call تلفن : 1603613-0990

یکی از مسائل مهمی که مشتریان در هنگام خرید تلویزیون از بانه بررسی و مقایسه تلویزیون ها از نظر قیمت می باشد. به همین دلیل برند های تولید کننده تلویزیون از این حیث دائما در حال رقابت با یکدیگر هستند تا بتوانند در کنار امکانات و فناوری های روز دنیا قیمت تلویزیون تولید کننده خود را پایین تر از دیگر رقبا عرضه نمایند. البته استفاده از برخی فناوری ها با توجه به فناوری های گران قیمت سبب بالا رفتن قیمت تلویزیون می شود. به طور مثال تلویزیون هایی که از فناوری Direct برای نور پس زمینه خود به جای تکنولوژی Edge استفاده می نمایند قطعا هزینه بالاتری را جهت تولید تلویزیون خود به کار می گیرند. به همین دلیل برخی از برند ها مانند تلویزیون ال جی با استفاده از جدیدترین فناوری ها مانند Premium IPS برای افزایش زاویه دید مجبور هستند قیمت تلویزیون خود را بالاتر از دیگر برند ها تعیین نمایند.


در این بین برخی شرکت های تولید کننده که جز شرکت های جدید و نوپا در زمینه تولید تلویزیون هستند به منظور جلب مشتریان خود با حذف برخی از امکانات غیر ضروری و همچنین سود کمتر در حال رقابت با برند هایی چون تلویزیون سامسونگ ، ال جی و... هستند. یکی از شرکت های نام آشنا اما با کیفیت برند هایسنس است که امروزه شاهد تولید تلویزیون های با کیفیتی از این برند هستیم. قیمت تلویزیون هایسنس به منظور جلب مشتریان به مراتب پایین تر از دیگر برند ها می باشد اما از نظر کیفیت چیزی از دیگر برند ها کم ندارد.در این مقاله قصد داریم به مقاله و بررسی این تلویزیون نسبت به دیگر برند های مطرح بپردازیم. بنابراین اگر قصد خرید تلویزیون هایسنس از بانه را دارید این مقاله می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد.


تلویزیون هایسنس

برند هایسنس یکی از شرکت های نوپا در زمینه تولید لوازم خانگی می باشد ( از سال  میلادی 1969) که مقر اصلی آن در کشور تایوان قرار دارد اما در کشورهایی همچون آمریکا و چین شعبات متعددی از این برند موجود می باشد. اما نکته ای که مطرح است کیفیت این محصولات می باشد که در هر کشوری تولید شوند می بایست کیفیت یکسان و مشابه با دیگر کشور ها را داشته باشند. این موضوع در دیگر برند ها همچون سامسونگ ، ال جی ، سونی و ... وجود دارد.


تلویزیون های تولید شده توسط این برند به دلیل رقابت با دیگر برند های نام آشنا دارای فناوری های خاص خود بوده که برخی از این تکنولوژی ها عبارتند از Dual Cell که در اصل تولید شده توسط شرکت Boe می باشد اما هایسنس این فناوری از از این شرکت خریداری نموده است. این تکنولوژی به منظور رقابت با برند ها در زمینه صفحه نمایش می باشد. همچنین از برخی دیگر از فناوری های نوین همچون Edge و Direct بسته به مدل تلویزیون خود استفاده می نماید. فناوری LED نیز به منظور تولید صفحه نمایش تلویزیون های هایسنس در برخی مدل ها استفاده می گردد. تلویزیون های هایسنس با فناوری Dual Cell در مدل های ULED XD نهفته می باشد و جز بهترین مدل های این برند می باشد.


مقایسه زاویه دید تلویزیون هایسنس با دیگر برند ها

نوع صفحه نمایش تلویزیون هایسنس VA می باشد که در این مدل نحوه چیدمان پیکسل ها به صورت عمودی می بشد. در این صفحه نمایش نور به میزان بیشتری به صفحه نمایش خواهد رسید که می توان گفت این موضوع تاثیر مثبتی در کنتراست و روشنایی خواهد داشت اما نکته منفی در آن ها کاهش میزان کیفیت در اطراف و کناره های صفحه نمایش می باشد. به همین دلیل تلویزیون هایسنس از زاویه دید کمتری نسبت به دیگر رقبا برخوردار می باشد.

خرید تلویزیون هایسنس از بانه


استفاده از ویژگی MEMC در تلویزیون هایسنس

ویژگی Motion Estimation Motion Compensation که کوتاه شده آن MEMC نام دارد به منظور بهره گیری از تلویزیون برای بازی های کامپیوتری در نظر گرفته شده است. داده ها از منبع به صورت لحظه ای در این ویژگی دریافت و سپس با سرعت بسیار بالا پردازش شده و به صفحه نمایش می رسد. این موضوع سبب می شود میزان رفرش ریت یا نرخ تازه سازی تصاویر با سرعت بسیار بالاتری انجام گیرد که نتیجه آن ایجاد تصاویر بسیار روان و شفاف می باشد که تاثیر بسیار مثبتی در بازی های کامپیوتری دارد و می تواند رقابت تنگاتنگی را با دیگر رقبا ار نظر نرخ تازه سازی ایجاد نماید.


استفاده از فناوری نورپردازی لیزری

فناوری DLP یا نورپردازی لیزری که در تعدادی از برند های تولید کننده تلویزیون نیز مورد استفاده قرار می گیرد سبب می شود نور به طور مستقیم مسیر خود را طی نماید و بر خلاف نورپردازی LED که در طی مسیر مقداری از انرژی خود از دست می دهد ، این نوع نورپردازی این مشکل را نداشته و سبب می شود با بالا رفتن دقت در تصاویر نور و رنگ در صفحه نمایش دقیقا همان چیزی باشد که انتظار می رود. تلویزیون هایسنس در برخی از مدل های خود این فناوری را بکار برده است که می تواند برتری خود را نسبت به دیگر رقبا با استفاده از DLP به نمایش بگذارد.


از دیگر فناوری های بکار رفته در تلویزیون هایسنس می توان به موارد زیر اشاره نمود:

• استفاده از صفحه نمایش 4K یا Full HD

• بهره گیری از پردازنده دو هسته ای و چهار هسته ای در تلویزیون هوشمند هایسنس

• فناوری Time Shift که بوسیله آن می توان در هنگام ضبط تصاویر برخی از سکانس های قبل را همزمان تماشا نمود.

• استفاده از سیستم عامل اندروید و VidaaU  به منظور دسترسی کامل به اپ ها و برنامه و همچنین ایجاد محیط کاربری لذت بخش

• برخورداری از فناوری Dolby Digital با توان خروجی 20 وات در سیستم صوتی تلویزیون هایسنس

• بهره گیری از پورت و اتصالاتی همچون USB ، HDMI ،  Composite ، Component ، LAN و...

• فناوری Pure Color در تلویزیون های Full HD هایسنس

• و...


جمع بندی نهایی

با توجه به نکاتی که گفته شد می توان گفت خرید تلویزیون هایسنس از بانه برای مشتریانی که قصد خرید تلویزیون با قیمت مناسب و همچنین بهره گیری از امکانات روز را دارند یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شود و امروزه با توجه به فناوری های بکار رفته در این تلویزیون می توان این برند را رقیب سر سختی در کنار دیگر برند ها نامید.


اگر قصد خرید تلویزیون هایسنس را داشته باشید می توانید در فروشگاه اینترنتی بانه نیاز انواع مختلفی از این محصول را مشاهده و پس از مقایسه خرید خود را انجام دهید. خرید تلویزیون از بانه و از فروشگاه بانه نیاز این امکان را به شما خواهد داد که علاوه بر تضمین اصالت کالا ، محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب تری خریداری نمایید.