call تلفن : 1603613-0990

برای رهایی از گرمای طاقت فرسای تابستان یا روز های سرد سال، تنها یک کولرگازی دو کاره هوشمند نیاز دارید که می تواند با توجه به نیاز شما و در درجه ی مطلوب، هوای خنک یا گرم را به اتاق منتقل نماید و امروزه با حضور دستگاه های هوشمند در بازار، فروش موارد معمولی با روند کاهشی روبرو شده است. کولر گازی های هوشمند توسط شرکت های برتر تولید کننده مانند گری ، ال جی ، سامسونگ، هیتاچی ، جنرال و اوجنرال به بازار عرضه می شوند و هر کدام ویژگی های فوق العاده ای را برای مخاطب در خود جای داده اند. چنانچه قصد خرید کولرگازی از بانه با بهره گیری از فناوری های هوشمند را دارید با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.


شاید هزینه ای که برای خرید AC های هوشمند که همان Air Conditioner بوده پرداخت می کنید ابتدا زیاد به نظر برسد اما پس از استفاده از آن ها و دیدن عملکرد فوق العاده ای که دارند باعث رضایت شما خواهند شد. این مدل های اسمارت کارتان را به سادگی راه می اندازند و با انجام تنظیمات از راه دور بسیاری از نگرانی هایتان را برطرف می نمایند. پس در دراز مدت به بهینه بودن محصول پی خواهید برد و در واقع مبلغی را که پرداخت خواهید کرد بابت کیفیت خوب کولر گازی است.

کدام کولرگازی ها هوشمند هستند؟

در واقع برای اینکه بتوانیم یک کولر گازی را جزو دستگاه های هوشمند به حساب بیاوریم باید قابلیت اتصال به وای فای را داشته باشد تا بتواند به برنامه ای متصل شود. اسپلیت های مجهز به وای فای می توانند به گوشی موبایل شما وصل شده و تمامی تنظیمات را از همین طریق دریافت نمایند. برای انجام این تنظیمات باید برنامه هایی را بر روی گوشی خود بارگذاری کنید که برای هر کدام از برند ها متفاوت است و شرکت های تولید کننده به راحتی آن را دردسترس مشتریان قرار داده اند. پس هنگام خرید کولر گازی از بانه علاوه بر اینورتر بودن یا نبودن، به این مورد نیز می توانید توجه کنید.

خرید کولرگازی


کاربرد های کولر گازی هوشمند

بگذارید با ذکر یک مثال برایتان توضیح دهم که موارد هوشمند تا چه اندازه می توانند کاربردی باشند. مثلا اگر در خانه ی شما یک کولر گازی هوشمند وجود داشته باشد می توانید در روز های گرم سال قبل از رسیدن به منزل تنظیمات آن را از طریق موبایل انجام دهید و تایم روشن شدن خودکار را فعال کنید، با این ویژگی هنگامی که قدم در خانه می گذارید، خنک بودن اتاق، حس آرامش را برایتان به ارمغان می آورد. یا برای زمانی که از خانه خارج شده اید اما یادتان رفته کولر را خاموش کنید کاربرد دارد، پس از راه دور قادر به خاموش کردن کولر خواهید بود. حتی از محل کارتان نیز می توانید دستگاه را بر روی Energy Saver بگذارید تا در حالت ذخیره انرژی قرار گیرد و انرژی زیادی را صرف خنک کردن اتاق در زمانی که خانه نیستید نکند.


به صورت دقیق تر باید بگویم هنگامی که کولر گازی به موبایل یا تبلت شما وصل می شود، یک سری اختیارات را در دسترس شما قرار می دهد که شامل: تنظیم دما، تغییر سرعت فن، روشن یا خاموش کردن، انتخاب هوای گرم یا سرد، تایمر شروع به کار و ... هستند. البته بر خی مدل های اسمارت می توانند با Amazon Alexa، Apple Siri و Google Assistant نیز هماهنگ شوند و شما فقط با دادن دستورات مربوطه از طریق صوت خواهید توانست کولر خود را کنترل کنید. وجود سیستم عیب یابی خودکار بر روی برخی از مدلها هم می تواند هنگام بروز نقص فنی در دستگاه به شما هشدار دهد تا جهت رفع مشکل اقدام نمایید پس قبل از اینکه دستگاه دچار مشکلات جدی تر شود به شما اطلاع خواهد داد و این از جمله کاربرد کمک کننده ای است که در اسپلیت های اسمارت موجود شده.

خرید کولرگازی هوشمند


اسکن هوشمند در کولرگازی چیست؟

قابلیت SMART SCAN در برخی از مدل های کولرگازی به کار برده شده که بسیار پیشرفته می باشد. این ویژگی قدرت تشخیص تعداد افرادی که در اتاق حضور دارند را دارد که با توجه این میزان دما را به صورت خودکار تنظیم خواهد کرد. پس اگر تشخیص دهد که اتاق خالی است دور موتور را کاهش می دهد تا انرژی زیادی هدر نرود و اینکه اگر تعداد افراد حاضر در اتاق زیاد باشد هر لحظه هوای اتاق را متعادل می سازد.


نمونه های کولر گازی هوشمند

مدل های زیادی از کولر گازی وجود دارند که دارای قابلیت هوشمند هستند. در این جا به چند نمونه از AC های اسمارت اشاره خواهیم کرد.

• مدل I34TKF LG

• مدل ASYG36LMTA OGENERAL

• مدل BORKAI SAMSUNG

• مدل VIOLA GREE

خرید کولرگازی از بانه


اندازه انتخابی کولر گازی اسمارت

اگر در انتخاب کولر گازی با اندازه ی مناسب محیط خود مشکل دارید پیشنهاد می کنم این پاراگراف را با دقت بالا مطالعه بفرمایید؛ زیرا اگر در اندازه ی کولر دقت کافی را به خرج ندهید امکان دارد با خرید توان بیشتر از ظرفیت محیط، باعث ایجاد یک هوای خشک و بسیار سرد شود یا اینکه با داشتن توان کمتر از اندازه ی محیط، دستگاه مجبور است مدت زمان بیشتری کار کند تا بتواند فضا را با هوای خنک و مناسب پر کند پس برای انتخاب موارد زیر را به یاد داشته باشید.


در مرحله ی اول باید طول و عرض اتاق یا محیطی را که می خواهید کولر در آن جا نصب شود در هم ضرب کنید تا متراژ به صورت متر مربع در آید. در حالت استاندارد هر 1000 BTU برای 3 متر در نظر گرفته می شود که برای مثال اگر مساحت اتاق شما 20 متر مربع باشد می شود 20000 که با تقسیم کردن بر 3 عدد 7 به دست می اید و نتیجه می گیریم یک کولر گازی با توان 9000 یا 12000 بسیار مناسب آن محیط است. اما باید شرایط آب و هوایی را در نظر بگیرید زیرا مکان هایی که آفتاب گیر هستند گرمای بیشتری را جذب می کنند و کولر ی با توان بیشتر را نیاز دارد تا بتواند در مدت زمان کمتر اتاق را خنک نماید. یا برای محیط هایی که در سایه قرار گرفته اند باید این میزان را کاهش داد. مورد دیگری که در انتخاب تاثیر گذار است وجود وسایل گرمایشی می باشد که باعث گرم کردن اتاق خواهند شد و شما باز هم باید این را در نظر بگیرید تا استفاده ی بهتری را از دستگاه ببرید.


در پایان چنانچه قصد خرید کولر گازی با پیشرفته ترین و جدید ترین تکنولوژی ها را دارید می توانید انواع مختلفی از برند ها و محصولات را در فروشگاه بانه نیاز مشاهده و پس از مقایسه با یکدیگر اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نماید. از مزایای خرید کولرگازی از بانه و از فروشگاه بانه نیاز می توان به تضمین اصالت کالا در کنار قیمت مناسب این محصولات اشاره نمود.