call تلفن : 1603613-0990

برند سامسونگ هر ساله از تلویزیون های جدید خود رونمایی می کند که دارای قابلیت ها و فناوری های جدیدی می باشد. تلویزیون سامسونگ به عنوان یکی از اصلی ترین برند های تولید این محصول در سال 2021 و در نمایشگاه CEC شرکت کرد و آخرین مدل های خود را به نمایش گذاشت. در این نمایشگاه شاهد جدیدترین تلویزیون های سامسونگ ، تلویزیون ال جی و دیگر برند های معروف بودیم که محصولات خود را ارائه کردند. اما اگر قصد خرید تلویزیون سامسونگ از بانه و در مدل های 2021 آن را دارید این مقاله به معرفی اجمالی تکنولوژی های به کار رفته در این تلویزیون ها می پردازد و با مطالعه آن می توانید اطلاعات جامعی از این محصولات بدست آورید.


یکی از اصلی ترین تکنولوژی های به کار رفته در تلویزیون سامسونگ یا تلویزیون ال جی در سال 2021 استفاده از پنل های Mini LED و OLED می باشد. البته در سال قبل نیز از تکنولوژی های مشابه به این دو پنل استفاده می شد که این فناوری در سال 2021 شاهد پیشرفت هایی بوده است.


استفاده از پردازنده Neo Quantum در تلویزیون سامسونگ

شرکت سامسونگ در سال 2021 از پردازنده جدید خود با نام Neo Quantum رونمایی نمود که در تلویزیون های جدید خود همراه با پنل Mini LED بهره برده است. این پردازنده نسبت به نسل قبلی خود یعنی Quantum پیشرفت های چشمگیری داشته است که از مهم ترین موارد اضافه شده در آن می توان به هوش مصنوعی پر قدرت که یادگیری فرامین بسیار دقیق تر و کارآمد تر شده است.همچنین به لطف این پردازنده انجام پردازش های مورد نیاز جهت ایجاد کیفیت ایده آل با دقت و سرعت بالاتری انجام می شود که با چنین فناوری ای شاهد بالاترین کیفیت موجود در تلویزیون سامسونگ سال 2021 هستیم.

خرید تلویزیون سامسونگ از بانه


بهره گیری از ریموت های خورشیدی

یکی دیگر از فناوری های جدید به کار رفته در تلویزیون سامسونگ سال 2021 استفاده از ریموت کنترل های خورشیدی یا SolarCell می باشد. شاید در نگاه اول تغییر آنچنانی در طراحی ریموت کنترل های تلویزیون سامسونگ وجود نداشته باشد اما آن چه که مطرح است استفاده از فناوری های جدیدی در داخل آن می باشد. استفاده از سلول های خورشیدی در داخل این ریموت کنترل ها سبب شده است با تغذیه نور محیط ریموت ها مجددا شارژ شوند که استفاده از این فناوری سبب کاهش مصرف انرژی و استفاده از باتری در آن ها می شود.


همانطور که مطلع هستید یکی از مواد آلاینده محیط زیست باتری ها می باشند که استفاده از این روش شارژ ریموت ها سبب می شود در سال در حدود 99 میلیون باتری کمتر مورد استفاده قرار گیرد. همچنین از نظر عملکرد با هر بار شارژ کامل دستگاه توسط نور محیط این ریموت ها در حدود 7 برابر بیشتر از مدل های نسل قبل کارایی خواهند داشت.


پنل های Mini LED در تلویزیون های سامسونگ سال 2021

اگر قصد خرید تلویزیون سامسونگ از بانه را دارید درباره مدل های 2021 این دستگاه ها باید گفت که پنل های Mini LED جایگزین نسل های قبلی شده است و این سری از تلویزیون های سامسونگ با حروف اختصاری QN نامگذاری شده اند. نحوه انجام کار این پنل ها بدین گونه است که لامپ های LED به کار رفته در آن ها نسبت به نسل پنل های LED در حدود 40 برابر کوچکتر شده اند که این کار موجب قرارگیری تعداد بیشتری از لامپ در پنل خواهد شد و به سبب این ویژگی شاهد بالا رفتن چشمگیر کیفیت تصاویر هستیم.


استفاده از تکنولوژی Quantum Matrix در کنار پنل های Mini LED

استفاده از این فناوری در کنار پنل های Mini LED سبب می شود کنترل ال ای دی ها با دقت بیشتری صورت گیرد و این موضوع سبب جلوگیری از ایجاد درز نور در این پنل خواهد شد. استفاده از فناوری HDR با کمک این تکنولوژی تجربه فوق العاده ای را به ارمغان خواهد آورد که سبب ایجاد رنگ هایی عمیق در مناطق تاریک و روشن صفحه نمایش خواهد شد.


بهره گیری از فناوری OTS+

علاوه بر تصاویر با کیفیت تلویزیون سامسونگ به منظور ایجاد بهترین تجربه کیفیت صدا را در تلویزیون های خود افزایش داده است. OTS+ که مخفف عبارت Object Tracking Sound+ است این امکان را می دهد تا صدا به صورت شناور بر روی تلویزیون پخش گردد. این بدین معناست که در هنگام پخش محتوا ، صدای پخش شده به صورت چند بعدی و شناور و هماهنگ با تصویر در تمامی دستگاه پخش خواهد شد. البته شایان ذکر است که این فناوری در تلویزیون سامسونگ سال 2020 و در مدل های UA950TS ، Q800T وجود داشت اما در سال 2021 این فناوری در تلویزیون های این برند به طور کامل مورد استفاده قرار گرفته است.


تغییرات دیگری که در صدای تلویزیون های سال 2021 سامسونگ مشهود است فناوری Q-Symphony می باشد که با استفاده از آن می توان به طور همزمان بلندگو های داخلی تلویزیون با دستگاه های پخش صدا یعنی ساند بار هماهنگ شده و صدایی سه بعدی و هیجان انگیز ارائه خواهد داد.


تغییرات در نسبت تصاویر در حال پخش

نسبت عرض و ارتفاع در تلویزیون های سامسونگ سال 2021 شاهد تغییراتی بوده است. در بیشتر تلویزیون های امروزی نسبت تصاویر یا Aspect Ratio 16:9 می باشد. اما در مدل های 2021 تلویزیون سامسونگ برای کاربران خاص همچون گیمر ها نسبت تصاویر در دو مدل دیگر یعنی 21:9 و 32:9 قابل پخش می باشد که تغییر چشمگیری برای کاربران به خصوص افرادی که قصد خرید تلویزیون سامسونگ به منظور اجرای بازی بر روی آن را دارند کرده است. یکی دیگر ار فناوری های مورد استفاده در این تلویزیون های که مختص گیمر ها می باشد دسترسی سریع به تنظیمات مورد نیاز تلویزیون برای انجام بازی بر روی آن ها می باشد که Game Bar نام دارد.

خرید تلویزیون سامسونگ


اپلیکیشن Samsung Health

این اپلیکیشن در تلویزیون سامسونگ مدل 2021 قرار گرفته است که با استفاده از آن می توان کنترل دستگاه های سلامتی سامسونگ را بر روی تلویزیون انجام داد. این بدان معناست که با استفاده از اپلیکیشن و همگام سازی آن با ابزار های تناسب اندام این برند همچون ساعت های هوشمند ، تلفن همراه و... می توانید اطلاعات کاملی از وضعیت تناسب اندام و سلامتی را بر روی تلویزیون سامسونگ مشاهده کرد.


استفاده از تکنولوژی Samsung DeX

فناوری DeX یا Desktop eXperience این امکان را به کار می دهد تا با استفاده از آن تلویزیون را به راحتی به یک کامپیوتر تبدیل نمود. اتصال تلفن همراه و همچنین کامپیوتر های شخصی به تلویزیون سامسونگ مدل 2021 با این فناوری به راحتی هرچه تمام تر انجام شده و تجربه منحصر به فردی را برای کاربر به ارمغان می آورد.


این بود بخشی از تکنولوژی های به کار رفته در تلویزیون سامسونگ سال 2021. در پایان اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را داشته باشید می توانید جدید ترین مدل های تلویزیون در سال 2021 را با قیمت استثنایی و تضمین اصالت کالا از فروشگاه اینترنتی بانه نیاز خریداری نمایید.