call تلفن : 1603613-0990

امروزه تمامی شرکت های تولید کننده لوازم خانگی تولیدات خود را به سمتی می برند که از کمترین میزان مصرف انرژی برخوردار باشند.ماشین لباسشویی یکی از دستگاه های پر مصرف می باشد که میزان مصرف انرژی آب و برق در آن ها نسبت به سایر وسایل بیشتر است. با توجه به این موضوع افرادی که قصد خرید ماشین لباسشویی از بانه را دارند به دنبال دستگاهی با کمترین میزان مصرف انرژی هستند. در تمامی ماشین لباسشویی ها امروزه برچسب مصرف انرژی قرار گرفته است که میزان مصرف برق و آب در این دستگاه ها را مشخص می نماید.اگر قصد خرید ماشین لباسشویی از بانه را دارید پیشنهاد می کنیم با اطلاعات کاملی که در اختیار شما درباره مصرف انرژی این دستگاه ها در اختیار شما قرار می دهیم اقدام به خرید دستگاه مورد نظر خود نمایید.


کاهش مصرف انرژی در ماشین لباسشویی ها علاوه بر کاهش مصرف انؤزی های تجدید ناپذیر ، از نظر اقتصادی نیز برای خانواده نقش مهمی ایفا می نماید و با خرید ماشین لباسشویی با مصرف انرژی کم می توان در هزینه های ناشی از مصرف برق و آب صرفه جویی به عمل آورد.

خرید ماشین لباسشویی از بانه


برچسب انرژی ماشین لباسشویی

امروزه در تمامی لوازم خانگی و برقی برچسبی به نام برچسب انرژی قرار گرفته است این برچسب میزان مصرف انرژی دستگاه را بر اساس زمان نشاند می دهد.این بدین معناست که هنگام استفاده از چنین دستگاه هایی به چه میزان انرژی مصرف می گردد.این برچسب دارای حروف انگلیسی از A تا G می باشد که هریک از آن ها با رنگ های مشخصی از یکدیگر تفکیک شده اند. هرچه از حرف A به سمت سایر حروف پیش می رویم میزان مصرف انرژی بالاتر می رود.بنابراین در هنگام خرید ماشین لباسشویی از بانه دقت به این برچسب نکته مهمی می باشد.اگر ماشین لباسشویی شما دارای برچسب انرژی A ، B یا در همین حدود باشد میزان مصرف انرژی بسیار کمی دارد و مناسب خرید می باشد. اما هرچه به سمت حروف پایین تر پیش رویم میزان مصرف انرژی بالاتر می رود. حرف  G از بالاترین میزان مصرف انرژی برخوردار است که خرید لباسشویی با چنین مصرف انرژی به هیچ وجه توصیه نمی شود.


خرید ماشین لباسشویی بر مبنای برچسب مصرف انرژی

با استفاده از اطلاعات مندرج بر روی برچسب انرژی می توان اقدام به خرید ماشین لباسشویی از بانه نمود. بنابراین یکی از فاکتورهای مهم خرید لباسشویی دقت به این برچسب است.امروزه برند های معتبری همچون ماشین لباسشویی بوش ، سامسونگ ، ال جی و... دستگاه هایی با کمترین مصرف انرژی تولید می کنند که انتخاب و خرید آن ها جز بهترین گزینه ها می باشد.این برچسب علاوه بر میزان مصرف انرژی اطلاعات دیگری درباره کیفیت شست و شو و یا قدرت موتور دستگاه را در اختیار مشتری قرار می دهد که در هنگام خرید ماشین لباسشویی دارای اهمیت می باشد.


میزان صدای تولید شده ، میزان آب مصرفی دستگاه ، قدرت خشک کن ماشین لباسشویی و... از دیگر مشخصاتی است که بر روی این برچسب عموما نوشته می شود.بنابراین توجه به برچسب انرژی در هنگام خرید ماشین لباسشویی از بانه جز نکات مهمی محسوب می شود که اطلاعات کاملی درباره دستگاه در اختیار مشتری قرار می دهد.


آیا برچسب انرژی در برند های مختلف متفاوت است؟

به طور کلی برچسب انرژی نقش بسته بر روی تمامی برند های تولید ماشین لباسشویی شبیه به یکدیگر هستند و دارای استاندارد جهانیست با این تفاوت که ممکن است در برخی از دستگاه ها برخی از اطلاعات کمتر یا بیشتر است. در جدیدترین مدل های ماشین لباسشویی شاهد برچسب انرژی A+ ، A++ یا A+++ هستیم که این دستگاه ها از کمترین میزان مصرف انرژی برخوردار هستند.رنگ سبز نقش بسته در جلوی این نوشته ها نشانگر مصرف انرژی  بسیار کم آن ها می باشد.

خرید ماشین لباسشویی


مصرف انرژی ماشین لباسشویی چقدر است؟

همانطور که گفته شد مصرف انرژی ماشین لباسشویی نسبت به سایر لوازم برقی همچون تلویزیون ، یخچال و... بیشتر است و به دلیل استفاده مکرر از این دستگاه می تواند مصرف انرژی بالایی برای مشتری ایجاد نماید.به صورت کلی در هر بار استفاده از ماشین لباسشویی که به طور مثال 1.5 ساعت چرخه شست و شو به طول می انجامد 1.26 کیلو وات است که این رقم در سال رقم بالایی است.خرید ماشین لباسشویی با موتور اینورتور یکی از نکاتی است که می تواند تا مقدار زیادی مصرف انرژی را کاهش دهد.برای کاهش مصرف انرژی لباسشویی می توان اقدام به رعایت نکاتی همچون روشن کردن دستگاه در هنگامی که به طور کامل پر شده باشد ، استفاده از دستگاه در ساعات کاهش مصرف انرژی ، خرید ماشین لباسشویی بر اساس تعداد خانوار (محفظه البسه و وزن تحمل دستگاه را بر اساس تعداد خانوار انتخاب نمایید) ، رسیدگی و انجام تعمیرات سالیانه دستگاه و... نمود.بنابراین در کنار خرید لباسشویی با برچسب انرژی پایین ، جهت استفاده از این دستگاه می توان اقدامات خاص دیگری را انجام داد تا میزان مصرف انرژی این دستگاه به حداقل برسد.


امروزه انواع مختلفی از ماشین لباسشویی ها با برند های گوناگون در بازار موجود است که هریک از آن ها دارای ویژگی های خاصی از جمله ماشین لباسشویی هوشمند و... می باشند.. اگر قصد خرید ماشین لباسشویی از بانه را دارید ، فروشگاه اینترنتی بانه نیاز بهترین و جدیدترین محصولات با برند های معتبر را در اختیار دارد تا شما عزیزان بر اساس بودجه و نیاز خود اقدام به خرید آن ها نمایید.تضمین اصالت کالا و قیمت مناسب دو ویژگی ماشین لباسشویی های فروشگاه بانه نیاز می باشد.بنابراین شما عزیزان می توان به خیال آسوده اقدام به خرید لباسشویی مورد نظر خود نمایید.