call تلفن : 1603613-0990

یکی از مهم ترین مسائل در هنگام خرید ماشین لباسشویی از بانه برندی است که قصد خرید آن را داریم.برند ها و شرکت های بزرگ و معروفی امروزه اقدام به تولید جدیدترین مدل های ماشین لباسشویی می نمایند که در میان آن ها ماشین لباسشویی ال جی به عنوان یکی از برند های نام آشنا به چشم می خورد. خرید ماشین لباسشویی ال جی از بانه که جز پرفروش ترین برند های ماشین لباسشویی ، طرفداران زیادی دارد.علت این امر در به کار گیری فناوری های جدید در دستگاه ها و همچنین کیفیت بالای ساخت آن می باشد.


ما در این مقاله قصد داریم به پرفروش ترین مدل های ماشین لباسشویی ال جی بپردازیم تا در صورتی که قصد خرید ماشین لباسشویی از بانه را داشته باشید ، بتوانید با بررسی و مقایسه آن ها با یکدیگر بر اساس بودجه و نیاز خود ، خرید خود را انجام دهید.


ماشین لباسشویی ال جی

توجه به این موضوع که وجود ماشین لباسشویی در خانه برای هر خانواری امر ضروری می باشد ، خرید آن نیز می بایست مورد توجه قرار گیرد.این که محصولی که خریداری می کنید کیفیت بالا و طول عمر زیادی داشته باشد جز ویژگی های مهم در هنگام خرید ماشین لباسشویی از بانه محسوب می شود. ماشین لباسشویی های ال جی جز آن دسته از دستگاه ها با طول عمر بالا می باشند که می توانند تا سالیان طولانی خیال شما را از بابت هرگونه مشکل و ایراد راحت نمایند.وجود تکنولوژی ها و فناوری های جدیدی که در این دستگاه ها قرار گرفته بخش مهمی از کارایی و کیفیت را به خریدار نشان می دهد.علاوه بر این این فناوری های در کنار کاهش مصرف انرژی سبب شست و شوی بهتر لباس ها و همچنین عدم آسیب به ان ها خواهد شد.


فناوری هایی همچون 6 حرکت شست و شوی مختلف ، دایرکت درایو و... همه و همه سبب شده است مدل هایی از ماشین لباسشویی های ال جی جز پرفروشترین آن ها قرار گیرد. این مدل ها عبارتند از:


1.ماشین لباسشویی ال جی مدل 2J3

یکی از پرفروش ترین مدل ها که طرفداران زیادی در هنگام خرید ماشین لباسشویی از بانه دارد ، ماشین لباسشویی ال جی مدل 2J3 می باشد.شاید مهم ترین دلیل پرفروش بودن این دستگاه قیمت مناسب آن می باشد.در کنار قیمت مناسبی که این دستگاه دارد ، ما شاهد یک صفحه نمایش ال ای دی و طراحی ساده آن هستیم.این ماشین لباسشویی دارای تحمل 7 کیلوگرم البسه را در خود دارا می باشد که برای خانوارهایی با جمعیت 3 تا 5 نفر ایده آل می باشد.موتور طراحی شده برای این دستگاه از نوع دایرکت درایو اینورتر است که به سبب آن شاهد مصرف انرژی و تولید صدای بسیار کم می باشیم.

خرید لباسشویی از بانه


از جمله فناوری های به کار رفته در ماشین لباسشویی ال جی مدل 2J3 می توان به عیب یابی خودکار ، فناوری توربو واش ( TurboWash) ، شست و شو البسه با 10 برنامه مختلف و... اشاره کرد.قدرت چرخش موتور این دستگاه 1200 دور در دقیقه است که می توان از آن به عنوان یکی از موتور های پر قدرت یاد کرد.


2.ماشین لباسشویی ال جی مدل F4V5

از دیگر مدل های پر فروش که در هنگام خرید ماشین لباسشویی از بانه شاهد آن هستیم ، این مدل از لباسشویی ال جی می باشد که برای خانواده های پر جمعیت تر مناسب است. ظرفیت محل بارگیری این دستگاه 9 کیلوگرم می باشد و توان موتور آن تا 1400 دور در دقیه است.با توجه به به کار گیری موتور اینورتور دایرکت درایو در این دستگاه ، می توان گفت شاهد یکی از کم مصرف ترین و کم صداترین ماشین لباسشویی ها هستیم.همچنین بهره گیری از این موتور سبب افزایش کارایی و طول عمر دستگاه می شود.

خرید ماشین لباسشویی ال جی از بانه


این ماشین لباسشویی دارای فناوری هایی نظیر حذف کلیه باکتری ها و میکروب ها ، فناوری AI DD (شست و شو السه تا 18 درصد مراقبت بیشتر از آسیب به لباس ها انجام می شود) ، فناوری Smart ThinQ (کنترل دستگاه از راه دور به وسیله تلفن هوشمند) و... می باشد که همگی موارد اشاره شده این دستگاه را به عنوان یک گزینه مناسب برای خرید ماشین لباسشویی از بانه بدل نموده است.


3.ماشین لباسشویی ال جی مدل V9

همانند دو مدل قبلی این ماشین لباسشویی نیز جز پرفروش ترین مدل های برند ال جی محسوب می شود.این دستگاه دارای گنجایش 10.5 کیلوگرمی است که برای خانواده های پر جمعیت مناسب می باشد. پس اگر قصد خرید ماشین لباسشویی از بانه را برای خانواده پر جمعیت (6 نفر به بالا) را دارید ، خرید این دستگاه انتخاب مناسبی محسوب می شود.


موتور این دستگاه توان 1400 دور در دقیقه را دارا می باشد و همانند دو مدل قبلی دارای موتور اینورتور دایرکت درایو می باشد.از جمله مهم ترین فناوری به کار رفته در این دستگاه شست و شو با استفاده از 6 حرکت مختلف است که به تمیزی 100% البسه کمک شایانی می کند.علاوه بر این ، این دستگاه دارای فناوری Add Item است که به لطف آن می توان پس از روشن شدن دستگاه نیز لباس هایی که فراموش کرده اید در دستگاه قرار دهید تا به مرحله شست و شو دستگاه اضافه گردد.

خرید ماشین لباسشویی از بانه


در پایان می توان گفت این 3 دستگاه معرفی شده جر پرفروش ترین مدل های برند ال جی می باشد که برای خرید ماشین لباسشویی از بانه انتخاب جذاب و مناسبی هستند. پس اگر قصد خرید ماشین لباسشویی ال جی از بانه را دارید ، تحقیقات بیشتری روی این 3 گزینه انجام دهید.