call تلفن : 1603613-0990

امروزه تلفن های همراه با توجه به توانایی بالای خود می توانند بسیاری از نیازهای روزمره ما را تامین نمایند. اما استفاده از برخی توانایی های تلفن همراه همچون تماشای فیلم با اتصال آن به تلویزیون و صفحه نمایش بزرگتر لذت استفاده و دسترسی به امکانات را بیشتر خواهد نمود. اگر قصد خرید تلویزیون سامسونگ از بانه را داشته باشید پیشنهاد می کنیم با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا روش های اتصال تلفن همراه به تلویزیون سامسونگ و به اشتراک گذاشتن محتویات موبایل در تلویزیون را به شما آموزش دهیم تا با استفاده از آن از قابلیت های تلویزیون خود لذت بیشتری ببرید.


افراد زیادی امروزه به دلیل کیفیت بالای محصولات برند سامسونگ اقدام به خرید تلویزیون سامسونگ از بانه می نمایند که این تلویزیون ها دارای مزایا و کاربردهای بسیار زیادی می باشد. کیفیت بالای تصویر و صدا در این تلویزیون ها سبب می شود که به واسطه اتصال تلفن همراه به تلویزیون سامسونگ بسیاری از فایل های صوتی و تصویری داخل تلفن همراه را با کیفیت بسیار بالاتری در تلویزیون پخش نمود.


استفاده از ویژگی Mobile View در تلویزیون سامسونگ

به لطف برخورداری ویژگی Mobile View در تلویزیون هوشمند سامسونگ می توان کلیه فایل های صوتی و تصویری داخل تلفن همراه را در تلویزیون سامسونگ به اشتراک گذاشت.این ویژگی امروزه در اکثر جدیدترین تلویزیون های سامسونگ گنجانده شده است تا با استفاده از آن کارایی تلویزیون بیشتر شود. با استفاده از این روش اتصال می توان به راحتی و بدون نیاز به اتصالات دردسر ساز تلفن همراه خود را به تلویزیون متصل کرده و فایل های مورد نظر خود در موبایل را در تلویزیون به نمایش درآورده و اجرا نمود.


اتصال با استفاده از روش Tap View

یکی دیگر از ویژگی های تلویزیون هوشمند سامسونگ اتصال Tap View می باشد که با استفاده از تلفن های همراه سامسونگ می توان به راحتی هرچه تمام تر موبایل خود را به تلویزیون سامسونگ متصل کرد. عملکرد این ویژگی بدین گونه می باشد که با نزدیک کردن تلفن همراه به لبه تلویزیون و تماس با آن ، بدون نیاز به اتصال از طریق سیم یا وای فای تلفن همراه خود به تلویزیون متصل شده و می توان فایل های صوتی تصویری موجود در تلفن خود را در صفحه ای بزرگ تر و با کیفیت بالاتری تماشا کرد. البته اگر قصد خرید تلویزیون سامسونگ با این ویژگی را دارید باید این نکته را مد نظر قرار دهید که جهت اتصال با استفاده از این روش نیاز به تلفن همراه سامسونگ با پشتیبانی از این ویژگی می باشد و جهت اتصال نیاز به هیچگونه ضربه و برخورد محکم نبوده و تنها کافی است به آرامی موبایل خود را به بالای پنل تلویزیون و یا گوشه های آن نزدیک نمایید.

خرید تلویزیون سامسونگ از بانه


استفاده از ویژگی Tap Sound

به منظور بهره گیری از صدای ایده آل و پخش صدای تلفن همراه از طریق تلویزیون سامسونگ ویژگی منحصر به فرد Tap Sound در تلویزیون سامسونگ گنجانده شده است که با فعال کردن آن در تلفن همراه خود می توانید اقدام به پخش صدای با کیفیت موبایل خود از طریق تلویزیون سامسونگ نمایید. در تلفن همراه سامسنوگ اپلیکیشن Smart Thing وجود دارد که با فعال سازی آن می توانید به تمامی این ویژگی ها دسترسی داشته باشید. بنابراین در صورت داشتن تلفن همراه سامسونگ با این قابلیت ها می توانید با خرید تلویزیون سامسونگ از بانه ، دسترسی کاملی به ویژگی های منحصر به فرد آن داشته باشید.


قابلیت Multi View در تلویزیون هوشمند سامسونگ

استفاده چند منظوره از تلویزیون سبب شده است که امروزه بتوان به واسطه آن بسیاری از کارهای روزمره خود را انجام داد. به همین جهت در تلویزیون هوشمند سامسونگ قابلیت Multi View یا استفاده همزمان از کارایی مختلف تلویزیون گنجانده شده است که به طور همزمان بتوان از ان ها استفاده کرد.با اتصال تلفن همراه به تلویزیون سامسونگ می توانید در کنار تماشای برنامه مورد علاقه خود دسترسی کاملی به تلفن همراه خود بر روی تلویزیون داشته باشید. به طور مثال شما می توانید در هنگام تماشای تلویزیون فیلم ، کلیپ و سایر محتواهای خود را که در تلفن همراه در حال پخش است را در صفحه نمایش تلویزیون و به طور همزمان مشاهده نمایید.


قابلیت Music Wall تلویزیون هوشمند سامسونگ

با استفاده از این ویژگی می توان لذت گوش دادن به موسیقی را دو چندان نمود. ایجاد طیف های بصری خاص در هنگام اتصال تلفن همراه به تلویزیون با استفاده از بلوتوث و پخش موزیک تجربه لذت بخشی را به مخاطب القا می نماید. تصاویر در حال پخش در تلویزیون بر اساس نوع موسیقی در حال پخش تغییر پیدا کرده و می توان با استفاده از این ویژگی تجربه منحصر به فرد و لذت بخشی را از تلویزیون سامسونگ تجربه نمود.

خرید تلویزیون سامسونگ


استفاده از قابلیت My Album در تلویزیون سامسونگ

از دیگر قابلیت های گنجانده شده در تلفن همراه و تلویزیون سامسونگ می توان به My Album اشاره نمود. این ویژگی همچون دیگر ویژگی های تلفن همراه در قسمت Smart Thing موبایل های سامسونگ قرار گرفته است که با فعال سازی آن می توان کلیه عکس ها و تصاویر داخل تلفن همراه خود را به راحتی و به زیبایی هرچه تمام تر در داخل تلویزیون به نمایش درآورد. استفاده از گزینه View Pictures On TV در تلفن همراه سبب می شود که عکس های مورد نظر خود را به منظور نمایش در تلویزیون انتخاب کرده و از نحوه پخش آن ها در تلویزیون لذت ببرید.


امروزه شاهد انواع مختلفی از ویژگی های هیجان انگیز در تلویزیون های سامسونگ هستیم که به سبب آن ها افراد زیادی قصد خرید تلویزیون سامسونگ را دارند. اگر شما هم در فکر خرید تلویزیون سامسونگ از بانه هستید به دلیل زیاد شدن تلویزیون های تقلبی در بانه پیش از هر چیز می بایست از فروشگاه مورد نظر خود اطمینان کافی حاصل نمایید. جهت اطلاع از این موضوع مقاله روش های تشخیص تلویزیون های تقلبی را مطالعه نمایید. فروشگاه اینترنتی بانه نیاز یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید تلویزیون از بانه می باشد که علاوه بر قیمت مناسب تضمین اصالت کالای خود را ضمانت می نماید.