call تلفن : 1603613-0990

یکی از پر فروش ترین تلویزیون های هوشمند در بازار ایران تلویزیون ال جی می باشد. میزان تقاضای خرید تلویزیون ال جی از بانه طی سال های گذشته با توجه به قابلیت ها ، امکانات و کیفیت آن بیشتر از گذشته شده است. به همین دلیل در این مقاله به بررسی قابلیت های این برند تلویزیون در سال 2022 خواهیم پرداخت تا در صورتی که قصد خرید تلویزیون از بانه را داشته باشید بتوانید اطلاعات کاملی در زمینه این تلویزیون ها بدست آورده و با اطلاعات بیشتری خرید خود را انجام دهید.


یکی از مهم ترین تغییرات تلویزیون ال جی نسبت به سال های پیش فاصله گرفتن از فناوری نانوسل و تولید تلویزیون بر پایه تکنولوژی OLED Evo می باشد.بهره گیری از اتصالات HDMI 2.1 جهت  اشتراک تصاویر با سرعت و دقت بالاتر از دیگر مزیت های این تلویزیون ها به خصوص برای افرادی است که قصد گیمینگ با تلویزیون را دارند.سرعت 48 گیگ در ثانیه به منظور انتقال اطلاعات به وسیله این پورت از جمله بارز ترین مثال ها برای تمهیداتی است که ال جی برای کاربرهای گیمینگ خود اختصاص داده است.


ساخت تلویزیون های 2022 ال جی با فناوری OLED Evo

ال جی در سال 2021 از پنل OLED Evo رونمایی کرد که در کلاس تلویزیون های G1 خود قرار داد. اما در سال 2022 تلویزیون های G2 و C2 ال جی دارای چنین فناوری هستند که می توانید تصاویری روشن تر و با کیفیت بالاتری ارائه دهد.پردازنده به کار رفته در این تلویزیون ها دگرگون شده و اکنون دارای سرعت بسیار بالاتری می باشند که در کنار فناوری OLED Evo کار خود را به درستی انجام می دهند.


بنابراین برای خرید تلویزیون ال جی از بانه دو مدل محبوب سال 2022 پیش روی شما می باشد که تلویزیون C2 و G2 نام دارند.قیمت تلویزیون ال جی در این دو مدل نسبتا بالا می باشد اما به لطف قابلیت ها و فناوری های به کار رفته در آن می توان گفت ارزش خرید را دارند.

خرید تلویزیون ال جی


تلویزیون ال جی مدل G2

یکی از بهترین و پیشرفته ترین تلویزیون های بازار و رقیب اصلی برند هایی همچون تلویزیون سامسونگ ، سونی و... این مدل از برند تلویزیون ال جی می باشد.این تلویزیون با رزولوشن 4K ، فناوری OLED Evo و ظاهری بسیار زیبا که حرف G الهام گرفته از سری گالری تلویزیون ال جی می باشد (تلویزیون با ظاهر تابلوهای هنری) از جمله برترین تلویزیون ها ال جی در سال 2022 می باشد. فناوری OLED Evo توانایی افزایش بیش از 30 درصدی میزان نور در صفحه نمایش را دارا می باشد که این موضوع جز بارز ترین تغییرات این سری نسبت به نسل های قبلی می باشد.


در گذشته فناوری OLED دارای ایراد اساسی بود که مربوط به کم بودن نور صفحه نمایش آن بود اما با لطف استفاده از تکنولوژی EVO این موضوع به طور کامل در تلویزیون های G2 ال جی برطرف شده است.اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را دارید این مدل از تلویزیون های ال جی گزینه مناسبی برای افراد شیک پسند می باشد.علاوه بر این شما شاهد بهترین و جدیدترین ویژگی های سال 2022 در این تلویزیون خواهید بود.


برترین قابلیت های تلویزیون G2 ال جی 2022 عبارتند از:

✔ بهره گیری از صفحه نمایش با رزولوشن 4K

✔ قابلیت رفرش ریت یا تازه سازی تصاویر 120 هرتزی

✔ استفاده از جدیدترین پنل OLED (Evo) که با وجود آن شاهد نور پس زمینه بیشتری خواهیم بود.

✔ استفاده از آخرین نسل پورت ها و اتصالات از جمله پورت HDMI 2.1

✔ سیستم صوتی با توان خروجی 60 وات

✔ بهره گیری از آخرین ورژن سیستم عامل WebOS

✔ و...


تلویزیون ال جی مدل C2

یکی دیگر از برترین تلویزیون های سال 2022 تلویزیون ال جی مدل C2 می باشد. موئلفه های به کار رفته در این تلویزیون به گونه ای است که می توان گفت این تلویزیون برای کاربرانی است که قصد انجام گیمینگ دارند. بنابراین مدل C2 جز تلویزیون های گیمینگ برند ال جی محسوب می شود. تلویزیون های گیمینگ دارای ویژگی های خاصی هستند که سبب قیمت بیشتر آن ها نسبت به سایر مدل ها می شود. همانطور که در مدل G2 تمرکز بیشتر بر روی ظاهر تلویزیون بود ، در این مدل بیشترین تمرکز بر روی استفاده زا آن برای گیمینگ می باشد.اگر قصد خرید تلویزیون از بانه به منظور استفاده گیمینگ را داشته باشید ، به جرئت می توان گفت مدل C2 بهترین تلویزیون گیمینگ حال و حاضر بازار در سال 2022 می باشد.


ضخامت صفحه نمایش این تلویزیون بسیار کم و ظریف می باشد و در مقایسه با تلفن های همراه امروزی نیز می توان گفت دارای ضخامت کمتری بوده اما در قسمت پنل پشتی که در حقیقت سخت افزار های به کار رفته در آن تعبیه شده است شاهد ضخامت بیشتری هستیم.


مهم ترین قابلیت های تلویزیون C2 ال جی 2022 عبارتند از:

✔ دارای صفحه نمایش 4K

✔ نرخ تازه سازی تصاویر یا رفرش ریت 120 هرتزی

✔ بهره گیری از پنل OLED Evo

✔ استفاده از اتصالات و پورت های نسل آخر همچون USB 3 و HDMI 2.1

✔ دارای اسپیکرهایی با توان خروجی 40 وات

✔ بهره گیری از سیستم عامل 2022 و نسل آخر WebOS

✔ و...

خرید تلویزیون ال جی از بانه


تلویزیون های نانوسل ال جی

یکی دیگر از فناوری های بکار رفته در برخی مدل های تلویزیون ال جی ، فناوری نانوسل می باشد که نسبت به نسل قبلی تلویزیون های OLED این برند دارای کنتراست بسیار بهتر و قیمتی مناسب تر می باشد.کیفیت و طیف رنگی بالا و گسترده این تلویزیون از مهم ترین دلایل برتری آن نسبت به سایر رقبا می باشد. طی سال های اخیر این مدل تلویزیون با فناوری Nanocell میزان فروش بالایی داشته است و به همین دلیل همچنین سری های جدید آن تولید می شود.از جمله برترین مدل های تلویزیون ال جی با فناوری نانوسل می توان به مدل های زیر اشاره کرد:

✔ Nano90 2020 که در سال های 2021 و 2022 با بهبود قابلیت ها روانه بازار شده است.

✔ Nno86 که جز پرفروش ترین تلویزیون های بازار می باشد.

✔ Nano80 یکی دیگر از تلویزیون های میان رده و پر فروش این سری می باشد.


در پایان اگر قصد خرید تلویزیون ال جی از بانه را دارید می توانید بهترین و جدیدترین محصولات این برند را پس از مقایسه با سایر برند ها از فروشگاه اینترنتی بانه نیاز با قیمتی مناسب و تضمین اصالت کالا خریداری نمایید. نکته مهم در ارتباط با خرید تلویزیون از بانه ، اطمینان از فروشگاه مورد نظر می باشد.بنابراین پیش از خرید درباره اعتبار فروشگاه اطمینان حاصل نمایید.