call تلفن : 1603613-0990

نسل جدید لوازم خانگی از امکانات جدیدی برخوردار هستند که بسیار هوشمند تر از گذشته می باشند. تلویزیون ها ، یخچال ، ماشین لباسشویی و بسیاری دیگر از لوازم خانگی امروزه به پیشرفته ترین تکنولوژی ها تولید می شوند که ما در این مقاله قصد داریم درباره ماشین لباسشویی هوشمند با شما صحبت نماییم.اگر قصد خرید لباسشویی از بانه را دارید پیشنهاد می کنیم با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا در صورت تمایل اقدام به خرید لباسشویی هوشمند برای منزل خود نمایید.


ماشین لباسشویی هوشمند

بسیاری از لوازم خانگی امروزی قادر به اتصال به اینترنت هستند و این موضوع سبب هوشمند شدن آن ها شده است. این بدین معناست که شما می توانید این دستگاه ها را از راه دور کنترل نموده و با استفاده از این امکان امور روزانه خود را با ساده ترین شکل ممکن انجام دهید.ماشین لباسشویی هوشمند یکی از آن دسته لوازم خانگی است که قابلیت اتصال به اینترنت و کنترل از طریق تلفن همراه را دارا می باشد. این بدین معناست که شما می توانید کلیه فرامین را از راه دور به دستگاه انتقال دهید و دستگاه می تواند به صورت مداوم اقدام به ارسال پیام هایی جهت فرمان های شما ارائه دهد.این موضوع در کنار چندید و چند برنامه شست و شو در ماشین لباسشویی های جدید سبب شده است علاقمندان خاص خود را پیدا کرده و بسیاری از افرادی که قصد خرید ماشین لباسشویی را دارند ، اقدام به خرید لباسشویی هوشمند نمایند.

خرید لباسشویی از بانه


در کنار کنترل از راه دور و اتصال به اینترنت این دستگاه ها قابلیت تشخیص نوع پارچه و شست و شوی مناسب با پارچه را دارا می باشند تا جلوی هرگونه آسیب به لباس ها گرفته شود. حتی در برخی از مدل های جدید ماشین لباسشویی می توانید با ارسال عکس برای دستگاه اقدام به انتخاب برنامه شست و شوی مناسب برای آن نماید. از دیگر قابلیت های این دستگاه ها که امروزه در ماشین لباسشویی سامسونگ و... شاهد آن هستیم سیستم از بین برنده میکروب و باکتری ها است که می توان به طور اتوماتیک دستگاه اقدام به این کار نماید تا لباس ها عاری از هرگونه میکروب شوند و شست و شوی دقیقی انجام گیرد.


نحوه انجام کار ماشین لباسشویی هوشمند

در صورتی که اقدام به خرید لباسشویی از بانه در مدل هوشمند آن نموده اید احتمالا طی روز های اول دچار سردرگمی از نظر قابلیت های این دستگاه ها شده باشید اما طی چند بار استفاده از آن ها می توان متوجه ساده تر شدن کار ها و افزایش کیفیت شست و شو در این لباسشویی ها شد.


این دستگاه ها به طور اتوماتیک قادر به اجازه ورود مواد شوینده به اندازه مورد نیاز هستند و بسته به میزان کثیفی و نوع پارچه اقدام به انجام این کار می نمایند.در کنار این موضوع فرد می تواند از طریق اپلیکیشن موبایلی که برای این دستگاه ها ساخته شده است فرامین و دستورهای مختلفی را به دستگاه از راه دور بدهند. انتخاب برنامه شست و شو و مدت زمان انجام این کار ، انتخاب میزان دوز مناسب مواد شوینده به وسیله این برنامه که خیال شما را تا مدت زمان طولانی از ریختن شوینده به داخل دستگاه راحت می کند و دیگر ویژگی ها که در ادامه به آن ها شاره خواهیم کرد همگی سبب می شود خرید ماشین لباسشویی هوشمند مورد استقبال قرار گیرد.


حتی با استفاده از این دستگاه شما می توانید در صورتی که نیاز به ماده شوینده دیگری برای شست و شوی برخی از لباس های خود دارید ، آن را به طور جداگانه به دستگاه اضافه و لباس های شما تنها با شوینده جدیدی که اضافه کرده اید اقدام به شست و شوی لباس های شما نماید. در صورتی عدم وجود ماده شوینده در دستگاه اخطاری مبنی بر این موضوع بر روی موبایل شما داده خواهد شد که این کار سبب می شود در صورت بروز این اتفاق دستگاه بدون شوینده شروع به کار نکند.


مهم ترین ویژگی های لباسشویی هوشمند

اگر قصد خرید لباسشویی از بانه را دارید پیشنهاد ما این است که بر اساس نیازی که از دستگاه خود دارد و همچنین بودجه مورد نظر خود اقدام به خرید لباسشویی نمایید. ویژگی های بسیاری در ماشین لباسشویی هوشمند قرار دارد که وجود آن ها سبب شده است قیمت این دستگاه ها به مراتب بالاتر از مدل های معمولی باشد اما این ویژگی های همگی به گونه اس است که می تواند وسوسه انگیز بوده همین موضوع سبب استقبال از ماشین لباسشویی هوشمند شده است.

خرید ماشین لباسشویی از بانه


1.کنترل و دسترسی کامل به فرامین مورد نیاز جهت روشن ، خاموش ، تغییر برنامه شست و شو و... دستگاه از راه دور و با استفاده از تلفن همراه

2.تنظیم برنامه شست و شو خاص و متناسب با لباس های شما که با تنظیم آن می توان از بهترین نوع شست و شو البسه برخوردار شد.

3.وجود سنسور تشخیص وزن و عدم شروع به کار دستگاه در صورت افزایش وزن البسه که به سبب این قابلیت دستگاه دچار مشکل نخواهد شد.

4.استفاده از انواع مختلفی از فناوری ها در برند هایی همچون لباسشویی ال جی مانند فناوری حباب ساز که قادر به شست و شوی کامل لباس ها حتی با آب سرد می باشد ،کنترل لرزش و صدا ، سیستم سازگاری با محیط زیست ، مصرف بسیار کم انرژی و...

5.این دستگاه ها با وجود سیستم هوشمندی که در داخل خود دارند توانایی عیب یابی داشته و می توانند در صورت بروز هرگونه اشکال آن را آنالیز و به صورت پیام بر روی دستگاه یا تلفن همراه اعلام نماید.

6.تکان دادن لباس ها در هر چند دقیقه به صورت اتوماتیک جهت وارد شدن هوا به داخل پارچه ها که به سبب آن از بو گرفتن لباس ها جلوگیری به عمل می آید.

7.وجود فرامین ایمنی کار شده در لباسشویی هوشمند که در مواقع خاص همچون عدم وجود آب و یا باز بودن درب دستگاه آن را به صورت پیام به فرد اطلاع می دهد.

8.برخورداری از سیستم دستیار صورتی در برخی از مدل ها و انجام فرامین بدون نیاز به تایپ کردن و تنها با استفاده از صحبت با دستگاه


سخن پایانی

امروزه ماشین لباسشویی هوشمند سبب شده است در کنار آسان تر کردن مراحل شست و شو ، در مصرف آب و برق نیز صرفه جویی به عمل آورد که این موضوعات همگی دلیل مهمی برای خرید لباسشویی هوشمند می باشد. اگرچه قیمت ماشین لباسشویی هوشمند بالاتر از مدل های معمولی می باشد اما وجود قابلیت هایی که در آن نهفته است همگی سبب ایده آل شدن سبک زندگی شما و در نهایت صرفه جویی در هزینه کاربر خواهد شد. اگر قصد خرید ماشین لباسشویی از بانه را دارید می توانید جدیدترین مدل ها از برند های معروف را از فروشگاه اینترنتی بانه نیاز با تضمین اصالت کالا و قیمت مناسب تر خریداری نمایید.