call تلفن : 1603613-0990

شرکت ال جی هر ساله از جدیدترین و بهترین تلویزیون های خود رونمایی می کند و رقابت تنگاتنگی با سایر برند های تولید تلویزیون دارد. این رقابت سبب شده است هرساله امکانات جدیدی را در سری جدید تلویزیون های خود قرار بدهد تا مشتریان را ترغیب به خرید تلویزیون ال جی بنماید. اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را دارید پیشنهاد می کنیم با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.


رونمایی از سیستم عامل نسل ششم تلویزیون های ال جی در سال 2021

در سال 2021 شرکت ال جی از تلویزیون جدید خود با نام QNED Mini LED رونمایی کرد که سیستم عامل بکار رفته در این سری تلویزیون نسل ششم سیستم عامل تلویزیون ال جی می باشد و در این سیستم عامل بروز رسانی ها و امکانات جدیدی قرار گرفته است. برخی از جدید ترین ویژگی های این سیستم عامل عبارتند از:

✔ استفاده از دکمه های جدید میانبر مانند آمازون پرایم ، نتفلیکس ، الکسا و... برای کارهای مختلف بر روی ریموت کنترل جدید تلویزیون ال جی

✔ قرارگیری دکمه ای با نام Magic Tap بر روی ریموت باز طراحی شده تلویزیون جدید ال جی که با استفاده از آن می توان تلفن همراه را به ریموت کنترل تبدیل نمود.

✔ ارائه اطلاعات بیشتر از فیلم در حال مشاهده با استفاده از دکمه Magic Explorer

✔ بهره گیری ریموت از فناوری NFC

✔ باز طراحی محیط HOME در تلویزیون ال جی QNED Mini LED

✔ و...

خرید تلویزیون ال جی از بانه


فناوری جدید بکار رفته در تلویزیون ال جی QNED Mini LED 2021

در سری 2021 تلویزیون های ال جی از فناوری جدیدی که به سبب آن نور پس زمینه یا Background در ادغام با فناوری نانوسل و نقطه کوانتومی محصول منحصربفردی را ارائه کرده است که این کار سبب کنترل بهتری نور و روشنایی صفحه نمایش را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. علاوه بر این کنتراست صفحه نمایش در این تلویزیون بسیار بالاتر از سایر محصولات شرکت ال جی می باشد.


از دیگر مزایای ادغام این سه فناوری می توان به ایجاد طیف رنگی بسیار بالا و شادابی در رنگ ها اشاره کرد. علاوه بر این قدرت 120هرتزی نرخ تازه سازی در کنار این فناوری ها می تواند تصاویر بسیار روان را ارائه دهد.


استفاده از صفحه نمایش 8K

در سری جدید تلویزیون های ال جی از جدیدترین فناوری ها استفاده شده است. یکی از بهترین فناوری های بکار رفته در این تلویزیون رزولوشن 8K در صفحه نمایش تلویزیون های 86 اینچی این محصول می باشد. تعداد ال ای دی بکار رفته در این تلویزیون به عدد 30000 رسیده است که با 2500 منطقه مختلف قرارگیری در صفحه سبب ایجاد کنتراست نوری فوق العاده می شود.


استفاده از پنل های شفاف در تلویزیون های 2021 ال جی

شرکت ال جی سال ها بر روی پنل های شفاف خود کار کرده است تا با استفاده از این فناوری اقدام به تلویزیون های نامرئی بنماید. نمایشگر های جدید ساخته شده توسط این شرکت با نام تختخواب هوشمند در سال 2021 رونمایی شد که این صفحه نمایش 55 اینچی به صورت کاملا شفاف بوده به طوری که همانند یک شیشه عمل می نماید.


این مدل از صفحه نمایش ها را می توان در مکان های عمومی همچون رستوران ها ، ایستگاه های مترو و... استفاده نمود.


با توجه به این که همچنان بیشتر از نیمی از سال 2021 باقی مانده است و این مدل های جدید همچنان اطلاعات زیادی از آن ها در دسترس نمی باشد می بایست بیشتر صبر کنیم تا شاهد طیف جدیدی از محصولات شگفت انگیز ال جی باشیم. هر ساله این شرکت تلویزیون های خود را با فناوری های بسیار پیشرفته وارد بازار می نماید که علاقمندان به خرید تلویزیون ال جی را مجذوب خود می نماید. البته با توجه به این که استفاده از فناوری های جدید در تلویزیون ها هزینه زیادی در بر خواهد داشت ، طبیعتا قیمت تلویزیون ال جی مدل 2021 بیشتر و گرانتر از دیگر محصولات این شرکت می باشد.


اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را دارید جدیدترین مدل های ارائه شده و وارد شده به کشور را می توانید همراه با تضمین اصالت کالا از فروشگاه اینترنتی بانه نیاز خریداری نمایید. شما می توانید با مراجعه به قسمت خرید تلویزیون ال جی انواع تلویزیون های این برند را با یکدیگر مقایسه و سپس اقدام به خرید آن نمایید.