call تلفن : 1603613-0990

همانطور که می دانید دو برند مطرح و نام آشنای تولید لوازم خانگی از جمله تلویزیون در جهان برند های سامسونگ و ال جی می باشند. این دو برند با توجه به کیفیت محصولات خود و نوآوری هایی که هر ساله در تلویزیون های خود به کار می گیرند ، جز پر فروش ترین برند ها برای خرید تلویزیون به شمار می روند. اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را داشته باشید ، در این مقاله به بررسی بهترین مدل های سال 2022 این دو برند خواهیم پرداخت تا آشنایی بیشتری با این محصولات داشته باشید.


بهترین تلویزیون های سال 2022 سامسونگ

تنوع تلویزیون های سامسونگ که هر ساله روانه بازار می شود بسیار زیاد بوده و بر اساس نیاز مشتری با قیمت های مختلف به فروش می رسند. در سال 2022 نیز این برند همچون سال های گذشته اقدام به معرفی جدیدترین محصولات خود با فناوری های بروز شده نمود که هریک از ان ها بر اساس نیاز کاربر دارای ویژگی های خاصی هستند. خرید تلویزیون سامسونگ از بانه به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها محسوب می شود و بی شک می تواند نیاز کاربر را برطرف نماید.در ادامه مقاله به بررسی بهترین مدل های این برند در سال 2022 خواهیم پرداخت تا در صورتی که قصد خرید تلویزیون سامسونگ از بانه را داشته باشید ، بتوانید در انتخاب مدل مورد نظر شما کمک شایانی نماییم.


تلویزیون سامسونگ مدل QN90A

یکی از بهترین مدل های تلویزیون سامسونگ که در سال 2021 روانه بازار شد تلویزیون QN90A می باشد.کاربرانی که قصد تماشای فیلم هایی با کیفیت بالا را دارند ، بهترین گزینه برای خرید تلویزیون ، QN90A می باشند.تماشای فیلم با استفاده از قابلیت هایی که در این تلویزیون نهفته است می تواند تجربه متفاوتی را برای کاربر به ارمغان آورد.همانطور که گفته شد این تلویزیون در اواخر سال 2021 روانه بازار شده است اما در سال 2022 نیز می تواند گزینه ایده آلی برای خرید تلویزیون سامسونگ محسوب شود.


از مهم ترین ویژگی های به کار رفته در این تلویزیون می توان به کیفیت تصاویر 4K ، بهره گیری از پنل VA ، استفاده از نور پس زمینه Mini LED ، کنتراست بالای تصاویر ، رنگ مشکی عمیق تصاویر ، ایجاد کمترین میزان پراکندگی نور در اطراف تصاویر روشن ، دارای طیف زیادی از رنگ ها ، ایجاد بالاترین میزان روشنایی در تصاویر HDR ، بهره گیری از پنل 120 هرتزی برای اجرای هرچه بهتر کنسول  بازی ها و... اشاره کرد.همچون دیگر مدل های جدیدی که در بازار موجود می باشد این تلویزیون به درگاه های مختلفی از جمله HDMI 2.1 برای اجرای بهتر بازی ها مجهز می باشد و سایر درگاه ها و ارتباطات برای استفاده از تلویزیون هوشمند ، جز جدیدترین ارتباطات می باشد.

خرید تلویزیون سامسونگ از بانه


البته به این نکته نیز باید اشاره کرد که با توجه به وجود رنگ مشکی عمیقی که این تلویزیون دارد ، کاربرانی که قصد استفاده از این تلویزیون برای تماشای فیلم را دارند ، خرید تلویزیون سامسونگ مدل QN90A جز بهترین گزینه ها برای آن ها محسوب می شود اما برای بازی این موضوع می تواند کمی اذیت کننده باشد.


تلویزیون سامسونگ مدل QN85A

این مدل از تلویزیون سامسونگ جز بهترین مدل های این برند برای کاربرانی است که قصد تماشای برنامه های تلویزیونی را دارند.این تلویزیون دارای فناوری Mini LED می باشد اما به جای پنل VA ، مجهز به پنل IPS می باشد.بنابراین در این تلویزیون شاهد زاویه دید گسترده ای هستیم که یکی از بهترین ویژگی ها برای تماشای تلویزیون محسوب می شود.میزان روشنایی و نور پس زمینه در حد بسیار مطلوب و بالایی می باشد که بر اساس این قابلیت از این تلویزیون حتی در اتاق هایی با نور بسیار زیاد می توان استفاده کرد.


البته باید به این نکته اشاره کرد که این نوع پنل ها ضعف هایی هم دارند که مهم ترین آن ها عدم رنگ مشکی عمیق (به خصوص در فضای تاریک) است که این موضوع ممکن است در فیلم هایی که با نور کم و وجود زیاد رنگ مشکی همراه است کمی اذیت کننده باشد.بنابراین این تلویزیون بهترین گزینه برای فضاهایی با نور زیاد و محیط روشن می باشد. این تلویزیون همچون سایر مدل های جدید سامسونگ دارای قابلیت های بروز شده ای است که می توان از آن ها استفاده نمود. اگر قصد خرید تلویزیون سامسونگ از بانه را داشته باشید می بایست به این نکته اشاره کرد که سیستم عامل تلویزیون های هوشمند سامسونگ Tizen نام دارد که دارای قابلیت های گسترده ای می باشد. در این مدل از تلویزیون سامسونگ جدیدترین و بروز ترین مدل این سیستم عامل قرار گرفته است و استفاده از آن به لذت کاربری این تلویزیون می افزاید.

خرید تلویزیون سامسونگ


تلویزیون AU8000 سامسونگ

همانطور که گفتیم برند سامسونگ هر ساله انواع مختلفی از تلویزیون های خود را بر اساس سلیقه و بودجه افراد تولید می کند. تلویزیون AU8000 یکی از بهترین و خوش قیمت ترین تلویزیون های سامسونگ محسوب می شود که به دلیل کیفیت مناسب و قیمت مقرون به صرفه ، جر پرفروش ترین مدل های این برند می باشد.این تلویزیون از فناوری Crystal UHD برخوردار بوده که با توجه به قیمت آن می توان بهترین گزینه برای خرید تلویزیون از بانه محسوب شود.


با توجه به پنل VA به کار رفته در آن شاهد رنگ مشکی عمیق در پس زمینه تلویزیون هستیم و کنتراست تصاویر بسیار بالا می باشد.این تلویزیون از فناوری های مختلفی از جمله HDR10 و HDR10+ پشتیبانی می کند اما با توجه به اینکه جز تلویزیون های مقرون به صرفه می باشد ، دارای تفاوت هایی از نظر پخش HDR نسبت به مدل های رده بالا است.میزان تاخیر ورودی در این تلویزیون کم بوده و سیستم عامل Tizen در برخی موارد دارای دسترسی های کمتری نبست به مدل های رده بالاتر می باشد.این تلویزیون مجهز به پنل 60 هرتزی است و سایر ویژگی های به کار رفته در آن می تواند برای افرادی که قصد خرید تلویزیون سامسونگ از بانه و با قیمت مناسب را دارند ، مناسب باشد.

خرید تلویزیون از بانه


بهترین تلویزیون های سال 2022 ال جی

برای خرید تلویزیون از بانه به جز برند سامسونگ گزینه دیگری نیز در دسترس می باشد که چز بهترین و ایده آل ترین برند ها محسوب می شود. خرید تلویزیون ال جی از بانه یکی دیگر از بهترین خرید ها برای کاربران محسوب می شود. این برند همپای سایر کمپانی ها همه ساله بهترین و جدیدترین مدل های خود را به بازار عرضه می کند و دارای ویژگی های بسیاری می باشد. اگر قصد خرید تلویزیون ال جی در سال 2022 را دارید مدل هایی که در ادامه معرفی می شوند می توانند گزینه های ایده الی برای خرید تلویزیون از بانه محسوب شوند.


تلویزیون C1 ال جی

یکی از بهترین تلویزیون های برند ال جی که از پنل OLED بهره می گیرد ، تلویزیون C1 ال جی می باشد.کنتراست و کیفیت تصاویر پخش شده در این تلویزیون در حد بسیار بالایی می باشد و می توان در محیط هایی با نور کم شاهد بهترین تصاویر در آن بود.این تلویزیون قادر به ارائه رنگ مشکی عمیقی می باشد که می تواند در محیط های کم نور تصاویری بسیار با کیفیت و بدون پخش نور را ارائه دهد.طیف رنگ ها در این تلویزیون به خصوص در محتوای HDR فوق العاده بالا می باشد.البته باید به این نکته اشاره کرد که تلویزیون هایی با پنل های OLED میزان روشنایی کمتری نسبت به تلویزیون های LED دارند و در مقایسه با مدل G1 ال جی که از پنل مخصوصی با نام Evo بهره می برد ، کیفیت تصاویر کمی کمتر می باشد. البته قیمت تلویزیون ال جی C1 نسبت به G1 OLED به مراتب کمتر بوده و خرید تلویزیون ال جی C1 مقرون به صرفه تر می باشد.

خرید تلویزیون ال جی از بانه


تلویزیون QNED90 ال جی

این تلویزیون از فناوری Mini LED بهره می برد و دارای روشنایی بسیار بالا و مطلوبی است.بنابراین از این تلویزیون در محیط های روشن به راحتی می توان استفاده کرد.پنل 120 هرتزی این تلویزیون می تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که قصد استفاده از تلویزیون گیمینگ را دارند.همچنین به لطف وجود درگاه های مختلف و به روز همچون HDMI 2.1 و همچنین تاخیر بسیار کم ورودی و قابلیت هایی که یک تلویزیون هوشمند دارد ، می تواند گزینه ایده آلی برای کاربران باشد.عدم وجود پنل OLED در این مدل از تلویزیون ال جی یکی از مهم ترین نکاتی است که به سبب آن می توان از عدم سوختگی پیکسل ها در آن اطمینان حاصل کرد.


از دیگر ویژگی های QNED90 می توان به استفاده از پنل IPS که در کنار Mini LED قادر به پخش تصاویر با کنتراست بالا و رنگ مشکی ایده آل می باشد، بهره گیری از Dolby Vision ، ایجاد زاویه دید مناسب برای تماشای تلویزیون و... اشاره کرد.

خرید تلویزیون ال جی


تلویزیون UP8000 ال جی

اگر قصد خرید تلویزیون ال جی از بانه و با قیمت مناسب را در سال 2022 داشته باشید ، مدل UP8000 ال جی یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما می باشد.این تلویزیون در ابعاد مختلفی قابل خریداری می باشد که البته تنها در مدل 65 اینچی آن شاهد پنل IPS هستیم.این تلویزیون همچون سایر مدل های تلویزیون هوشمند ال جی از سیستم عامل WebOS برخوردار می باشد و در کنار قیمت مناسب برخی از امکانات همچون Earc که به لطف آن می توان شاهد کیفیت صدای بسیار بالایی بود را دارا می باشد.


البته باید به این نکته اشاره کرد که این مدل برای محیط های کم نور گزینه مناسبی نمی باشد زیرا در چنین محیط هایی شاهد افت کنتراست تصاویر خواهیم بود.البته با توجه به قیمت مناسبی که این مدل دارد ، می تواند گزینه مناسبی برای مشتریان محسوب شود.به طور کلی می توان گفت این مدل بهترین تلویزیون ال جی مقرون به صرفه در سال 2022 برند ال جی محسوب می شود.

خرید تلویزیون از بانه


در پایان اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را دارید می توانید جدیدترین مدل های سال 2022 از تمامی برند های نام آشنا را از فروشگاه اینترنتی بانه نیاز همراه با تضمین اصالت کالا و قیمت مناسب خریداری نمایید.