call تلفن : 1603613-0990

انتخاب یکی از بهترین برندهای ظرفشویی هنگام خرید ظرفشویی از بانه و یا هر یک از مراکز فروش این دستگاه ها در ایران اهمیت زیادی برای خریداران دارد. به ویژه برای خریدارانی که در این زمینه حساسیت دارند و معمولا محصولات و لوازم خانگی تولید شده توسط برندهای مطرح و معروف بین المللی را خریداری و استفاده می کنند. 

در حقیقت خرید ماشین ظرفشویی نیز از این قضیه مستثنی نیست. با توجه به اینکه در دو دهه گذشته و سالهای اخیر خرید دستگاه ظرفشویی و استفاده از آن نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای جهان گسترش پیدا کرده و امروزه شستشوی ظروف آشپزخانه با کمک این دستگاه به نوعی در حال تبدیل شدن به یکی از ضروریات زندگی شده، کیفیت این دستگاه ها نیز اهمیت زیادی دارد. 
بررسی راهنمای خرید ماشین ظرفشویی برندهای مختلف به خوبی نشان می دهد که پیش از خرید و نصب یک ماشین ظرفشویی باید به برخی جزئیات و نکات مهم آنها توجه کرد. نکاتی کاملا کاربردی و مهم که می توان براحتی با استفاده از آنها دست به مقایسه ای کلی و جامع درباره محصولات شرکتهای مطرح و معروف در این زمینه، زد. نکاتی از جمله:

برند سازنده ظرفشویی، مقایسه مصرف آب ماشین ظرفشویی، کیفیت شستشوی ظروف، نوع دستگاه، نحوه عملکرد ماشین ظرفشویی، میزان مصرف انرژی دستگاه، تعداد و حجم ظروف قابل شستشو، فضای دیگ، تعداد طبقات، بهره مندی از قابلیت ها و امکانات مختلف (مانند سیستم باکتری زدایی، دکمه های لمسی، صفحه نمایشگر)، رنگ و طرح بدنه، نوع نصب (روکار یا توکار) و...
از طرف دیگر از آنجایی که رقابت در بازارهای جهانی در زمینه تولید و عرضه جدیدترین و پیشرفته ترین لوازم خانگی بسیار زیاد است لذا برندهای سازنده ماشین های ظرفشویی هر یک به نوبه خود تلاش می کنند تا در این بازار موفق بشوند و نسبت به شرکت های رقیب بازارهای بیشتری را در سطح جهان به تسخیر خود در بیاورند. 

لذا در این بخش تعدادی از بهترین برندهای ظرفشویی را به شما معرفی می کنیم تا ضمن آشنایی هر چه بیشتر با محصولات و امکانات و قابلیت های تولیدات این شرکت ها، در صورت نیاز به خرید ماشین ظرفشویی از بانه راحت تر بتوانید در این زمینه تصمیم بگیرید و با خیال آسوده دست به انتخاب بزنید:


- ماشین ظرفشویی های ال جی:

شرکت ال جی (LG) کره جنوبی یکی از بهترین برندهای سازنده دستگاه های ظرفشویی است. بیشتر ظرفشویی های تولید شده توسط این شرکت دارای کیفیت ساخت بالایی هستند و در حال حاضر این شرکت نه تنها در کره جنوبی و شرق آسیا بلکه در سطح جهان در این زمینه پیشتاز است و جزو بهترین شرکت های محبوب در این عرصه به شمار می رود. 
خوشبختانه بیشتر محصولات شرکت ال جی از جمله دستگاه های ظرفشویی از لحاظ میزان مصرف انرژی کاملا بهینه هستند. بطوری که مطابق با استانداردهای جهانی میزان مصرف آب و انرژی، گرید انرژی بیشتر آنها درجه +++A دارند. 

از طرف دیگر کیفیت ساخت محصولات این شرکت بزرگ و پیشرفته کره ای را نیز نباید فراموش کرد. بهره گیری متخصصین و مهندسین این شرکت از جدیدترین فناوری ها و همچنین طراحی و استفاده از آنها در تولیدات جدید این شرکت به خوبی نشان دهنده عزم این شرکت جهت تسخیر بازارها و از طرف دیگر احترام به خواسته های مشتری است. 
تنوع رنگ و طرح ظاهری بدنه ماشین ظرفشویی های ال جی نیز نسبتا بالاست و محصولات این شرکت اغلب دارای رنگ هایی مانند سفید، نقره ای، مشکی و یا خاکستری هستند. طراحی صفحه نمایشگر و همچنین دکمه های لمسی آنها بسیار حرفه ای صورت گرفته و کاملا کاربرپسند است. 

البته مسئله مهم دیگر در این میان سیستم ها و تکنولوژی های جدید و پیشرفته ایست که هر کدام به نوعی به کاربر کمک می کند تا بتواند از دستگاه ظرفشویی هر چه بیشتر و بهتر استفاده کند. از جمله: 

سیستم تصفیه و دفع مواد زائد، سیستم overflow جهت جلوگیری از نشت آب، شستشوی با تاخیر، قبلیت هوشمند تشخیص مقدار ظروف، شاخص تسکین دهنده شستشو، سیستم نصف ظرفیت، قابلیت جت واش (Jet wash)، سیستم آکواسنسور و...

در سالهای اخیر به قدری محصولات این شرکت به دلیل کیفیت عالی در بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران محبوبیت پیدا کرده اند که هنگام انتخاب و خرید ماشین ظرفشویی از بانه یکی از نخستین برندهایی که ناخودآگاه بسیاری از مشتریان و علاقه مندان به  فکر خرید محصولات آن می افتند، شرکت ال جی است. 


بهترین برند ظرفشویی ال جی


- ماشین ظرفشویی های سامسونگ:

یکی دیگر از برندهای مطرح ظرفشویی در کره جنوبی، شرکت سامسونگ (Samsung) است. این شرکت در زمینه توسعه فناوری های جدید در کنار بسیاری از شرکتهای دیگر ژاپنی و کره ای (مانند ال جی که بالاتر توضیح داده شد) امروزه جایگاه بسیار مستحکمی برای خود در بازارهای جهانی پیدا کرده است. به همین جهت یکی از گزینه های مناسب خرید ماشین ظرفشویی، محصولات شرکت سامسونگ است. محصولاتی با کیفیت مناسب، امکانات و قابلیت های زیاد جهت رفاه هر چه بیشتر مشتریان. 

از نظر رنگ بیشتر دستگاه های ظرفشویی سامسونگ موجود در بانه نیاز دارای رنگ های سفید و یا نقره ای هستند. 
از مهمترین قابلیت ها، امکانات و سیستم های ماشین ظرفشویی سامسونگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سیستم Active Water، حالت SuperSilence، فن آوری حفاظت شیشه، سیستم آکوا سنسور، شاخص مواد کمک شوینده، سیستم جت واش، سیستم نصف ظرفیت، قفل کودک، دکمه های لمسی و نمایشگر، شستشوی ترکیبی، سنسور تشخیص نشتی آب، تایمر الکترونیکی پیشرفته و...

برنامه های شستشوی ظروف در ظرفشویی های تولید شده این شرکت شامل برنامه های شستشوی اصلی و همچنین شستشوی ویژه است. امروزه شرکت سامسونگ به عنوان یکی از برندهای مشهور و مطرح دنیای لوازم خانگی در جهان می درخشد. 
اگر شما هم قصد تهیه یک دستگاه ظرفشویی مناسب با امکانات و سیستم های جدید و در عین حال مصرف کم انرژی و آب دارید یکی از گزینه های مناسب پیش روی شما محصولات شرکت سامسونگ است. 


بهترین برندهای ماشین ظرفشویی سامسونگ


- ماشین ظرفشویی های بوش:

شرکت آلمانی بوش (Bosch) نیز توانسته در بازارهای اروپا و جهان موفقیت های بی نظیری در زمینه تولید و ساخت بهترین محصولات خانگی بدست بیاورد. این شرکت آلمانی امروزه به عنوان یکی از بزرگترین شرکتهای تولید لوازم خانگی شناخته می شود و قدمتی نسبتا طولانی - بیش از یک قرن - دارد. 
امروزه شرکت بوش یکی از افتخارات صنعت و تکنولوژی آلمان محسوب می شود و کیفیت عالی بسیاری از محصولات و لوازم خانگی بوش موجب شده تا نه تنها در آلمان و حتی اروپا بلکه در بسیاری از کشورهای جهان نیز تبدیل به انتخاب اول مشتریان و علاقه مندان به خرید ماشین ظرفشویی و یا سایر لوازم خانگی شوند. 

از جمله در کشور خودمان که طی سالها عرضه شدن محصولات این شرکت به مرور زمان هموطنان مان با کیفیت عالی تولیدات این شرکت آشنا شده اند. اصولا محصولا این شرکت دارای خصوصایت ویژه و امتیازات بسیار مثبت و قابل توجهی هستند که نمی توان براحتی از آنها صرف نظر کرد. چرا که برای بسیاری از کاربران و مشتریان این ویژگی ها در واقع امتیازات مهمی محسوب می شوند. از جمله صدای بسیار کم موتور دستگاه (بر خلاف تولیدات بسیاری از شرکتهای دیگر جهان)، گرید انرژی مناسب، مصرف آب کم، کیفیت بالای شستشوی ظرف ها، وجود سنسورها و سیستم های بسیار پیشرفته، کیفیت ساخت بدنه دستگاه از فولاد ضد زنگ و مقاوم، دوام زیاد و عملکرد عالی در دراز مدت، موتور  با توان بالا و قدرت پمپاژ آب به اندازه کافی و... 

تاکنون چند سری از ماشین های ظرفشویی بوش ساخته و عرضه شده و در هر سری نسبت به سری قبل امکانات و ویژگی های جدیدتر و بهتری اضافه شده است. پیشتر در زمینه نقد و بررسی ماشین‌های ظرف‌شویی سری ۸ بوش جهت آشنایی شما با امکانات و قابلیت های محصولات این سری نوشته ایم اما در حالت کلی اگر بخواهیم از مزایای ظرفشویی های بوش نام ببریم می توان از موارد زیر نام برد:
صرفه جویی در مصرف آب و برق (با بهره گیری از سنسور بار)، تنظیم دمای مناسب بصورت اتوماتیک، گرید انرژی +++A ، قابلیت خشک کن، اندازه گیری دقیق میزان خیس خوردگی ظروف و همچنین مقدار زائدات و چربی های باقی مانده در ظرف ها و بشقاب ها جهت شستشو، تنظیم خودکار دما (بطوری که دما در طبقات پایین تر که ظروف کثیف تر قرار داده می شوند بیشتر می شود)، برنامه 40 درجه سانتی گراد (جهت شستشوی ظروف حساس)، سیستم شستشوی سریع، نرم کننده آب، حالت منطقه ویژه فشار و ...

آنقدر مزایای خرید ماشین ظرفشویی بوش زیاد است که شاید در یک یا دو مقاله نگنجد. در این زمینه حتی باید به نکات بسیار جالب توجهی نیز اشاره کرد از جمله اینکه نه تنها لیوان و بشقاب ها و ظروف شیشه ای بلکه حتی در بسیاری از مدلهای جدید تولید شده این شرکت شما می توانید عینک خود را نیز با کمک این دستگاه ها بشویید. 
از طرف دیگر دریافت تشویق نامه ها، مدارک و گواهی نامه های معتبر بین المللی خود نشان دهنده میزان اعتبار بالای محصولات این شرکت و برند مشهور آلمانی است. 


بهترین برندهای ظرفشویی بوش


- ماشین ظرفشویی های میله:

شرکت میله (Miele) یکی از شرکت های معتبر و بزرگ آلمانی است که تولید کننده لوازم خانگی مختلفی با کیفیت بسیار بالا است. از جکله ماشین ظرفشویی های میله که در آلمان و بلکه بسیاری از کشورهای جهان به فروش می رسند و با داشتن کیفیت بالا این شرکت بزرگ و معتبر آلمانی را تبدیل به شرکتی خوش نام و صاحب تکنولوژی کرده اند. 

نکته جالب اینجاست که با اینکه این شرکت و محصولاتش دیرتر از بسیاری از برندهای دیگر آلمانی، کره ای و ژاپنی به بازار ایران وارد و به مرور زمان معروف شد، اما به دلیل کیفیت ساخت و عملکرد مناسب محصولات این شرکت بزرگ آلمانی به ویژه دستگاه های ظرفشویی آن امروزه این برند به عنوان یکی از بهترین برندها از نظر خریداران شناخته می شود. 
از مهمترین ویژگی ها و مزایای ماشین ظرفشویی های میله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

وجود سبدهای قابل تنظیم، گرید انرژی +++A ، استاندارد های بالا، سازگاری با محیط زیست، سیستم تمیز کردن خودکار، ظرفیت بالای شستشو برای 12 یا 13 نفر، صدای بسیار کم دستگاه، طراحی مناسب بدنه از جنس فولاد ضد زنگ، سیستم محافظ آب، وجود سنسورهای پیشرفته، فضای مناسب محفظه دستگاه، جت قدرتمند جریان آب، قابلیت شستشوی قابلمه های بزرگ، سیستم خشک کن پیشرفته و موارد دیگری از این قبیل. 


بهترین برندهای ظرفشویی میله


فروشگاه آنلاین بانه نیاز از ابتدای تاسیس تاکنون تلاش کرده بهترین محصولات و لوازم خانگی درجه یک از بهترین برندهای جهان را در اختیار مشتریان ایرانی خود بگذارد. جهت خرید بهترین و جدیدترین ماشین های ظرفشویی با بانه نیاز همرا شوید.