call تلفن : 1603613-0990

معرفی کامل برنامه حباب ساز، تکنولوژی منحصر به فرد ماشین لباسشویی سامسونگ

در دنیای پرتلاطم فعلی، تکنولوژی های نوینی به منظور بهبود زندگی مردم در جوانب مختلف معرفی می شوند. یکی از این تکنولوژی ها که با خرید ماشین لباسشویی سامسونگ از بانه می توان از آن بهره برد، فناوری حباب ساز یا Eco Bubble از شرکت سامسونگ است که توانسته است با جدید ترین نوآوری های خود، اثر بیشتری در فناوری های به روز لباسشویی و تمیز کننده های لباس بگذارد. حباب ساز Eco Bubble امکان شستشوی لباس ها را با بهینه ترین کیفیت و به طور موثر فراهم می سازد. اگر قصد خرید ماشین لباسشویی از بانه را دارید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا از جدیدترین فناوری لباسشویی سامسونگ اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم.



معرفی برنامه حباب ساز سامسونگ:

برنامه حباب ساز سامسونگ، با استفاده از تکنولوژی Eco Bubble، عملکردی باورنکردنی در شستشو را به ارمغان می آورد. با اجرای این برنامه در ماشین لباسشویی سامسونگ، کیفیت شستشو به طور چشمگیری بالا می رود. عمده ترین ویژگی این برنامه، توانایی ایجاد حباب های کوچک در طول فرآیند شستشو است. این حباب ها، تمامی فاکتورهای مربوط به شستشو را بهبود بخشیده و کیفیت شستشو عالی به کاربر ارائه می دهند. بنابراین با خرید ماشین لباسشویی سامسونگ از بانه با این فناوری، شستشویی دقیق و بهتر را تجربه خواهید نمود.


مراحل کار برنامه حباب ساز سامسونگ:

پس از خرید ماشین لباسشویی سامسونگ از بانه با قابلیت اجرای برنامه حباب ساز EcoBubbleبرای استفاده از این فناوری مراحل زیر را طی نمایید:

1. جدا کردن لباس های کثیف از لباس های نخی یا غیر مناسب برای این برنامه

2. وارد کردن لباس های کثیف و مناسب برای شستشو درون ماشین لباسشویی

3. تنظیم ماشین لباسشویی به حالت حباب ساز EcoBubble.

4. انتخاب دما و سرعت چرخش مناسب برای لباس ها

5. شروع برنامه و منتظر ماندن تا فرآیند شستشو به پایان برسد


مزایای برنامه حباب ساز سامسونگ:

برنامه حباب ساز EcoBubble سامسونگ دارای مزایای فراوانی است که به شرح زیر می باشد:

1. شستشوی موثر: حباب های ساخته شده توسط EcoBubble تا عمق 40 برابر قبل از شستشو نفوذ می کنند، در نتیجه پاک شدن کامل و موثر تعریق، لکه های روغن و مقاوم در لباس ها تضمین می شود. بنابراین بالاترین میزان پاک کنندگی را با خرید ماشین لباسشویی سامسونگ از بانه با فناوری EcoBubble شاهد خواهیم بود.

2. حفاظت از بافت لباس: در این برنامه، حباب ها به لباس ها ضربه نمی زنند و در اثر این امر، پارچه های حساس محافظت می شوند و در نتیجه پارچه لباس ها دچار فرسایش و پوسیدگی نخواهد شد.

3. قابلیت حباب سازی در دمای پایین: یکی از مزایای بزرگ این برنامه، توانایی ایجاد حباب های کوچک در دما های پایین است که این امر باعث مصرف کمتر آب و انرژی می شود. علاوه بر این لباس ها در دمای کمتر شسته می شوند که خود با حفظ بافت الیاف لباس کمک می نماید.

4.عمر بیشتر دسته لباس ها: با استفاده از حباب ساز EcoBubble، لباس ها به خاطر تماس کمتر با دیگر لباس ها، عمر طولانی تری خواهند داشت.

5. تثبیت رنگ: این برنامه هنگام شستشو، از تخریب رنگ لباس ها جلوگیری می کند و با حفظ رنگ اصلی، سلامت لباس ها را تضمین می نماید.

فناوری حباب ساز ماشین لباسشویی سامسونگ


نحوه عملکرد ماشین لباسشویی حباب ساز سامسونگ:

در این برنامه، تکنولوژی EcoBubble با تشکیل حباب هایی کوچک اما موثر، لباس ها را به صورت عمیق تمیز می کند. با ایجاد حباب ها در هنگام شستشو، مواد شوینده بهتر و سریع تر در لباس ها نفوذ می کند، در نتیجه تمام لکه ه ا و کثیفی ها با کیفیتی بسیار بالا از بین می روند. با خرید ماشین لباسشویی سامسونگ از بانه با این فناوری شاهد قابلیت حباب سازی در دماهای پایین هستیم که این موضوع نیز مزیت بزرگی است که به این برنامه اضافه شده است. این امر به ماشین لباسشویی امکان می دهد تا با مصرف کمتر آب و انرژی، بهترین نتیجه شستشو را برای لباس ها فراهم کند.


به طور خلاصه، برنامه حباب ساز لباسشویی سامسونگ به دستگاه توانایی بیشتری در شستشوی لباس ها و پاک کردن آن ها می بخشد. این برنامه همچنین سبب حفظ محیط زیست می شود و علاوه بر این به حفظ بافت و رنگ لباس ها کمک می کند. با مجموعه مزایا و عملکرد برتری که ماشین لباسشویی حباب ساز سامسونگ ارائه می دهد، این برنامه به عنوان یکی از بهترین راه حل ها در حوزه شستشوی لباس ها شناخته می شود.


برنامه حباب ساز لباسشویی سامسونگ بر روی برنامه های زیر به صورت اتوماتیک فعال می شود:

برنامه های پنل کنترل عادی: شامل برنامه های استاندارد شستشوی سفید، شستشوی لباس های رنگی، شستشوی پارچه های حساس و غیره می شود. برنامه حباب ساز برای تمامی برنامه های منوی اصلی قابل انتخاب و فعال سازی است. به طور کلی، برنامه حباب ساز به صورت اتوماتیک بر روی تمامی برنامه های استاندارد لباسشویی سامسونگ فعال خواهد شد. به عنوان مثال، اگر برنامه "شستشوی لباس های پنبه ای" را انتخاب کنید، برنامه حباب ساز به طور خودکار فعال خواهد شد.


برنامه حباب ساز را به صورت دستی نیز می توانید در برنامه های زیر فعال کنید:

✔ برنامه های خاص: بعضی از برنامه های خاص دارای گزینه ای به نام "حباب ساز" هستند که به شما امکان فعال کردن یا غیرفعال کردن حباب ساز را می دهند. برای مثال، برنامه "حوله" می تواند این گزینه را داشته باشد.

✔ برنامه های دستی: اگر برنامه لباسشویی خاصی نمی خواهید استفاده کنید، می توانید به صورت دستی برنامه حباب ساز را فعال کنید. برای این کار، روی "برنامه دستی" تنظیم کنید و سپس گزینه "حباب ساز" را فعال کنید. می توانید در دستیابی به کلیه مدل های لباسشویی سامسونگ منوی کاربری را بررسی کرده و تنظیمات مربوط به برنامه حباب ساز را ببینید.


در پایان اگر قصد خرید ماشین لباسشویی از بانه را داشته باشید، خرید ماشین لباسشویی سامسونگ از بانه با قابلیت برنامه حباب ساز، یکی از بهترین گزینه های پیش رو شما خواهد بود. جهت مشاوره و خرید ماشین لباسشویی و یا سایر لوازم خانگی می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه اینترنتی بانه نیاز در ارتباط باشید.