call تلفن : 1603613-0990

مصرف انرژی جارو برقی اهمیت زیادی دارد دارد. به ویژه از دیدگاه بسیاری از مشتریان محترمی که اقدام به خرید جارو برقی از بانه می کنند. برای مصرف کنندگان طبیعتا میزان مصرف انرژی جاروهای برقی و توان این دستگاه ها اهمیت زیادی دارد. با افزایش اهمیت مسئله قیمت انرژی در دنیای امروزی، بسیاری از خریداران جاروبرقی و سایر لوازم خانگی سعی می کنند که تا حد امکان بهترین مارک های جارو برقی های جدید با میزان مصرف انرژی نسبتا پایین را انتخاب و خریداری کنند. 

هر چه مصرف انرژی برق جاروبرقی ها کمتر باشد طبیعتا هزینه نهایی برق نیز کمتر خواهد شد و این مسئله در درازمدت به نفع خانواده ها است. به خصوص خانواده های پر جمعیت که هر چند روز یکبار منزل خود را با استفاده از جارو برقی تمیز می کنند و یا خانه هایی با متراژ بزرگ به ویژه در مناطقی که در آنها گرد و غبار نسبتا زیاد است. 
مقدار مصرف برق جاروبرقی ارتباط مستقیمی با شرایط و عوامل زیر دارد:

درجه بندی مصرف انرژی
شاخص بازده انرژی
حداکثر توان مکش
قدرت پاک کنندگی

موارد نوشته شده در برچسب انرژی جاروبرقی ها درج می شود و با نگاهی ساده به این برچسب ها براحتی می توان شرایط و عملکرد این دستگاه ها را در زمینه میزان برق مورد نیاز آنها و همچنین عملکرد موتور، قدرت پاک کنندگی و بازدهی جاروبرقی را بررسی کرد. 

مصرف انرژی جاروبرقی

برچسب انرژی جارو برقی های ساخته شده توسط برندهای معتبر بین المللی، در آزمایشگاه ها در شرایط خاصی مورد بررسی و آزمایش های دقیقی قرار می گیرند تا میزان درجه بندی ها و همچنین اعداد و ارقام نسبتا صحیحی بدست بیایند. باید این مسئله را نیز در نظر داشته باشید که آزمایشگاه ها و مراکز تحقیقاتی که این شاخص ها را اندازه گیری می کنند، تا حد امکان تلاش می کنند که دقیق ترین ارقام و درجات را جهت اعلام نتایج رسمی بدست بیاورند. به ویژه در کشورهای پیشرفته اروپایی که دارای استانداردهای سطح بالایی در این زمینه هستند. ممکن است در راهنمای خرید جاروبرقی های جدید در مورد این برچسب ها اطلاعات چندانی نوشته نشده باشد اما بهتر است خریداران به نکات مربوطه توجه کافی داشته باشند:

درجه بندی مصرف انرژی:

درجات رنگی هر یک نشان دهنده رتبه بازدهی جاروبرقی هستند. این درجات از A شروع شده و در نهایت به G ختم می شوند. در این میان طبیعتا درجه A بهترین رتبه است و جارو برقی های دارای این درجه دارای بهترین و بهینه ترین میزان بازدهی مصرف برق هستند. برعکس هر چه از رتبه A به رتبه های دیگر می رویم، بازدهی دستگاه کمتر می شود. برای مثال اگر هنگام خرید جاروبرقی مردد باشید و قصد مقایسه دو مدل را داشته باشید که یکی از آنها دارای درجه مصرف برق A و دیگری درجه مصرف B یا C باشند، طبیعتا خرید مورد اول به صرفه تر و بهتر است. 

بازدهی انرژی جاروبرقی:

میزان بازدهی جارو برقی ها با استفاده از درصد اندازه گیری می شود. این میزان یکی از مهمترین نکات در زمینه مصرف برق جاروهای برقی است و توصیه می شود که پیش از خرید جاروبرقی های جدید به این مسئله نیز توجه شود. 
عددی که نشان دهنده درصد بازدهی جاروبرقی است در حقیقت از تقسیم توان خروجی مکش آن بر توان ورودی بدست می آید. 

مصرف برق جارو برقی

توان مکش:

توان مکش جاروبرقی نیز یکی از نکات مهم آن نزد خریداران است. مسلما کسانی که قصد خرید جارو برقی از بانه و یا هر یک از مراکز فروش این لوازم را دارند، تمایل دارند تا میزان مکش آن تا حد قابل قبولی بالا باشد و طبیعتا هر چه توان مکش بیشتر باشد، گرد و غبار و ذرات ریز سریعتر پاکسازی و جمع آوری می شوند. به عبارت بهتر هم انرژی کمتری مصرف می شود و هم اینکه تمیز کردن و نظافت محل کار و یا منزل شما سریعتر انجام می شود. توان مکش بر حسب وات اندازه گیری و نوشته می شود و در حقیقت رقم آن بر اساس میزان فشار خلاء و همچنین جریان های هوا در دستگاه اندازه گیری و اعلام می شود. 

قدرت پاک کنندگی:

منظور در حقیقت همان میزان قدرت جارو برقی در زمینه تمیز کردن و جمع آوری گرد و خاک با کمک جاروبرقی است. همانند درجه بندی، این مقدار نیز بر اساس رتبه های A الی G تعریف می شود و A بیشترین میزان قدرت پاک کنندگی جارو برقی و G کمترین میزان آن می باشد. توجه به این درجه و رتبه پیش از خرید جاروبرقی های جدید می تواند کمک موثری باشد. 

امروزه در کشورهای پیشرفته جهان از جمله کشورهای اروپایی بسیاری از محصولات خانگی تولید شده توسط شرکتهای معتبر جهانی را به دقت بررسی و آزمایش می کنند و برچسب یا لیبل مخصوص هر یک از این محصولات با توجه به نتایج بدست آمده از آزمایش ها و لابراتورها تنظیم و ارائه می گردد. 

فروشگاه آنلاین بانه نیاز در راستای اهداف خود که خدمت هر چه بهتر به هموطنان گرامی از طریق عرضه بهترین محصولات و لوازم خانگی از جمله جارو برقی های جدید و مناسب به آنهاست، بهترین محصولات شرکتها و برندهای معروف جهان را با بهترین قیمت و تضمین کیفیت کالا در اختیار شما قرار می دهد.