call تلفن : 1603613-0990

برتری اصلی تلویزیون های هوشمند نسبت به دیگر تلویزیون ها قابلیت اتصال به اینترنت و همچنین نصب و اجرای برنامه های مختلفی است که با استفاده از این موارد می توان قابلیت های یک کامپیوتر را به تلویزیون خود آورد. امروزه بسیاری از برنامه های کاربردی به منظور اجرا در تلویزیون ها از جمله تلویزیون سامسونگ ، ال جی و... ساخته شده اند که در این مقاله قصد دارین به روش های نصب این برنامه ها بر روی تلویزیون سامسونگ بپردازیم. اگر قصد خرید تلویزیون سامسونگ از بانه را دارید و یا در منزل خود از این مدل تلویزیون هوشمند استفاده می نمایید ، این مقاله می تواند راهنمای مناسبی برای شما باشد. پس با ما همراه باشید.


با توجه به موارد اشاره شده می توان گفت استقبال مشتریان از خرید تلویزیون هوشمند امروزه رشد قابل توجهی داشته است و افراد زیادی به منظور انجام این کار ترجیح به خرید تلویزیون با چنین قابلیت هایی دارند.


نصب و استفاده از برنامه ها بر روی تلویزیون هوشمند سامسونگ

اگر از تلفن های همراه برند سامسونگ استفاده کرده باشید حتما با برنامه فروشگاه سامسونگ آشنا هستید. همانند تلفن های همراه این برند ، در تلویزیون سامسونگ نیز این برنامه بهترین و امن ترین روش جهت نصب انواع مختلفی از برنامه ها بر روی تلویزیون سامسونگ می باشد. در داخل این برنامه می توان به بسیاری از برنامه های مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. البته برخی از برنامه ها همچون یوتیوب به صورت پیش فرض بر روی تلویزیون هوشمند سامسونگ نصب شده اند.


چنانچه در برنامه فروشگاه اپل ثبت نام نکرده باشید می بایست جهت استفاده در بار اول در این برنامه ثبت نام نموده و پس از آن به برنامه های داخل آن دسترسی داشته باشید. ثبت نام در این برنامه همانند سایر برنامه ها بوده و به راحتی قابل انجام می باشد.

خرید تلویزیون از بانه


نصب برنامه های ایرانی بر روی تلویزیون هوشمند سامسونگ

جهت نصب برنامه ها و اپلیکیشن های ایرانی همچون نماوا ، فیلیمو و... می توانید به دو روش اقدام به انجام این کار نمایید. روش اول نصب برنامه کافه بازار بر روی تلویزیون سامسونگ می باشد که پس از نصب می توانید وارد برنامه شده و همانند نصب برنامه بر روی تلفن های همراه با سیستم عامل اندروید اقدام به جستجو و نصب برنامه خود نمایید.


روش دیگر جهت نصب برنامه های ایرانی ورود به سایت این برنامه ها شده و با مراجعه به لینک مخصوصی که جهت نصب نرم افزار بر روی تلویزیون قرار گرفته است ، اقدام به نصب برنامه مورد نظر خود بر روی تلویزیون سامسونگ نمایید. بنابراین اگر شما آشنایی مختصری به طریقه نصب نرم افزار بر روی تلفن های همراه اندروید داشته باشید می توانید به راحتی اقدام به نصب نرم افزار بر روی تلویزیون هوشمند خود نمایید.


آموزش قدم به قدم نصب برنامه بر روی تلویزیون سامسونگ

مرحله اول: بعد از اتصال تلویزیون به اینترنت بر روی ریموت کنترل تلویزیون سامسونگ دکمه Home را فشرده و وارد صفحه اصلی تلویزیون شوید. مرحله دو: سپس وارد بخش Apps شوید ( پایین صفحه با علامت 4 دایره در کنار هم مشخص می باشد).بعد از ورود به این قسمت شاهد دسته بندی مختلفی از اپلیکیشن ها هستید که می توانید بر اساس محبوبیت ، معروف ترین و بهترین برنامه ها اقدام به پیدا کردن برنامه مورد نظر خود نمایید.


همچنین در صورت اطلاع از نام برنامه مورد نظر خود می توانید از طریق سرچ کردن آن (علامت ذره بین در بالای صفحه سمت راست) نام برنامه مورد نظر خود را تایپ و سرچ نمایید.


مرحله سه: پس از انتخاب و ورود به برنامه مورد نظر خود اطلاعاتی از برنامه حاوی متن و عکس نیز برای شما به نمایش در خواهد آمد که گزینه Install را می توانید مشاهده نمایید. با انتخاب این گزینه می توانید به راحتی برنامه مورد نظر خود را دریافت و دانلود نمایید.

خرید تلویزیون سامسونگ


استفاده از برنامه کافه بازار:

این برنامه شامل بسیاری از برنامه های ایرانی و خارجی قابل نصب بر روی تلویزیون می باشد. شما می توانید از طریق مرورگر تلویزیون خود وارد سایت این برنامه شده و اقدام به نصب برنامه کافه بازار کرده. پس از ورود به این برنامه همانند مراحل بالا می توانید برنامه دلخواه خود را نصب و از آن لذت ببرید.


نحوه چیدمان دلخواه برنامه ها بر روی تلویزیون

به منظور دسترسی سریع تر به برنامه های نصب شده بر روی تلویزیون خود می توانید برنامه های محبوب خود را به صورت دلخواه بر روی صفحه قرار دهید تا با سرعت بالاتری اقدام به استفاده از آن ها نمایید. به منظور انجام این کار پس از فشردن دکمه Home و ورود به صفحه اصلی با استفاده از دکمه های تغییر جهت بر روی اپ مورد نظر خود قرار گرفته و پس از فشردن دکمه پایین بر روی آن گزینه Move را فشرده و با استفاده از دکمه های تغییر جهت برنامه مورد نظر خود را در قسمت دلخواه قرار دهید. در پایان با استفاده از فشردن دکمه Select بر روی ریموت مکان برنامه خود را تثبیت نمایید.


حذف برنامه های نصب شده از روی تلویزیون هوشمند سامسونگ

به منظور پاک کردن برنامه های نصب شده بر روی تلویزیون سامسونگ می توانید پس از وارد شدن به بخش Home و ورود به بخش Apps و رفتن بر روی برنامه مورد نظر گزینه Delete را با استفاده از انتخاب حرکت پایین بر روی ریموت پیدا کرده و از این طریق اقدام به پاک کردن برنامه مورد نظر خود نمایید.

راهنمای نصب برنامه بر روی تلویزیون سامسونگ


به طور کلی پس از خرید تلویزیون سامسونگ از نوع هوشمند آن شاهد رابط کاربری ساده ای هستید که با کمی آشنایی با نحوه کارکرد می توانید به راحتی از برنامه های مختلف استفاده نمایید. اگر قصد خرید تلویزیون سامسونگ از بانه را دارید می توانید بهترین و جدید ترین مدل های این برند را از بانه نیاز ، فروشگاه خرید تلویزیون از بانه مشاهده و پس از مقایسه آن ها با یکدیگر اقدام به خرید مطمئن و با قیمت مناسب نمایید.