call تلفن : 1603613-0990

یکی از برند های نوپا در زمینه تولید تلویزیون که امروزه مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است تلویزیون شیائومی می باشد. وجود قابلیت ها و امکانات روز ، کیفیت بالای ساخت و همچنین قیمت مناسب همگی توانسته است افراد را به خرید تلویزیون شیائومی از بانه سوق دهد.تلویزیون P1 شیائومی از جمله بهترین تلویزیون های تولید شده توسط این کمپانی در سال 2021 می باشد. اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را دارید پیشنهاد می کنیم با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا اطلاعات کاملی درباره این مدل تلویزیون در اختیار شما قرار دهیم.


تلویزیون P1 شیائومی

تلویزیون P1 شیائومی پس از موفقیت هایی که مدل 4S این برند کسب نمود یکی از بهترین تلویزیون های سال 2021 است که با پنل LED روانه بازار شده است.این تلویزیون دارای قابلیت های فراوانی است که با در اختیار داشتن سیستم عامل اندروید و هوشمند بودن آن می توان در اختیار کاربر قرار دهد. این تلویزیون در سایز های مختلف همچون 32 ، 43 تا 55 اینچ تولید شده است که بسته به نیاز مشتری می توان سایز مناسب را انتخاب نمود.


یکی از بهترین ویژگی های تلویزیون شیائومی نبود حاشیه های اطراف پنل می باشد. شاید در اولین برخورد با این تلویزیون این ویژگی بیشترین بازخورد را برای مشتری داشته باشد. نبود حاشیه در اطراف تلویزیون سبب زیبایی و جذب بیشتر مخاطب به تماشای تلویزیون می شود که تلویزیون های شیائومی یکی از برند های تولید تلویزیون بدون حاشیه می باشد.بنابراین چنانچه قصد خرید تلویزیون از بانه با قیمت و کیفیت مناسب و همچنین مدرن و زیبا را دارید یکی از پیشنهاد های جذاب برای شما خرید تلویزیون شیائومی مدل p1 می باشد. در ادامه به بررسی ویژگی های این تلویزیون خواهیم پرداخت.

خرید تلویزیون شیائومی از بانه


کیفیت ساخت و طراحی تلویزیون P1

یکی از مسائلی که برند شیائومی در تمامی محصولات خود به آن دقت می کند کیفیت ساخت است.این تلویزیون از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. فریم دور تا دور این تلویزیون از پلاستیک با کیفیت ABS ساخته شده و این موضوع یکی از دلایل اصلی سبک بودن این تلویزیون نسبت به سایر رقبا می باشد (وزن این تلویزیون در حدود 11 کیلوگرم است). همچنین نبود حاشیه در اطراف این تلویزیون سبب زیبایی هرچه بیشتر تلویزیون P1 شده است.


کیفیت تصاویر در تلویزیون P1 شیائومی

بر اساس قیمت این تلویزیون می توان گفت مدل P1 جز تلویزیون های میان رده محسوب می شود اما قابلیت های به کار رفته در این تلویزیون در کنار قیمت مناسب آن می تواند دلیل برتری این تلویزیون نسبت به رقبای خود باشد.این تلویزیون دارای پنل LED است و رزولوشن و کیفیت تصاویر در این تلویزیون 4K می باشد . این تلویزیون با بهره گیری از پنل PVA 10 بیتی قادر به پخش تصاویری با کنتراست بسیار بالا است.عمق رنگ مشکی در این تلویزیون بسیار زیاد بوده و بر این موضوع می تواند لذت تماشای تلویزیون را دو چندان نماید.


یکی دیگر از ویژگی های این تلویزیون زاویه تماشای 178 درجه ای آن است. این بدین معنا است که می توان در هر زاویه ای اقدام به تماشای تلویزیون بدون افت کیفیت تصویر نمود. در کنار تمامی موارد اشاره شده بهره گیری از پردازنده قدرتمند و تکنولوژی هایی نظیر HDR10+ ، Dolby Vision ، WCG و HLG همگی قادر به افزایش کیفیت تصویر هستند. بنابراین با توجه به قیمت این تلویزیون و امکاناتی که در آن نهفته است می توان گفت خرید تلویزیون شیائومی از بانه یکی از بهترین انتخاب ها برای مشتریان می باشد.در این تلویزیون شاهد نرخ تازه سازی تصاویر 60 هرتزی هستیم که در تلویزیون های میان رده عدد معقولی به نظر می رسد اما برای کاربرانی که قصد استفاده از تلویزیون به منظور بازی کردن حرفه ای را دارند شاید گزینه مناسبی محسوب نشود.


استفاده از رابط کاربری اندروید در تلویزیون P1

سیستم عامل هوشمند به کار رفته در این تلویزیون اندروید 10 می باشد. به طور کلی تمامی تلویزیون های شیائومی با این سیستم عامل تولید و روانه بازار می شود که یکی از بهترین سیستم عامل ها از نظر کاربری آسان و قابلیت های فراوان محسوب می شود.برخورداری از دستیار صوتی ، استفاده از اپلیکیشن های متنوع و دیگر موارد مورد نیاز برای یک تلویزیون هوشمند در این تلویزیون جای گرفته است.رابط کاربری مورد استفاده در این سیستم عامل PatchWall است که شرکت شیائومی به صورت انحصاری برای محصولات خود آن را ساخته است.

خرید تلویزیون شیائومی


پردازنده های به کار رفته در تلویزیون p1

این تلویزیون دارای پردازنده 4 هسته ای قدرتمند MT9611 از شرکت مدیا تک می باشد که به منظور استفاده در این تلویزیون سفارشی سازی شده است.همچنین استفاده از پردازنده گرافیکی Mali G52 MP2 توانایی پردازش های سنگین تصاویر را دارا بوده و در کنار رم دو گیگ به کار رفته در تلویزیون P1 شیائومی می تواند استفاده از امکانات این تلویزیون را با سرعت بالا برای کاربر به ارمغان بیاورد.میزان حافظه به کار رفته برای ذخیره سازی فایل ها در این تلویزیون 16 گیگ می باشد.


درگاه و اتصالات به کار رفته در تلویزیون P1

اگر قصد خرید تلویزیون شیائومی از بانه را دارید می توانید با خیال راحت نسبت به درگاه ها و پورت های مورد نیاز خود اقدام به خرید این تلویزیون نمایید. تلویزیون P1 شیائومی مجهز به درگاه های مختلفی از جمله پورت های HDMI (یک پورت مخصوص ARC) ، پورت های USB ، Broadcast ، LAN و... می باشد که در کنار این موارد قابلیت اتصال از طریق بلوتوث 5 و وای فای را نیز دارا می باشد.


کیفیت صدای تلویزیون P1

بهره گیری از دو اسپیکر قدرتمند 20 واتی با قابلیت هایی نظیر Virtual Surronding ، دالبی و DTS-HD همگی توانسته است کیفیت صدای این تلویزیون بسیار بالا و قابلیت صدای فراگیر را دارا باشد. این اسپیکر ها در پایین تلویزیون قرار گرفته اند.


سخن پایانی

امکانات منحصر به فردی که در تلویزیون های شیائومی قرار گرفته ، سبب شده تا رقیبی برای برند هایی همچون تلویزیون سامسونگ ، تلویزیون ال جی و... باشد.اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را دارید علاوه بر قیمت های مناسب کلیه محصولات از فروشگاه بانه نیاز ، شما می توانید برای خرید تلویزیون ، برند شیائومی را انتخابی مناسب بدانید. تلویزیون P1 شیائومی یکی از بهترین تلویزیون های میان رده بازار در سال 2021 محسوب می شود که بر اساس قیمت ، کیفیت و قابلیت های به کار رفته ، یکی از بهترین انتخاب ها برای شما محسوب می شود.