call تلفن : 1603613-0990

پیدا کردن برند برتر کولر گازی و یا بهترین مارک کولر گازی در ایران یکی از دغدغه های کسانی است که می خواهند اقدام به خرید کولر گازی از بانه کنند. خرید بهترین کولر گازی که هم کم مصرف باش و امکانات خوبی داشته باشد یکی از هدفهای بسیاری از جوانان و علاقه مندانی است که این روزها به دنبال خرید کولر گازی هستند. به ویژه کولرگازی اسپلیت که محبوبیت این نوع کولرهای گازی در سراسر جهان، خرید بهترین کولر اسپلیت در بازار های کشورمان نیز رونق زیادی پیدا کرده و آمار بالای فروش آنها به خصوص محصولات برخی از برندهای برتر کولر گازی فروشگاه بانه نیاز، نشان دهنده محبوبیت روز افزون و اهمیت بالای آنها در بازار است.

البته ذکر این نکته در این میان ضروری است که پیشتر جهت آشنایی هر چه بیشتر شما خوانندگان گرامی در مقاله بهترین کولر گازی ها در سال 2017 ، به بررسی برخی از برندهای برتر کولرگازی در سال 2017 پرداختیم. اما در این مقاله می خواهیم بهترین برند های کولرگازی های بانه را به تفصیل به شما معرفی کنیم. برندهایی که نه تنها کیفیت بسیار بالایی دارند، بلکه در ایران نیز فروش بالایی داشته و مشتریان بسیاری را در سالهای اخیر به خود جذب کرده اند. البته مسئله قیمت کولرگازی های تولید شده توسط این برندها را هم در ادامه بررسی خواهیم کرد.

در ادامه این برندهای برتر کولرگازی در فروشگاه بانه نیاز را بررسی می کنیم:

- کولرگازی ال جی (LG) :

شرکت ال جی با عرضه مدلهای مختلف کولرگازی از قبیل نکست پلاس (Next plus) ، جنکول (Gen cool) ، تایتان (Titan)  و آرت کول (Art cool) توانسته در بازار کولرگازی بدرخشد و همواره در سالهای گذشته به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین برندهای کولرگازی در جهان مطرح شود.

کولرگازی های ال جی، دارای قابلیت های متعددی هستند از جمله اسکن هوشمندانه محیط و تنظیم هوشمندانه باد به سمت افراد، استفاده از جریان هوای بهینه، داشتن قابلیت پرتاب باد تا 15 متر و حتی در برخی مدلها بیشتر، سیستم تصفیه هوا، سیستم کاهنده برق، سیستم محافظ دستگاه در برابر نوسانان برق و حتی رعد و برق و... که نشان دهنده این است که این شرکت بزرگ کره ای عزم خود را جذب کرده تا هر چه بیشتر و بهتر بتواند در بازارهای جهانی بدرخشد و خریداران کولرگازی را به خود جذب کند. از طرف دیگر خوشبختانه قیمت کولرگازی ال جی چندان بالا نیست و دارای تنوع زیادی است. همین تنوع کولرگازی های ال جی موجب شده تا کسانی که قصد خرید کولرگازی از بانه نیاز را داشته باشند، یکی از اولین برندهایی که در نظر می گیرند، برند ال جی باشد. البته همانطور که اشاره کردیم، سیستم های پیشرفته و قابلیت های فراوان محصولات این شرکت هم خود دلیلی است برای خرید کولرگازی ال جی.


- کولر گازی اجنرال (o'general) :

کولرگازی اجنرال یکی از بهترین برندهای کولرگازی بانه به شمار می آید. شرکت اجنرال در سالهای اخیر توانسته در بازارهای ژاپن و حتی کشورهای دیگر آسیایی به عنوان یکی از بهترین برندهای تولید کننده کولرگازی مطرح شود. این شرکت زیرمجموعه شرکت بزرگ و معروف فوجیستو در ژاپن است. کولرگازی های اجنرال دارای امکانات و قابلیت های مختلفی هستند و گرید انرژی آنها بهینه بوده و سیستم اینورتر کولرگازی اجنرال بسیار پیشرفته است بطوری که حتی زمانی که کسی در اتاق حضور ندارد، باز هم درجه هوا را خنک نگه می دارد.

یکی از نکات قابل توجه برای خرید کولرگازی اجنرال این است که قابلیت بوزدایی پیشرفته ای دارند و این کار توسط فیلترهای پیشرفته ای انجام می دهد. همچنین قابلیت شستشوی پیشرفته پنل داخلی کولرگازی اسپلیت اجنرال که این دو قابلیت در کنار قیمت کولرگازی های این شرکت، مورد توجه بسیاری از کسانی که قصد خرید کولرگازی از بانه نیاز دارند، قرار گرفته است.


- کولرگازی سامسونگ (Samsung) :

سامسونگ یکی از دیگر برندهای معتبر کولرگازی است که توانسته بخشی از بازارهای کولرگازی اسپلیت را از آن خود کند. سامسونگ سالهاست که محصولاتش در کشورمان به فروش می رسد و رضایت مشتریان ایرانی و بلکه سایر کشورهای جهان موجب شده تا امروزه محصولات سامسونگ ناخودآگاه کیفیت بالا و تکنولوژی های روز جهان را در ذهن مشتریان و خریداران القا کند. کولرگازی سامسونگ هم از این قاعده مستثنی نیست. این شرکت در طول دهه های گذشته توانسته با استفاده از تکنیک های پیشرفته و دانش روز جهان در زمینه تولید کولرگازی، جزء بهترین ها باشد. از این رو به کسانی که قصد خرید کولرگازی از بانه نیاز را دارند، یکی از برندهایی که خرید محصولات کولرگازی آنرا توصیه می کنیم، سامسونگ است.

جالب اینجاست که شرکت سامسونگ در زمینه بکار گیری بسیاری از امکانات جدید و سیستم های پیشرفته در کولرگازی های خود، جزء اولین ها بوده.

برای مثال این شرکت جزء اولین شرکت هایی بود که قابلیت تهویه مطبوع را در کولرگازی های خود قرار داد که در آن زمان این مسئله بسیار مورد توجه قرار گرفت. البته امروزه کولرگازی های سامسونگ علاوه بر این مسئله دارای عملکرد مثبت در زمینه مصرف انرژی نیز هستند و از سیستم های جدید و پیشرفته ای از قبیل داشتن فیلتر تصفیه هوای بسیار پیشرفته (بطوری که علاوه بر گرد و غبار، حتی دود سیگار را تصفیه می کند) ، پره و اپراتور طلایی ضد فرسایش، قابلیت تغییر سرمایش به گرمایش و بلعکس، دکمه عملکرد بهینه (هنگام خواب) ، کارکرد بی صدا و غیره. همه این خصوصیات و سیستم های درجه یک کولرگازی سامسونگ به همراه داشتن امکانات مناسب و همچنین تنوع طراحی بدنه و رنگ های بکار رفته در آن، موجب شده اند که خرید کولرگازی سامسونگ از بانه نیاز یکی از اولین گزینه های خریداران باشد. جهت اطلاع از آخرین قیمت کولرگازی سامسونگ می توانید به بانه نیاز مراجعه کنید و از جدیدترین و ارزان ترین محصولات این شرکت مطلع شوید.


- کولرگازی گری (Gree) :

گری یکی از شرکت های صاحبنام در زمینه تولید کولرگازی است. این شرکت بزرگترین تولید کننده کولرگازی در چین می باشد و توانسته در بازارهای جهانی با تولید کنندگان کولرگازی های درجه یک ژاپنی، کره ای و آلمانی به خوبی رقابت کند و با عرضه کولرگازی های درجه یک، مجهز و پیشرفته و در عین حال با قیمت مناسب، در این بازار به خوبی محصولات خود را به فروش برساند. کولرگازی های گری در سالهای گذشته در بازارهای کشورمان نیز فروش خوبی داشتند بطوری که اکنون بسیاری از کسانی که تمایل به خرید کولرگازی ارزان قیمت دارند، خرید کولرگازی گری را به عنوان یکی از گزینه های مناسب بررسی می کنند.

کمپرسور کولرگازی های گری، بسیار پیشرفته بوده و اغلب آنها ساخت شرکت های آمریکایی است. نکته جالب اینجاست که کولرگازی های گری قابلیت اتصال به شبکه اینترنت را دارند و شما از هر نقطه ای از جهان که قرار داشته باشید براحتی می توانید کولرگازی خود را از طریق اینترنت بطور کامل کنترل کنید.

از طرف دیگر قیمت کولرگازی گری ارزان است و کسانی که قصد خرید کولرگازی گری از بانه را دارند، معمولا نگران قیمت آن  نیستند. البته کیفیت بالای سرمایش و همچنین گرمایش کولرگازی های این شرکت موفق چینی نیز زبانزد مردم شده است. در پایان این نکته را تاکید می کنیم که اگر شما هم قصد خرید یک کولرگازی ارزان قیمت و در عین حال پیشرفته و کم مصرف را دارید، یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما، کولرگازی های گری است.


- کولرگازی بوش (Bosch) :

شرکت بوش آلمان یکی از برندهای معتبر کولرگازی در اروپا و بلکه در سطح جهان است. شرکت های آلمانی همیشه در کنار شرکت های ژاپنی و آمریکایی در زمینه استفاده از تکنولوژی های جدید پیشرو بوده اند. از جمله این شرکت ها، کمپانی بوش است که در زمینه تولید محصولات خانگی از جمله کولرگازی بسیار موفق بوده است. شرکت بوش توانسته با موفقیت بهترین مدلهای کولرگازی های کم مصرف و پیشرفته را در آلمان تولید و در سراسر جهان به فروش برساند. قیمت کولرگازی های بوش نسبت به امکانات و قابلیت های عالی آنها بسیار مناسب و به صرفه است.

هنگامی که شما قصد خرید کولرگازی بوش از بانه را دارید، در حقیقت یک کولرگازی آلمانی درجه یک با امکانات بسیار پیشرفته و مناسب را انتخاب کرده اید. از این لحاظ خیالتان کاملا راحت باشد. کولرگازی های بوش معمولا دارای طراحی بدنه ساده ولی زیبایی هستند و دارای قابلیت ها و سیستم های پیشرفته ای هستند که موجب شده استفاده از آنها را بسیار ساده و در عین حال مناسب برای مصرف کنندگان، باشد. از جمله داشتن فیلترهای جدید ضد باکتری، داشتن کمپرسورهای قدرتمند T3، سیستم اینورتر با گرید انرژی مناسب، سیستم عیب یابی خودکار، سیستم Auto Start (برای مواقعی که برق قطع می شود تا پس از اتصال مجدد برق مجددا دستگاه همانند قبل شروع به کار کند) ، قابلیت کار در شرایط آب و هوایی مختلف، پرتاب باد مناسب و بسیاری از امکانات مناسب و مختلف دیگر که همگی موجب افزایش خرید کولرگازی بوش از بانه نیاز و یا در بازارهای کشورمان شده است.

همچنین وجود نشانگر دیجیتالی تعبیه شده بر روی پنل دستگاه، که کمک می کند مصرف کننده از شرایط کولرگازی مطلع شود از مزایای کولرگازی های بوش است. اگر قصد خرید یک کولرگازی اسپلیت عالی و درجه یک آلمانی را دارید، خرید کولرگازی بوش از بانه نیاز را تجربه کنید.  


- کولرگازی میتسوبیشی (Mitsubishi) :

شرکت میتسوبیشی ژاپن از دهه 1930 میلادی تاکنون مشغول ساخت و تولید محصولات سرمایشی و تهویه هوا بوده است. کولرگازی میتسوبیشی به عنوان یک کولرگازی ژاپنی و درجه یک مسلما می تواند نیازهای شما را جهت تهویه هوا، ایجاد سرمایش و گرمایش در فصل های مختلف سال برآورده کند.

کولرگازی های میتسوبیشی امروزه به عنوان یکی از بهترین کولرگازی های جهان شناخته می شوند و با داشتن کارایی مناسب و بسیار خوب خود توانسته اند در بازارهای جهان مشتریان زیادی را به سوی خود جذب کنند. این کولرگازی ها سطح صدای بسیار پایینی دارند و دارای فیلترهای بسیار مناسبی هستند که فقط با یک ساعت کار براحتی می توانند هوای محیط خانه و یا محل کار شما را تصفیه کنند. از طرف دیگر کمپرسور اینورتر کولرگازی های این شرکت، دارای سیستم های محافظ فاز هستند بطوری که در شرایط نوسانان های برق به خوبی می توانند دوام بیاورند. قیمت کولرگازی میتسوبیشی مانند بسیاری از محصولات مشابه شرکت های رقیب دیگر، متنوع است و بنا به امکانات و سیستم های آنها و همچنین شرایط دیگر، مختلف است.


- کولرگازی دایکین (Daikin) :

شرکت دایکین ژاپن یکی از برترین برندهای کولرگازی در جهان است. کولرگازی های دایکین در سال 2017 به عنوان بهترین برند کولرگازی انتخاب شد و آمارها نشان می داد که این انتخاب به درستی صورت گرفته و میزان بسیار بالای رضایت مشتریان آن در سرتاسر جهان و کیفیت عالی و درجه یک کولرگازی های دایکین موجب این انتخاب بوده است.

شرکت دایکین توانسته از بهترین سیستم اینورتر در کولرگازی های خود استفاده کند و طی مدت زمان نسبتا کوتاهی از روشن کردن دستگاه، فضای مورد نظر شما را براحتی به دمای تنظیم شده می رساند. همچنین سیستم تصفیه هوای بسیار مناسب و قدرتمند این دستگاه ها با داشتن بهترین فیلترهای تصفیه هوا بوده و همچنین دارای سیستم های ضد زنگ زدگی، رطوبت گیر، داشتن جریان هوای دوگانه، سیستم auto start (جهت راه اندازی مجدد) ، تایمر زمان بندی خاموش شدن دستگاه و بسیاری از امکانات و قابلیت های دیگر که به استفاده هر چه بهینه تر کولرگازی های دایکین کمک کرده است.

خرید کولرگازی دایکین از بانه نیاز کاملا به نفع شما مشتریان گرامی است. مسلما با دیدن قیمت کولرگازی دایکین و همچنین امکانات و سیستم های پیشرفته و درجه یک آن بسیاری از افراد به فکر خرید یکی از کولرگازی های اسپلیت این شرکت می افتند. کولرگازی دایکین در دو سال گذشته همواره با بدست آوردن بهترین رتبه به عنوان برترین کولرگازی های جهان شناخته می شوند و اگر شما هم قصد خرید کولرگازی دایکین از بانه نیاز را دارید، بدانید که قطعا انتخاب درستی کرده اید