call تلفن : 1603613-0990

شرکت ال جی الکترونیکس (LG Electronics) یکی از معروف ترین و بزرگترین شرکت های کشور کره جنوبی است که در زمینه ساخت و تولید محصولات مختلف و متعدد الکترونیک در سطح جهان، معروف است.


دفتر مرکزی این شرکت در شهر سئول - پایتخت کره جنوبی - می باشد و در حال حاضر بیش از 82000 نفر در 119 شعبه بزرگ این شرکت، در سراسر جهان مشغول به کار هستند. این شرکت در سالها و دهه های گذشته به قدری در زمینه ساخت و تولید لوازم الکترونیک خانگی، به خصوص تلویزیون پیشرفت داشته که امروزه به یکی از غول های این عرصه تبدیل شده. بطوری که در سال 2011، مطابق به آمارها این شرکت به عنوان دومین تولید کننده تلویزیون در سطح جهان شناخته شد.


تاریخچه شرکت ال جی

تاریخچه این شرکت (که بخشی از شرکت بزرگ LG Corporation است) به شرکت "گلدستار" باز می گردد که در اواخر دهه 1950 میلادی تاسیس و در دو دهه اولیه فعالیت افتخارات بسیاری را در زمینه صنایع الکترونیک آن زمان در کره جنوبی، کسب کرد از جمله تولید اولین تلویزیون (از نوع سیاه و سفید) ساخت کره جنوبی در سال 1966 که در آن زمان موفقیت بزرگی برای این شرکت بود. البته خیلی زود این شرکت موفق به ساخت تلویزیون های رنگی نیز شد. 


گلداستار در دهه 1990 با شرکت دیگری ادغام و نام آن به LG Electronics تغییر پیدا کرد. این شرکت در دهه های گذشته در زمینه ساخت و تولید تلویزیون ها پیشرفت بسیاری داشته و امروزه یکی از بزرگترین سازندگان و تولید کنندگان آن در جهان به شمار می رود. بطوری که خرید تلویزیون های LG ، در حال حاضر رونق بسیاری در جهان داشته و بسیاری از مشتریان به دنبال اطلاع از آخرین قیمت تلویزیون های ال جی از طریق وب سایت های اینترنتی و یا نمایندگی های فروش آن می باشند.


تلویزیون های ال جی

در سالهای گذشته انواع تلویزیون ها در بازارهای جهانی عرضه شدند و شرکت ال جی الکترونیکس هم از این قاعده مستثنی نبود و به دنبال تغییر و تحولات و عرضه مدلهای جدیدتر تلویزیون ها، به مرور تلویزیون LCD ال جی و بعدا تلویزیون LED ال جی هم تولید و به بازار عرضه شدند.


از ابتدای تولید تلویزیون های اولیه در دهه های 1920 و 1930 میلادی تا دهه 1990 فرستنده ها و گیرنده های تلویزیون ها از نوع آنالوگ بودند. البته تلوزیون ها عموما سیاه و سفید بودند و طی دهه های 1960 و 1970 میلادی بود که به مرور زمان تلویزیون های رنگی در جهان ساخته و تولید شدند (از جمله تلویزیون رنگی الی جی) از اواخر دهه 1990 و اوایل سالهای 2000 به مرور زمان، کشورهای جهان سیستم های تلویزیونی خود را به دیجیتال تغییر دادند که این امر کمک بزرگی به پیشرفت این وسایل می کرد.

تلویزیون ال جی

شرکت الی جی الکترونیکس هم یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تکنولوژی های ساخت تلویزیون به ویژه در دو دهه گذشته  بوده و عرضه انواع تلویزیون های جدید از جمله تلویزیون های 4k ال جی ، تلویزیون OLED ال جی (که نوع پیشرفته تر و جدیدتر تلویزیون های LED است) نشان دهنده این بوده که این شرکت در دو دهه گذشته عزم خود را برای ساخت و عرضه بهترین تلویزیون ها به مشتریانش، آن هم در سطح جهان جزم کرده. در این میان تلویزیون های OLED ال جی الکترونیکس نسبت به انواع قدیمی تر آنها مانند تلویزیون های LCD و یا تلویزیون های پلاسما (PDP) مزایای بیشتری دارند از جمله داشتن قطر کمتر و نمایش تصاویر بصورت واضح تر و در کل عملکرد بهتر در نمایش تصاویر و پخش صدای تلویزیون. از طرف دیگر قیمت تلویزیون OLED این شرکت در قیاس با مدلهای پیشین نامبرده نیز بسیار به صرفته تر است.


ضمنا نکته مهم هنگام خرید تلویزیون های ال جی، سایز آنها نیز هست. در حال حاضر در بازارهای جهانی این تلویزیون ها در سایزهای مختلفی موجود هستند و به فروش می رسند. از جمله: 32 اینچ، 40 اینچ، 43 اینچ، 49 اینچ، 55 اینچ، 65 اینچ، 77 اینچ، 79 اینچ و ... 


اگر شما هم علاقه مند به خرید تلویزیون ال جی (LG) هستید و می خواهید از جدیدترین قیمت تلویزیون ال جی مطلع شوید، با ما همراه شوید. ما در این سایت به عنوان راهنمای خرید تلویزیون بصورت آنلاین در خدمت شما هستیم و کلیه خدمات فروش تلویزیون های LG را به شما مشتریان گرامی، ارائه می دهیم. با تلویزیون های ال جی، جهان را زیباتر ببینید.