call تلفن : 1603613-0990

امروزه شرکت های تولید کننده لوازم خانگی با توجه به رقابت زیادی که با یکدیگر دارند ، به طور پیوسته در تلاش برای جلب نظر مشتری و بهره گیری از بروز ترین فناوری ها هستند. این موضوع را می توان به وضوع در هنگام خرید لوازم خانگی همچون ماشین ظرفشویی ، لباسشویی ، تلویزیون و... مشاهده کرد.در این مقاله قصد داریم به یک قابلیت انحصاری از ماشین ظرفشویی بوش بپردازیم که این فناوری توانسته است نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب نماید.اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی از بانه را دارید پیشنهاد می کنیم با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.


زئولیت چیست؟

در حقیقت زئولیت نوعی سنگ معدنی محسوب می شود که دارای خواص منحصر به فردی می باشد.این سنگ را می توان جاذب سطحی رطوبت نامید. این بدین معناست در صورت قرارگیری در محل مرطوب با افزایش دما رو به رو شده و قادر به تبخیر آب می شود.این دما تا نزدیکی 100 درجه سانتی گراد هم می رسد. بنابراین می توان از این سنگ در وسایل مختلفی از جمله ماشین ظرفشویی استفاده کرد.


استفاده از سنگ زئولیت در ماشین ظرفشویی

با توجه به خاصیتی که این سنگ دارد مهندسین به این نتیجه دست یافتند که می توان با استفاده از آن در وسایل گوناگون و تبخیر آب و افزایش دما مصرف انرژی را تا حدود بسیار زیادی کاهش دهند. امروزه در برخی از مدل های ماشین ظرفشویی بوش شاهد استفاده از ان فناوری هستیم که می تواند کمک زیادی به کارکرد و راندمان دستگاه نماید.عملیات شیمیایی که این سنگ با جذب رطوبت در خود به وجود می آورد علاوه بر بالا رفتن دما ، سبب جذب آب و رطوبت از روی ظروف می شود.


استفاده از سنگ زئولیت برای خشک کردن ظروف در داخل ماشین ظرفشویی طرحی انحصاری از مهندسین شرکت بوش است که سال ها در زمینه تولید لوازم خانگی با کیفیت مشغول به کار می باشند. بنابراین می توان گفت استفاده از این روش می تواند تحول بزرگی در صنعت لوازم خانگی محسوب شود. اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی بوش از بانه را داشته باشید ، می توانید با انتخاب این مدل از ماشین ظرفشویی در مصرف انرژی صرفه جویی بسیار زیادی نمایید. البته نادیده نگیرید که خرید ماشین ظرفشویی بوش با چنین فناوری قطعا قیمت بالاتری نسبت به سایر برند ها دارد.

خرید ماشین ظرفشویی بوش


نحوه عملکرد ماشین ظرفشویی بوش با فناوری زئولیت

نحوه عملکرد ظرفشویی بوش با استفاده از این فناوری بدین شکل است که در این دستگاه ها دیگر از فناوری سنتی و رایج خشک کن ها خبری نبوده و این سنگ توانایی خشک کردن ظروف را دارا می باشد.نتیجه نهایی این کار 60 درصد خشک کردن بیشتر نسبت به سایر دستگاه ها می باشد.


هنگامی که دستگاه فرآیند شست و شو را به پایان می رساند رطوبت ایجاد شده با افزایش دمای زئولیت با سرعت بیشتری تبخیر می شود و جذب آن سبب خشک شدن سریع تر ظروف خواهد شد.یکی از مهم ترین مزایای خرید ماشین ظرفشویی بوش از بانه با این قابلیت افزایش سرعت خشک کردن ظروف می باشد که نتیجه آن عدم ایجاد لکه آب بر روی ظرف ها است. پس می توان گفت تمیز ترین ظروف را بعد از شست و شو در این ماشین ظرفشویی خواهد داشت.


مهم ترین مزایای فناوری زئولیت در ظرفشویی

✔ افزایش سرعت خشک کردن ظروف

✔ تمیزی بیشتر ظروف و عدم ایجاد لک بر روی آن ها

✔ کاهش مصرف انرژی به مقدار بسیار زیاد

✔ عدم نیاز به تعویض سنگ و دائمی بودن آن

✔ مدت زمان شست و شوی ظروف به حداقل خواهد رسید

✔ تطابق کامل با محیط زیست و عدم آسیب به آن

✔ و...


آیا فناوری زئولیت دارای معایب می باشد؟

در کنار تمام مزایای این فناوری تنها عیبی که این دستگاه دارد ایجاد آسیب به ظروفی با بدنه طلا و فلز است که ایجاد واکنش شیمیایی در سنگ زئولیت سبب آسیب به آن ها خواهد شد. بنابراین پس از خرید ماشین ظرفشویی بوش با این فناوری دقت گردد از قرار دادن چنین ظروفی در دستگاه اجتناب گردد.

خرید ماشین ظرفشویی بوش از بانه


فناوری زئولیت در کدام مدل های ظرفشویی بوش موجود است؟

اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی از بانه را داشته باشید ، می توانید در صورت علاقه به محصولات برند بوش با فناوری زئولیت ، در سری 6 و 8 این برند به دنبال مدل های زیر بگردید.:

• مدل  SMS88TW02

• مدل SMS88TI02M

• مدل  SMS68TI02B

• مدلSMS68TW02B

• مدلSMS67TI02B

• مدل  SMS67TW02B


سنگ زئولیت نیاز به تعمیر و تعویض ندارد

همانطور که در مزایای این ماشین ظرفشویی گفته شد ، این سنگ به اتمام نمی رسد و نیاز به تعویض نخواهد داشت. بنابراین با وجود آن شاهد افزایش طول عمر دستگاه و کاهش هزینه های تعمیر هستیم.


در پایان می توان گفت این فناوری یکی از بهترین فناوری های موجود در ماشین ظرفشویی های امروزی به شما می رود و خرید ماشین ظرفشویی بوش از بانه با فناوری زئولیت می تواند گزینه ایده آلی محسوب شود. اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی از بانه و یا نیاز به راهنمای خرید ماشین ظرفشویی را دارید می توانید با ما در ارتباط باشید تا جدیدترین محصولات برند های مختلف را از فروشگاه اینترنتی بانه نیاز با قیمتی استثنایی خریداری نمایید.