call تلفن : 1603613-0990

با توجه به بازار رقابت در بین برند های تولید لوازم خانگی ، شرکت ها هم.اره به دنبال تولید دستگاه هایی با فناوری روز هستند.امروزه بیشتر برند های تولید ماشین لباسشویی دستگاه های خود را با فناوری دایرکت درایو Direct Drive تولید و روانه بازار می کنند.این فناوری تحول عظیمی در موتورهای ماشین لباسشویی به وجود آورد و دارای مزایای بسیاری می باشد.اگر قصد خرید ماشین لباسشویی از بانه را دارید با توجه به اینکه این فناوری در اکثر دستگاه های جدید موجود می باشد، آگاهی از ویژگی های این تکنولوژی راهنمای مناسبی برای انتخاب ماشین لباسشویی برای شما خواهد بود. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.


موتور دایرکت درایو چیست؟

فناوری Direct Drive که به اختصار DD نامیده می شود یکی از عوامل خرید ماشین لباسشویی در مدل های جدید است. این فناوری به گونه ای در لباسشویی های جدید گنجانده شده است که قادر به اتصال مستقیم به دیگ شست و شو دستگاه بوده و دیگر همچون موتور های قدیمی نیاز به تسمه و سایر عوامل مکانیکی در آن نخواهد بود.


مهم ترین فاکتوری که برای ساخت چنین موتوری در نظر گرفته شده است حذف لرزش ، صدا و همچنین مصرف کمتر انرژی می باشد.هنگامی که ماشین لباسشویی شروع به کار می کند دیگر نیروی مکانیکی و انتقال دهنده ای برای چرخش وجود نداشته و موتور بر اساس میدان مغناطیسی ایجاد شده شروع به حرکت می نماید.وجود یک شی رسانای بسیار قوی همچون آهن ربا سبب افزایش نیروی مغناطیسی شده و موتور به میزان مورد نظر دستگاه را به حرکت در می آورد.بنابراین در صورت خرید ماشین لباسشویی از بانه در مدل های جدید شاهد ترکیب علم و قوانین فیزیک خواهیم بود که قادر به سهولت و افزایش کیفی این دستگاه می باشد.

خرید لباسشویی از بانه


مزایای موتور Direct Drive

✔ طراحی این موتور سبب حذف بسیاری از قطعات در موتور های تسمه ای شده است که در نتیجه موتور و دستگاهی با ابعاد بهتر را شاهد هستیم و با توجه به این موضوع بارگیری بیشتری می توان در این دستگاه انجام گیرد.

✔ عدم ایجاد گرمای بیش از حد در موتور های دایرکت درایو بر خلاف موتور های تسمه ای

✔ در دست بودن میزان دقیق سرعت و چرخش و داینامیک بالای دستگاه

✔ کاهش میزان صدا و لرزش دستگاه

✔ مصرف کمتر انرژی و به حداقل رسیدن هدر رفت انرژی

✔ عمر طولانی این موتور ها نسبت به موتورهای تسمه ای

✔ ایجاد بالانس دستگاه به صورت اتوماتیک

✔ و...


معایب موتور دایرکت درایو

• قیمت بالا نسبت به ماشین لباسشویی تسمه دار با توجه به تکنولوژی به کار رفته در آن

• حساس بودن سنسورهای تعبیه شده به منظور تشخیص میزان چرخش موتور

• اگرچه موتورهای این دستگاه ها کمتر دچار آسیب و مشکل می شوند اما در صورت بروز این اتفاق هزینه تعمیر آن بیشتر از موتور های تسمه دار می باشد.


همانطور که گفته شد در بیشتر برند های نام آشنای تولید ماشین لباسشویی امروزه از این نوع موتور استفاده می شود و میزان فروش این دستگاه ها بسیار بیشتر از سایر مدل های تسمه ای موجود در بازار است.در ادامه درباره مهم ترین برند هایی که از این قابلیت و یا موتورهای تسمه دار استفاده می نمایند صحبت خواهیم نمود.


ماشین لباسشویی سامسونگ

اگر قصد خرید ماشن لباسشویی سامسونگ از بانه را داشته باشید ، جدیدترین دستگاه ها با فناوری دایرکت درایو را می توانید از این برند خریداری نمایید.فناوری دیجیتال اینورتر در کنار دایرکت درایو در ماشین لباسشویی سامسونگ سبب خواهد شد برق شهر را از AC به DC تبدیل نموده که این قابلیت می تواند تا حد بسیار زیادی در کاهش مصرف برق و صدای تولید شده در دستگاه تاثیر مثبت داشته باشد. بنابراین ما شاهد ماشین لباسشویی با راندمان بسیار بالا و مصرف کم انرژی خواهیم بود.

خرید ماشین لباسشویی از بانه


ماشین لباسشویی ال جی

یکی از اصلی ترین رقبای برند سامسونگ ، ال جی می باشد. در طراحی ماشین لباسشویی ال جی نیز از فناوری دایرکت درایو استفاده شده است که به سبب آن شاهد یکی از بی صدا و بی لرزش ترین دستگاه های بازار هستیم.استفاده از وزنه های سنگین که در گذشته در ماشین لباسشویی ال جی از آن استفاده می شد به دلیل وجود این نوع موتور حذف شده و وزن این دستگاه ها به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. اگر قصد خرید ماشن لباسشویی ال جی از بانه را دارید باید این نکته را بگوییم که این دستگاه یکی از پرفروش ترین برند های تولید ماشین لباسشویی طی سال های گذشته می باشد.


ماشین لباسشویی بوش

از قدیمی ترین برند های تولید ماشین لباسشویی و لوازم خانگی برند آلمانی بوش است که همواره با پیشرفت تکنولوژی توانسته است همپای سایر رقبای خود از فناوری های جدید در دستگاه های خود استفاده نماید.کلیه قطعات به کار رفته در تولید ماشین لباسشویی این برند دارای بالاترین کیفیت ممکن از نظر متریال و ساخت می باشد و همین موضوع اصلی ترین دلیل برتری این برند نسبت به سایر رقبا می باشد. این موضوع سبب افزایش چندین برابری طول عمر ماشین لباسشویی بوش نسبت به دیگر برند ها می شود.برای خرید ماشین لباسشویی بوش از بانه باید به این موضوع دقت کرد که این برند از موتور دایرکت اینورتور استفاده نمی کند و این موضوع سبب می شود میزان صدا و لرزش بیشتری نسبت به دیگر برند های مجهز به این تکنولوژی داشته باشد اما با توجه به استفاده از قطعات و متریال بسیار با کیفیت ، طول عمر بالای این دستگاه را شاهد هستیم.


ماشین لباسشویی دوو

از دیگر برند های مطرح کره ای در تولید لوازم خانگی ، برند دوو می باشد. این برند لباسشویی های خود را با طراحی به روز ، شیک و زیبا تولید می نماید و دستگاه های خو


در پایان شما می توانید بهترین مدل های ماشین لباسشویی با فناوری دایرکت درایو را از فروشگاه اینترنتی بانه نیاز خریداری نمایید. بنابراین اگر قصد خرید ماشین لباسشویی از بانه را دارید ، این فروشگاه با تضمین اصالت کالا و قیمت مناسب محصولات نسبت به دیگر فروشگاه ها ، بهترین گزینه برای مشتریان محسوب می شود.