call تلفن : 1603613-0990

خرید ماشین ظرفشویی از بانه این روزها تبدیل به یکی از اولویت های خانواده ها جهت تکمیل لوازم خانگی خود شده است. به خصوص ماشین ظرفشویی های شرکت ال جی (LG dishwashing machine) که علاوه بر کیفیت بالا، متعلق به یکی از بهترین برندهای کره و بلکه جهان هستند. این شرکت کره ای با ساخت و تولید ماشین ظرفشویی های پیشرفته و جدید توانسته به خوبی با شرکتهای رقیب خود به رقابت بپردازد و در بازارهای جهان حضوری چشمگیر داشته باشد. امروزه دیگر بسیاری از خانواده ها به دلیل گرفتاری ها و یا کمبود وقت برای بسیاری از امور خانه از جمله شستن ظروف وقت و یا انرژی کافی ندارند و از طرف دیگر به دلیل کمبود آب در بسیاری از مناطق جهان استفاده از دستگاه های ظرفشویی جدید بسیار مقرون به صرفه تر و بهتر از شستشوی دستی است. 

به همین جهت و با توجه به استقبال مردم از خرید ماشین ظرفشویی های ال جی در این بخش به معرفی آخرین مدلهای آنها در فروشگاه بانه نیاز و همچنین نحوه عملکرد ماشین ظرفشویی های ساخته شده توسط این شرکت، قابلیت ها، سیستم ها و همچنین امکانات فنی این دستگاه ها می پردازیم. 

همانطور که پیشتر در راهنمای خرید ماشین ظرفشویی اشاره کردیم، این دستگاه ها دارای سیستم ها و قابلیت های مناسبی هستند که موجب شده هر سال در مدلهای جدیدتر آنها مصرف آب و انرژی کمتر، شستشو بهتر دقیق تر و سریع تر صورت گیرد. حتی خاصیت ضدعفونی کننده و برخی قابلیت های دیگر موجب افزایش کارآمدی دستگاه های ظرفشویی های جدید شده که خرید آنها را کاملا مقرون به صرفه کرده است. 

ضمنا با رعایت نکات نگهداری از دستگاه ظرفشویی های ال جی (و یا سایر برندهای دیگر) براحتی می توانید سالهای سال از این دستگاه ها استفاده و بهترین نتیجه را از آن دریافت کنید. یعنی تمیز شدن کلیه ظروف، لیوان ها، قاشق و چنگال ها با بهترین کیفیت. به همین جهت آشنایی شما هموطنان گرامی که قصد خرید ماشین ظرفشویی ال جی از بانه را دارید، با آخرین سیستم ها و امکانات آنها به شما کمک زیادی در خرید و انتخاب می کند. 
به همین سبب تلاش می کنیم تا در این بخش هر یک از ویژگی های جدیدترین ماشین ظرفشویی های ال جی را جهت آشنایی شما شرح بدهیم:

آخرین مدل ظرفشویی های ال جی

- مشخصات ظاهری:

بیشتر ماشین ظرفشویی های جدید شرکت کره ای ال جی، به دلیل تقاضای مشتریان آنها در سطح جهان بصورت بزرگ و جادار با قابلیت نصب بصورت روکار طراحی و ساخته می شوند. به این ترتیب پس از خرید این ماشین ظرفشویی ها هیچ گونه نیازی به نگرانی و در نظر گرفتن فضای خاصی برای نصب آنها نیست و کافی است که جایی در آشپزخانه نصب شود که دسترسی مستقیم به لوله آب و همچنین سیم کشی برق باشد. 

از طرف دیگر به دلیل نیاز بسیاری از افراد به مخزن بزرگ دستگاه ظرفشویی و نیاز به شستشوی تعداد زیادی از ظروف و بشقاب ها (به خصوص در خانواده های پر جمعیت و یا افرادی که میزبان تعداد زیادی مهمان هستند) شرکت ال جی بیشتر ماشین ظرفشویی های جدید خود را بصورت 3 طبقه می سازد. به این ترتیب فضای کافی جهت قرار دادن تعدادی بیشتری از بشقاب ها، ظروف و قابلمه ها در اختیار خریداران این دستگاه ها قرار داده شده است و خوشبختانه در اغلب اوقات دیگر مجبور نیستید که جهت شستن تعداد زیادی از ظروف دو یا چند بار از ماشین ظرفشویی استفاده کنید. 

از لحاظ طراحی بدنه ماشین ظرفشویی های ال جی دارای تنوع طرح و رنگ هستند و شما می توانید به دلخواه خود دستگاه ظرفشویی این شرکت به رنگ های سفید یا نقره ای و با طراحی های متفاوت و متنوع را خریداری و استفاده کنید. خوشبختانه طراحی بدنه این دستگاه ها اغلب ساده ولی بسیار زیبا و کاربردی است. 

فن آوری ها و قابلیت های جدید:

خوشبختانه شرکت ال جی در کره جنوبی به عنوان یکی از بهترین و برترین شرکتهای صاحبنام در ارائه و توسعه تکنولوژی های جدید شناخته می شود و به دلیل دسترسی مناسب و در اختیار داشتن امکانات تحقیقاتی و آزمایشگاهی مناسب این شرکت تبدیل به یکی از بهترین شرکتهای پیشرو در عرصه تکنولوژی و دانش روز جهان شده است. همین امر هم سبب شده تا محصولات جدید این شرکت از جمله ماشین های ظرفشویی از چنین تکنولوژی هایی بی بهره نباشند و کاربران و خریداران با استفاده از آنها با خیال راحت کار شستشوی ظروف آشپزخانه را به این دستگاه ها بسپارند. 

از جمله جدیدترین و بهترین قابلیت هایی که دستگاه های ظرفشویی ال جی دارند می توان از این موارد نام برد:

قابلیت فشار آب SPRAY (جهت شستشوی ظروف کریستال)، سیستم Extra Hot یا شسشتو با آب داغ، سیستم half load جهت شستشوی تعداد کم ظروف و بشقاب ها، قابلیت های شسشتو با بخار ملایم (Steam care)، شستشوی دوگانه با بخار (Steam dual spray) و یا شستشو با نهایت قدرت بخار (Steam power)، سیستم عیب یابی هوشمند (Smart diagnosis system)، سیستم باکتری زدایی با اشعه فرابنفش (uv sanitization) که نقش مهمی در مسائل بهداشتی از جمله از بین بردن باکتری ها و میکروب ها پس از شستشو دارد، قابلیت LODECIBLE که موجب کاهش صدای تولید شده توسط دستگاه هنگام کار کردن آن می شود و قابلیت ها و امکانات جدیدتری که هر سال شاهد اضافه شدن آنها به محصولات جدید شرکت ال جی کره جنوبی هستیم. 

علاوه بر این مسئله، بیشتر دستگاه های ظرفشویی جدید این شرکت دارای قابلیت شستشوی ترکیبی هستند که موجب افزایش کارایی آنها در زمینه شستشوی تمیزتر و بهتر ظروف می شود. همچنین بهره گیری از موتورهای پیشرفته بدون تسمه اینورتر (Inverter Direct Drive) نه تنها موجب کاهش سر و صدای دستگاه بلکه موجب صرفه جویی در مصرف آب و انرژی برق نیز می شود که از مزایای تولیدات جدید ال جی است. 

جدیدترین ماشین ظرفشویی های ال جی

مصرف آب و انرژی:

بیشتر ماشین ظرفشویی های جدید ال جی دارای مصرف انرژی A+++ هستند به این معنا که مطابق با استانداردهای اتحادیه اروپا این دستگاه ها دارای کمترین و بهینه ترین میزان مصرف انرژی هستند. 

از طرف دیگر مقایسه مصرف آب ماشین ظرفشویی های ال جی براحتی نشان می دهد که حتی از لحاظ میزان مصرف آب هم خرید دستگاه های ظرفشویی ال جی نسبت به شستشوی دستی بسیار کمتر و مقرون به صرفه تر است. به این ترتیب حتی اگر شما به فکر میزان آب مصرفی خود هستید، باز هم خرید این ماشین ظرفشویی ها بسیار به صرفه تر است. 

فروشگاه بانه نیاز با توجه به میزان استقبال بالای هموطنان محترم از محصولات این شرکت به ویژه ماشین ظرفشویی های ال جی همواره تلاش کرده تا با ارائه بهترین و جدیدترین تولیدات این شرکت با قیمت مناسب در خدمت شما باشد. جدیدترین لوازم خانگی را از ما بخواهید.