call تلفن : 1603613-0990

یکی از مهم ترین مسائلی که در هنگام خرید تلویزیون از بانه وجود دارد انتخاب برند تلویزیون می باشد. شیائومی یکی از شرکت های نوپای چینی (از سال 2010) است که طی سال های گذشته توانسته است به عنوان یکی از شرکت های مطرح در زمینه تولید لوازم الکترونیکی همچون تلفن همراه ، تلویزیون ، لپ تاپ و... با دیگر برند ها رقابت نماید.


کیفیت بالای محصولات ، استفاده از جدیدترین فناوری ها و قیمت پایین محصولات این برند همگی توانسته است امروزه بخش مهمی از بازار را در دست خود قرار دهد. تلویزیون شیائومی یکی از محصولات این شرکت است که امروزه طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است و توانسته است با سایر برند های مطرح دنیا همچون تلویزیون سامسونگ ، تلویزیون ال جی ، سونی و... رقابت نماید.


بنابراین اگر قصد خرید تلویزیون شیائومی از بانه را دارید پیشنهاد می کنیم با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا اطلاعات کاملی درباره کیفیت تلویزیون های این برند به شما عزیزان ارائه دهیم.


دلیل پایین بودن قیمت تلویزیون شیائومی

دو دلیل اصلی برای پایین بودن قیمت تلویزیون شیائومی وجود دارد که عبارتند از:

استفاده از روش کپی برداری: مهم ترین دلیل پایین بودن قیمت تلویزیون شیائومی استفاده از روش قرارداد بستن یا خرید تکنولوژی های جدید دنیا از دیگر شرکت ها می باشد. بنابراین با استفاده از این روش که نوعی کپی برداری محسوب می شود می توان قیمت ساخت و در نتیجه قیمت برای مصرف کننده را به مراتب کمتر کرد. البته برای خرید تلویزیون شیائومی در مدل های بالا رده ممکن است شاهد قیمت های بالاتری باشیم که در رده سایر برند ها قرار می گیرد.


دستمزد کارگران: با توجه به این که تلویزیون شیائومی در کشور چین تولید می شود و تعداد کارگر در این کشور زیاد است ( استفاده از کارگران با دستمزدهای پایین) تاثیر مستقیم بر روی قیمت نهایی این تلویزیون ها دارد. البته این تلویزیون ها به جز کشور چین در هند نیز تولید می شود که دستمزد کارگران این کشور هم پایین می باشد.


معرفی با کیفیت ترین تلویزیون های شیائومی

در بین مدل های مختلف تلویزیون که برند شیائومی اقدام به تولید آن ها می نماید ، تلویزیون های بالا رده ای موجود است که دارای کیفیت های مختلف از جمله 8K و یا Full HD می باشند. سه تلویزیون با کیفیت در این رده از تلویزیون های شیائومی عبارتند از:


تلویزیون Mi QLED 4K

از جمله معروف ترین تلویزیون های شیائومی Mi QLED 4K می باشد که یکی از بهترین تلویزیون ها از نظر کنتراست تصویر می باشد( استفاده از پنل 10 بیتی VA). همانطور که از نام تلویزیون مشخص است این تلویزیون دارای پنل QLED می باشد که فناوری آن توسط برند سامسونگ اختراع شده است. بنابراین از این نظر شاهد یکی از جدیدترین فناوری ها و بهترین کیفیت تصویر هستیم. روشنایی تصویر در این تلویزیون تا 350 نیت است و از مهم ترین فناوری های بکار رفته در آن می توان به HLG ، HDR 10 PRO  ، Dolby Vision اشاره کرد.


این تلویزیون قابلیت رفرش ریت 60 هرتز را دارا می باشد که شاید مناسب افرادی همچون گیمر ها نباشد. همچنین میزان زاویه دید در این تلویزیون کمی محدود به نظر می رسد که ممکن است برخی افراد با آن دچار مشکل شوند. البته تلویزیون Mi QLED 4K برای کاربرانی که قصد استفاده معمولی از تلویزیون را دارند می تواند گزینه مناسبی باشد. اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را داشته باشید این تلویزیون از نظر امکانات و قیمت می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

خرید تلویزیون شیائومی


تلویزیون شیائومی مدل MI TV LUX82 PRO

همانطور که از نام این مدل از تلویزیون شیائومی پیداست ، این تلویزیون از جمله مدل های بالا رده این برند محسوب می شود. در این تلویزیون از فناوری کوانتوم استفاده شده است و کیفیت تصاویر 8K را ارائه می دهد. همچنین امکانات و فناوری های منحصر به فردی در این تلویزیون گنجانده شده است که افرادی که قصد خرید تلویزیون شیائومی را دارند ، این تلویزیون نظر آن ها را به خود جلب می نماید.


استفاده از فناوری Mini LED ، روشنایی 2000 نیت ، استفاده از فناوری Dolby Vision و Dolby Atoms ، قابلیت نوسازی یا رفرش ریت 120 هرتزی و بسیاری دیگر از تکنولوژی های روز دنیا در بالاترین سطح ممکن همگی توانسته است این تلویزیون را جز برترین تلویزیون های این برند قرار و بازار قرار دهد. کیفیت ساخت این تلویزیون در کنار زیبایی آن همگی توانسته است افرادی که قصد خرید تلویزیون را دارند به خود جلب نماید. بنابراین اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را دارید و به دنبال تلویزیونی با کیفیت و استفاده از جدیدترین امکانات در آن هستید ، این مدل از تلویزیون بهترین گزینه برای آن ها می باشد.

خرید تلویزیون شیائومی از بانه


تلویزیون شیائومی مدل Lux Edition Transparent

طراحی و فناوری دو عضو اصلی و معرف این تلویزیون به حساب می آید. استفاده از طراحی هوشمندانه در کنار فناوری های روز دنیا توانسته است این سری از تلویزیون های شیائومی را محبوب و منحصر به فرد نماید. تلویزیون شیائومی مدل Lux Edition Transparent که از قیمت بالایی برخوردار است اولین تلویزیون پنل شفاف تولید شده در جهان می باشد. شفاف بودن صفحه نمایش بدین معناست که در هنگام خاموش بودن آن می توان پشت پنل را مشاهده کرد و پنل آن همانند شیشه نور را از خود عبور می دهد.


فناوری پنل به کار رفته در این تلویزیون OLED و متعلق به برند ال جی می باشد که یکی از بهترین مدل های تلویزیون در زمینه کنتراست تصاویر محسوب می شود. نرخ تازه سازی تصاویر در این تلویزیون 120 هرتز می باشد و در کنار آن از فناوری VRR استفاده شده است.تجربه صدای فناوری Dolby Atoms در این تلویزیون یکی از بهترین تجربه هایی است که پس از خرید تلویزیون شیائومی مدل Lux Edition Transparent خواهید داشت.

خرید تلویزیون از بانه


با توجه به معرفی تلویزیون های شاره شده در این مقاله از شرکت شیائومی می توان گفت این برند امروزه از جایگاه مهمی در زمینه تولید تلویزیون و در کنار دیگر برند های مطرح همچون تلویزیون ال جی و تلویزیون سامسونگ قرار گرفته است. رقابتی که شاید با اضافه شدن این برند به سایر برند ها نقطه عطف جدیدی در تولید تلویزیون باشد. بنابراین می توان گفت کیفیت ساخت و فناوری های به کار رفته در تلویزیون های شیائومی دسته کمی از سایر برند ها نداشته و با شناخت بیشتر مشتریان از این برند شاهد مطرح شدن بیشتر آن در سال های آینده خواهیم بود. مقاله تشخیص اصل یا تقلبی بودن تلویزیون شیائومی نکاتی را برای افرادی که قصد خرید تلویزیون این برند از بانه را دارند ارائه می دهد که با استفاده از آن می توانید خریدی مطمئن داشته باشید.


اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را دارید می توانید تنوع بی نظیری از جدیدترین برند های تولید تلویزیون در دنیا را در فروشگاه اینترنتی بانه نیاز می توانید مشاهده نمایید که پس از مقایسه فناوری ها و نیاز های خود اقدام به خریدی مطمئن در کنار قیمت مناسب تلویزیون نمایید.