call تلفن : 1603613-0990

کشور چین طی چند سال گذشته توانسته است جایگاه مهمی در دنیای تکنولوژی را نصیب خود کند. دلیل این موضوع کیفیت محصولات در کنار استفاده از  تکنولوژی روز دنیا و قیمت ارزان تر می باشد. با توجه به این موضوع و بر اساس میزان فروش چند ساله محصولات چینی می توان نتیجه گرفت بسیاری از برند های چینی حالا جز برترین محصولات بازار شناخته می شوند. برند شیائومی یکی از معروف ترین برند ها در زمینه تولید لوازم برقی ، گجت ها و سایر لوازم روزمره  به حساب می آید . خرید تلویزیون شیائومی از بانه یکی از مسائلی است که ممکن است با توجه به کیفیت و قیمت مناسب توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نمایید.


در این مقاله قصد داریم درباره جایگاه تلویزیون شیائومی در بازار تلویزیون ها بپردازیم تا چنانچه قصد خرید تلویزیون از بانه را داشته باشید با دید بازتری اقدام به انجام این کار نمایید.


جایگاه تلویزیون شیائومی در بازار

با توجه به کسب موفقیت های برند شیائومی و افزایش میزان خرید این برند توسط مشتریان طی چند سال اخیر ، این شرکت توانسته است رکورد فروش برخی محصولات خود را همچون تلفن همراه ، تلویزیون و... را در سطح رقابت با سایر برند های محبوب قرار دهد. تلویزیون شیائومی در کنار برخی برند ها مانند تلویزیون سامسونگ یا تلویزیون ال جی امروزه جز 5 برند اول تولید کننده تلویزیون قرار گرفته است که قطعا این موضوع اتفاقی نمی باشد.


تولید و فروش تلویزیون شیائومی در سال 2019 تنها در کشور هند با برند هایی همچون تلویزیون سونی ، سامسوگ و ال جی برابری کرد که این موضوع دلیل پیشرفت این برند چینی می باشد.همچنین در 6 ماهه اول سال 2020 میزان خرید تلویزیون شیائومی در رتبه نخست قرار گرفت و پیش بینی می شود این برند بتواند طی سال های آینده از رقیبان خود به فاصله زیادی بگیرد.


رشد خرید تلویزیون شیائومی در سال 2020 به میزان بسیار زیادی افزایش یافته است که البته دلیل مهم این موضوع در کنار کیفیت قیمت تلویزیون شیائومی می باشد. با توجه به نکات گفته شده می توان گفت برند شیائومی در صنعت تولید تلویزیون به عنوان قول این صنعت شناخته می شود . چنانچه قصد خرید تلویزیون شیائومی از بانه را داشته باشید در صورت انتخاب این محصول از فروشگاه معتبر و ارائه اصالت کالا می توانید بهترین خرید با قیمت بسیار مناسب را انجام دهید.

خرید تلویزیون از بانه


برخی از مهم ترین خصوصیات تلویزیون های شیائومی عبارتند از:

استفاده از سیستم عامل پیشرفته در تلویزیون شیائومی

ویژگی های بکار رفته در سیستم عامل تلویزیون شیائومی با توجه به مدل های مختلف آن دارای خصوصیات هوشمندی هستند که می تواند یکی از دلایل برتری این تلویزیون باشد. اگرچه سیستم عامل بکار رفته در تلویزیون های شیائومی اندروید گوگل می باشد اما این سیستم عامل به طور کاملا دقیق و پیشرفته با این برند تطابق داده شده و برای این برند شخصی سازی شده است. رابط کاربری این سیستم عامل دارای زیبایی منحصر به فرد در کنار سادگی و یوزر فرندلی بودن آن می تواند یکی از دلایل مهم برای خرید تلویزیون شیائومی باشد.


استفاده از برخی ویژگی ها همچون دستیار صوتی گوگل ، Google Chromecast ، دسترسی به انواع خدمات آنلاین و قابلیت اشتراک گذاری آن همه و همه توانسته است سیستم عامل این تلویزیون را به یکی از برترین سیستم عامل های تلویزیون ها بدل نماید.


قابلیت رفرش ریت و نوسازی تصاویر

یکی از مسائلی که امروزه بسیار به آن پرداخته می شود قابلیت نوسازی تصاویر یا رفرش ریت (Refresh Rate) در صفحه نمایش محصولاتی همچون موبایل ، تلویزیون ، مانیتور و... می باشد. رفرش ریت به معنای سرعت نوسازی تصاویر می باشد که هرچه میزان انجام این کار بیشتر باشد تصاویر واضح تر و بدون لگ در صفحه نمایش اجرا می شود. در تلویزیون های بالا رده شیائومی نرخ نوسازی تصاویر 120 هرتز می باشد که بالاترین نرخ نوسازی تصاویر در تلویزیون ها است.


استفاده از انواع ورودی ها برای اتصال دستگاه ها به تلویزیون

تلویزیون شیائومی برای کاربران خود این امکان را فراهم کرده است که در صورت نیاز اتصال انواع دستگاه ها به تلویزیون ورودی ها و خروجی هایی مختلف در نظر گرفته است. ورودی ها و خروجی های مانند USB ، LAN ، HDMI ، Bluetooth ، انواع کامپوننت ها و کامپوزیت ها و... با آخرین ورژن ها طراحی شده در این تلویزیون ها وجود دارد تا کاربر به راحتی بتواند دستگاه های مختلف را با روش های گوناگون با تلویزیون متصل نماید.

خرید تلویزیون شیائومی از بانه


صفحه نمایش تلویزیون شیائومی

اگر قصد خرید تلویزیون شیائومی را داشته باشید می توان گفت از نظر کیفیت صفحه نمایش در رقابت با جدید ترین محصولات دیگر برند های معروف همچون تلویزیون سامسونگ می باشد. با توجه به مدل های مختلف تلویزیون های این برند در مدل های رده بالا شاهد صفحه نمایش 4K ، تکنولوژی HDR ، استفاده از پنل های مینی ال ای دی ،میزان روشنایی بسیار بالا ( تا 2000 نیت) و بسیاری دیگر از جدیدترین تکنولوژی ها هستیم. با توجه به کیفیت و تکنولوژی های بکار رفته در صفحه نمایش تلویزیون شیائومی می توان دلیل میزان فروش این برند طی سال های اخیر را متوجه شد.


قیمت تلویزیون شیائومی

همانطور که گفته شد سیاست این برند چینی قیمت مناسب نسبت به دیگر رقبا در کنار بکارگیری جدیدترین تکنولوژی ها با کیفیت بالا می باشد. به همین دلیل است که در سال های 2019 و 2020 خرید تلویزیون شیائومی رشد چشمگیری داشته است. به طور مثال مدل MI TV 4S این برند که جز مدل های رده بالا محسوب می شود و دارای بروزترین تکنولوژی های روز دنیا است قیمتی به مراتب مقرون به صرفه از دیگر رقبای هم رده خود دارد.


با توجه به نکات گفته شده می توان گفت خرید تلویزیون شیائومی از بانه یکی از ایده آل ترین خرید ها برای مشتریان محسوب می شود. قیمت تلویزیون شیائمی ، کیفیت ساخت بالا و بهره گیری از تکتولوژی های روز همگی توانسته است مشتریان بسیاری را برای خرید تلویزیون شیائومی  جلب نماید. اگر شما هم قصد خرید تلویزیون شیائومی از بانه را دارید می توانید انواع مدل های روز این برند را در فروشگاه اینترنتی بانه نیاز مشاهده و پس از انتخاب خریدی مطمئن را با ما تجربه نمایید.