call تلفن : 1603613-0990

تلویزیون ال جی QNED81 از سری محصولات برند ال جی است که دارای 3 مدل QNED813، QNED816 و QNED819 است. این تلویزیون دارای ویژگی های جذابی است، اما نقطه ضعف آن در کنتراست آن نسبت به دیگر رقبا قرار دارد. با این حال، باز تولید رنگ ها بسیار واقعی و جذاب است که آن را از سایر تلویزیون ها متمایز می کند. اگر به دنبال خرید تلویزیون ال جی QNED81 هستید گفتنی است که بدنه این تلویزیون از جنس فولاد ضد زنگ ساخته شده که در این رده قیمت بسیار نادر است.


معرفی تلویزیون ال جی سری QNED81

برای خرید تلویزیون از بانه گزینه های مختلف از برند های گوناگون پیش پای افراد خواهد بود. خرید تلویزیون ال جی از بانه یکی از بهترین و مطمئن ترین گزینه ها می باشد. تلوزیون ال جی سری QNED81 از جمله انتخاب های ایده آل خرید تلویزیون محسوب می شود.
نکته مهمی که می بایست به آن دقت کرد این است که از نظر صدا، صدای تلویزیون QNED81 بسیار واضح است، اما برای تجربه صدای سینمایی، به سینمای خانگی همانند بسیاری از تلویزیون ها نیاز دارید زیرا این تلویزیون Dolby Atmos و DTS:X را پشتیبانی نمی کند.


سیستم عامل webOS با کنترل از راه دور جادویی به شما امکان می دهد به سرعت و آسانی در رابط کاربری حرکت کنید. انتخاب برنامه ها آسان است و دستیار های صوتی متعددی وجود دارد. اما برای بازی ، انتخاب تلویزیون های دیگر گزینه مناسب تری خواهد بود. این تلویزیون به نسبت قیمت اندک گران آن برای گیمر ها گزینه ای ایده آل نخواهد بود.


با خرید تلویزیون ال جی از بانه (سری QNED81) از حد متوسط رنگ ها فراتر رفته و باز تولید رنگ های زنده و واقعی را به شما ارائه می دهد. تمیزی تصاویر میانی و امکانات متعدد بازی، تجربه ی شما را به یک سطح جدید خواهد بود. ورودی بدون تاخیر و ناوبری سریع در سیستم عامل، از جمله ویژگی های برجسته این محصول است.


با این حال، کنتراست آن نسبت به دیگر رقبا عملکرد کمی ضعیف دارد و سطوح سیاه نسبتاً به خاکستری مایل هستند. اما صدای صاف و واضح این محصول، تجربه شنیداری شما را لذت بخش می نماید. هرچند صدای سه بعدی موجود نیست، اما این محصول همچنان با ویژگی های خاص خود، یک گزینه جذاب برای شما محسوب می شود.

خرید تلویزیون ال جی QNED81 از بانه


ویژگی های تلویزیون الجی سری QNED81

✔ توانایی بیشتر در پردازش و بهبود کیفیت تصاویر به صورت حرفه ای نسبت به تلویزیون های هم رده

✔ باز تولید رنگ خوب: قابلیت باز تولید رنگ ها با کیفیت بالا که تصاویر را زنده و واقعی نشان می دهد.

✔ پردازش ایده آل تصاویر میانی: توانایی بهبود و پاکسازی تصاویر میانی با دقت و کیفیت بالا.

✔ ویژگی های متعدد بازی: امکانات و ویژگی های گسترده ای که تجربه بازی را به سطح بالاتری می رسانند.

✔ سرعت و کارایی بالا در پاسخگویی به ورودی ها بدون تاخیر محسوس.

✔ ناوبری سریع در سراسر سیستم عامل: امکان دسترسی سریع و آسان به تمام قسمت های سیستم عامل و اجزای آن.


نکات ضعف تلویزیون الجی سری QNED81

• کنتراست ضعیف: نسبت کم بین روشنایی های مختلف که ممکن است باعث کمبود کنتراست در تصاویر شود.

• فقدان رنگ مشکی عمیق: کیفیت نه چندان بالای تصاویر تیره و سیاه که ممکن است باعث از دست دادن جزئیات شود. اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را برای محیط های کم نور داشته باشید، این تلویزیون گزینه مناسبی نخواهد بود.

• صدای صاف: عدم پردازش بهینه صدا که ممکن است باعث از دست رفتن ابعاد و عمق صدا شود.

• عدم وجود صدای سه بعدی: عدم پشتیبانی از صدای سه بعدی که ممکن است از لذت تجربه صوتی آن کم کند.

• پایه لرزان: عدم پایداری و استحکام پایه (بهتر است بر روی دیوار نصب شود)


کیفیت بالای ساخت تلویزیون

LG QNED81 یک تلویزیون با کیفیت بالاتر از حد انتظار است، اینکه در رده قیمتی متوسط بالا قرار دارد اما کیفیت ساخت بی نظیری دارد. این محصول، به جز قاب پلاستیکی، دارای بدنه ای از فولاد ضد زنگ است که در این رده قیمتی بسیار نادر است.
در مقایسه ای جالب، حتی مدل های برتری مانند A95K سونی، فقط از پلاستیک در ساخت بدنه استفاده می کنند. از نظر طراحی، قاب و پنل فولادی ضد زنگ، حاشیه باریک صفحه نمایش و فضای کافی برای نصب نوار صوتی، این تلویزیون را از دیگر محصولات متمایز می کند. با این حال، پایه پلاستیکی 65 اینچی این تلویزیون، به دلیل برآمدگی کمی که دارد، ممکن است در استحکام کلی محصول بکاهد.


با وجود این، با ارتفاع زیاد واحد پایه، فضای کافی برای نصب یک نوار صوتی سازگار فراهم است. در صورت تمایل، می توانید سیستم صوتی و سینمای خانگی بزرگتر را به راحتی جلوی تلویزیون قرار دهید. ال جی کیوند 81 با کیفیت ساخت بالای خود، تاثیر خوبی را بر روی تجربه تماشای مخاطب خواهد داشت.


اگر به نصب دیواری تلویزیون فکر می کنید، می توانید از براکت VESA 300×300 استفاده کنید. اگر نیاز به راهنمایی بیشتر جهت نصب تلویزیون بر روی دیوار دارید، می توانید به راهنمای ما در مورد نحوه نصب پایه دیواری مراجعه کنید. در صورت نیاز، می توانید پایه ی نصب را با یک جایگزین پایدارتر تعویض کنید.

LG QNED81: ترکیب بی نظیر دو فناوری پنل

با خرید تلویزیون ال جی از بانه (سری QNED81) از ترکیب دو فناوری برجسته، یعنی فناوری NanoCell معروف ال جی و نقاط کوانتومی، می توان بهره برد. این ترکیب به عنوان تقویت کننده های رنگ اضافی عمل می کنند و با جذب امواج نور اضافی، به تنوع رنگی بالا و تفاوت های ظریف تر در تصاویر دست پیدا می کنند. این ذرات نور اضافی را جذب کرده و باز تولید رنگ های زنده و واقعی را فراهم می سازد.


تلویزیون میان رده سری QNED از ال جی، قطعا توانایی اجرای این ترکیب فناوری ها را داراست. بنابراین، رنگ ها به طور تمیز و قدرتمند بر روی صفحه نمایش باز تولید می شوند که این امر یک نقطه مثبت واقعی در کیفیت نمایش این تلویزیون است.

خرید تلویزیون ال جی از بانه


نقد و بررسی تخصصی رنگ ها در تلویزیون ال جی QNED81

در جنبه نمایش رنگ ها، به دلیل میان رده بودن این مدل متاسفانه سطح مطلوبی را شاهد نیستیم. با توجه به نور پس زمینه مبتنی بر Edge Lit، انتظار داشتیم که این محصول بتواند بهتر عمل کند. اما این اتفاق با توجه به آن چیزی که انتظار داشتیم نیفتاده است. به عبارت دیگر، در صحنه هایی که سیاهی عمیق باید مشخص و قابل مشاهده باشد، آن ها در بهترین حالت به رنگ خاکستری تیره تبدیل می شوند و کنترل کافی برای نمایش جزئیات در این منطقه فراهم نمی کند.


در زمینه کنتراست، از نظر کیفیت، ضعیف عمل می کند. استفاده از نور پس زمینه مینی ال ای دی به طور قطعی کیفیت تصویر را به شکل چشمگیری ارتقا می دهد، اما LED های کوچکتر تنها از سری QNED86 به بعد وارد ساختار دستگاه می شوند. این موضوع باعث می شود که از دقت و روشنایی لازم در تصویر نسبت به دیگر رقبا ضعیف تر باشد و باعث ایجاد کاستی واضح در نمایش محتوای HDR شود.


با خرید تلویزیون ال جی از بانه در سری QNED81 حداکثر روشنایی بیش از 600 نیت در تئوری معقول به نظر می رسد، اما در ترکیب با کنتراست ضعیف، معجزه ای اتفاق نمی افتد. به همین دلیل، تمایز واقعی بین جزئیات تاریک و روشن، به درستی برقرار نمی شود و در صحنه های تاریک، یک حجاب یکنواخت خاکستری بر روی تصویر ظاهر می شود. به طور کلی، دقت زاویه دید پنل IPS در حد قابل قبولی قرار دارد، اما بهترین عملکرد را ارائه نمی دهد.


تکنولوژی صدای ال جی؛ عملکردی عالی بیش از انتظارات

در حالی که انتظار می رود تلویزیون های برتر صدایی قوی و پر کیفیت داشته باشند، این محصول از این قاعده معمولی خارج است. با عدم وجود سینمای خانگی، که برخی از تلویزیون ها این امکان را دارند و این امر می توانست یک نقطه برجسته در این رده قیمتی باشد، باید به صدایی صاف و شفاف که از بدنه تابیده می شود، عادت کنید. صدای متوسط و تمیز، اما صدای باس به سختی قابل مشاهده است. این تلویزیون دارای اسپیکر هایی با توان 40 وات می باشد.


این یک مسئله رایج در تلویزیون های تخت است و یک نقطه ضعف برای علاقمندان به فیلم و سریال محسوب می شود. تنها از آنجا که گفته می شود که ووفر به طور خودکار نیست، به این معنی نیست که واقعا ووفر وجود دارد. ترکیب AI Sound Pro به نسخه مجازی 5.1.2 از طریق پردازنده Alpha7 Gen5 AI کمک زیادی نمی کند. همچنین، عدم سازگاری با Dolby Atmos نیز یک نکته منفی این سری از تلویزیون های ال جی است. اگرچه این تلویزیون قابلیت ارائه صدای سه بعدی واقعی را ندارد، اما می توانید از نوار صوتی یا یک سیستم سینمای خانگی کامل استفاده کنید و آن را از طریق خروجی دیجیتال اپتیکال یا HDMI eARC به تلویزیون QNED متصل کنید.


سیستم های ارتباطی و اتصالی به تلویزیون

تلویزیون کیوند 81 تقریباً در همان سطح با گوشی های هوشمند بزرگ قرار دارد. سیستم عامل جدید webOS 22 جذابیت خود روی صفحه نمایش دستگاه نشان می دهد. با استفاده از این ویژگی، می توانید با سرعت بالا در منوی بصری با استفاده از کنترل از راه دور حرکت کنید. اما این نسخه باریک از کنترل از راه دور با وجود امکانات جذاب، از نظر عملکرد NFC برخوردار نیست و به بیان دیگر هم سطح مدل های بالاتر نیست.


با فرمان های صوتی از طریقThinQ ، الکسا یا دستیار صوتی گوگل، تلویزیون قابل کنترل است. کنترل صوتی بدون نیاز به دست، تنها در مدل های گران تر این برند از سال 2021 در دسترس است و با معرفی تلویزیون ال جی مدلQNED96 آغاز شده است.


ضبط از طریق USB بدون مشکل انجام می شود. اتصال تلفن های اپل از طریق Airplay وگوگل با Homekit نیز به خوبی پشتیبانی می شود. همچنین طیف گسترده ای از برنامه ها در دسترس است. ال جی همچنین دارای Wi-Fi 802.11ac و بلوتوث 5.0 است، که امکانات ارتباطی بی نظیری را به کاربران ارائه می دهد.


بررسی تخصصی کیفیت تصویر تلویزیون ال جی QNED81

✔ نوع پنل: VA

✔ عمق رنگ: 10 بیت

✔ تصاویر بی نظیر به لطف فناوری FRC

✔ وضوح بالای تصاویر با کیفیت 4K

✔ نسبت کنتراست: 1100:1

✔ پوشش فضای رنگی: 57 درصد

✔ روشنایی متوسط: 340 نیت

✔ حداکثر روشنایی: 530 نیت

✔ نور پس زمینه: LED

✔ قابلیت کم نور شدن موضعی Edge Lit Local Dimming 

✔ عدم مناطق کم نور در تصاویر

خرید تلویزیون ال جی


میزان تاخیر ورودی تلویزیون ال جی سری QNED81

اگر به دنبال خرید تلویزیون از بانه با کمترین میزان تاخیر ورودی باشید، این تلویزیون یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما خواهد بود. با خرید تلویزیون ال جی از بانه در مدل میان رده QNED81 سرعت و عملکرد بی نظیری را تجربه خواهد نمود.

• زمان پاسخ: کمتر از 5 میلی ثانیه

• تاخیر ورودی: کمتر از 14 میلی ثانیه

• دارای فرکانس: 120 هرتز


فناوری HDR در تلویزیون QNED81

تکنولوژی HDR به زیبایی رنگ ها جلوه می دهد و تصاویر را به زیبایی واقعیت نزدیک می کند. این تلویزیون مجهز به فناوری HDR10 نیز می باشد که با ایجاد تفاوت های رنگی و روشنایی زیاد، تصاویر را به یک سطح جدید از زیبایی می رساند. همچنین فناوری HLG با ایجاد تعادل رنگ و روشنایی مناسب، تجربه بی نظیری از تماشای تصاویر را فراهم می کند.


استاندارد HDR10+ با افزایش دقت و کیفیت تصاویر، به تجربه واقعی و شگفت انگیز تبدیل می شود.


فناوری دالبی ویژن: تکنولوژی دالبی ویژن به عنوان یکی از برترین استانداردهای رنگی، تصاویر را به زیبایی و کیفیت بالایی رسانده و تجربه تماشایی شگفت انگیزی را ایجاد می کند.


قابلیت های هوشمند تلویزیون ال جی سری QNED81

• سیستم عامل: webOS 22 پلتفرم هوشمندی که به شما امکان دسترسی به تمام امکانات و خدمات را فراهم می کند.

• بلوتوث: اتصال بی سیمی که به شما این امکان را می دهد تا به دیگر دستگاه ها متصل شوید و تجربه بی نظیری داشته باشید.

• اتصال از طریق WLAN: اتصال بی سیم به اینترنت که به شما امکان مرور و دسترسی آسان به اطلاعات را می دهد.

• قابلیت ضبط PVR: قابلیت ضبط برنامه های تلویزیونی از طریق درگاه USB که به شما این امکان را می دهد تا هر زمان و هر محتوایی را ضبط کنید.

• تغییر زمان: امکان تنظیم و تغییر زمان پخش برنامه های تلویزیونی که به شما این امکان را می دهد تا برنامه های مورد علاقه خود را هر زمانی تماشا کنید.

• تصویر در تصویر: این امکان برای تماشای دو برنامه به طور همزمان بر روی صفحه تلویزیون می باشد.

• تیونر: تیونر های متنوعی که امکان دریافت و مشاهده برنامه های مختلف را فراهم می کنند.

• تیونر دوقلو: امکان دریافت و مشاهده برنامه های مختلف با کیفیت بالا و بدون مشکل.


در پایان چنانچه قصد خرید تلویزیون از بانه را داشته باشید، خرید تلویزیون ال جی سری QNED81 به عنوان یکی از گزینه های میان رده این برند، گزینه ایده آلی محسوب می شود. جهت خرید تلویزیون ال جی از بانه و یا سایر برند ها می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه اینترنتی بانه نیاز در ارتباط باشید.