call تلفن : 1603613-0990

یکی از لوازم خانگی که به هنگام خرید می بایست جهت اصل بودن کالا به آن دقت شود تلویزیون می باشد. ما در مقاله تشخیص تلویزیون اصل و تقلبی سال 2020 و 2021 برخی از نکاتی که می تواند شما را در این زمینه راهنمایی کند آشنا کردیم. اما در این مقاله قصد داریم اصل یا تقلبی بودن تلویزیون را از روی جعبه یا کارتن آن به شما آموزش دهیم تا اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را دارید این مقاله کمک شایانی به شما جهت خریدی مطمئن نماید.


پیش از خرید تلویزیون به چه نکاتی باید دقت شود؟ نکات بسیار ریزی در هنگام خرید تلویزیون وجود دارد که اگر به آن ها توجه شود منجر به خریدی مطمئن و ایده آل خواهد شد. بسیاری از شرکت های سازنده محصولات خود را با قرار دادن نکات ریزی در آن به فروش می رسانند که بتوان به وسیله آن نکات از اصالت کالا با خبر شد.


هنگام خرید تلویزیون از بانه امکان تقلبی بودن تلویزیون و فروش آن ها به وسیله فروشگاه های نا معتبر زیاد است. همچنین برخی از سودجویان به وسیله کارتن های تقلبی محصولات متفرقه و یا دیگر مدل های تلویزیون را با مدل مورد نظر شما به فروش می رسانند که این موضوع به دلیل تکرار بسیار زیاد سبب شده است خریداران امروزه برای خرید تلویزیون از بانه دقت خود را چندین برابر نمایند.


هر محصول یک کارتن و یک شماره سریال

اولین نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که هر کارخانه معتبری برای هر یک از محصولات خود تنها یک کارتن طراحی می نماید و چنانچه کارتن مورد نظر کالای شما مشخص شده باشد می توان از روی برخی علائم و نشانه ها به اصل بودن محصول پی برد. این کارتن دارای شماره سریالی درج شده بر روی خود می باشد که این شماره سریال توسط کارخانه بر روی کارتن حک شده است. شماره سریال درج شده می بایست مطابق شماره سریال درج شده بر روی بدنه تلویزیون باشد و در غیر این صورت محصول تقلبی می باشد.


ساخت کارتن های تقلبی

کیفیت کارتن هایی که کارخانه برای بسته بندی تلویزیون های خود در نظر گرفته است در حد مطلوب به همراه چاپ برخی نوشته ها و عکس ها بر روی آن است که متقلبین برای تولید آن ها نیاز به دستگاه های گران قیمتی دارند که عموما بدلیل مبلغ بالای آن ها نمی توانند با دقت کیفیت اصلی اقدام به تولید آن ها نمایند. بنابراین چنانچه دقت در نوع کارتن ، چاپ و برچسب های بر روی جعبه داشته باشید می توانید ، از اصل و یا تقلبی بودن تلویزیون مورد نظر خود آگاه خواهید شد.


پس اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را دارید پیش از اقدام به خرید می بایست نسبت به محصول مورد نظر خود اطلاعات کاملی داشته باشید و بر اساس نمونه کارتن تلویزیون اصلی و مقایسه آن اقدام به خرید تلویزیون خود نمایید.

تشخثص اصلبودن تلویزیون از کارتن


کلیه محصولات در مرز چک و بررسی می شوند

نکته ای که می بایست به آن دقت شود این است که پیش از آنکه محصولات از مرز بانه وارد کشور شود توسط مرزبانان اصالت آن ها بررسی می شود اما در بین این کالا ها امکان ورود تلویزیون های تقلبی نیز وجود دارد و نمی توان به طور دقیق از اصالت آن ها مطمئن بود. هنگام بررسی اصالت کالا تمامی محصولات از جعبه ها بیرون می آیند و سپس مجددا در کارتن ها قرار می گیرند. در حین انجام این کار امکان بروز اشتباه و جابجا شدن جعبه ها و همچنین تقلب وجود دارد. بنابراین می بایست حتما شماره سریال کارتن و تلویزیون مطابقت داده شود تا از بروز چنین اتفاقی جلوگیری به عمل آید.


البته بروز چنین اتفاقی به ندرت  پیش می آید. شما می توانید جهت تطابق سریال نامبر روی کارتن و بدنه دستگاه و اطمینان از اصل بودن سریال نامبر در تنظیمات تلویزیون وارد قسمت About this TV شوید و در قسمت سریال نامبر شماره نوشته شده را با کارتن مطابقت دهید.


سایز و تصاویر کارتن تلویزیون در سایت شرکت موجود می باشد

به منظور تشخیص اصل بودن کارتن تلویزیون خود پیش از خرید تلویزیون به نکاتی باید توجه نمود. یکی از این نکات که به منظور مقایسه کارتن تلویزیون می باشد این است که می توانید تصاویر و ابعاد کارتن را در سایت شرکت تولید کننده مشاهده و در هنگام خرید این اطلاعات را با خود به همراه داشته باشید تا از اصالت کالای خود اطمینان حاصل نمایید.


در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را درید می بایست خرید مورد نظر خود را حتما از فروشگاه های معتبر انجام داده تا در دام فروشندگان متقلب قرار نگیرید.همچنین فروشگاه ها موظف به تضمین اصالت کالای خود می باشند. یکی از بهترین فروشگاه ها در زمینه خرید تلویزیون از بانه فروشگاه اینترنتی بانه نیاز می باشد که طی سال ها تجربه در زمینه فروش انواع لوازم خانگی با اصالت کالا توانسته است مشتریان خود را همواره راضی نگه داشته و شما می توانید متنوع ترین تلویزیون ها با برند های گوناگون را از این ما خریداری نمایید. جهت اطلاعات بیشتر در زمینه خرید تلویزیون از بانه و از فروشگاه اینترنتی بانه نیاز با کارشناسان ما در ارتباط باشید.