call تلفن : 1603613-0990

خرید جارو برقی از بانه یکی از مهمترین بخش های بازار محصولات و لوازم خانگی در کشورمان است. اما برند و مارک جارو برقی مسئله ای است که امروزه بسیاری از خریداران پیش از اقدام به خرید دست به جستجو و بررسی می زنند. در واقع این محصول خانگی که امروزه جزو ضروریات زندگی خانواده ها و حتی مراکزی مانند هتل ها و غیره به شمار می رود، توسط شرکتهای متعددی در جهان ساخته و تولید می شود و به همین جهت با افزایش سطح رقابت ها میان برندهای جارو برقی، هر شرکتی تلاش می کند که تا حد امکان گوی سبقت را از دیگران برباید. 

تلاش شرکتها و مارک های برتر جارو برقی در زمینه ساخت و تولید بهترین جارو برقی های جدید و سپس عرضه آنها در بازارهای جهان تا جایی است که تحقیقات و مطالعات وسیعی در بخش های تحقیقاتی و توسعه این کمپانی ها (R&D) صورت می گیرد. تلاش های این شرکتها به منظور ساخت و عرضه جارو برقی هایی است که قابلیت ها و شرایط مناسبی داشته باشند از جمله:

مصرف انرژی بهینه
ابعاد کم دستگاه
محفظه مناسب جهت جمع آوری آشغال ها و گرد و خاک
قدرت مناسب موتور جارو برقی و میزان مکش مناسب
تولید صدای کم
داشتن استانداردهای جدید
قابلیت جذب انواع ذرات و آلودگی ها و یا آب و مایعات
انواع جارو برقی های جدید قابل استفاده در مراکز مختلف اداری، صنعتی، خانگی و ...

حتی اخیرا جارو برقی های هوشمند نیز به بازارهای جهان عرضه شده اند که فضایی محدود را می توانند براحتی جارو کرده و آلودگی ها و گرد و غبار را تا حدودی پاکسازی کنند. این جارو برقی های جدید و هوشمند البته معایبی نیز دارند که موجب شده بازار خرید و فروش آنها بسیار محدود باشد. (در آینده در این مورد مطالب بیشتری جهت آشنایی شما خواهیم نوشت)
اما در حال حاضر پر طرفدارترین ترین انواع جارو برقی ها در بازارهای جهان همان جاروبرقی های معمولی هستند که تاکنون در خانه ها، هتل ها، مراکز بهداشتی درمانی، صنعتی، فروشگاه ها و مراکز خرید و غیره مورد استفاده قرار می گرفتند. به همین جهت بیشتر برندهای معروف جارو برقی همچنان دست به تولید عمده جاروبرقی هایی با فرم کلاسیک ولی با امکانات و قابلیت های مناسب (از جمله داشتن حالت فرم و بدنه آیرودینامیک مناسب جهت کشیده شدن بر روی زمین در مدلهای خانگی، لوله خرطومی، سیم بلند، محفظه نگهداری گرد و خاک و ذرات ریز با فضای مناسب، نمایشگر دیجیتالی در مدلهای جدید، دکمه های تنظیمات دستگاه و ...) 

برندهای جارو برقی

از طرف دیگر از آنجایی که فروشگاه آنلاین بانه نیاز خود را متعهد می داند که همواره بهترین لوازم خانگی با کیفیت و مورد نیاز هموطنان مان را تهیه و با قیمت مناسب در سراسر ایران در اختیار آنها بگذارد، حال حاضر در زمینه فروش جاروبرقی نیز در خدمت شما هموطنان گرامی است. جارو برقی هایی که محصولات بهترین مارک های تولید کننده از کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی هستند و دارای کیفیت بالایی در زمینه عملکرد و همچنین مصرف بهینه برق می باشند. 

در ادامه با این برندها و تولیدات و دستاوردهای آنها در زمینه جاروبرقی های جدید آشنا می شوید:

- دلمونتی (Delmonti) :

جارو برقی های دلمونتی (Delmonti vacuum cleaner) ساخت شرکت ایتالیایی دلمونتی هستند. این مارک جارو برقی در طول سالهای گذشته توانسته با موفقیت در بازارهای اروپا، خاورمیانه و سایر کشورهای آسیایی و بلکه نقاط دیگر جهان حضور چشمگیری داشته باشد و با افزایش تنوع محصولات و همچنین کیفیت مناسب تولیدات خود موفقیت های زیادی را در زمینه فروش و خدمات به مشتریان خود بدست آورد تا جایی که خرید جارو برقی های دلمونتی در طول سالهای گذشته بطور مرتب افزایش پیدا کرده است. 

شعار این کمپانی و برند جارو برقی ایتالیایی نیز در نوع خود جالب است: Living innovation Italy (زندگی نوآورانه ایتالیایی)
حتی نام این کمپانی نیز جالب توجه است که Delmonti در حقیقت نام قلعه ای است که در دوران قرون وسطی توسط رومی ها در جنوب ایتالیا ساخته شد و تاکنون در منطقه آبولیا (Abolia) و در نزدیکی شهر آندریا (Andria) این دژ زیبای تاریخی حفظ شده است. جالب اینجاست که نام این قلعه که بر روی این کمپانی و برند ایتالیایی گذاشته شده خود بر گرفته از کلمه ایتالیایی " Delmonit " به معنای کوه گرفته شده است. 
این شرکت ایتالیایی انواع محصولات خانگی را تولید می کند از جمله مایکروفر، دستگاه های قهوه ساز خانگی و یا حرفه ای (جهت استفاده در مکان هایی مانند کافی شاپ)، لباسشویی، دستگاه های ساندویچ میکر، دستگاه های بخار پز (برای غذا)، سشوار و غیره. سطح کیفیت محصولات و بازاریابی مناسب این شرکت در طول سالهای گذشته به گونه ای بوده که امروزه در بسیاری از فست فودها، رستوران ها و یا کافی شاپ ها می توانید تولیدات این شرکت را که جهت پخت و پز انواع غذاها و یا قهوه و نوشیدنی های مختلف بکار می روند، را ببینید. اما در طول سالهای گذشته بسیاری از مدلهای جاروبرقی دلمونتی در کشورهای جهان به ویژه کشورمان ایران، محبوب شده اند و به دلیل تنوع مدلها، امکانات و قابلیت های مناسب محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. بطوری که بسیاری از افرادی که قصد خرید جارو برقی از بانه و یا هر یک از مراکز فروش دیگر را دارند، یکی از اولین نامها و مارک های جاروبرقی که ناخودآگاه در ذهن آنها تداعی می شود، برند دلمونتی ایتالیا است. 

اگر شما هم قصد تهیه جاروبرقی جدید و مناسب برای منزل خود را دارید، جارو برقی های دلمونتی می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای شما باشد. این جاروبرقی ها دارای مزایای مهمی هستند از جمله:

داشتن نمایشگر LED (در بیشتر مدلهای جدید)
قدرت مناسب موتور جاروبرقی
لوله تلسکوپی و داشتن انواع برس های مخصوص
تنوع رنگ و طرح بدنه جاروبرقی
مکش بالا و تولید صدای بسیار کم
کیسه زباله با ظرفیت مناسب
داشتن مدلهای دستی و قابل شارژ

جارو برقی شارژی دلمونتی نیز برای مکان های با فضای کوچک بسیار مناسب است و می توان از آنها جهت گردگیری و پاک کردن روی سطوحی مانند میز و صندلی، مبلمان و یا کابینت های آشپزخانه براحتی استفاده کرد.

برندهای جاروبرقی دمونتی

- آ ای گ (AEG) :

شرکت معروف آ ای گ نیز یکی دیگر از مارک های جارو برقی است که با تولید طیف وسیعی از محصولات خانگی در بازارهای کشورمان حضور درخشانی داشته است. بطوری که امروزه نام آ ای گ (AEG) برای بسیاری از مردم ایران به ویژه خانمهای خانه دار نام کاملا آشنایی است. نامی مترادف با کیفیت در لوازم خانگی. به ویژه جاروبرقی. 
به همین دلیل شرکت آ ای گ یکی از مهمترین و بهترین برندهای جارو برقی در جهان به شمار می رود. از مهمترین مزایا و قابلیت هایی جارو برقی آ ای گ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

توان مناسب موتور دستگاه
صفحه نمایش دیجیتال LED و کنترل پنل لمسی
داشتن لوله های فلزی تلسکوپی
فیلترهای قابل شستشو
داتشن کیسه زباله پارچه ای و قابل شستشو
تولید صدای بسیار کم
طول مناسب سیم 

که بسیاری از موار ذکر شده برای مشتریان اهمیت زیادی دارند و جزو معیارهای مهم خرید جارو برقی محسوب می شوند. به ویژه کسانی که به نظافت منزل خود اهمیت زیادی می دهند. 
به همین جهت و با توجه به تنوع مناسب و کیفیت عالی محصولات این شرکت اروپایی، خرید جاروبرقی AEG می تواند یکی از بهترین گزینه های مناسب برای شما باشد. 

برند جارو برقی آ ای گ AEG

- بوش (Bosch) :

 جارو برقی بوش نیز برای بسیاری از افرادی که قصد خرید جارو برقی های جدید از بانه را دارند می تواند یک انتخاب بسیار مناسب باشد. شرکت بوش در حال حاضر جزو بهترین برندهای آلمانی جارو برقی است بطوری که برخی از جوانان هنگام خرید به دنبال جارو برقی بوش آلمان جهت استفاده در خانه و یا محل کار خود هستند. محبوبیت این کمپانی و مارک معروف آلمانی در سطح جهان بسیار گسترده است تا جایی که امروزه تبدیل به نامی کاملا آشنا و شناخته شده در زمینه محصولات خانگی از جمله جاروبرقی شده است. 

اگر به وب سایت خود این شرکت بزرگ آلمانی مراجعه کنید، در بخش معرفی جارو برقی های این شرکت شعارهای جالبی نوشته شده که انصافا تولیدات این شرکت به خوبی توانسته آنها را به جامه عمل تبدیل کند. از جمله: 
Bosch vacuum cleaners: keeping your home perfectly clean.  (جارو برقی های بوش خانه شما را بطور کامل تمیز می کنند) 
این شعار کاملا درست است و اگر از جارو برقی های شرکت بوش آلمان استفاده کنید، می توانید با خیال راحت از آن جهت نظافت و تمیز کردن منزل و یا محیط کار خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. 
جارو برقی های شرکت بوش آلمان مزایای زیادی دارند از جمله:

تنوع بالا در طرح، رنگ و فرم بدنه
قابلیت کشیدن آسان بدنه بر روی زمین هنگام جارو کشیدن
مصرف بسیار کم و کاملا بهینه انرژی برق
تنوع طرح های جارو برقی های معمولی و یا شارژی (نوع دستی)
کیفیت بالای ساخت قطعات
قدرت مکش عالی 
محفظه ذخیره آشغال و گرد و خاک با حجم بالا
لوله خرطومی کاملا مناسب محیط های مختلف خانگی

به این ترتیب جارو برقی بوش نیز می تواند به عنوان یک مارک عالی جارو برقی، به یک انتخاب بسیار عالی برای مصرف کنندگان ایرانی تبدیل شود. برندی که سالهاست نامش نه تنها در آلمان و اروپا بلکه در سراسر جهان بر زبان هاست. 

برندهای جاروبرقی بوش

- الکترولوکس (Electrolux) :

شرکت الکترولوکس یکی از بهترین شرکتهای سوئدی است که در زمینه ساخت و تولید جارو برقی نیز فعالیت دارد. کشور سوئد در طول دهه های گشذته پیشرفت های چشمگیری در صنایع مختلف الکترونیک، مکانیک، کامپیوتر، رباتیک و هوش مصنوعی، هوافضا و سایر رشته های مهندسی و علوم مختلف داشته و طبیعتا شرکتها و کمپانی های بزرگ این کشور نیز که با دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی سوئد و یا کشورهای دیگر، همکاری دارند نیز از این پیشرفت ها و تحقیقات بی نصیب نمی مانند. در نتیجه شاهد رشد شرکتهای بسیار معروف و بزرگی در طول صد سال گذشته در کشور سوئد بوده ایم که برخی از آنها در زمره مارک های درجه یک و معروف جهانی جای می گیرند. 

یکی از این شرکتها برند الکترولوکس سوئد است که چند سالی است محصولات آن به کشور ما نیز وارد می شود. این شرکت نیز همانند بسیاری از شرکتهای دیگر سوئدی و اروپایی جهت محکم کردن جای خود در بازارهای اروپا و جهان، در طول سالهای گذشته تلاش کرده محصولاتی مطابق با استانداردهای روز جهان و همچنین کیفیت عالی تولید کند. 
به همین خاطر، جارو برقی الکترولوکس نه تنها در سوئد بلکه در بسیاری از کشورهای دیگر جهان نیز شناخته شده است و تبدیل به یکی از گزینه های مناسب جهت خرید جارو برقی شده است. جالب اینجاست که امسال (2019 میلادی) مصادف با صدمین سالگرد تاسیس این شرکت سوئدی است. 

این شرکت از دیرباز محصولات متعددی تولید می کرده اما امروزه یکی از افتخارات آن ساخت جارو برقی های درجه یک و با کیفیت است. جاروبرقی هایی که دارای شرایط و ویژگی های بسیار مناسبی از دید مشتریان این شرکت هستند از جمله:

سبک وزن بودن و حمل بسیار آسان
مصرف برق کم
شارژ سریع 
دارای باتری لیتیومی قدرتمند
انعطاف پذیری 180 درجه بدنه اصلی جارو برقی
بهره مندی از تکنولوژی Brush Roll Clean
برس های مناسب
قابلیت جمع آوری انواع گذرات، مو، ذرات مختلف گرد و غبار و ...
استفاده آسان

نکته جالب توجه دیگر این است که این مارک سوئدی جارو برقی همواره تلاش می کند که تا حد امکان در زمینه ساخت و تولید جاروبرقی های جدید و پیشرفته حداکثر خلاقیت را بکار ببرد. بطوری که بر خلاف بسیاری از شرکتهای دیگر اروپایی و یا آسیایی تولید کننده لوازم خانگی، جارو برقی الکترولوکس دارای طراحی کاملا نوآورانه و جدیدی است و حتی بعضی از انواع دستی و قابل شارژ آنها را براحتی می توان به دلیل ساختار آیرودینامیک و دقیق آنها بدون تکیه دادن به گوشه دیوار، در گوشه ای قرار داد. 

مارک های جاروبرقی الکترولوکس

- پرشیا فرانس (Persia France) :

همانطور که از نام این برند پیداست، شرکتی است که در فرانسه و همچنین کشورهایی مانند ترکیه کارخانجات و مراکز تولید متعددی دارد و این شرکت موجب افتخار صنعت و تکنولوژی کشورهای نام برده و همچنین ایران است. گروه پرشیا فرانس دارای محصولات متنوع فراوانی است که از جمله مهمترین تولیدات آنها می توان به جارو برقی پرشیا فرانس اشاره کرد که در مدلهای متنوعی ساخته و به بازارهای ایران و جهان عرضه می شوند. شرکت پرشیا فرانس تمرکزخود را بر روی استفاده و بکارگیری متخصصان و طراحان زبده، استفاده از تکنولوژی های روز جهان، استفاده از مواد اولیه کاملا مناسب و مرغوب و همچنین در نظر گرفتن نیازهای مشتریان خود در بازارهای سراسر خاورمیانه و سایر مناطق جهان قرار داده است. 

به همین جهت پرشیا فرانس (یا پرشیا فرانسه) را نیز می توانیم در زمره بهترین مارک های جاروبرقی به شمار بیاوریم. جارو برقی پرشیا فرانس می تواند با قیمت مناسب و کیفیتی بالا در زمینه نظافت و پاک کردن منزل و یا فضای هتل به آسانی به شما کمک خواهد کرد. 

برند پرشیا فرانس

جهت خرید جارو برقی از بانه با ما همراه باشید. بانه نیاز را فراموش نکنید.