call تلفن : 1603613-0990

از جمله جدید ترین تلویزیون سامسونگ که در سال 2021 در نمایشگاه CES رونمایی شد ، تلویزیون سامسونگ مدل Neo QLED می باشد. اما این تلویزیون دارای چه ویژگی ها و مزایایی می باشد؟ اگر قصد خرید تلویزیون سامسونگ از بانه را دارید با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.


بازار رقابت همواره در محصولات صوتی تصویری جز بازارهای مهم محسوب می شود و تمامی برند ها هر ساله انواع و اقسام محصولات جدید خود را با استفاده از جدید ترین ویژگی ها روانه بازار می کنند. شرکت سامسونگ در سال 2021 با تولید تلویزیون Neo QLED رقابت را وارد مسیر جدیدی نمود. مهم ترین مسئله و ویژگی در این تلویزیون اقداماتی است که راستای حفظ محیط زیست انجام شده است.


تلویزیون سامسونگ مدل Neo QLED و محیط زیست

با توجه به مشکلاتی که هر ساله سبب افزایش صدمات و تخریب محیط زیست می شود شرکت سامسونگ سعی بر انجام برخی کارها در تولید محصولات خود نموده است که به واسطه آن ها بتواند بخش قابل توجهی از آسیب های ناشی از این شرکت بر محیط زیست را حذف نماید. یکی از قدم های مهم این شرکت برای تولید تلویزیون سامسونگ حذف کربن از محصولات خود ، بهره گیری از مواد بازیافتی برای ساخت تلویزیون و همچنین کاهش مصرف انرژی در تلویزیون سامسونگ می باشد.


علاوه بر این تلویزیون های جدید سامسونگ با بهره گیری از مواد بازیافتی توانسته است به میزان 200000 تن مقوا به منظور بسته بندی تلویزیون ها را کاهش دهد و با کاهش میزان چاپ بر روی کارتن ها  اقدام به کمتر کردن تولید مواد شیمیایی نماید. تمامی این موارد درباره شرایط ساخت و بسته بندی بوده اما تلویزیون های جدید این شرکت در استفاده از فناوری های جدید نیز توانسته است پیشرو در حفظ محیط زیست باشد.


استفاده از ریموت هایی با منبع انرژی خورشیدی

به منظور ساخت ریموت کنترل های تلویزیون Neo QLED از ویژگی سلول های خورشیدی استفاده شده است تا با استفاده از این روش در کاهش مصرف باتری های قلمی مورد استفاده در ریموت ها اقدامی مثبت صورت گیرد. البته به جز نور خورشید این ریموت ها با استفاده از اتصال کابل USB نیز قابل شارژ می باشند. بدنه این ریموت ها نیز با استفاده از مواد بازیافتی ساخته می شود.

خرید تلویزیون سامسونگ از بانه


استفاده از فناوری کوانتوم در تلویزیون Neo QLED

مدل های پرچمدار این سری از تلویزیون سامسونگ دارای فناوری جدیدی است که به واسطه آن منبع نور جهت نمایش تصاویر با استفاده از فناوری کوانتوم سبب افزایش خیره کننده میزان درخشندگی تصویر خواهد شد. علاوه بر این این فناوری سبب ایجاد رنگ مشکی عمیق تری نسبت به سایر تلویزیون ها می شود. پردازنده به کار رفته در این تلویزیون و در کنار این فناوری با بهره گیری از هوش مصنوعی قادر به تجزیه و تحلیل دیتای ورودی و خروجی می باشد تا به واسطه این پردازنده بهترین کیفیت تصاویر را شاهد باشیم.


حذف حاشیه از اطراف صفحه نمایش

می توان گفت تلویزیون Neo QLED دارای صفحه نمایشی بدون هیچ گونه حاشیه در اطراف می باشد که این موضوع سبب بهبود و افزایش جذابیت در طراحی می شود و تلویزیون را مانند یک وسیله دکوری می توان در داخل منزل استفاده نمود.بنابراین اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را داشته باشید و ظاهر تلویزیون برای شما اهمیت زیادی داشته باشید این مدل از تلویزیون سامسونگ می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.


از دیگر فناوری های بکار رفته در این تلویزیون می توان به بکارگیری سیستم صوتی سه بعدی آن اشاره کرد که قادر است همزمان با حرکت اجسام در تصویر صدا را جا به جا نماید و تصاویر را بسیار واقعی تر و زنده تر جلوه دهد. سیستم SpaceFit Sound قادر است تصاویر را در هنگام پخش تجزیه و تحلیل نموده تا بر اساس تصاویر اقدام به پخش صدا نماید.


مهم ترین ویژگی های تلویزیون سامسونگ مدل Neo QLED

• استفاده از فناوری کوانتومی

• سیستم صوتی سه بعدی

• بهره گیری از سیستم هوشمند به منظور استفاده از برنامه های تناسب اندام و دیگر سرگرمی ها

• استفاده از صفحه نمایشی عریض تر از دیگر تلویزیون ها Super Ultra Gameview و با نسبت 32:9

• ایجاد تصاویر روان تر با استفاده از فناوری FreeSync Premium Pro

• اتصال کامپیوتر ، صفحه کلید و ماوس به تلویزیون و استفاده از تلویزیون به عنوان رایانه

• استفاده همزمان 4 نفر از تلویزیون ( به طور مثال کاربر به طور همزمان می تواند هم به تماشای تلویزیون پرداخته و هم بازی نماید)

• باریک تر شدن تلویزیون نسبت به سری های قبل

• و...


در پایان می توان گفت هرساله شرکت سامسونگ مشتریان و علاقمندان خود را شگفت زده می نماید و امسال نیز با تولید تلویزیون سامسونگ مدل Neo QLED توانسته است بازار رقابت را بار دیگر در دست خود بگیرید. بنابراین اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را دارید ، این مدل از تلویزیون سامسونگ قطعا پاسخگوی نیاز های شما می باشد. جهت خرید تلویزیون سامسونگ از بانه می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بانه نیاز انواع و اقسام مدل های این برند را مشاهده و مقایسه نمایید.