call تلفن : 1603613-0990

اگر شما هم به دنبال خرید تلویزیون از بانه و همچنین جدیدترین مدل ها هستید پیشنهاد می کنیم با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا شما را با بهترین تلویزیون های هوشمند سال 2021 آشنا ساخته تا بر اساس اطلاعات کافی اقدام به خرید تلویزیون مورد نظر خود نمایید.


ما در این مقاله بهترین مدل های تلویزیون هوشمند سال 2021 را در کنار یکدیگر قرار داده ایم که علاوه بر بالاترین کیفیت و استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها می توانید بر اساس نیاز خود مدل های مختلفی از تلویزیون را در این لیست مشاهده نمایید. تلویزیون QLED ، تلویزیون OLED ، تلویزیون Mini LED و دیگر مدل ها از برند های مختلف نیز در این لیست موجود می باشد.


1. تلویزیون Samsung Neo QLED

یکی از جدیدترین تلویزیون های تولید شده توسط شرکت سامسونگ در سال 2021 تلویزیون Samsung Neo QLED می باشد. به دلیل گوناگونی محصولات این برند ، پیش از خرید تلویزیون سامسونگ می بایست درباره ویژگی های مورد نیاز خود اطلاعات کافی داشته باشید تا بر اساس نیاز خود اقدام به خرید تلویزیون نمایید. این تلویزیون دارای بالاترین رزولوشن موجود یعنی 8K می باشد که در کنار آن از پیشرفته ترین فناوری ها همچون فناوری Mini LED استفاده شده است. با استفاده از این ویژگی شاهد کنتراست به مراتب بالاتر نسبت به سایر مدل ها هستیم.


تلویزیون QN900A یکی از بهترین مدل های این سری از تلویزیون سامسونگ می باشد و علامت استفاده از فناوری کوانتوم مینی ال ای دی در این تلویزیون ها به صورت اختصار Neo نام دارد. در این فناوری از LED های بسیار کوچکتر نسبت به مدل های پیشین استفاده شده است (40 برابر کوچک تر از نسل قبل) که سبب کنتراست بالاتر و کیفیت HDR بهتری می شود. همچنین این موضوع در طراحی تلویزیون نقش مهمی ایفا نموده است به طوری که حاشیه های اطراف به کم ترین میزان خود رسیده و صفحه نمایش باریک تر از نسل قبل می باشد.


از دیگر فناوری های بکار برده شده در این تلویزیون می توان به بهره گیری از جدیدترین فناوری HDMI ، eARC ،استفاده از نرخ رفرش ریت 120 هرتز و...بهره مند می باشد.

خرید تلویزیون سامسونگ 2021


2. تلویزیون LG G1 سری OLED

دومین تلویزیون هوشمند سال 2021 در این رده بندی تلویزیون LG G1 OLED SERIES می باشد که با بکارگیری فناوری OLED 2021 توانسته است خود را در میان برترین تلویزیون های سال 2021 جای دهد. این فناوری قادر است نور بیشتر و ایجاد دامنه رنگی با کیفیت تری را در صفحه نمایش خود به ارمغان آورد. پنل بکار رفته در این تلویریون به مراتب بهتری از پنل های نسل قبل همچون C1 می باشد که البته این موضوع سبب شده است که قیمت تلویزیون ال جی مدل G1 را به مراتب افزایش دهد.


استفاده از صدای Dolby Atoms در کنار طراحی ظریف و منحصر به فرد در کنار فناوری OLED2021 evo همگی توانسته اند این سری از تلویزیون ال جی را در لیست بهترین تلویزیون های هوشمند سال 2021 قرار دهد.

خرید تلویزیون ال جی از بانه


3. تلویزیون LG C1 4K OLED

در سال 2020 شرکت ال جی از تلویزیون مدل CX OLED خود رونمایی کرد. تلویزیون C1 در حقیقت جایگزین این مدل تلویزیون ال جی در سال 2021 می باشد که با تغییرات و بهبودهایی همراه بوده است. طراحی مجدد ریموت ، استفاده از جدیدترین نسخه سیستم عامل webOS ، بهبود کنتراست و... برخی از تفاوت ها نسبت به نسل قبل می باشد. از دیگر فناوری های جدید به کار رفته در این تلویزیون می توان به متغیر بودن نرخ رفرش ریت بر اساس نوع کاربری و پخش تصویر ، زمان پاسخگویی بسیار سریع با استفاده پردازنده ی قدرتمند Alpha a9 نسل چهارم ، صدای دالبی ، پشتیبانی از تمامی کنسول های بازی و... اشاره کرد. البته توجه به این که وضوح تصویر در این تلویزیون 4K بوده و نسبت به مدل هایی همچون تلویزیون سامسونگ QN900A ممکن است وضوح پایین تری داشته باشد اما همچنان می توان این مدل را جز مدل های برتر سال 2021 برای افرادی که قصد خرید تلویزیون از بانه را دارند قرار داد.

خرید تلویزیون ال جی


4. تلویزیون سونی مدل Bravia X90J

کیفیت تلویزیون سونی بر هیچ کسی پوشیده نیست و این برند سال های زیادی به عنوان بهترین تلویزیون بازار در حال ساخت محصولات خود می باشد. بنابراین خرید تلویزیون سونی در صورت داشتن بودجه مناسب هیچگاه به پشیمانی منجر نمی شود. از جمله جدیدترین محصولات سال 2021 این برند تلویزیون Bravia X90J می باشد.در این مدل از تلویزیون سونی از پنل VA استفاده شده است که کنتراست بسیار بالایی را به ارمغان می آورد و به واسطه بهره گیری از تکنولوژی Local Dimming سبب ایجاد رنگ سیاه غنی تری می شود. صفحه مخصوص بکار رفته در صفحه نمایش مان ایجاد انعکاس شده که می تواند این موضوع سبب شود که از این تلویزیون در فضایی با نور زیاد نیز بدون مشکل استفاده گردد. رفرش ریت یا تازه سازی 120 هرتزی (نرخ متغیر یا VRR) ، ایجاد تاخیر کم در ورودی و همچنین سرعت بالای پاسخگویی همگی سبب شده است که این تلویزیون برای افرادی که گیمر هستند بسیار ایده آل باشد. وضوح تصویر این مدل از تلویزیون سونی 4K می باشد . با توجه به نکات مطرح شده اگر قصد خرید تلویزیون سونی از بانه را داریید ، این سری از تلویزیون های سونی در سال 2021 می تواند گزینه ای مناسب باشد.

خرید تلویزیون سونی از بانه


5. تلویزیون LG NANO90

از دیگر مدل های برند ال جی می توان به این تلویزیون هوشمند که دارای فناوری نانوسل می باشد اشاره کرد.پنل مورد استفاده در این تلویزیون IPS می باشد که می توان زاویه دید بسیار وسیعی را به کاربر ارائه دهد. ممکن است کنتراست و یا غلظت رنگ سیاه نسبت به دیگر پرچم دار ها اندکی کمتر باشد اما دیگر فناوری های بکار رفته در این تلویزیون سبب شده است که افرادی که قصد خرید تلویزیون ال جی از بانه را دارند این تلویزیون انتخاب ایده آلی برای آن ها باشد. نرخ تازه سازی تصاویر 120 هرتزی و متغیر ، وجود صفحه ضد انعکاس نور ، فناوری نانوسل و... همگی سبب شده است که این تلویزیون در لیست بهترین تلویزیون های سال 2021 قرار گیرد.

خرید تلویزیون ال جی 2021


6. تلویزیون سامسونگ مدل QN90A QLED

یکی دیگر از پرچم داران تلویزیون سامسونگ این مدل می باشد. وضوح تصویر در این تلویزیون 4K می باشد و زیر مجموعه مدل های NEO QLED محسوب می شود. استفاده از ال ای دی های بسیار کوچک در پشت صفحه نمایش سبب شده است نور و کنتراست بالا و قابل توجهی ارائه گردد که این موضوع جز مهم ترین ویژگی های این سری محسوب می شود. فناوری HDR با بالاترین کیفیت ، استفاده از تکنولوژی Local Dimming به منظور افزایش کیفیت تصاویر ، بهره مندی از نرخ تازه سازی تصاویر متغیر ، زاویه دید بسیار عالی به واسط استفاده از فناوری Ultra View Angle همگی جز ویژگی های این سری از تلویزیون های سامسونگ می باشد. اگر قصد خرید تلویزیون سامسونگ از بانه را داشته باشید ، سری مدل های NEO QLED این برند جز بهترین گزینه های برای خرید تلویزیون در سال 2021 محسوب می شود.


در پایان چنانچه قصد خرید تلویزیون از بانه را دارید ، می توانید جدیدترین و بهترین محصولات از انواع برند ها را با تضمین اصالت کالا و قیمت مناسب از فروشگاه بانه نیاز بخواهید.