call تلفن : 1603613-0990

همانطور که می دانید یکی از برترین برند های مطرح در زمینه تولید تلویزیون از گذشته تا به امروز ، تلویزیون سونی می باشد.این برند از جایگاه خاصی در بازار ایران و سایر کشورها برخوردار بوده و از جمله مطرح ترین برند ها برای خرید تلویزیون از بانه محسوب می شود.هر ساله همانند سایر شرکت های تولید کننده تلویزیون ، شرکت سونی نیز اقدام به تولید تلویزیون های خود با ویژگی های منحصر به فرد می نماید.در سال 2022 مدل های جدید خود را وارد بازار کرده است که در این مقاله قصد بررسی ویژگی های آن را داریم تا در صورتی که قصد خرید تلویزیون سونی از بانه را داشته باشید از ویژگی های مدل های 2022 آن اطلاعات کاملی در اختیار شما قرار دهیم.


ارتقای نسل های قدیمی تلویزیون سونی در سال 2022

اتفاقی برای تلویزیون های این سال سونی افتاده است ارتقای کامل تلویزیون های نسل قبلی خود می باشد.این بدین معناست که تلویزیون سونی 2022 با تغیرات و پیشرفت هایی در زمینه پردازنده ، کیفیت تصویر ، سیستم عامل به روز شده و... همراه بوده است.


پردازنده به کار رفته در تلویزیون های سال 2022 سونی مدل XR می باشد که یکی از بخش های قابل توجه این تلویزیون ها است.علاوه بر این استفاده از تکنولوژی های بروز در این تلویزیون ها همچون تکنولوژی های Mini LED و QDOLED از ارتقاهای قابل توجه این تلویزیون در بخش صفحه نمایش می باشد.یکی دیگر از پیشرفت ها و بروزرسانی این تلویزیون ها استفاده از ویدئو کم با نام Bravia Cam می باشد که مخصوص تلویزیون های سونی در نظر گرفته شده است.بنابراین در صورت خرید تلویزیون سونی می توانید به راحتی با استفاده از این تکنولوژی اقدام به تماس تصویری با تلویزیون خود نمایید.

خرید تلویزیون سونی


از دیگر بهبود های کیفیتی این تلویزیون ها می توان به افزایش میزان کنتراست تصاویر نسبت به نسل های قبل ، رنگ های زنده تر و ارائه تصاویری با شفافیت و وضوح بالا اشاره کرد.در مدل های Mini led تلویزیون سونی 2022 از الگوریتم های منحصر به فردی با نام XR Backlight Master Drive استفاده شده است که با استفاده از این تکنولوژی می توان کنترل کاملی بر روی تصاویر و کیفیت آن ها داشت.


اگر قصد خرید تلویزیون از بانه با صفحه نمایش OLED را داشته باشید می توان گفت بدون شک بهترین تلویزیون های دارای این ویژگی را برند سونی تولید می نماید.در کنار این برند ، خرید تلویزیون ال جی با همین پنل یکی دیگر از انتخاب های مناسب برای افرادی است که قصد خرید تلویزیون با پنل OLED را دارند اما بایستی به این موضوع اشاره کرد که همچنان کیفیت پنل های تولید شده توسط برند سونی همچنان بدون رقیب می باشد.


ویژگی های تلویزیون سونی سال 2022

با توجه به استفاده از سخت افزار های بسیار قوی در تلویزیون های سونی 2022 و استفاده از صفحه نمایش 8K در آن ها می توان جایگاه نخست این بازار را به این برند اختصاص داد. تلویزیون سونی مدل Z9K با استفاده از این ویژگی ها در کنار صفحه نمایشی با ابعاد 75 و 85 اینچی توانسته است در بازار خرید تلویزیون از بانه در جایگاه اول قرار گیرد.


در این سری از تلویزیون های سونی با توجه به پردازنده جدیدی که در آن استفاده شده است شاهد افزایش عمق تصاویر ، اصلاح بیشتر تصاویر در حالت نزدیک و همچنین تفکیک آن از پس زمینه خواهیم بود.اسپیکر های قرار گرفته در این تلویزیون با حجم صدای 85 واتی خود از جمله با کیفیت ترین و پر حجم ترین اسپیکر های به کار رفته در تلویزیون ها می باشد.


لذت انجام بازی با تلویزیون های 2022 سونی

یکی دیگر از ویژگی های به کار رفته در تلویزیون های سال 2022 سونی که با پنل های MINI LED وارد بازار شده است انجام بازی ها با کیفیت 4K و همچنین بهره گیری از نرخ تازه سازی 120 هرتزی می باشد. این بدان معناست که انجام بازی در این سری از تلویزیون ها تجربه بی نظیری را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد.همچنین این تلویزیون قابلیت ساپورت APPLE AIR PLAY 2 را در کنار سیستم عامل Google TV برخوردار بوده که می توان بدین وسیله دستگاه هایی با سیستم عامل IOS را به راحتی به آن متصل نمود.

خرید تلویزیون سونی از بانه


افزایش وضوح تصاویر در تلویزیون های سال 2022 سونی

اگر قصد خرید تلویزیون سونی از بانه را داشته باشید می توان به جرات گفت بهترین صفحه نمایش دنیا در اختیار شما قرار خواهد گرفت.نور صفحه نمایش به کار رفته در این تلویزیون ها به شدت جذاب است و در آن شاهد ایجاد هیچ گونه هاله ای نخواهیم بود.استفاده از میلیون ها پیکسل در دل صفحه نمایش این تلویزیون سبب شده است لذت تماشای آن بیشتر از قبل گردد.همچنین با استفاده از پردازنده قدرتمند این تلویزیون می توان از کالیبره شدن تصاویر به صورت اتوماتیک ، انجام پردازش تصاویر برای ارائه آن ها مطابق با نور محیط و همچنین تغییر کیفیت تصاویر با استفاده از BRAVIA CORE سبب شده است بتوان همچون فیلم سازان به صورت کامل شاهد درک عمق تصاویر باشیم.


خرید تلویزیون سونی از بانه

با توجه به نکات مطرح شده می توان گفت قیمت تلویزیون های سال 2022 سونی به مراتب از سایر رقبای خود بالاتر می باشد.بنابراین اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را داشته باشید می بایست در صورت داشتن بودجه مناسب ، اقدام به خرید تلویزیون سونی سال 2022 نماسسد. در غیر این صورت سابر برند های مطرح همچون تلویزیون سامسونگ ، تلویزیون ال جی و یا حتی تلویزیون شیائومی می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را داشته باشید ، بهترین و جدیدترین تلویزیون های سال 2022 را می توان از فروشگاه بانه نیاز خریداری نمایید.