call تلفن : 1603613-0990

پیش از خرید ماشین لباسشویی از بانه می بایست به مواردی دقت شود تا خریدی مناسب داشته باشیم.یکی از آن دسته مواردی که می بایست به آن دقت گردد ، انتخاب مدل ماشین لباسشویی می باشد. در این مقاله قصد داریم به بررسی انواع مدل های لباسشویی بپردازیم تا بر اساس نیاز خود اقدام به خرید این وسیله کاربردی نمایید.


امروزه در بازار شاهد تنوع گسترده ای از مدل های ماشین لباسشویی اعم از برند ، نحوه کار ، امکانات و... هستیم.این تنوع سبب سخت شدن انتخاب افراد می شود. بررسی نیاز افراد بر اساس نوع محیط ( ابعاد و اندازه برای نصب لباسشویی) جز اولین اولویت ها در هنگام خرید لباسشویی از بانه است. در حال حاضر از نظر مدل 3 نوع لباسشویی در بازار موجود است که عبارتند از:

✔ ماشین لباسشویی درب از بالا

✔ ماشین لباسشویی درب از جلو

✔ ماشین لباسشویی دوقلو

خرید ماشین لباسشویی


بررسی ماشین لباسشویی درب از بالا

با توجه به نام این مدل از ماشین لباسشویی ها می توان متوجه آن شد که محل بارگیری و درب این دستگاه در بالای آن تعبیه شده است. کلیه پنل و دکمه های این ماشین لباسشویی در قسمت بالای دستگاه قرار گرفته است و برای قرار دادن لباس ها در داخل دستگاه و یا خروج آن ها نیازی به خم شدن افراد نمی باشد.پس خرید ماشین لباسشویی درب از بالا یکی از بهترین گزینه ها برای افراد مسن و کسانی که دچار مشکلات کمر هستند می باشد.البته در بازار خرید ماشین لباسشویی از بانه ، این مدل از دستگاه ها کمتر مورد استقبال قرار می گیرد.


بررسی ماشین لباسشویی درب از جلو

پرطرفدارترین مدل های ماشین لباسشویی از دید مشتریان ، ماشین لباسشویی درب از جلو می باشد.درب و پنل دستگاه در قسمت جلویی ازن ماشین لباسشویی قرار گرفته است و کار با آن ساده و آسان می باشد.از مهم ترین ویژگی های این نوع ماشین لباسشویی ها مصرف به مراتب کمتر انرژی و میزان فضای بیشتر بارگیری البسه می باشد.نکته دیگری که این مدل دستگاه ها را برتر از مدل های درب از بالا می کند ، سرعت خشک کردن بیشتر دستگاه بر اساس نوع چرخش لباس ها در آن ها می باشد.اگر قصد خرید ماشین لباسشویی از بانه را داشته باشید ، امروزه مدل های بسیار زیادی با فناوری های جدید را پیش رو خواهید داشت که به عنوان مثال می توان به فناوری  Add to wash اشاره کرد که با استفاده از این فناوری می توان اقدام به اضافه کردن البسه در هنگام کار کردن دستگاه نمود.ماشین لباسشویی ال جی ، سامسونگ و برخی دیگر از یرند ها امروزه از این فناوری بهره می برند.


با استفاده از موتورهای جدید با فناوری دایرکت درایو دیگر نیازی به وجود تسمه و دردسرهایی همچون لرزش و صدا در این مدل از دستگاه ها نیست و میزان مصرف انرژی(آب و برق) در این مدل موتور ها به حداقل رسیده است.

خرید ماشین لباسشویی از بانه


بررسی ماشین لباسشویی دوقلو

این مدل از ماشین لباسشویی ها خود در مدل های مختلفی از جمله درب از بالا ، درب از جلو و یا یک درب بالا و یک درب جلو تقسیم بندی می شوند و مهم ترین ویژگی و برتری آن ها نسبت به سایر مدل ها ، حجم زیاد و ظرفیت بالای آن ها است.بنابراین برای خانواده های پر جمعیت ، خرید ماشین لباسشویی دوقلو بهترین گزینه می باشد.در برخی از مدل ها سیستم خشک کن به صورت مجزا از سیستم شست و شو کار می کند که می توان پس از شست و شو لباس ها را به طور کامل توسط این سیستن خشک نمود.


البته این نکته را نباید نادیده گرفت که فضای مورد نیاز برای استفاده از این دستگاه نسبت به سایر مدل ها بسیار بیشر بوده و پیش از خرید لباسشویی دو قلو می بایست این فضا را محاسبه نموده ایم مدل ماشین لباسشویی گزینه مناسبی برای خانواده های کم جمعیت نمی باشد.

ماشین لباسشویی


سایر مدل های ماشین لباسشویی

به جز نوع بازشو امروزه شاهد مدل های مختلفی از ماشین لباسشویی از نظر کاربرد و نوع عملکرد هستیم که می توان به ماشین لباسشویی هوشمند ، ماشین لباسشویی بدون تسمه و تسمه دار ، ماشین لباسشویی  نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک و... اشاره کرد که هریک از آن ها دارای کاربرد های خاصی هستند که البته بر اساس نوع فناوری های به کار رفته در آن ها قیمت های متفاوتی دارند.


ماشین لباسشویی های هوشمند دارای سیستم کنترل از راه دور می باشند که می توان با استفاده از وسایلی همچون تلفن همراه و... اقدام به کنترل آن نمود.با توجه به تغییر سبک زندگی امروزی ، این نوع ماشین لباسشویی ها امروزه متقاضیان بیشتری پیدا کرده است.


بهترین مدل ماشین لباسشویی

با توجه به کنار هم قرار دادن موئلفه های مختلف از جمله قیمت ماشین لباسشویی ، نوع کارکرد ، میزان مصرف انرژی ، فناوری های به کار رفته و... می توان گفت خرید ماشین لباسشویی از بانه با برند های مطرحی همچون لباسشویی سامسونگ ، ال جی ، بوش و... که در مدل های جدید آن ها شاهد حذف تسمه و استفاده از موتور دایرکت درایو جهت کاهش مصرف انرژی و لرزش و صدا و همچنین کارایی بهتری هستیم ، بهترین انتخاب برای افراد می باشد.مدل های درب از جلو این سری از ماشین لباسشویی ها گه با قابلیت هایی همچون فناوری Add to wash و برنامه های مختلف شست و شو همراه هستند ، بهترین گزینه برای خرید لباسشویی محسوب می شوند.


اگر قصد خرید ماشین لباسشویی از بانه را داشته باشید می توانید بهترین و جدیدترین مدل ها را با تضمین اصالت کالا و قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی بانه نیاز خریداری نمایید.