call تلفن : 1603613-0990

تقریبا می توان گفت خرید از بانه در بین بیشتر افراد جا افتاده است و دلیل اصلی این استقبال برای همگان مشخص می باشد. اما در این مقاله قصد داریم به صورت تخصصی درباره خرید تلویزیون از بانه و درباره مزایا و معایب آن اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم.


چند سالی است که بازار خرید تلویزیون از بانه رونق زیادی پیدا کرده است و علاقمندان به خرید تلویزیون به دلیل برتری های این کار که مهم ترین آن پایین بودن قیمت ها نسبت به سایر فروشگاه ها است خرید خود را از این شهر انجام می دهند. اما در این شهر بدلیل این استقبال مشتریان سودجویان بسیاری نیز قصد فروش کالای تقلبی خود به مشتریان نا آگاه را دارند که می بایست دقت بسیار زیادی به این موضوع شود.


بنابراین پیش از آن که اقدام به خرید تلویزیون از بانه نمایید مزایا و معایب این کار را در این مقاله مطالعه نمایید تا با دید بازتری اقدام به انجام این کار نمایید. برخی از معایب خرید تلویزیون از بانه  که با دقت بیشتر قابل برطرف شدن می باشند عبارتند از:


داشتن یا نداشتن ضمانتنامه

یکی از معایب خرید تلویزیون از بانه عدم قانونی بودن برخی شرکت ها و عدم اطلاع از نحوه واردات تلویزیون ها می باشد. موضوعاتی که امروزه در هنگام خرید تلویزیون و یا سایر لوازم برقی مطرح می شود احتمال فریب خوردن شما را در هنگام خرید از بانه فراهم می نماید. به طور مثال بحث گارانتی که در کشور به گونه ای جا افتاده است که به کار نمی آید و غیر قابل استفاده است موضوعی است که به سبب این طرز فکر بسیاری از افراد بدون ضمانتنامه یا گارانتی اقدام به خرید تلویزیون از بانه می نمایند.


اما این نکته فراموش نشود که گارانتی معتبر عرضه شده از فروشگاه سبب این می شود که از اصالت کالای خریداری شده خود اطمینان حاص نمایید و در صورت هرگونه مشکل بتوان آن را برطرف ساخت. این موضوع بدلیل واردات کالای تقلبی از طریق شهر بانه نیز اهمیت بسیار بالاتری دارد تا از اصالت کالای خود اطمینان حاصل نماییم.. بسیاری از فروشندگان شهر بانه به دلایل مختلف اقدام به فروش تلویزیون های مختلف بی اصالت و بدون ضمانتنامه با قیمت های پایین تر می نمایند که این اتفاق قطعا در آینده خریدار را متضرر می نماید.


بنابراین اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را دارید این نکته را مد نظر قرار دهید که گارانتی معتبر و با اصالت از مهم ترین مزیت های فروشندگان در این شهر محسوب می شود. آگاهی شما در هنگام خرید تلویزیون از بانه می تواند معایب این خرید را به مزایا مبدل نماید.


عدم اطمینان به فروشگاه و ارسال کالای تقلبی

همانطور که می دانید بانه بورس لوازم برقی و خانگی می باشد. فروشگاه های متعددی در این شهر اقدام به فروش تلویزیون و یا سایر لوازم خانگی می نمایند. در هنگام خرید ممکن است بدلیل قیمت های نزولی برخی فروشگاه ها و فریب مشتریان ، خرید تلویزیون خود را از آن ها انجام داده و بعد از مدتی متوجه تقلبی بودن دستگاه خریداری شده خود شویم. این امر بدلیل عدم آگاهی کامل از فروشگاهی است که شما از آن خرید کرده اید.


پس مشکل بعدی که در صورت عدم بررسی و اطلاع کافی در هنگام خرید تلویزیون از بانه متوجه شما می شود ، فریب شما توسط فروشنده است. البته فروشگاه های معتبر و با اصالت متعددی در بانه مشغول به فعالیت است که اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را دارید با پرس و جو و مشورت و بدست آوردن اطلاعات کامل از فروشگاه ها خرید مطمئن و با قیمت مناسبی را می توانید از بانه انجام دهید. فروشگاه بانه نیاز یکی از فروشگاه هایی ای است که علاوه بر معتبر بودن ، اصالت کالای شما را تضمین نموده و شما می توانید با خیال راحت کالای مورد نظر خود را از بانه خریداری نمایید.

مزایا و معایب خرید تلویزیون از بانه


شما می توانید از اصالت کالایی که قصد خرید آن را از بانه نیاز دارید در سایت سازنده و بر اساس مشخصات کالای مورد نظر خود مشاهده نمایید.


پس هیچوقت فریب جملاتی همچون قیمت باور نکردنی ، ارسال رایگان و... را از فروشگاه های بانه نخورید و به منظور خرید تلویزیون از بانه به صورت غیر حضوری از فروشگاه مورد نظر خود اطمینان کامل کسب نمایید. جهت اطلاعات کامل تر درباره اصل و تقلبی بودن تلویزیون می توانید مقاله روش های تشخیص تلویزیون های تقلبی در سال 2020 و 2021 را مطالعه نمایید.


حمل بار دارای محدودیت می باشد.

یکی از مشکلاتی که ممکن است برخی از افراد را برای خرید از بانه دچار دردسر نماید محدودیت هایی است که برای حمل بار در نظر گرفته شده است. چنانچه خرید شما شامل بیش از دو کالای سنگین مانند تلویزیون ، ماشین لباسشویی و یک وسیله دیگر مانند ماشین ظرفشویی باشد ، به دلیل قوانین وضع شده بار شما قاچاق محسوب می شود و ضبط خواهد شد. پس بهتری است جهت خرید از بانه به اقلامی که قصد خرید را دارید دقت نمایید تا دچار چنین مشکلی نشوید.


احتمال صدمه به تلویزیون در هنگام حمل آن

یکی دیگر از معایب خرید تلویزیون از بانه به صورت غیر حضوری عدم اطلاع از نوع حمل تلویزیون می باشد. چنانچه این موضوع در فروشگاه های بانه که محصول مورد نظر را به شهر شما ارسال می نمایند به درستی رعایت نشود و مسئول حمل بار نکات حمل را رعایت ننماید ، احتمال آسیب به تلویزیون در طول مسیر وجود خواهد داشت که در این زمان شما می مانید و یک تلویزیون آسیب دیده!پس بهتر است جهت خرید تلویزیون از بانه از فروشگاهی معتبر اقدام به خرید نموده تا این مشکلات هیچگاه برای شما بوجود نیاید.


اما برتری و مزایای خرید تلویزیون از بانه عبارتند از:

✔ تنوع در مدل های تلویزیون: این موضوع بدلیل واردات مستقیم برند ها توسط فروشگاه های بانه می باشد که انواع مدل ها را با برند های گوناگون می توان از بانه خریداری نمود.بنابراین پیش از خرید تلویزیون از بانه اطلاع کاملی از محصول مورد نظر خود داشته باشید تا در هنگام انتخاب تلویزیون مورد نظر خود دچار سردرگمی نشوید. راهنمای خرید تلویزیون این امکان را به شما خواهد داد تا پیش از خرید اطلاعات کاملی از نیاز و مدل تلویزیون مد نظر خود داشته باشید.


✔ خرید در تمام طول سال : خرید تلویزیون از بانه را می توانید در تمامی طول سال انجام دهید. با توجه به این که این شهر بورس فروش لوازم خانگی می باشد شما می توانید در تمام طول سال محصول مورد نظر خود را از فروشگاه های معتبر بانه خریداری نمایید. اما نکته ای که می بایست به آن دقت نمایید این است که در فصول پایی و زمستان قیمت تلویزیون در بانه به مرتب مناسب تر از سایر فصل ها می باشد که دلیل این امر تقاضای کمتر خرید نسبت به عید و یا بهار و تابستان است.


✔ قیمت مناسب تلویزیون ها: بسیاری از برند های تلویزیون را در بانه می توان با قیمت بسیار مناسب تری خریداری نمود که این امر یکی از دلایل و مهم ترین مزیت های خرید تلویزیون از بانه محسوب می شود. قیمت تلویزیون در بانه مناسب تر از سایر فروشگاه ها می باشد و دلیل این امر عدم مالیات گمرکی می باشد. به طور مثال تلویزیون سامسونگ یا تلویزیون ال جی که دو محصول پرطرفدار در بین تلویزیون ها هستند دارای قیمت های بسیار مناسب تر از سایر فروشگاه ها می باشند.


✔ خرید آنلاین و بدون دردسر تلویزیون: چنانچه ابر اساس مطالبی که بالا ذکر شد از فروشگاه و اعتبار و اصالت آن اطمینان حاصل کردید با خیال راحت و بدون هرگونه دردسری می توانید اقدام به خرید تلویزیون از بانه نمایید. سهولت خرید آنلاین در کنار اصالت کالا و قیمت مناسب دلایل اصلی برای خرید از بانه می باشد.


در پایان امیدواریم با انتخاب با دقت و اصولی خود بهترین خرید خود را از بانه انجام دهید تا خاطره شیرینی برای شما از ای خرید به ارمغان بیاید. اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را دارید می توانید تمامی مزایای این خرید را در فروشگاه بانه نیاز تجربه نمایید. اصالت کالا ، قیمت مناسب و خریدی راحت و بی دردسر تنها بخشی از ویژگی های فروشگاه بانه نیاز می باشد.