call تلفن : 1603613-0990

برای پاسخ این سوال ابتدا باید با مفهوم غذاساز آشنا شویم. غذا ساز چیست؟اگر قصد خرید غذا ساز از بانه را دارید با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا بهترین مدل های این دستگاه را معرفی نماییم. تقریبا از اسم غذا ساز می توان حدس زد که یک دستگاه کاربردی برای آشپزخانه می باشد. از قضا همینطور هم است و جزو این دستگاه جز پیشرفته ترین محصولات حال حاضر برای هر آشپز می باشد.غذا ساز با توجه به مدل آن کارهای متفاوتی را انجام می دهد که همه ی آن ها را اگر با دست بخواهیم انجام دهیم، بسیار کار طاقت فرسا و زمان بری خواهد بود. کارهایی از جمله رنده کردن،خرد کردن، هم زدن، آبمیوه گرفتن، آسیاب کردن، خمیر ورز دادن و غیره را بطور کامل به این دستگاه بسپارید. مدل های موجود از تک کاره تا 36 کاره هستند که می توانند آشپزی را برای فرد لذتبخش کنند. ناگفته نماند که به دلیل کاربرد های فراوان از آن بعنوان ماشین آشپزخانه یا چند کاره نیز نام می برند.


اولین دستگاه غذاساز توسط یک فرانسوی در سال 1960 میلادی ساخته شد و پس از آن برند های زیادی به ساخت این محصول کارا پرداختند. امروزه تا حدودی روش های سنتی آشپزی از بین رفته اند و مردم با استفاده از دستگاه های پیشرفته مخصوص، به درست کردن غذا می پردازند.دستگاه غذاساز همه کاره نیز از جمله این محصولات است که بعنوان یک کمک کننده می تواند برای هر شخص مفید باشد. مدل های فراوانی از سوی شرکت های معتبر به بازار عرضه شده اند که ممکن است کمی شما را گیج کنند. زیرا انتخاب بهترین نوع در میان این همه محصول کار پیچیده ای خواهد بود.


ما در این مقاله سعی داریم شما را با مدل های برتر موجود در بازار آشنا کنیم تا در صورتی که قصد خرید غذا ساز از بانه را دارید ، بتوانید خریدی دقیق تر و مناسب با نیازتان را انجام دهید.

خرید غذا ساز از بانه


موارد زیادی برای خرید غذاساز وجود دارند که باید حین خرید به آن ها دقت نمود

✔ قدرت و توان موتور از جمله مواردی است که حتما باید مد نظر قرار دهید و به طبع هرچه قدرت موتور غذاساز بالاتر باشد می تواند کار ها را در مدت زمان کمتری به انجام برساند. البته حتما دقت کنید که دارای سرعت های مختلف باشد تا بتوانید با توجه به میزان سفتی مواد خوراکی آن را تنظیم کنید. برخی از آنها حتی دارای ویژگی پالس (عملکرد لحظه ای دستگاه پشت سر هم) هستند که بسیار موثر است و مدل HR7778 فیلیپس این قابلیت را دارد.

✔ مورد دیگر جنس بدنه ی آن است که باید محکم و با کیفیت باشد. غذاساز ها در نمونه های فلزی ، پلاستیکی و ترکیب پلاستیک با استیل تولید شده اند که هرکدام دارای درجه کیفیت گوناگون هستند و قبل از خرید از سالم بودن کامل بدنه اطمینان حاصل کنید.

✔ همانطور که گفته شد این دستگاه ها دارای قطعات همراه زیادی هستند. پس قبل از خرید غذا ساز از بانه، لازم است که مطمئن شوید از همه آنها استفاده خواهید کرد. در غیر اینصورت مبلغ بیشتری را پرداخت کرده اید و کارایی مناسب برایتان را نخواهد داشت و یا فراتر از نیاز شما بوده است. برای مثال برخی از آن ها دارای مخزن کوچک با ظرفیت 3 لیوان هستند و برخی ظرفیت 15 لیوان را هم دارند و شما باید به اندازه ای که مورد نیاز است توجه کنید تا مشکلی برایتان ایجاد نشود.

✔ جنس تیغه های برش دهنده نیز باید فولاد ضد زنگ باشد تا هم توان کافی برای برش و خرد کردن را داشته باشند و هم اینکه رطوبت باعث از بین رفتن آن ها نشود.

✔ صدای غذاساز گزینه ای دیگر است که باید مورد توجه قرار گیرد. هرچه صدای تولید شده توسط موتور دستگاه کمتر باشد، محیطی آرام تر و حس رضایتمندی بیشتری خواهید داشت.

✔ میکرو سوئیچ امنیتی باعث می شود تا زمانی که قطعات به درستی سر جای خود قرار نگرفته اند، دستگاه روشن نشود. بدین صورت از بروز مشکلات جلوگیری می شود.


شرکت های سازنده غذاساز کدام اند؟

کمپانی های بزرگ سازنده محصولات آشپزخانه، همگی در حال ساخت محصولاتی متنوع تر و با کیفیت تر هستند که بتوانند رضایت مشتریان را جلب کنند. به منظور تسریع در کار آشپزی نیز دستگاهی تحت عنوان غذا ساز را به مشتریان معرفی نموده اند. از جمله کمپانی های معتبر در این زمینه می توان به Philips ، Bosch ، Kenwood ، sencor و Braun اشاره نمود. تمامی این برند ها مدل های متنوعی را به مشتریان معرفی نموده اند که ما آن ها را در فروشگاه بانه نیاز برای خرید هر مشتری با قیمت ایده آل موجود کرده ایم.


کدام برند غذاساز های باکیفیت تری تولید می کند؟

در واقع تمامی شرکت های نام برده شده در بالا دارای محصولات درجه یک و با کیفیت هستند.برند فیلیپس که یک شرکت با مرکزیت هلند می باشد مدل های فراوانی را عرضه کرده و امروزه طرفداران زیادی نیز پیدا نموده است. زیرا غذا ساز فیلیپس دارای کیفیت و ماندگاری بالایی هستند. بدنه مستحکم در کنار قطعات کاربردی زیاد، می تواند از جمله گزینه هایی باشد که فرد را برای خرید ترغیب می کند.مدل های برتر برند Philips شامل HR7778 ، HR7520 ، HR7510 و HR7320 است که توضیحات هر کدام را می توانید در صفحه مخصوص به آن محصول مطالعه نمایید. همچنین رنگبندی مدل های فیلیپس شامل سفید، نقره ای، دودی و مشکی است که با توجه به سلیقه خود می توانید یکی را برگزینید.

خرید غذا ساز


پس از فیلیپس نوبت به کمپانی آلمانی خوش نام، یعنی بوش می رسد که کیفیت محصولات آن به مردم ثابت شده و قطعا هنگام خرید آن را جزو اولویت هایتان قرار هید و با برند های دیگر با توجه به نیاز خود مقایسه نمایید. غذا ساز بوش دارای طراحی و قطعات متفاوتی است که هرکدام استحکام بالایی دارند و کاملا قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند. مدل های پیشنهادی شامل MCM3501MGB ,MCM3200W ,MCM320IB ,MCM12M853G ,3501 ,MC812M865می باشند.


دیگر شرکت سازنده ماشین همه کاره غذا، کنوود است که ابتدا کار خود را در انگلستان شروع کرد. امروزه مدل های گوناگونی در بازار از این برند به چشم می خورد که مدل های برتر آن شامل FDM307 , FDP304 , FP270 , FDP65 می باشد. تمامی این مدل ها با کیفیت عالی ساخته شده و دارای طراحی زیبا هستند.


چرا باید غذا ساز بخریم؟

غذا ساز ها یک ماشین همه کاره به حساب می آیند که به هر فرد برای تهیه غذا کمک می کنند. تمامی کارهای زمان بر نظیر رنده کردن، خرد کردن و غیره را در کسری از ثانیه برایتان انجام می دهد. پس دیگر نیازی نیست به صورت جداگانه، دستگاه آب مرکبات گیری یا رنده های مختلف و یا یک دستگاه خمیر زن تهیه کنید.


چون علاوه بر اینکه فضای زیادی از کابیت ها را اشغال می کند، هزینه های بیشتری را نیز به دنبال خواهند داشت. با داشتن ماشین همه کاره غذا آشپزی برای هر فرد به کاری ساده و لذت بخش تبدیل می شود. برای خرید غذا ساز از بانه و با برند های بوش، کنوود، براون و فیلیپس همراه با گارانتی چند ساله می توانید با شماره های درج شده در سایت بانه نیاز تماس بگیرید.