call تلفن : 1603613-0990

مطمئنا اگر از آن دسته افرادی هستید که قصد خرید تلویزیون از بانه را دارید لیستی از انواع تلویزیون هایی که بیشتر از سایر دستگاه توجه شما را جلب نموده است را تهیه و بین آن ها قصد خرید بهترین آن ها را دارید. اما نکاتی را قصد داریم در این مقاله برای شما بازگو نماییم که ممکن است انتخاب شما را برای خرید تلویزیون تغییر دهد. این توصیه ها و نکات قطعا راهنمای مناسبی برای شما می باشد. پس با ما همراه باشید.


تلویزیون های 4K UHD

یکی از بهترین نمایشگرهای حال حاضر در تلویزیون های 4K UHD قرار گرفته است که این فناوری در کنار دیگر امکانات مانن HDR و یا کوانتوم داتس توانسته است بالاترین میزان کیفیت تصویر را در تلویزیون ها به ارمغان آورد. اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را دارید از این تلویزیون ها که شرکت هایی همچون سامسونگ در جدیدترین محصولات خود قرار داده اند غافل نشوید. قیمت تلویزیون 4K UHD تفاوت چندانی با تلویزیون های OLED ندارد اما جز رقبای اصلی این تلویزیون ها می باشد.


خرید تلویزیون های خمیده منطقی یا احساسی؟

همانطور که می دانید امروزه بخش قابل توجهی از تلویزیون های بازار را تلویزیون های خمیده به خود اختصاص داده اند اما نکته مهمی که می بایست بدان توجه نمود این است که همچنان از دید خریدار این تلویزیون ها به نوعی احساس دو به شک را به وجود می آورند. امروزه تلویزیون های خمیده با شعار های تبلیغاتی وسوسه کننده ای به فروش می رسند که پیش از خرید تلویزیون خمیده می بایست بیشتر به آن ها توجه نماییم.


تجربه ای که از تلویزیون های خمیده تاکنون بدست آمده این است که این نوع تلویزیون ها هنگامی که از روبرو و در فاصله ای در حدود 1.5 متر تماشا می شود احساس بسیار خوبی را به تماشاگر القا می نماید اما این مزیت دلیل محکمی برای  خرید تلویزیون خمیده نمی باشد. این تلویزیون ها هرچند پیشرفته به نظر می رسند اما در هنگام تماشای آن ها در حالت کمی زاویه با آن مشکلاتی را به همراه دارند که ممکن است در طول مدت زمان فرد را از خرید آن پشیمان نماید.


چیزی که اهمیت دارد این است که هنگام خرید تلویزیون شتاب زده و احساسی عمل نکرده و بر اساس مشاهدات ، تحقیق و پرس و جو اقدام به خرید تلویزیون از بانه نمایید. تلویزیون خمیده در کنار ظاهر متفاوت و جذاب خود معایبی را با خود به همراه دارد که در کنار قیمت آن شاید ارزش خرید نداشته باشد. البته امروزه با پیشرفتی که حاصل شده است شاهد تلویزیون هایی هستیم که به اشکال مختلف خمیده و یا تخت در می آیند که می توانند مشکلات این نوع تلویزیون ها را تا حدودی حل نمایند.

خرید تلویزیون از بانه


قیمت تلویزیون

شاید با توجه به قیمت های امروزی تلویزیون برای بیشتر مشتریان قیمت تلویزیون جز اولویت های مهم باشد. به همین دلیل پیش از خرید تلویزیون از بانه می بایست انواع مختلف تلویزیون ها را از نظر ویژگی و قیمت با یکدیگر مقایسه کرده و بر اساس نیازی که از یک تلویزیون دارد و همچنین بودجه مورد نظر خود اقدام به خرید نمایید. به طور مثال تلویزیون های برند سونی همواره قیمت بالاتری نسبت به سایر رقبای خود دارد و این موضوع ممکن است اینطور به نظر آید که سایر برند ها کیفیت مناسبی ندارند اما در واقع چنین چیزی صحیح نمی باشد. چیزی باعث این موضوع می شود بحث نام برند است و سونی همواره جز برند های گران قیمت است که این موضوع در تلویزیون های آن دیده می شود. اما تلویزیون سامسونگ و یا ال جی جز بهترین شرکت هایی هستند که پا به پای برند های همچون سونی اقدام به تولید تلویزیون هایی با بهترین کیفیت می نمایند اما قیمت به مراتب پایین تری دارند.


بنابراین اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را دارید پیشنهاد اولیه ما به شما این است که بر اساس دو مقوله بودجه و نیاز خود اقدام به خریداری تلویزیون نمایید.


خرید تلویزیون های هوشمند

امروزه تمامی تلویزیون های جدید از فناوری هوشمندی بهره می گیرند که جز مزایای مهم تلویزیون ها به حساب می آید و این دستگاه را به چیزی بیشتر از یک تلویزیون مبدل می نمایند. به طور مثال شما می توانید با تلویزیون خود وارد اینترنت شوید ، صفحات اجتماعی خود را چک کنید ، فیلم دانلود و ذخیره نمایید و بسیاری از موارد دیگر که عملا دستگاه شما همانند یک کامپیوتر خواهد بود.


اما این تلویزیون ها قطعا قیمت بالاتری نسبت به نمونه های ساده تر دارند و افرادی که ممکن است بهره گیری از این ویژگی ها برای آن ها چندان اهمیتی نداشته باشد تنها هزینه زیادی بابت این موضوع پرداخت می نمایند بدون آن که از این ویژگی ها استفاده نمایند. علاوه بر این اگر قصد خرید تلویزیون با قیمت مناسب را داشته باشید و بعد ها به چنین ویژگی هایی نیاز پیدا کنید می توانید به وسیله گیرنده های دیجیتال که به وسیله کابل به دستگاه متصل شده و تمام ویژگی های تلویزیون هوشمند را برای شما با مبلغی بسیار کمتر به ارمغان خواهد آورد استفاده نمایید. پس دقت به این موضوع که چه توقعی از تلویزیون خود دارید می تواند راهگشای شما برای خرید تلویزیون ایده آل شما باشد.


اندازه صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش رابطه مستقیمی با فضایی که قصد استفاده از تلویزیون دارید خواهد داشت. اگر فضای بزرگی را برای قرارگیری تلویزیون انتخاب کرده اید می توانید تلویزیونی با ابعاد بزرگ خریداری نمایید تا لذت تماشای آن چندین برابر شود اما تلویزیون بزرگ در فضای کوچک می تواند بدترین انتخاب برای شما باشد زیرا تماشای تلویزیون با ابعاد بسیار بزرگ در فاصله کم تصاویر نه چندان مناسبی را ارائه خواهد داد که بعد ها شما را پشیمان می کند. پس هنگام خرید تلویزیون به ابعاد فضای خود دقت کرده و بر اساس محیط مورد نظر تلویزیونی با ابعاد مناسب را خریداری نمایید.


نکاتی که در این مقاله بیان کردیم برخی از مهم ترین توصیه ها پیش از خرید تلویزیون از بانه می باشد که با رعایت آن ها می توانید خرید ایده آلی داشته باشید. در صورت هرگونه سوال در زمینه راهنمای خرید تلویزیون می توانید با کارشناسان فروشگاه بانه نیاز در ارتباط باشید.