین در هنگام خرید یخچال ال جی از بانه فریب ظاهر ، شباهت ها و همچنین برچسب های رنگی محصول را به هیچ عنوان نخورید.


در تصاویر زیر می توانید برخی از نمونه های اصل و تقلبی یخچال فریزر ال جی را در کنار هم مشاهده و آن ها را با یکدیگر مقایسه نمایید. در برخی از مدل های یخچال ال جی خنک کننده هایی قسمت داخل و محل بسته شدن درب وجود دارد که در نمونه های تقلبی این خنک کننده ها وجود ندارند.

خرید یخچال ال جی از بانه


خرید یخچال فریزر ال جی از بانه


خرید از فروشگاه های معتبر

مطمئن ترین را برای خرید یخچال ال جی شناسایی معتبرترین فروشگاه های عرضه کننده لوازم خانگی از بانه می باشد. چنانچه قصد خرید یخچال فریزر ال جی از بانه را دارید می بایست پیش از خرید درباره فروشگاه مورد نظر خود اطلاعات کافی بدست آورید. یکی از راه های اطمینان درباره فروشگاه تضمین اصالت کالای مورد نظر می باشد. همچنین نام آشنا بودن و سابقه فعالیت این شرکت ها جز مهم ترین نکات می باشد.


یکی از معتبرترین و با سابقه ترین فروشگاه ها در زمینه خرید یخچال فریزر از بانه ، فروشگاه بانه نیاز می باشد. این فروشگاه با سال ها تجربه در زمینه فروش انواع محصولات و لوازم خانگی از بانه به همراه تضمین اصالت کالا و گارانتی معتبر می تواند مناسب ترین انتخاب برای شما عزیزان باشد.با توجه به مزایای خرید یخچال از بانه نیاز برای یافتن بهترین قیمت یخچال ال جی از بانه کافیست به قسمت خرید یخچال در فروشگاه اینترنتی ما مراجعه نمایید تا انواع و اقسام مدل های این محصول را با یکدیگر مقایسه و سپس اقدام به خرید یخچال مد نظر خود نمایید.