call تلفن : 1603613-0990

شما هم به دنبال دستگاهی هستید که در زود آماده شدن غذاها کمک کند. دیگر کلی وقت خود را پای سرخ کردن نگذارید، پس با انواع مدل های سرخ کن بیایید بیشتر آشنا شویم. سرخ کن ها دستگاهی عالی هستند که به ما کمک کرده و می توانیم در کمترین زمان غذا را آماده کنیم.اگر قصد خرید سرخ کن از بانه را دارید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.


امروزه در بازار انواع مدل سرخ کن ها از هر برندی موجود بوده و از کارایی و کیفیت بالایی هم برخوردار می باشند. برای اینکه بتوانید دستگاه سرخ کنی با کیفیت و کارکرد عالی انتخاب کنید، آشنایی با انواع برندهای آن ها و قابلیت هایشان ضروری است.قیمت این سرخ کن ها متناسب با جنس، کیفیت و نوع کارکرد آن ها متفاوت بوده اما به طور کلی از قیمت مناسبی برخوردار بوده و برای خرید عالی هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ادامه این مقال همراه باشید تا بهترین مدل ها را از برندهای معتبر به شما معرفی کنیم.


کارایی سرخ کن چیست؟

سرخ کن ها به نحوه ای طراحی شده اند که در آشپزی به شما کمک کرده و اگر برای غذا پختن عجله ای دارید ، کار شما را آسان کند. امروزه بسیاری از مردم در خانه ی خود از سرخ کن استفاده می کنند.چراکه کارایی متنوعی داشته و از کار کردن با آن لذت می برند. بعضی سرخ کن ها چند نوع برنامه پخت داشته و به شما این امکان را می دهد که انواع مواد غذایی مانند گوشت، مرغ، ماهی، سبزیجات و... را با آن سرخ کرده و بدون کوچک ترین چربی باشد.جدیدا کمپانی ها قابلیت جدیدی به سرخ کن های خود اضافه کرده ، که با استفاده از گرما و حرارت غذاها را سرخ کرده و دیگر نیازی به روغن نیست. اگر هم باشد در حد مقدار کمی از آن استفاده خواهد شد. به طوری که غذاها از بیرون ترد و از داخل کاملا پخته شده ونرم هستند.

خرید سرخ کن از بانه


انواع مدل های سرخ کن و برندهای آن

سرخ کن ها انواع مختلفی دارند و می توانید آن ها را به سه دسته بدون روغن، الکتریکی و مینی سایز تقسیم کرد. هر کدام از این سرخ کن ها کارایی خود را داشته و قبلیت های زیادی در اختیار شما قرار می دهد.در خرید سرخ کن باید به موارد مهمی همچون انتخاب مدل و نوع آن ، گنجایش دستگاه، فیلتر، جنس بدنه بیرونی و داخلی،  امکانات اضافی و قیمت آن توجه نمود و آن ها را مد نظر داشت.


در بازار مدل ها و برندهای متفاوتی از سرخ کن ها موجود می باشد. بسیاری از آن ها کیفیت و کارایی عالی دارند و دارای گارانتی معتبر می باشند. از جمله برندهای معتبری که در بازار موجود می باشند می توان به سرخ کن فیلیپس، تفال، دلونگی، همیلتون، دسینی، فوما، فکر، کنوود، دلمونتی و بوش اشاره کرد.اما از این میان برندهایی که بسیار محصولات با کیفیت و دارای گارانتی دارند و همچنین از کارکرد خوبی هم برخوردار می باشند Philips ، tefal ، fooma ، fakir ، kenwood هستند. اگر به دنبال خرید سرخ کن از بانه هستید این مدل برندها گزینه ای عالی برای انتخاب هستند.


آشنایی با قابلیت های سرخ کن

همانطور که می دانید سرخ کن های مدل جدید که وارد بازار شده اند با عنوان بدون روغن به مردم معرفی شده و توجه بسیاری از افراد را به سوی خود جلب کرده است.


سرخ کن های با عنوان بدون روغن به این شیوه کار می کنند که با استفاده از هوا و جریان سریع آن غذاها را سرخ کرده و دیگر از روغن استفاده نمی کند. که این نوع غذاها بسیار سالم تر و خوشمزه هستند. همچنین از این مدل سرخ کن ها در بازار افزایش پیدا کرده و طرفداران زیادی پیدا کرده است.سرخ کن های الکتریکی از روغن استفاده کرده و به وسیله المنت گرم کننده دستگاه شروع به کار می کند. دستگاه های کمینی سرخ کن هم ، همانطور که می دانید کوچک بوده و قابلیت آن ها درست مانند الکتریکی بوده و برای خانواده های کم جمعیت و کوچک مناسب است.

خرید سرخ کن


معرفی برخی از نمونه های سرخ کن

در این مطلب قصد داریم تا سری از مدل های با کیفیت سرخ کن را به شما معرفی کنیم ، تا انتخاب درستی در خرید سرخ کن داشته باشید. از جمله می توان سرخ کن فیلیپس 9216 ، تفال fx1000 ، تفال AH9808 ، فیلیپس HD9270 را معرفی نمود. برندهایی که در بازار موجود هستند. برند هایی معتبر و معروف همچون کنوود، فیلیپس و.. که در بازار فروش هستند ، گزینه ای عالی برای خرید سرخ کن از بانه بوده و قابلیت های زیادی را در اختیار شما قرار خواهد داد.


با خرید سرخ کن غذاهای خود را سریعتر آماده کرده و از کار کردن و آشپزی نهایت لذت را ببرید. می توانید انواع غذاها را در کمترین زمان ممکن آماده کرده و اوقات خوبی را برای خانواده و دوستان خود فراهم کنید.


نتیجه گیری کلی

اکنون که از قابلیت های سرخ کن ها مطلع شدید و از برند های مختلفی که در بازار موجود هستند اطلاع یافتید، می توانید دستگاهی با کیفیت را خریداری نموده و کارهای خود را آسان کنید. همچنین این که قیمت این دستگاه سرخ کن ها هم مناسب بوده و کارایی زیادی دارند.اگر می خواهید که کارهای خود را آسان تر کنید و زمان خود را زیاد هدر ندهید ، خرید سرخ کن در پیش بردن سریعتر کارهایتان به شما کمک کرده و گزینه ای عالی محسوب می شود.


اگر می خواهید اطلاعات بیشتری از کارایی و نحوه خرید سرخ کن از بانه به دست آورید ، به فروشگاه اینترنتی بانه نیاز سر زده و اطلاعات لازم را دریافت نمایید و یا با ما تماس حاصل نمایید.