call تلفن : 1603613-0990

امروزه بسیاری از خانواده ها به فکر خرید جاروبرقی جدید هستند. تهیه و انتخاب یک جاروبرقی مناسب می تواند کمک موثری به نظافت و پاکیزگی یک خانه کند. تصور کنید که در خانه ای جاروبرقی وجود نداشته باشد، در آن صورت زحمت پاکیزه نگهداشتن محیط آن خانه دوچندان می شود و علاوه بر زمانبر بودن نظافت منزل بصورت دستی، ممکن است به خوبی یک جاروبرقی نتوان کل فضای خانه را تمیز کرد. 

از این رو به خوبی فهمیده می شود که تا چه حد وجود یک جاروبرقی مناسب و جدید در دنیای امروز اهمیت دارد. به همین جهت امروزه با کمی جستجو در فروشگاه های آنلاین براحتی می توانید بهترین برندهای جاروبرقی را پیدا کنید و از محصولات آنها خریداری کنید. در حقیقت شرکت های تولید کننده این محصول خانگی، تلاش دارند تا با ساخت بهترین جاروبرقی های جدید بازار را قبضه کنند و نام خود را تبدیل به نامی معتبر و آشنا در بازارهای جهانی کنند.

یکی از این برندها که از مدتها پیش در کشور ما به خوبی شناخته شده و محصولاتش بطور مرتب در بازارهای کشورمان خرید و فروش می شوند، شرکت بوش (Bosch) است که یکی از برترین شرکتها و برندهای محصولات خانگی در آلمان و اروپا است. کیفیت تولیدات این شرکت به ویژه جاروبرقی های بوش به حدی بالاست که امروزه بسیاری از خانواده ها و جوانانی که به دنبال خرید و انتخاب بهترین جاروبرقی می افتند، یکی از نخستین گزینه هایی که به ذهن آنها می رسد، خرید جاروبرقی های بوش است. که این امر نشان دهنده کیفیت بالای محصولات این شرکت و همچنین محبوبیت آنها در بازارهای بین المللی است. 

حتما شنیده اید که از قدیم گفته اند: "تا تقاضا نباشد، عرضه نیست" این ضرب المثل به خوبی در مورد بازار جاروبرقی و سایر لوازم خانگی امروزه صدق می کند. چراکه تقاضا در بازارهای ایران و جهان جهت خرید این محصولات کم نیست و بسیاری از خانواده ها جهت خرید جاروبرقی از بانه به وب سایت های معتبر مراجعه و جهت خرید جاروبرقی مورد نظر خود اقدام می کنند. در این راستا البته نکات مهمی نیز مد نظر خریداران قرار می گیرد از جمله: قیمت جاروبرقی، امکانات جاروبرقی، سایز و ابعاد، امکانات و سیستم های جاروبرقی، مصرف انرژی جاروبرقی، طول لوله مکش و موارد دیگر. 

خوشبختانه شرکت بوش آلمان نیز با در نظر گرفتن موارد مورد نظر مشتریان خود توانسته محصولات باکیفیت و درجه یک تولید کند. به همین جهت اگر شما هم از طرفداران این برند معروف آلمانی هستید و یا قصد خرید جاروبرقی جدید از بانه را دارید، توصیه می کنیم که در ادامه مقاله با ما همراه باشید و نکاتی که در این بخش اشاره می کنیم را به دقت مطالعه کنید: 


آخرین مدل جاروبرقی بوش


ویژگی ها و امکانات آخرین مدل های جاروبرقی بوش:

قدرت مکش:

یکی از نکات مهم یک جاروبرقی قدرت مکش یا توانایی موتور آن است. در جاروبرقی های جدید بوش خوشبختانه قدرت مکش نسبتا بالایی در نظر گرفته شده تا براحتی با جمع آوری انواع گرد و غبار بتواند کار پاکسازی فضای منزل را انجام دهد. معمولا قدرت مکش جاروبرقی ها بر اساس واحد وات (watt) سنجیده می شود و در زمان نگارش این مقاله، بسیاری از جاروبرقی های جدید شرکت بوش دارای توان موتور بین 1400 وات الی 2400 وات دارند. یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت جاروبرقی های بوش نیز همین نکته یعنی توان مکش است. 


حجم کیسه زباله:

یکی از موارد مهم دیگر حجم کیسه زباله است. هر چه حجم کیسه زباله بیشتر باشد طبیعتا مقدار بیشتری ذرات ریز از جمله گرد و خاک و یا آشغال های بسیار کوچک را می توان در آن ذخیره کرد. این مسئله به خصوص برای افرادی که مشغله زیادی دارند می تواند حائز اهمیت باشد. 

در حال حاضر حجم کیسه زباله جاروبرقی ها بر اساس لیتر سنجیده و اعلام می شود و بسیاری از جاروبرقی های جدید بوش دارای کیسه زباله هایی به حجم 4 لیتر هستند. جالب اینجاست که در بسیاری از جاروبرقی های جدید بوش، کیسه های زباله قابل تعویض هستند. 


طول سیم:

هرچه سیم جاروبرقی درازتر باشد برای مصرف کننده بهتر است چرا که محیط بیشتری را می تواند جارو کشیده و تمیز کند و لازم نیست هر چند دقیقه یکبار به دنبال پریز برق جدیدی بگردید. با درک این موضوع جاروبرقی های جدید بوش بطور میانگین دارای 9 الی 10 متر سیم هستند. 


آخرین مدل جاروبرقی های بوش


سیستم ها و قابلیت ها:

نکته مهمی دیگری که مورد توجه خریداران جاروبرقی های بوش قرار می گیرد این است که این جاروهای برقی دارای سیستم ها، امکانات و قابلیت های بسیار مناسب و مفیدی هستند که به مصرف کنندگان کمک شایانی در جهت استفاده هر چه بهتر از آنها را می کنند. از جمله: سیستم فیلتراسیون بهداشتی، داشتن تیغه های آیرودینامیک، موتور hispin، داشتن 3 چرخ دنده و انواع برس ها، سیستم Quattro power (تمیز کنندگی مناسب با مصرف انرژی پایین)، نازل داخلی جهت جذب گرد و غبار، سیستم Silence sound (تولید صدای بسیار کم دستگاه)، نشانگرهای تغییر کیسه های گرد و غبار، فیلتر pure air و ...


مصرف انرژی:

مصرف برق جاروبرقی های جدید بوش نیز بسیار کم و بهینه است. خوشبختانه بیشتر محصولات این شرکت دارای رده درجه مصرف انرژی A هستند. به همین دلیل اگر در گرمای تابستان نگران مصرف برق خود هستید، باز هم استفاده و خرید جاروبرقی های بوش کمک بزرگی به صرفه جویی در مصرف برق منزل و یا محل کار شما خواهد کرد. 


جهت خرید جاروبرقی های بوش با ما همراه باشید. فروشگاه آنلاین بانه نیاز با جدیدترین، ارزان ترین و بهترین محصولات خانگی  در خدمت شماست.