call تلفن : 1603613-0990

خرید تلویزیون سامسونگ از بانه به عنوان یکی از پر طرفدار ترین برند های تلویزیون در ایران ، یکی از ایده آل ترین خرید ها برای افرادی است که قصد خرید تلویزیون را دارند. امروزه در هنگام خرید تلویزیون از بانه شاهد انواع و اقسام برند ها با قابلیت ها و قیمت های مختلف هستیم که ممکن است در برخی مواقع افراد را دچار سردرگمی نماید. با توجه به این که قیمت تلویزیون یکی از مهم ترین فاکتورها برای خرید می باشد ، در این مقاله به بررسی ارزان ترین تلویزیون سامسونگ سال 2022 با صفحه نمایش 4K خواهیم پرداخت. قطعا پس از مطالعه این مقاله شما هم یکی از مشتریان خرید این تلویزیون خواهید بود. بنابراین اگر قصد خرید تلویزیون سامسونگ از بانه را دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.


خرید تلویزیون سامسونگ از بانه

برند سامسونگ جز برترین برند های تولید تلویزیون است که همه ساله انواع مدل های جدید خود را با قابلیت ها و فناوری های بروز روانه بازار می کند. کیفیت طراحی و ساخت این تلویزیون زبان زد همه افراد می باشد به طوری که احتمالا در خانه بسیاری از افراد شاهد استفاده از تلویزیون های این برند به صورت طولانی مدت هستیم.برند سامسونگ در سال 2022 نیز اقدام به معرفی محصولات جدید خود نمود که بر اساس قابلیت های به کار رفته در آن ها قیمت های مختلفی از آن ها را شاهد هستیم. تلویزیون BU8000 سال 2022 سامسونگ یکی از آن دسته تلویزیون های معرفی شده در سال 2022 است که جز ارزان ترین مدل های روز با صفحه نمایش 4K می باشد.

خرید تلویزیون از بانه


معرفی تلویزیون BU8000 سامسونگ

امروزه تمامی برند های تولید تلویزیون ، اقدام به معرفی محصولات خود در گرید های گوناگون با قیمت های مختلف می نمایند. تلویزیون ال جی ، سامسونگ ، سونی و... همه و همه بر اساس نیاز مشتری و سطح بودجه آن ها تمرکز ویژه ای به معرفی مدل های مختلف خود نموده اند به طوری که می توان جدیدترین محصولات آن ها را با بودجه ای کم خریداری نمود. تلویزیون BU8000 سامسونگ یکی از اقتصادی ترین تلویزیون های سال 2022 شرکت سامسونگ است که با توجه به قابلیت ها و ویژگی های نهفته در آن می توان جز تلویزیون های اقتصادی ایده آل محسوب شود.این تلویزیون میان رده بر اساس قیمتی که دارد ، دارای امکانات قابل قبول و مناسبی می باشد.بنابراین اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت مناسب داشته باشید ، این مدل قطعا بهترین گزینه برای شما می باشد.


صفحه نمایش تلویزیون BU8000

همانطور که گفته شد صفحه نمایش این تلویزیون 4K می باشد. بنابراین می توان گفت رزولوشن این تلویزیون بسیار بالا بوده و عملکرد مناسبی دارد.در تلویزیون های هم رده این مدل بر اساس قیمت می توان به جرات گفت این تلویزیون دارای بهترین صفحه نمایش می باشد.پنل به کار رفته در تلویزیون BU8000 از نوع VA می باشد که پیکس ها به صورت عمودی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و مهم ترین ویژگی این پنل عمق زیاد رنگ های مشکی تولید شده می باشد.پس می توان گفت تلویزیون BU8000 دارای کنتراست مناسبی می باشد.نور پس زمینه این تلویزیون دارای فناوری EDGE LED است و برای ایجاد کنتراست های دقیق تر از فناوری UHD Dimming بهره می برد.


این تلویزیون از فناوری کریستال یو اچ دی برای تولید صفحه نمایش خود استفاده کرده است.از دیگر فناوری های به کار رفته در صفحه نمایش این تلویزیون می توان به Motion Xcelerator اشاره کرد که با استفاده از آن شاهد افزایش سرعت نمایش تصاویر و کم شدن نویز در تصاویر هستیم.


طراحی ابعاد تلویزیون BU8000 سامسونگ

با توجه به قیمت اقتصادی این تلویزیون و محبوبیت آن به این دلیل ، شاهد تنوع بی نظیری از ابعاد آن هستیم. بنابراین این تلویزیون را می توان از کوچکترین سایز یعنی 43 اینچ تا 85 اینچ خریداری نمود.پس از نظر ابعاد می توان با خیالی راحت اقدام به خرید تلویزیون سامسونگ از بانه مدل BU8000 نمود. 


ضخامت این تلویزیون بسیار کم می باشد و از نظر طراحی چیزی کمتر از مدل های رده بالا تلویزیون سامسونگ کمتر ندارد.سبک طراحی این تلویزیون با حاشیه های کمی که دارد جز تلویزیون های زیبا و همه پسند می باشد.

خرید تلویزیون سامسونگ از بانه


سایر مشخصات تلویزیون BU8000 سامسونگ

✔ بهره گیری از سیستم عامل تایزن و استفاده از قابلیت های مختلف سرگرمی از جمله نصب برنامه های مختلف ، وب گردی و...

✔ قابلیت دستیار صوتی و کنترل دستگاه با استفاده از فرامین صوتی

✔ اسپیکر های قدرتمند با توان خروجی 20 وات با قابلیت ایجاد صدایی شفاف و فراگیر به وسیله فناوری Dolby Digital Plus

✔ پردازنده سریع و قدرتنمد

✔ نرخ تازه سازی تصاویر 60 هرتزی

✔ بهره گیری از HDR10 ، HDR10+ و HLG برای ارائه تصاویر با کیفیت تر

✔ دارای ریموت کنترل اسمارت

✔ و...


همانطور که از مشخصات این تلویزیون پیدا است ، با توجه به قیمت مناسبی که دارد می تواند بهترین گزینه برای خرید تلویزیون از بانه باشد. اگر قصد خرید تلویزیون سامسونگ از بانه را داشته باشید ، جهت مقایسه و خرید انواع مدل های این برند می توانید به در فروشگاه اینترنتی بانه نیاز مراجعه نموده و شاهد تنوع بی نظیری از انواع مدل های جدید تلویزیون سامسونگ باشید. تضمین اصالت کالا و قیمت مناسب دو فاکتور اصلی ما برای خرید تلویزیون از بانه می باشد.