call تلفن : 1603613-0990

یکی از تلویزیون های پر سر و صدای برند ال جی که در اواخر سال 2021 روانه بازار شد تلویزیون QNED96 ال جی بود.اصلی ترین تمایز این تلویزیون نسبت به سایر تلویزیون ها به کار گیری صفحه نمایش 8K در آن بود که این موضوع سر و صدای زیادی به پا کرد.اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را دارید پیشنهاد می کنیم با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا به بررسی این تلویزیون ال جی بپردازیم.


تلویزیون QNED96 ال جی

این مدل از تلویزیون ال جی دارای خصوصیات و امکانات فوق العاده ای است که هر فردی با اطلاع از آن مشتاق خرید آن خواهد شد. این موضوع در کنار خرید تلویزیون ال جی از بانه سبب شده است که علاقمندان به این مدل خرید خود را با قیمت مناسب تری انجام دهند و به همین دلیل می توان گفت خرید ایده آلی محسوب می شود.امکاناتی نظیر صفحه نمایش با کیفیت 8K ، کیفیت ساخت بالا ، بهره گیری از نرم افزار ها و سخت افزار های روز و... همگی سبب شده است که این مدل جز مدل های بالا رده تلویزیون ال جی قرار بگیرد.


ما در این تلویزیون شاهد بهره گیری از فناوری Mini LED به منظور بالا بردن میزان روشنایی نور پس زمینه و در نتیجه افزایش کنتراست تصاویر هستیم.این موضوع سبب شده است بهترین کیفیت را در زوایای مختلف تلویزیون شاهد باشیم.میزان عمق رنگ سیاه هم به لطف فناوری نور ماتریس در تلویزیون QNED96 ال جی در بالاترین سطح قرار داده که سبب می شود لذت تماشای تلویزیون در نور کم چندین برابر و شاهد تصاویر با کیفیت تری باشیم.


طراحی تلویزیون QNED96 ال جی

از نظر طراحی می توان گفت این تلویزیون با توجه با اینکه در سایز های بزرگ عرضه می شود و به دلیل ضخامت (در حدود 3 سانتی متر) و حاشیه کم آن (0.8 میلی متر)همچون یک قاب عکس بزرگ بر روی دیوار خانه جلوه کند.همچنین یک پایه حلالی شکل برای قرار دادن آن بر روی میز ساخته شده است که زیبایی این تلویزیون را می تواند دو چندان نماید.کیفیت ساخت و متریال به کار رفته در این تلویزیون بسیار بالا بوده و این موضوع در طراحی آن نقش مهمی ایفا می نماید.در قسمت پشتی بدنه تلویزیون هم بر خلاف بیشتر تلویزیون ها از متریال فلز استفاده شده است.چنانچه به دنبال خرید تلویزیون از بانه با طراحی نازک و حاشیه کم داشته باشید ، این تلویزیون مناسب شما می باشد.

خرید تلویزیون ال جی از بانه


صفحه نمایش تلویزیون QNED96 ال جی

اگر قصد خرید تلویزیون ال جی از بانه را داشته باشید ، این مدل از تلویزیون های ال جی شاهکاری در میزان کیفیت صفحه نمایش به ارمغان آورده است.به طور کلی برای خرید تلویزیون از بانه می بایست به جزییاتی از قبیل نوع صفحه نمایش تلویزیون دقت بیشتری کرد تا بر اساس نیاز خود خرید مطلوبی داشته باشیم.پنل به کار رفته در تلویزیون QNED96 ال جی از نوع IPS است که در بیشتر تلویزیون های امروزی شاهد این نوع پنل ها هستیم.این نوع پنل ها به ارائه صفحه نمایشی با عمق بیشتر رنگ مشکی کمک زیادی می کنند.


از دیگر نکات مثبت پنل های IPS افزایش زاویه دید است و این بدان معناست که در بیشتر زوایا می توان از کیفیت بالای صفحه نمایش لذت برد.با توجه به Mini LED ها میزان روشنایی نور پس زمینه در این تلویزیون تا 1200 نیت افزایش یافته است که از این نظر خرید تلویزیون ال جی مدل QNED96 گزینه بسیار مناسبی برای محیط های با نور زیاد محسوب می شود.میزان عمق رنگ مشکی هم در حدود 0.061 نیت می باشد که این رقم نشان از عمق رنگ مشکی بالا می باشد.با توجه به مطالب فوق افرادی که برای خرید تلویزیون از بانه به دنبال مدل هایی برای استفاده هم در نور کم و هم در نور زیاد هستند ، این تلویزیون نیاز آن ها را برآورده خواهد کرد.


میزان غلظت و حجم رنگ ها در تصاویر به لطف صفحه نمایش IPS و پشتیبانی از فناوری HDR در حد مطلوب و مناسبی می باشد.اما رنگ های بسیار تیره در این تلویزیون ممکن است در برخی مواقع به خوبی نمایش داده نشوند.اما این موضوع بسیار ناچیز بوده و در کل از نظر رنگ ها در حد قابل قبول می باشد.


بررسی پردازش تصاویر در تلویزیون QNED96

با توجه به سخت افزار قدرتمند گنجانده شده در این تلویزیون میزان سرعت پاسخگویی در حدود 12 میلی ثانیه می باشد که عدد قابل قبولی به نظر می رسد.این تلویزیون دارای نرخ تازه سازی تصاویر 120 ریتی می باشد که این موضوع می تواند این مدل را در میان تلویزیون های گیمینگ قرار دهد.این بدان معناست که این تلویزیون از تمامی موارد مورد نیاز جهت تلویزیون گیمینگ از جمله بهره گیری از پورت HDMI 2.1 ، فناوری Dolby Vision ، حالت تاخیر کم هوشمند و... پشتیبانی می کند.پس اگر قصد خرید تلویزیون از بانه به منظور گیمینگ دارید ، تلویزیون QNED96 یکی از مدل های ایده آل شما می باشد.

خرید تلویزیون از بانه


سایر مشخصات

از نظر کیفیت صدا این تلویزیون قدرت صدای بالایی دارد و اسپیکر های به کار رفته در آن کیفیت مطلوبی به ارمغان می آورند اما برای میزان بیس صدا در این تلویزیون ممکن است برای برخی از افراد کافی نباشد که می توان این مشکل را با خرید ساند بار یا ساب ووفر بر طرف کرد.


این تلویزیون دارای نسخه 6 سیستم عامل Web OS که مختص تلویزیون ال جی است می باشد که نسبت به نسل پیشین خود تغییر و تحولات زیادی در آن دیده می شود.کار با این سیستم عامل راحت و بدون مشکل بوده و امکانات زیادی را در اختیار فرد قرار می دهد.این سیستم عامل مکمل ریموت کنترل جادویی یا مجیک ال جی هستند که بسیاری از فرامین را می توان با استفاده از میکروفون تعبیه شده در ریموت و دستیار صوتی انجام داد.


از نظر پورت و اتصالات این تلویزیون چیزی کم ندارد و تمامی نیاز ها را برای اتصال وسایل به تلویزیون برطرف می ساز.تلویزیون QNED96 ال جی دارای 4 پورت 2.1 HDMI ، 3 پورت USB 2.0 ، پورت آنتن و LAN ، خروجی صدای اپتیکال و... می باشد.همچنین این تلویزیون مجهز به وای فای داخلی و بلوتوث ورژن 5 می باشد.


سخن پایانی

اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را داشته باشید ، تلویزیون QNED96 با صفحه نمایش 8K که جز تلویزیون های بالا رده این برند محسوب می شود یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی است که به دنبال صفحه نمایش با کیفیت هستند.البته قیمت این تلویزیون نسبت به سایر مدل ها بیشتر بوده و چنانچه قصد خرید تلویزیون از بانه با سایز بزرگ برای محیط های وسیع را داشته باشید ، این تلویزیون می تواند گزینه مناسبی باشد.