call تلفن : 1603613-0990

نحوه برقراری ارتباط بین تلفن های هوشمند با تلویزیون یکی از مواردی است که بسیاری از کاربران از آن بی اطلاع هستند. یکی از انواع برند های محبوب تلفن همراه که کاربران بسیاری از آن استفاده می نمایند آیفون می باشد. اما به منظور اتصال این تلفن همراه به تلویزیون سامسونگ راهکارهایی وجود دارد که به وسیله آن می توان به راحتی این دو دستگاه را به یکدیگر متصل نمود. بنابراین چنانچه از این دو دستگاه استفاده می نمایید و یا قصد خرید تلویزیون سامسونگ از بانه را دارید ، جهت برقراری ارتباط بین این دو دیوایس پیشنهاد می کنیم با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.


سیستم عامل IOS که متعلق به گوشی های آیفون می باشد دارای برنامه ای به نام Airplay می باشد که از طریق آن می توان تلویزیون سامسونگ و یا دیگر برند ها را به آیفون متصل نمود. انجام این کار به منظور تماشای کلیه محتوای داخل موبایل در صفحه نمایش تلویزیون انجام می گیرد که با این کار می توان عکس ، فیلم ، و سایر محتوای صوتی تصویری داخل آیفون را در صفحه نمایش بزرگتر و در تلویزیون پخش و تماشا نمود.


برنامه Airplay به کاربر این امکان را می دهد که با استفاده از ارتباط وای فای و بدون سیم و اتصال فیزیکی آیفون را به تلویزیون سامسونگ متصل کرد. این قابلیت از سری 2018 موبایل های آیفون به سیستم عامل آی او اس اضافه شد که از قابلیت های پر استفاده محسوب می شود. البته کارایی این قابلیت تنها به اتصال موبایل به تلویزیون محدود نشده و با استفاده از آن می توان بسیاری دیگر از فعالیت ها را انجام داد.


قابلیت Airplay چیست و چگونه کار می کند؟

با استفاده از این قابلیت امکان پخش کلیه فابل های صوتی و تصویری از گوشی بر روی دیگر دیوایس ها همچون تلویزیون میسر می شود و تنها نیاز جهت انجام این کار ارتباط اینترنت و قابلیت اتصال تلویزیون هوشمند به اینترنت می باشد. به لطف ساخت جدیدترین تلویزیون های سامسونگ که دارای ویژگی های هوشمند همچون اتصال به اینترنت می باشند می توان از Airplay تلفن های آیفون به عنوان اتصال آن به تلویزیون سامسونگ استفاده نمود.


علاوه بر تلویزیون سامسونگ شما می توانید سایر تلویزیون های هوشمند همچون تلویزیون سونی ، تلویزیون ال جی و... را به آیفون خود متصل نمایید.از دیگر کارایی این برنامه می توان به دسترسی اتصال سایر دیوایس ها همچون اسپیکر های هوشمند ، ماشین لباسشویی ، یخچال و یا حتی تنظیم روشنایی محیط خانه اشاره کرد.


کیفیت برقراری ارتباط با استفاده از این روش به مراتب با کیفیت تر از اتصال بلوتوثی می باشد که این موضوع دلیل برتری Airplay 2 می باشد. علاوه بر این بلوتوث قادر به اشتراک گذاری فیلم های ویدئویی نیست و جهت اتصال به تلویزیون می بایست با فاصله نزدیک از تلویزیون قرار گیرد.

اتصال تلویزیون سامسنوگ به آیفون


همچنین شما می توانید با استفاده از Airplay 2 محدودیت هایی جهت پخش محتوای مورد نظر خود بر روی تلویزیون سامسونگ ایجاد نمایید. این بدین معنی است که به طور مثال در صورت دریافت پیغام بر روی تلفن همراه و یا دیگر موارد خصوصی از پخش آن بر روی تلویزیون جلوگیری به عمل آید و تنها محتوای مورد نظر خود همچون عکس ، فیلم و... بر روی تلویزیون پخش گردد.بنابراین در صورت داشتن تلفن آیفون و سیستم عامل IOS و نیاز به اتصال آن به تلویزیون می توانید به راحتی اقدام به خرید تلویزیون از بانه نمایید. البته تلویزیون مورد نظر شما می بایست قابلیت هوشمند و اتصال به اینترنت را دارا باشد.


کدام تلویزیون های سامسونگ قابلیت اتصال به آیفون را دارا می باشد؟

جهت خرید تلویزیون سامسونگ از بانه باید به این موضوع دقت شود که مدل های هوشمند این تلویزیون ها از سال 2018 به بعد قابلیت اتصال به تلفن همراه آیفون را دارا هستند. بنابراین اگر قصد خرید تلویزیون سامسونگ و نیاز به اتصال آن به آیفون را دارید می بایست تلویزیون های هوشمند سال 2018 به بعد این برند را انتخاب نمایید. البته تلویزیون های سری 2018 یا 2019 سامسونگ ممکن است جهت اتصال به آیفون نیازمند بروز رسانی سیستم عامل خود داشته باشند که می توان پس از اتصال به اینترنت آخرین آپدیت سیستم عامل تلویزیون را انجام داد.


نحوه اتصال تلویزیون سامسونگ به تلفن های آیفون

پس از متصل کردن تلویزیون و آیفون خود به یک شبکه وای فای و انتخاب فایل صوتی و تصویری خود در آیفون می توانید بر روی علامت Airplay که به شکل یک تلویزیون کوچک در داخل یک مثلث است بزنید و پس از آن دیوایس هایی که می توانید به تلفن متصل نمایید به نمایش در می آید. در صورت اتصال تلویزیون سامسونگ خود به اینترنت مشترک با تلفن همراه ، شاهد نمایش نام تلویزیون سامسونگ بر روی گوشی خواهید بود که با انتخاب آن اتصال شما برقرار می شود. پس از انتخاب ممکن است کدی برای شما به نمایش در آید که با وارد کردن آن تلویزیون سامسونگ آماده اتصال به تلفن همراه می شود. از این مرحله به بعد می توانید دسترسی مختلفی از آیفون به منظور انجام برخی تغییرات همچون تنظیم صدای تلویزیون ، قطع و یا پخش فایل و... داشته باشید. جهت پخش تصاویر داخل آیفون بر روی تلویزیون سامسونگ با وارد شدن به گالری تصاویر خود در گوشی و انتخاب فایل مورد نظر خود بر روی علامت به اشتراک گذاشتن تاچ و علامت Airplay را انتخاب کرده کرده و سپس تلویزیون خود را انتخاب نمایید.


با توجه به نکات ارائه شده می توان گفت انجام فرآیند اتصال آیفون به تلویزیون هوشمند سامسونگ به راحتی هرچه تمام تر قابل انجام می باشد. بنابراین چنانچه از این مدل برند تلفن همراه استفاده می نمایید و قصد خرید تلویزیون سامسونگ از بانه را دارید می توانید به راحتی این دو دیوایس را به یکدیگر متصل نمایید.


خرید تلویزیون سامسونگ از فروشگاه بانه نیاز دارای مزیت های بسیار از جمله قیمت مناسب و همچنین تضمین اصالت کالا می باشد. بنابراین به منظور خرید تلویزیون مورد نظر خود می توانید جدیدترین مدل ها با برند های گوناگون را در فروشگاه اینترنتی بانه نیاز مشاهده و پس از مقایسه اقدام به خریدی امن و مطمئن نمایید.