call تلفن : 1603613-0990

خرید بهترین مارک یخچال ساید بای ساید و یا یخچال فریزرهای دوقلو این روزها ذهن بسیاری از کسانی که قصد خرید یخچال از بانه را دارند به خود مشغول کرده است. یخچال فریزرهایی پیشرفته و جدید با بهترین امکانات جانبی، تعداد طبقات مناسب، فضای کافی جهت قرار دادن مواد غذایی و نوشیدنی ها، قابلیت های مختلف که هر کدام به نوعی کمک می کنند تا مصرف کنندگان به خصوص خانمها در منزل راحت تر بتوانند به امور آشپزخانه و نگهداری مواد غذایی در آن بپردازند. البته آگاهی از کمیت و کیفیت سیستم ها و امکانات این یخچال ها نیز در سفارش و خرید آنها تاثیر مستقیم دارد. با توجه به حساسیت های مشتریان و خریداران سراسر جهان، امروزه شرکت های تولید کننده یخچال فریزرها تلاش می کنند پیشرفته ترین تکنولوژی های جدید قابل استفاده در یخچال و فریزرها را استفاده کنند. 
مسلما خرید یک یخچال فریزر با سیستم ها و قابلیت های فراوان و ساخته شده توسط بهترین برندهای اروپایی و یا شرق آسیا، این روزها مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته است چه آنهایی که قصد خرید یخچال ساید بای ساید دارند و چه آنهایی که می خواهند خرید یخچال دوقلو با امکانات جدید، کیفیت مناسب و قیمت ارزان را انجام بدهند. 

به همین جهت از آنجایی که برخی از مشتریان ما به امکانات و ویژگی های فنی این یخچال ها نیز حساس هستند و هنگام بررسی قیمت یخچال در بانه و پیش از خرید، به سیستم ها و قابلیت های آنها توجه زیادی می کنند، در این مقاله سعی کردیم تا بهترین سیستم ها و امکانات یخچال فریزرهای موجود در بانه نیاز را به شما معرفی کنیم:

- امکانات و سیستم های یخچال فریزرهای ال جی (LG) :

شرکت ال جی کره جنوبی، یکی از معتبرترین و بهترین برندهای یخچال فریزر در بانه نیاز است. این شرکت که دهه هاست در زمینه تولید و عرضه انواع محصولات خانگی فعالیت دارد، با افتخار توانسته در بازارهای جهان با موفقیت پیش برود و با ساخت یخچال فریزرهای درجه یک و با توان مناسب جهت نگهداری مواد غذایی براحتی توانسته در این عرصه موفق شود. 
آمار بالای فروش یخچال فریزر ال جی در بانه نیاز نشان دهنده اهمیت محصولات این شرکت و همچنین بالا بودن کیفیت یخچال ال جی است. این شرکت یکی از اولین شرکت هایی بود که اقدام به تولید یخچال های ساید بای ساید در کره جنوبی کرد و امروزه با توجه به کیفیت مناسب و بکارگیری سیستم های جدید و پیشرفته در یخچال های این شرکت، یخچال ال جی مترادف یک یخچال درجه یک است. 
داشتن کمپرسور اینورتر خطی در بسیاری از یخچال فریزرهای ساید بای ساید ال جی، که دارای صدای کمتر و در عین حال تولید قدرت بیشتر نسبت به کمپرسورهای معمولی هستند و همچنین اتصال مستقیم اجزا به موتور یخچال، میزان مصرف انرژی بسیار بهینه ای دارند که امتیاز بزرگی برای یک یخچال فریزر به شمار می رود. 
از طرف دیگر سیستم فیلتراسیون پیشرفته یخچال های ال جی، که موجب دفع بسیاری از باکتری ها و همچنین بوی بد برخی از مواد غذایی نگهداری شده در محفظه یخچال می شود. البته مزایای یخچال فریزرهای ال جی موجود در بانه نیاز به اینجا ختم نمی شود، بلکه وجود درب door-in-door این قابلیت را به افراد می دهد که دسترسی به مواد غذایی پرمصرف راحت تر شده و هر بار درب همان قسمت باز می شود. به همین جهت به این دسته، یخچال دور این دور ال جی می گویند. 
البته قیمت یخچال ال جی در بانه نسبت به بسیاری از فروشگاه های دیگر پایین تر و مناسب تر است و وجود امکانات مناسبی مانند سیستم عیب یابی هوشمند در یخچال های ساید بای ساید ال جی و یا یخچال های دوقلو ساخته شده توسط این شرکت، این امکان را می دهد که تنها با استفاده از یک گوشی موبایل که در کنار یخچال قرار می دهید، بطور اتوماتیک این سیستم عیب و مشکلات بوجود آمده را به مرکز خدمات این شرکت ارسال می کند تا برطرف کردن آنها بعدا در سریع ترین زمان ممکن صورت بگیرد.
در پایان اگر به دنبال خرید یک یخچال فریزر کره ای با قیمت مناسب و ارزان هستید، می توانید ضمن جستجوی قیمت یخچال ال جی در بانه، پیش از خرید محصولات این شرکت از جدیدترین امکانات و مشخصات فنی آنها نیز مطلع شده و با خیال راحت اقدام به خرید یخچال از بانه نیاز کنید. 

- امکانات و سیستم های یخچال فریزرهای بوش (Bosch) :

شرکت بوش یکی از بهترین برندهای تولید کننده یخچال فریزر در آلمان و بلکه اروپا است. این شرکت از آنجایی به دلیل کیفیت بسیار بالای ساخت محصولاتش نه تنها در خود آلمان بلکه در سراسر جهان معروف است، لذا محصولات خانگی آن از جمله یخچال بوش فروش بسیار بالایی در بازارهای جهانی دارند. چه شما بخواهید اقدام به خرید یخچال دوقلو بوش از بانه کنید و چه اقدام به خرید یخچال ساید بای ساید بوش از بانه نیاز کنید، در هر صورت شما برنده هستید. چرا که یخچال های تولید شده این شرکت دارای مزایای بسیار زیادی هستند که خرید آنها را برای مشتریان بسیار به صرفه و ارزشمند می کنند. 
با توجه به ابعاد یخچال فریزر دوقلو بوش و یا سایز یخچال ساید بای ساید این شرکت، میزان مصرف انرژی یخچال فریزر های بوش بسیار پایین و به صرفه است بطوری که در بیشتر مدلها این میزان A+++ است که پایین ترین میزان مصرف انرژی در یخچال فریزر هاست. از دیگر مزایای یخچال فریزرهای بوش می توان به وجود سنسورهای بسیار پیشرفته اشاره کرد که درجه حرارت درون یخچال را با توجه به درجه حرارت محیط آشپزخانه و یا فضای اطراف یخچال تنظیم می کنند. همچنین وجود سیستم supercool  و سیستم انجماد سریع هم از مزایای یخچال فریزر بوش است. از طرف دیگر سیستم هایی مانند vitafresh نیز امکان نگهداری و حفظ مواد غذایی در یخچال فریزر بوش تا سه برابر زمان عادی آنها را حفظ می کند که این مسئله هم امتیاز بزرگی برای محصولات این شرکت محسوب می شود. 
در اینجا باز هم تاکید می کنیم که چنانچه قصد خرید یخچال فریزر بوش از بانه نیاز را دارید، می توانید جدیدترین محصولات این برند معروف آلمانی را در وب سایت بانه نیاز جستجو و بنا به دلخواه خود هر یک از مدلهای مورد نظر خود را انتخاب و سفارش دهید. قیمت یخچال فریزر بوش عرضه شده در بانه بسیار به صرفه و مناسب است و مطمئن باشید که از خرید یخچال فریزر های بوش پشیمان نخواهید شد و تا سالها می توانید با اطمینان آنها را براحتی استفاده کنید. 

- امکانات و سیستم های یخچال فریزرهای سامسونگ (Samsung) :

سامسونگ یکی از معتبرترین برندهای جهانی است. شرکتی که باعث افتخار کره جنوبی و قاره آسیاست. محصولات این شرکت سالها و دهه هاست که در حال رقابت با محصولات مشابه تولید شده توسط رقبای ژاپنی، اروپایی و آمریکایی هستند و همین امر نیز نشان دهنده میزان بالای تکنولوژی های بکار رفته در تولیدات این برند بزرگ کره ای است. از این رو خرید یخچال دوقلو سامسونگ و همچنین خرید یخچال ساید بای ساید سامسونگ در سالهای گذشته رونق زیادی داشته و به دلیل معروفیت این شرکت و اعتبار بالای آن در سطح جهان، برند سامسونگ امروزه یکی از بهترین برندهای تولید کننده یخچال فریزر ساید بای ساید و دوقلو می باشد. 
افزایش تقاضا جهت خرید یخچال سامسونگ از بانه هم بر این نکته به خوبی تاکید می کند. چرا که مشتریان ایرانی نیز با کیفیت سایر محصولات این شرکت به خوبی  آشنا هستند و می دانند که قیمت یخچال فریزر سامسونگ در بانه نیاز و همچنین قیمت یخچال ساید بای ساید سامسونگ که ارزان تر و به صرفه تر از فروشگاه های مشابه است، در برابر کیفیت عالی محصولات این شرکت و سیستم های آنها و قابلیت های بسیار مناسبی که جهت حفظ و نگهداری مواد غذایی دارند، بسیار به صرفه است.
از جمله این امکانات و قابلیت های یخچال فریزرهای سامسونگ می توان به استفاده از لامپ های LED بسیار کم مصرفی اشاره کرد که گفته می شود 10 برابر میزان مصرف انرژی کمتری نسبت به لامپ های LED معمولی دارند. وجود سیستم یخساز شفاف (ClearView Icemaker) نیز به خودی خود کمک بزرگی به صاحبان یخچال فریزر های سامسونگ می کند. این سیستم یکی از جالب ترین تکنولوژی ها و امکانات یخچال فریزر های سامسونگ است که به دلیل شفاف بودن یخ تولید شده افراد براحتی می توانند میزان یخ موجود در دستگاه مطلع شوند. 
از طرف دیگر وجود انواع مختلف طبقات و قفسه ها در یخچال فریزرهای تولید شده این شرکت، نیز کمک بزرگی به سرمایش و نگهداری مواد غذایی درون آنها می کند. وجود سیستم هایی مانند TWIN COOLING SYSTEM نیز موجب می شود که هر یک از بخش های یخچال و فریزر به طور جداگانه خنک شوند و همین امر در کاهش مصرف انرژی آنها نیز تاثیر مثبتی دارد. 
همچنین وجود محفظه انتخاب درجه سرما (Cool Select  Zone) نیز یکی از سیستم های مناسب در برخی از یخچال های سامسونگ است که همانند یخچالی درون یخچال شما عمل می کند و موجب می شود که با انتخاب چهار حالت سرمایشی دما (فریزر ملایم، خنک کننده سریع، حالت یخ زده و یا حالت خنک) یکی را تنظیم کنید. 
از طرف دیگر یکی از قابلیت های یخچال سامسونگ محیط زیست دوست بودن آنهاست که بسیاری از افراد را ناخودآگاه تشویق به خرید این یخچال فریزرها می کند. از این رو در پایان اعلام می کنیم که در صورت خرید یخچال فریزر سامسونگ از بانه نیاز صاحب یک یخچال فریزر بسیار قدرتمند و در عین حال استاندارد شده اید. 

- امکانات و سیستم های یخچال فریزرهای آ ا گ AEG :

شرکت آلمانی آاگ یکی از شرکت های آلمانی صاحبنام در زمینه تولید محصولات خانگی و لوازم الکترونیک است. از جمله یخچال فریزر. نام این شرکت آنقدر در سالهای اخیر بین مشتریان ایرانی معروف شده که بسیاری از علاقه مندان به خرید یخچال aeg از بانه، ناخودآگاه سئوالاتی برایشان مطرح می شود از جمله اینکه محصولات شرکت Aeg ساخت کجاست؟ و یا اینکه قیمت یخچال ساید بای ساید Aeg و همینطور قیمت یخچال فریزر دوقلو آ ا گ (AEG) چقدر است و کیفیت محصولات این شرکت چگونه است؟ 
پاسخ سئوال اول را در ابتدای این متن دادیم. کشور آلمان، که دارای شرکت ها و برندهایی با کیفیت و استانداردهای سطح بالای جهانی است، تولید کننده محصولات این برند معروف است. همانطور که می دانید یک کالای آلمانی مترادف با کیفیت بالا است و از این رو بسیاری از مشتریانی که مایل به خرید یخچال فریزرهای درجه یک و با کیفیت هستند، سعی می کنند محصولات شرکت های آلمانی را خریداری کنند. به ویژه در اروپا. 
علاوه بر کیفیت بالا یخچال فریزرهای Aeg دارای قابلیت ها، امکانات و سیستم های جدید و پیشرفته ای هستند که موجب می شوند خرید یخچال aeg برای مشتریان بسیار مناسب باشد. از این رو یخچال فریزرهای تولید شده توسط این شرکت موفق و معروف آلمانی دارای سیستم ها و امکانات مناسبی هستند از جمله تعداد طبقات زیاد که مناسب خانواده هاست، داشتن صفحه مانیتور LED، سیستم ضدبرفک و همچنین امکان تغییر دمای فریزر بسته به نوع مواد غذایی نگهداری شده در آن است. 
از قابلیت های جالب دیگر این یخچال فریزرها، داشتن سیستمی بنام FAST FREEZ در فریزر است که موجب می شود مقدار زیادی از مواد غذایی را در کمترین زمان ممکن به حالت انجماد برساند. 
البته یکی از مزایای دیگر یخچال فریزرهای آاگ Aeg ، توانایی نگهداری مواد غذایی تا 18 ساعت در زمان قطع برق است که این مسئله در نوع خود و در مقایسه با بسیاری از یخچال فریزرهای دیگر عالی و مثال زدنی است. 
از طرف دیگر سیستم کنترل فریزرهای Aeg که بصورت صفحه LCD است در نوع خود بسیار مناسب است و در برخی مدلها نیز با داشتن کشوهایی بنام MaxiBox می توان براحتی اقلام و مواد غذایی که بصورت قطعات بزرگ هستند را در آنها جاسازی کرده و قرار داد. 
البته مزایای یخچال فریزرهای Aeg و میزان مصرف بهینه انرژی و داشتن سیستم های مختلف دیگر و فیلترهای بوگیر، بدنه محکم و ضد زنگ، داشتن کمپرسور خطی، سیستم کنترل رطوبت و ... همه موجب می شوند که خرید یخچال فریزر AEG از بانه نیاز را به شما علاقه مندان به محصولات این شرکت بزرگ آلمانی، توصیه کنیم. 
جهت اطلاع از آخرین قیمت یخچال فریزر دوقلو آاگ (aeg) و یا قیمت یخچال ساید بای ساید aeg می توانید جدیدترین محصولات این شرکت را در بانه نیاز جستجو کنید.

خرید یخچال فریزر در بانه به نفع شماست. با بانه نیاز جهت خرید محصولات خانگی همراه باشید.